9,5 van de 10 keer wel,is meestal wel duidelijk te zien aan het postgedragquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
EW is toch gewoon ook DIGGER die geen accountwissel wil doen of zit ik er nu erg naast?
En dat mag niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, de ene keer wel de andere keer niet. Maar het zijn beiden haters van het Nederlandse voetbal en alles wat een Oranje shirtje aan heeft.
Jawel hoor. Ze haten maar lekker los.quote:
Zij mogen voortaan alles vrees ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
En dat mag niet?
en t t aalgebruikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
9,5 van de 10 keer wel,is meestal wel duidelijk te zien aan het postgedrag
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
Het is vooral eng hoe je je hebt ingelikt bij golfer. Dat is vooral golfers schuld. Je hebt nu de macht en we zien meteen je ware aard al. De sfeer in VBL is al een stuk minder en dat zal alleen maar achteruit gaan vrees ik.
golfer heeft altijd tegen je geageerd maar is ineens om en heeft de luitjes van Fok bewerkt die het ook een achterlijk plan vonden. Het is net zo iets als mij mod maken, had me ook niet verstandig geleken.
Jij kent het woord cynisme? SCH krijgt het antwoord wat hij horen wilquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht juist dat daar de kracht van VBL lag DG, dat niemand meer was dan een ander?
Je gedraagt je nou al precies als zo'n iemand waar je steeds op af liep te geven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij kent het woord cynisme? SCH krijgt het antwoord wat hij horen wil
Welk woord van die post klopt niet golfer? Je weet precies wat ik bedoel, jij was zo'n beetje de enige voorstander van het dwaze plan en de anderen zijn uiteindelijk maar akkoord gegaan om van het aanhoudende gezeur af te zijn. Je zult dat wel ontkennen maar dan liegen er een paar FA's.quote:
Nou dan liegen ze inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Je zult dat wel ontkennen maar dan liegen er een paar FA's.
sowieso is het not done om info van achter de schermen door te geven en waarom ze zouden liegen.. vraag dat aan je FA-vriendjesquote:
Ach - dat geschmier met die schermen is zo ontzettend ouwe politiekquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
sowieso is het not done om info van achter de schermen door te geven en waarom ze zouden liegen.. vraag dat aan je FA-vriendjes
Je zit er zo naast.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Welk woord van die post klopt niet golfer? Je weet precies wat ik bedoel, jij was zo'n beetje de enige voorstander van het dwaze plan en de anderen zijn uiteindelijk maar akkoord gegaan om van het aanhoudende gezeur af te zijn. Je zult dat wel ontkennen maar dan liegen er een paar FA's.
Ik ken mensen die voor minder gekickt zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef just me het volgende:
sowieso is het not done om info van achter de schermen door te geven en waarom ze zouden liegen.. vraag dat aan je FA-vriendjes
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef SCH het volgende:
Het is net zo iets als mij mod maken, had me ook niet verstandig geleken.
Dat had best gemogen, wat een onzin topic zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
Wel lief dat mijn Marokkanen topic nog open is, had met mezelf gewed dat het voor 21.00 dicht zou zijn
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat had best gemogen, wat een onzin topic zeg.
Wat jij wilt, knul.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:27 schreef SCH het volgende:
Goed joh, ik hou niet zo van mensen die het nodig hebben om te liegen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |