Nee, ook het openbaar ministerie bemoeit zich nu met de zaak.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef SCH het volgende:
Een zwarte dag voor VBL dit - vertel me dat het een grapje is.
Dan weten we in ieder geval zeker dat het misgaatquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, ook het openbaar ministerie bemoeit zich nu met de zaak.
JJe hebt er zelf om gevraagd met deze keuze. Wie kaatst kan de bal verwachten. Als je zo graag dwars wilt doen, moet je niet raar opkijken dat er op gereageerd wordtquote:
SCH weer aan het rellen ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
JJe hebt er zelf om gevraagd met deze keuze. Wie kaatst kan de bal verwachten. Als je zo graag dwars wilt doen, moet je niet raar opkijken dat er op gereageerd wordt
Dat doe je toch al volop in Welkom DutchGooner. ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
JJe hebt er zelf om gevraagd met deze keuze. Wie kaatst kan de bal verwachten. Als je zo graag dwars wilt doen, moet je niet raar opkijken dat er op gereageerd wordt
Ja, en ook hierquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doe je toch al volop in Welkom DutchGooner. ?
is een sluitpost belangrijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de sluitposts van DG?
Veel verder dan 'ja' en 'slotje' komt ie namelijk niet.
ben je verliefd op DG nou?quote:
ik denk dat dat topic van narigheid vanzelf op slot geschoten isquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef zjroentje het volgende:
Glory Glory Man Utd!
Goed topic, waarom slotje?
Omdat er al een centraal topic is van die clubquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef zjroentje het volgende:
Glory Glory Man Utd!
Goed topic, waarom slotje?
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:07 schreef SCH het volgende:
Heeft DG een proefperiode?
Lullig voor jequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal Insite # 27. Voortaan met Babs achterwerk
Gooi maar dicht, tong was te vroeg.
Is dicht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal Insite # 27. Voortaan met Babs achterwerk
Gooi maar dicht, tong was te vroeg.
Inderdaad, dalijk ga ik huilen en roepen dat het niet eerlijk is, dat ik 25 posts heb gewacht en moeite heb gedaan om een plaatje te zoeken, en dreigen hier weg te gaanquote:
Wat valt daar aan te fixen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Fix gelijk de TT van die andere dan ff
Ik ben de enige bij wie codes in de TT niet werken? Ik zie gewoon die s tussen brackets ipv dattie de tekst doorhaald.quote:
Codes werken niet in topictitels, dus valt er niets aan te fixen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben de enige bij wie codes in de TT niet werken? Ik zie gewoon die s tussen brackets ipv dattie de tekst doorhaald.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben de enige bij wie codes in de TT niet werken? Ik zie gewoon die s tussen brackets ipv dattie de tekst doorhaald.
God wat zeurenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de sluitposts van DG?
Veel verder dan 'ja' en 'slotje' komt ie namelijk niet.
Yups.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[centraal] Diego Armando Maradona
Kan dit niet gewoon het centrale Diego Armando Maradona topic worden?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef appelsientje het volgende:
Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
mag er komen ipv van komt ?
Dat zeg ik... Dan kun je ze beter weghalen, dan ziet het er beter uit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Codes werken niet in topictitels, dus valt er niets aan te fixen.
Maar dat is juist de grap maar dat snap jij wsl nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Dan kun je ze beter weghalen, dan ziet het er beter uit.
Man,die is allang dichtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:37 schreef Eilanden het volgende:
DG ... werk voor je:
Voetbal International censureert: geen woord over V Persie!!
Kan ook in het centrale Van Persie topic
Stom van mij ... ik zie dat het al lang dicht was voordat ik dit posttequote:
Wat is er daar te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:49 schreef Cruoninga het volgende:
Hey DG --> Het grote AJAX-Topic #169: Met of zonder Pienaar kampioen
want?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:09 schreef popolon het volgende:
Ik maak me nu al zorgen om DG, de nieuwe mod.
want?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:09 schreef popolon het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:09 schreef popolon het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:16 schreef popolon het volgende:
Neen, 3,78 en 66 kilo.
Da's toch veel te weinig.
POL is een paar deuren verderop en nee,ben geen Wilders-stemmerquote:Op maandag 20 juni 2005 00:17 schreef SCH het volgende:
Dacht dat we nu eindelijk eens een echte Wilders aan het roer hadden.
Daar mag broekemans niet meer komen.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
POL is een paar deuren verderop en nee,ben geen Wilders-stemmer
Ik zie net dat zijn ban met ingang van vandaag moet worden opgehevenquote:
Ik wou niet zeggen... We zijn hier toch niet aan het slowchatten he dames.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[golfer mode]
Jongens,laten we FB gebruiken waarvoor het bedoeld is
[golfer mode]
Net op tijdquote:
Nee hoor, maar zo wereldschokkend is het nou ook weer niet dat er een apart topic over nodig is terwijl het al lang besproken wordt in het Ajax-topic.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
Deze blijft wel open neem ik aan. Of zijn ze helemaal gek geworden in VBL en mogen we alleen nog plaatjes raden en in hools ouwehoeren ?
Martin van Geel nieuwe Technisch Directeur van Ajax.
1. Ik heb geen overleg gevoerd met wie dan ook hierover. Ik was het gewoon eens met het slotje van DG.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ja natuurlijk eerst achtyer de schermen overlegd wat te doen. Je kan deze nieuwe mod die z'n eerste flater maakt niet gelijk in z'n hemd laten staan dus ben je het met het slotje eens. Terwijl je eigenlijk vindt dat het een heelnormaal topic is in deze voetballoze tijd. Waar mag je nog een topic over openen als ik vragen mag ?
Ja iedereen post zich suf in het vrouwen EK-topic het Confederatie topic, intertoto topic, maar vooral het voorronde CL topic. De discussie of Metakutlul plakreet of blubwater rangers de tweede ronde haalt is nu al legendarisch.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
1. Ik heb geen overleg gevoerd met wie dan ook hierover. Ik was het gewoon eens met het slotje van DG.
2. Voetballoze tijd?
EK vrouwen, WK-under 20, Confedarations-cup, Intertoto, voorrondes CL, tig-oefenwedstrijden/toernoeien?
My god, er is meer voetbal deze zomer dan tijdens het 'voetbalseizoen'. Zat interessante topics om in mee te posten of onderwerpen om over te discussiëren naast alle spelletjes en postopkrik-topics.
Done.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze kan dicht:
Voetbalfoto Onderschriftcompetitie #7: rappers en voetbal
Een vriend van de neuzen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind dat tong daar een punt heeft. Maarja, wie ben ik?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:02 schreef Lionheaad het volgende:
Deze mag dicht.
VBL-Postaantal-topic: Volgende maand 1.000.000
Had niet gezien dat er al een topic hierover was
foeiquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:09 schreef Dos37 het volgende:
Nou en ik wou hem nog wel vol spammen zo halen we de 1 miljoen veel later pas
Mailadres staat nu in de FAQ.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik DG eens even wil stalken op de mail kan dat niet, z'n mail staat nog niet in de Faq. (Al kan ik z'n adres wel raden natuurlijk)
is al dicht.quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:16 schreef El_Bassie het volgende:
Dit kan in transfergeruchten toch? Bovendien komt Davids pertinent niet naar az![]()
Davids Naar AZ?
IJs en boeren, nee geen liefhebber van, maar we laten um maar toch open voor de minderheden die boers en Grosch willen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[HOOLS] Het VBL-Café #778: Twents café
slotje
Men wil blijkbaar ijs en geen boeren
Absoluut,dat weet je toch en als het je niet bevalt ga je toch ergens anders posten? Niemand die je verplichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb sterk het idee dat het nieuwe beleid van de mods uitgaat van "wij tegen de rest"
Oe, dat is een sterke. 'Als het je niet bevalt, ga je maar ergens anders posten.' De ergste dooddoener die een mod kan maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut,dat weet je toch en als het je niet bevalt ga je toch ergens anders posten? Niemand die je verplicht
Ik geef er geen niets om,ik weet dat er sommige mensen zijn die mij liever niet zien als mod maar dan hebben die mensen een probleem vrees ik voor zequote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe, dat is een sterke. 'Als het je niet bevalt, ga je maar ergens anders posten.' De ergste dooddoener die een mod kan maken.
Nee hoor,tegen sommige meen ik hetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:33 schreef popolon het volgende:
Jeetje DG, 't is dat je dat 'moet' zeggen.
Lighten up.
Daar gaat het niet om, je doet het prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geef er geen niets om,ik weet dat er sommige mensen zijn die mij liever niet zien als mod maar dan hebben die mensen een probleem vrees ik voor ze
Ik ben van de cliche'squote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Kom aub alleen niet met die vervelende cliché's.
Je zit te veel in de verdediging. Ik heb in je aanstellingstopic minder bezwaren gezien dan jij alleen al in het justme topic hebt gepost toen ze mod werd. Als Justme net zo'n negatief mensbeeld zou hebben als jij, zou je nooit voetbalmod georden zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geef er geen niets om,ik weet dat er sommige mensen zijn die mij liever niet zien als mod maar dan hebben die mensen een probleem vrees ik voor ze
Het is vooral eng hoe je je hebt ingelikt bij golfer. Dat is vooral golfers schuld. Je hebt nu de macht en we zien meteen je ware aard al. De sfeer in VBL is al een stuk minder en dat zal alleen maar achteruit gaan vrees ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar heb ik dus voor gewaarschuwd. Je bent sociaal zeer zwakbegaafd en daar geef je hier meteen al blijk van.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut,dat weet je toch en als het je niet bevalt ga je toch ergens anders posten? Niemand die je verplicht
Dat is jouw mening,mag,totaal geen probleem meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik dus voor gewaarschuwd. Je bent sociaal zeer zwakbegaafd en daar geef je hier meteen al blijk van.
En lekker dat het was,dat inlikken,daar weet jij toch alles van?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is vooral eng hoe je je hebt ingelikt bij golfer. Dat is vooral golfers schuld. Je hebt nu de macht en we zien meteen je ware aard al. De sfeer in VBL is al een stuk minder en dat zal alleen maar achteruit gaan vrees ik.
golfer heeft altijd tegen je geageerd maar is ineens om en heeft de luitjes van Fok bewerkt die het ook een achterlijk plan vonden. Het is net zo iets als mij mod maken, had me ook niet verstandig geleken.
Golfer beslist niets,tis uiteindelijk de keuze van de FA's geweest,ga daar klagenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Dit is precies wat ik had voorspeld. golfer heeft een enorme vergissing begaan.
Welke? Over het nieuwe "beleid"?quote:Je zou ook even op die opmerking over EW in kunnen gaan trouwens.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Golfer beslist niets,tis uiteindelijk de keuze van de FA's geweest,ga daar klagen
Dat ze nooit in topics komt behalve om ze om zeep te helpen. Maar ja, je kent haar he.quote:Welke? Over het nieuwe "beleid"?
Als jij het zo graag wil horen,JAquote:
Als je me even naar het desbetreffende topic wil wijzen zal ik er voor naar kijkenquote:[..]
Dat ze nooit in topics komt behalve om ze om zeep te helpen. Maar ja, je kent haar he.
Dat weet je nooit, de ene keer wel de andere keer niet. Maar het zijn beiden haters van het Nederlandse voetbal en alles wat een Oranje shirtje aan heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
EW is toch gewoon ook DIGGER die geen accountwissel wil doen of zit ik er nu erg naast?
9,5 van de 10 keer wel,is meestal wel duidelijk te zien aan het postgedragquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
EW is toch gewoon ook DIGGER die geen accountwissel wil doen of zit ik er nu erg naast?
En dat mag niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, de ene keer wel de andere keer niet. Maar het zijn beiden haters van het Nederlandse voetbal en alles wat een Oranje shirtje aan heeft.
Jawel hoor. Ze haten maar lekker los.quote:
Zij mogen voortaan alles vrees ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
En dat mag niet?
en t t aalgebruikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
9,5 van de 10 keer wel,is meestal wel duidelijk te zien aan het postgedrag
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
Het is vooral eng hoe je je hebt ingelikt bij golfer. Dat is vooral golfers schuld. Je hebt nu de macht en we zien meteen je ware aard al. De sfeer in VBL is al een stuk minder en dat zal alleen maar achteruit gaan vrees ik.
golfer heeft altijd tegen je geageerd maar is ineens om en heeft de luitjes van Fok bewerkt die het ook een achterlijk plan vonden. Het is net zo iets als mij mod maken, had me ook niet verstandig geleken.
Jij kent het woord cynisme? SCH krijgt het antwoord wat hij horen wilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht juist dat daar de kracht van VBL lag DG, dat niemand meer was dan een ander?
Je gedraagt je nou al precies als zo'n iemand waar je steeds op af liep te geven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij kent het woord cynisme? SCH krijgt het antwoord wat hij horen wil
Welk woord van die post klopt niet golfer? Je weet precies wat ik bedoel, jij was zo'n beetje de enige voorstander van het dwaze plan en de anderen zijn uiteindelijk maar akkoord gegaan om van het aanhoudende gezeur af te zijn. Je zult dat wel ontkennen maar dan liegen er een paar FA's.quote:
Nou dan liegen ze inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Je zult dat wel ontkennen maar dan liegen er een paar FA's.
sowieso is het not done om info van achter de schermen door te geven en waarom ze zouden liegen.. vraag dat aan je FA-vriendjesquote:
Ach - dat geschmier met die schermen is zo ontzettend ouwe politiekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
sowieso is het not done om info van achter de schermen door te geven en waarom ze zouden liegen.. vraag dat aan je FA-vriendjes
Je zit er zo naast.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Welk woord van die post klopt niet golfer? Je weet precies wat ik bedoel, jij was zo'n beetje de enige voorstander van het dwaze plan en de anderen zijn uiteindelijk maar akkoord gegaan om van het aanhoudende gezeur af te zijn. Je zult dat wel ontkennen maar dan liegen er een paar FA's.
Ik ken mensen die voor minder gekickt zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef just me het volgende:
sowieso is het not done om info van achter de schermen door te geven en waarom ze zouden liegen.. vraag dat aan je FA-vriendjes
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
Het is net zo iets als mij mod maken, had me ook niet verstandig geleken.
Dat had best gemogen, wat een onzin topic zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
Wel lief dat mijn Marokkanen topic nog open is, had met mezelf gewed dat het voor 21.00 dicht zou zijn
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat had best gemogen, wat een onzin topic zeg.
Wat jij wilt, knul.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:27 schreef SCH het volgende:
Goed joh, ik hou niet zo van mensen die het nodig hebben om te liegen.![]()
Ja, maar kan dat topic serieus niet dicht ?quote:
Blijf maar arrogant doen, ventje. Je maakt je zelf alleen maar belachelijk met je eigenwijze gedrag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat jij wilt, knul.
Ik weet dat ik niet lieg.
Nu jij nog even je zogenaamde FA-bronnen raadplegen ter verificatie en dan kan jij vervolgens je excuses aanbieden voor jouw leugens.
Zullen we verder daarna dit topic gebruiken voor echte Feedback?
Is het ook, maar ik wilde het even nog langer openlaten om SCH zijn ongelijk te tonen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
Ja, maar kan dat topic serieus niet dicht ?
Een land haalt de halve finale en er wordt een felicitatie topic geopend. Bij een finaleplaats of winst van het WK ok, maar nu is het gewoon dikke onzin.
Dank u.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik wilde het even nog langer openlaten om SCH zijn ongelijk te tonen.
Maar nu is het wel genoeg geweest met die onzin en gaat ie dicht.
Nee hoor, maar je bent zo leuk als je zo lief hapt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
Wat ben je weer stoer bezig golfer. Je kijkt echt op users neer he
Eigenlijk is het wel triestquote:
Inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Vervelend he kritiek - je zou eens in je ego aangetast kunnen worden![]()
Wat een liefde weer in dit topic. Wie haalt de wasknijpers?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
Als je ballen hebt, bied jij je excuses aan voor je akelige machtsspelletjes.
My goodness, zeg dat nou niet tegen golfer, die zit al met het kaarsvet te spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef keeper het volgende:
[..]
Wat een liefde weer in dit topic. Wie haalt de wasknijpers?.
Maar je bent wel vergeten te wijzigen JMquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je bent wel vergeten te wijzigen JM
Er staat nog steeds 780
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:01 schreef Bos81 het volgende:
Maar je bent wel vergeten te wijzigen JM
Er staat nog steeds 780
ik heb geprobeerd het een beetje te volgen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
ach, laten we het niet allemaal te serieus nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
misschien is het een idee om volgende keer als er een nieuwe mod komt een kleine toelichting te geven waarom hij of zij gekozen is. Dat schept wat meer openheid misschien dat dat scheeld in de discussie en je krijgt wat minder de schijn tegen van achterkamertjes gepost.
Als je dus duidelijk aangeeft hoe en waarom dan neem je mensen wind uit de zeilen en snappen misschien mensen een beslissing die hem tot nu toe niet steunden zeg maar.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, laten we het niet allemaal te serieus nemen
Tja..quote:
Dat is iets wat je aan de FA's moet vragen denk ik,ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als dat door modjes gedaan wordt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
misschien is het een idee om volgende keer als er een nieuwe mod komt een kleine toelichting te geven waarom hij of zij gekozen is. Dat schept wat meer openheid misschien dat dat scheeld in de discussie en je krijgt wat minder de schijn tegen van achterkamertjes gepost.
Als je dus duidelijk aangeeft hoe en waarom dan neem je mensen wind uit de zeilen en snappen misschien mensen een beslissing die hem tot nu toe niet steunden zeg maar.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
Zonder er verder op in te gaan is het nogal wat oud zeer van SCH.
Het zijn de modjes hier die een medemod hebben gekozen.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is iets wat je aan de FA's moet vragen denk ik,ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als dat door modjes gedaan wordt.
Heeft niks met democratie maar met omgangsvormen te maken en is op veel plekken volstrekt gebruikelijk bij sollicitaties. Ik vind het niet zo netjes om de vraag van Rubbereend op deze manier af te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
Ja, doen we net alsof Fok! een democratie is.![]()
bull SCH en dat weet jequote:Op zondag 26 juni 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn de modjes hier die een medemod hebben gekozen.
quote:
Die is zo weer weg. Niet op reageren, ik ga het ook proberen.quote:
Misschien is 'ie wel veranderd.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is zo weer weg. Niet op reageren, ik ga het ook proberen.
Waarom vind jij DG zo'n slechte mod eigenlijk? En ik mag aannemen dat je zelf gesolliciteerd hebt, want anders is op deze manier reageren een beetje hypocriet natuurlijk...quote:Op zondag 26 juni 2005 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]Nee JustMe, niet liegen - de FA's beslissen dan uiteindelijk wel maar de voorspraak van de mods is belangrijker dan belangrijk en in dit geval zeer dwingend geweest. Dat weet jij ook best.
Maar laten we deze discussie maar afronden. golfer heeft zijn zin gekregen en als ik zie hoe hij zich nu tegen Rubbereend gedraagt, is er volgens mij weinig hoop op een respectvol gesprek hierover. Ik heb al eerder aangegeven dat DG imo een slechte en merkwaardige keuze is die vooral te maken heeft met de eigenwijzigheid van golfer dan met welke logische weg ook en daar zullen we het dan maar mee moeten doen.
Het is niet eerlijk, SCH is ongesteld en ik niet!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:22 schreef SCH het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan die Elegantly Wasted die ineens topics komt verkutten omdat ze het er niet mee eens is maar niks inhoudelijks toevoegt? Is dat de nieuwe tactiek uit die hoek?
tis meer gewoon een algemen vraag/mening/melding je zou t mee naar achteren kunnen nemen. HEt gaat ook niet zozeer over jou of wie dan ook maar meer algemeen, maarja k ben dan ook altijd nieuwsgierigquote:Op zondag 26 juni 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is iets wat je aan de FA's moet vragen denk ik,ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als dat door modjes gedaan wordt.
Zonder er verder op in te gaan is het nogal wat oud zeer van SCH.
als je blauw zou zijn had je m ff kunnen edittenquote:
k kan ook wel voor mezelf pratenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft niks met democratie maar met omgangsvormen te maken en is op veel plekken volstrekt gebruikelijk bij sollicitaties. Ik vind het niet zo netjes om de vraag van Rubbereend op deze manier af te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |