IJs en boeren, nee geen liefhebber van, maar we laten um maar toch open voor de minderheden die boers en Grosch willen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[HOOLS] Het VBL-Café #778: Twents café
slotje
Men wil blijkbaar ijs en geen boeren

Absoluut,dat weet je toch en als het je niet bevalt ga je toch ergens anders posten? Niemand die je verplichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb sterk het idee dat het nieuwe beleid van de mods uitgaat van "wij tegen de rest"

Oe, dat is een sterke. 'Als het je niet bevalt, ga je maar ergens anders posten.' De ergste dooddoener die een mod kan maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut,dat weet je toch en als het je niet bevalt ga je toch ergens anders posten? Niemand die je verplicht

Ik geef er geen niets om,ik weet dat er sommige mensen zijn die mij liever niet zien als mod maar dan hebben die mensen een probleem vrees ik voor zequote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe, dat is een sterke. 'Als het je niet bevalt, ga je maar ergens anders posten.' De ergste dooddoener die een mod kan maken.

Nee hoor,tegen sommige meen ik hetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:33 schreef popolon het volgende:
Jeetje DG, 't is dat je dat 'moet' zeggen.
Lighten up.

Daar gaat het niet om, je doet het prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geef er geen niets om,ik weet dat er sommige mensen zijn die mij liever niet zien als mod maar dan hebben die mensen een probleem vrees ik voor ze

Ik ben van de cliche'squote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Kom aub alleen niet met die vervelende cliché's.

Je zit te veel in de verdediging. Ik heb in je aanstellingstopic minder bezwaren gezien dan jij alleen al in het justme topic hebt gepost toen ze mod werd. Als Justme net zo'n negatief mensbeeld zou hebben als jij, zou je nooit voetbalmod georden zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geef er geen niets om,ik weet dat er sommige mensen zijn die mij liever niet zien als mod maar dan hebben die mensen een probleem vrees ik voor ze

Het is vooral eng hoe je je hebt ingelikt bij golfer. Dat is vooral golfers schuld. Je hebt nu de macht en we zien meteen je ware aard al. De sfeer in VBL is al een stuk minder en dat zal alleen maar achteruit gaan vrees ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]

Daar heb ik dus voor gewaarschuwd. Je bent sociaal zeer zwakbegaafd en daar geef je hier meteen al blijk van.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut,dat weet je toch en als het je niet bevalt ga je toch ergens anders posten? Niemand die je verplicht

Dat is jouw mening,mag,totaal geen probleem meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik dus voor gewaarschuwd. Je bent sociaal zeer zwakbegaafd en daar geef je hier meteen al blijk van.

En lekker dat het was,dat inlikken,daar weet jij toch alles van?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is vooral eng hoe je je hebt ingelikt bij golfer. Dat is vooral golfers schuld. Je hebt nu de macht en we zien meteen je ware aard al. De sfeer in VBL is al een stuk minder en dat zal alleen maar achteruit gaan vrees ik.
golfer heeft altijd tegen je geageerd maar is ineens om en heeft de luitjes van Fok bewerkt die het ook een achterlijk plan vonden. Het is net zo iets als mij mod maken, had me ook niet verstandig geleken.

Golfer beslist niets,tis uiteindelijk de keuze van de FA's geweest,ga daar klagenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Dit is precies wat ik had voorspeld. golfer heeft een enorme vergissing begaan.
Welke? Over het nieuwe "beleid"?quote:Je zou ook even op die opmerking over EW in kunnen gaan trouwens.

quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Golfer beslist niets,tis uiteindelijk de keuze van de FA's geweest,ga daar klagen
Dat ze nooit in topics komt behalve om ze om zeep te helpen. Maar ja, je kent haar he.quote:Welke? Over het nieuwe "beleid"?

Als jij het zo graag wil horen,JAquote:
Als je me even naar het desbetreffende topic wil wijzen zal ik er voor naar kijkenquote:[..]
Dat ze nooit in topics komt behalve om ze om zeep te helpen. Maar ja, je kent haar he.

Dat weet je nooit, de ene keer wel de andere keer niet. Maar het zijn beiden haters van het Nederlandse voetbal en alles wat een Oranje shirtje aan heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
EW is toch gewoon ook DIGGER die geen accountwissel wil doen of zit ik er nu erg naast?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |