Nee okee, maar ik had het over de laatste foto die gepost was. Zelfs dat wordt al als white trash beschouwd terwijl het hartstikke meevalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, er is een verschil tussen casual en ronduit smerig. Britlief wil nog wel 's naar de tweede categorie neigen. Ik zou best willen beargumenteren hoe en waarom, maar de foto's op de vorige pagina's spreken voor zich.
Helemaal haar eigen keus inderdaad. Ze vind het blijkbaar gewoon leuk om in dit topic te staanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee okee, maar ik had het over de laatste foto die gepost was. Zelfs dat wordt al als white trash beschouwd terwijl het hartstikke meevalt.En nogmaals, als zij zich regelmatig als een zwerver aankleedt moet ze dat toch zelf weten.
Wel een aardige jurk, dat compenseert misschien (in het geval van Mariah dan)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Of het onflatteus is is een ander verhaal, maar wel schaamteloos
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
Haar keus, maar met haar status kan je dan natuurlijk verwachten dat er over geschreven en gezeurd zal worden. En hé, als ik er zo bij zou lopen zou het roddelen ook beginnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee okee, maar ik had het over de laatste foto die gepost was. Zelfs dat wordt al als white trash beschouwd terwijl het hartstikke meevalt.En nogmaals, als zij zich regelmatig als een zwerver aankleedt moet ze dat toch zelf weten.
De stof van die jurk doet me denken aan de stof waar mijn oma altijd jurken van had.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Mariah ging dineren in Koi in LA, en poseerde even met een dakloze in een rolstoel. Zonder hem geld oid te geven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
er is zo'n flash filmpje van zo'n meisje die op iedere foto hetzelfde hoofd trekt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Mariah ging dineren in Koi in LA, en poseerde even met een dakloze in een rolstoel. Zonder hem geld oid te geven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
Brooke Shields, alstuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:48 schreef polly_rulez het volgende:
hmm geen idee hoe je een plaatje in dit topic plakt maar kijk eens op deze link
http://www.starmagazine.com/gossip/62292
Brooke Shields going mental?? (missch. kan iemand ff het plaatje hier plakken?)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:42 schreef Nory het volgende:
[..]
Brooke Shields, alstu
[afbeelding]
Plaatje doe je zo: [ img]url van het plaatje[/ img] (Spaties wel weglaten)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |