quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:12 schreef space_knarf het volgende:
ik kon er ook niet om lachen
echt een actie die nergens op sloeg en Tom hield zich nog goed in vond ik...RECHT in zn gezicht
maar het meest trieste was het nerdje die hem natspoot, hij wilde het liefste wegrennen geloof ik toen Tom kwaad werd, wat een zielepoot, hij zei helemaal niks![]()
Beetje zielig als je het mij vraagt... dacht dat die Cruise zo'n goed gevoel voor humor had.quote:The star struggled to maintain his composure, repeatedly asking one of the Channel 4 team: "Why would you do that?"
He said: "What's so funny about that? It's ridiculous. Do you like making less of people?
"Don't run away. That's incredibly rude.
"I'm here giving you an interview, answering your questions and you do something nasty. You're a jerk."
The actor held the interviewer back and repeatedly called him "a jerk".
Als je dat humor noemt..... Hij krijgt een straal water in zn gezicht... leuk hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:28 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig als je het mij vraagt... dacht dat die Cruise zo'n goed gevoel voor humor had.
Deze pubergein is absoluut geen studentenhumor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:17 schreef Isegrimm het volgende:
Kan me wel voorstellen dat iemand op een gegeven moment het niveau van studentenhumor een beetje is ontgroeid. Het was echt niet bijzonder leuk of gevat of zo...
Ja erg leuk om met een onbekende vloeistof te worden bespoten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie
Dat doet hij niet... maar die sjappies die tot aan de ellebogen in z'n reet zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie, normaal wordt ie alleen maar opgehemeld en ligt iedereen aan zijn voetjes.
Tom Cruisequote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:35 schreef NorthernStar het volgende:
voor iets betere kwaliteit (en iets langer):
http://www.tampabays10.com/video/player.aspx?aid=18920&sid=15047&bw=hi
Wat dat betreft applaus voor de research en selectie-procedure!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
Had die sukkel bij Russell Crowe moeten proberen
Hehequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
Had die sukkel bij Russell Crowe moeten proberen
Ach gut, ben je jaloersquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie, normaal wordt ie alleen maar opgehemeld en ligt iedereen aan zijn voetjes.
quote:He is famed for his lengthy walkabouts at film premieres, spending hours greeting fans, signing autographs and talking on their mobile phones.
Hij ging na dit 'incident' ook gewoon door met fans begroeten, menig andere ster was pissed off doorgelopen naar binnen toe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ach gut, ben je jaloers
Als Cruise zo'n eikel is, waarom staat het volgende dan op die site:
[..]
Ik begrijp echt geen fuck van je post?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef Youssef het volgende:
Tsjah..Die Tom begint langzaam aan te beseffen dat het gewoon een klootzak is, want eerst vind ie het wel grappig. Hij stond de interviewer gewoon zo aardig en netjes te woord, vandaar dat ie zich wel genaaid voelde waarschijnlijk
Zielige reporter, want die wist zich geen raad met zijn mislukte grapjeSHO trouwens?
Die reporter die hem water in het gezicht spoot vond ie een klootzak, maar eerst nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik begrijp echt geen fuck van je post?
Wie is nu volgens jou een klootzak?
Lachen is een reactie op gekke dingen. Je kunt in eerste instantie beginnen te lachen, maar er dan achter komen dat iemand je expres nat heeft gespoten en je bedenken dat je het eik helemaal niet grappig vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef ooge het volgende:
Toen hij dat water over zich heen kreeg, moets die eerst laggen, terwijl je een schrikreactie zou verwachten. Daarna wordt hij ineens boos. Volgens mij boeide het hem eigenlijk niet zoveel, hij was gewoon bezig met 'acting'. Publiciteits stunt zeg ik
echt welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:42 schreef snabbi het volgende:
Damn mensen kijk eerst eens goed, dat je niet hoort wat die vent zegt betekent niet dat hij niets zei. Je ziet hem duidelijk gewoon reacties geven op de dingen die Tom zegt dus dat hij door de grond zakt of dood wil
Laggen? echt waar?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef ooge het volgende:
Toen hij dat water over zich heen kreeg, moets die eerst laggen, terwijl je een schrikreactie zou verwachten. Daarna wordt hij ineens boos. Volgens mij boeide het hem eigenlijk niet zoveel, hij was gewoon bezig met 'acting'. Publiciteits stunt zeg ik
Die kop op het eind doet het hemquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
echt wel, hij loopt te sputteren als een betrapt kind, en wil dan ook nog eens weglopen omdat hij zelf eigenlijk ook niet weet waarom hij dit deed , en dan die kop als hij dan wegloopt... "mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
"
Welke man? Tom Cruise of de interviewer?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:50 schreef PDOA het volgende:
Ik vraag me af wat die man fout heeft gedaan bij sommige mensen?
Dat was gewoon een "zenuwlachje" , hij schrikt gewoon, weet niet wat waar en hoe, realiseert zich dan meteen dat het met opzet gebeurde.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Lachen is een reactie op gekke dingen. Je kunt in eerste instantie beginnen te lachen, maar er dan achter komen dat iemand je expres nat heeft gespoten en je bedenken dat je het eik helemaal niet grappig vindt.
Tom Cruisequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welke man? Tom Cruise of de interviewer?
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef milagro het volgende:
Dat was gewoon een "zenuwlachje" , hij schrikt gewoon, weet niet wat waar en hoe, realiseert zich dan meteen dat het met opzet gebeurde.
Ik had die vent in zijn bek gespuugd
De man heeft geld, aanzien, mooie vrouw.... dan moet de man toch ergens op aangesproken worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tom Cruise
Het lijkt soms wel dat als de naam Tom Cruise ergens aan is verbonden dat mensen het automatisch een rukfilm vinden.
Vind ie misschien wel lekker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |