quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:12 schreef space_knarf het volgende:
ik kon er ook niet om lachen
echt een actie die nergens op sloeg en Tom hield zich nog goed in vond ik...RECHT in zn gezicht
maar het meest trieste was het nerdje die hem natspoot, hij wilde het liefste wegrennen geloof ik toen Tom kwaad werd, wat een zielepoot, hij zei helemaal niks![]()
Beetje zielig als je het mij vraagt... dacht dat die Cruise zo'n goed gevoel voor humor had.quote:The star struggled to maintain his composure, repeatedly asking one of the Channel 4 team: "Why would you do that?"
He said: "What's so funny about that? It's ridiculous. Do you like making less of people?
"Don't run away. That's incredibly rude.
"I'm here giving you an interview, answering your questions and you do something nasty. You're a jerk."
The actor held the interviewer back and repeatedly called him "a jerk".
Als je dat humor noemt..... Hij krijgt een straal water in zn gezicht... leuk hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:28 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig als je het mij vraagt... dacht dat die Cruise zo'n goed gevoel voor humor had.
Deze pubergein is absoluut geen studentenhumor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:17 schreef Isegrimm het volgende:
Kan me wel voorstellen dat iemand op een gegeven moment het niveau van studentenhumor een beetje is ontgroeid. Het was echt niet bijzonder leuk of gevat of zo...
Ja erg leuk om met een onbekende vloeistof te worden bespoten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie
Dat doet hij niet... maar die sjappies die tot aan de ellebogen in z'n reet zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie, normaal wordt ie alleen maar opgehemeld en ligt iedereen aan zijn voetjes.
Tom Cruisequote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:35 schreef NorthernStar het volgende:
voor iets betere kwaliteit (en iets langer):
http://www.tampabays10.com/video/player.aspx?aid=18920&sid=15047&bw=hi
Wat dat betreft applaus voor de research en selectie-procedure!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
Had die sukkel bij Russell Crowe moeten proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |