Wat 'n kinderlichaamquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk niet eens zo mager.
Waarom houden ze elkaars borsten dan vast?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat is haar broer Alexis... Tegenwoordig haar zus geloof ik
Lijkt nu idd of er een olifantendrol op haar hoofd is gedrapeerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Babettie het volgende:
Jennifer Love Hewitt:
[afbeelding]
Dat haar!![]()
Het kan nog verkeerd gefotografeerd zijn, maar dat haar ziet er heel apart uit zo!
Patty's Posse valt er hopelijk bij in het niet..quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Ben trouwens zeer benieuwd naar de RLSoap over Bobby Brown en Whitney Houston. Las in 'In' dat deze reeks plaatsvervangend schaamtegevoel naar een hoger niveau brengt.
Gorilla, is wat het eerste in me opkomtquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Ben trouwens zeer benieuwd naar de RLSoap over Bobby Brown en Whitney Houston. Las in 'In' dat deze reeks plaatsvervangend schaamtegevoel naar een hoger niveau brengt.
Wat is Teri Hatcher toch eng geworden. Volgens mij zit daar veel mislukte plastische chirurgie aan. Vooral die rare ogen.....quote:
Ik vind juist dat Teri er mooier dan ooit uitziet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat is Teri Hatcher toch eng geworden. Volgens mij zit daar veel mislukte plastische chirurgie aan. Vooral die rare ogen.....
Tja, ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:02 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij worden mensen niet geboren met van die raar opengesperde visse-ogen hoor!
Ik vind haar eigenlijk welgrappigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja, ben ik het niet mee eens. Zover ik weet heeft ze niet iets laten verbouwen. Ontopic:
[afbeelding]
Staat ze eigenlijk wel is goed op de foto?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |