Omdat er al een centraal topic is van die clubquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:51 schreef zjroentje het volgende:
Glory Glory Man Utd!
Goed topic, waarom slotje?
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:07 schreef SCH het volgende:
Heeft DG een proefperiode?
Lullig voor jequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal Insite # 27. Voortaan met Babs achterwerk
Gooi maar dicht, tong was te vroeg.
Is dicht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal Insite # 27. Voortaan met Babs achterwerk
Gooi maar dicht, tong was te vroeg.
Inderdaad, dalijk ga ik huilen en roepen dat het niet eerlijk is, dat ik 25 posts heb gewacht en moeite heb gedaan om een plaatje te zoeken, en dreigen hier weg te gaanquote:
Wat valt daar aan te fixen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Fix gelijk de TT van die andere dan ff
Ik ben de enige bij wie codes in de TT niet werken? Ik zie gewoon die s tussen brackets ipv dattie de tekst doorhaald.quote:
Codes werken niet in topictitels, dus valt er niets aan te fixen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben de enige bij wie codes in de TT niet werken? Ik zie gewoon die s tussen brackets ipv dattie de tekst doorhaald.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben de enige bij wie codes in de TT niet werken? Ik zie gewoon die s tussen brackets ipv dattie de tekst doorhaald.
God wat zeurenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de sluitposts van DG?
Veel verder dan 'ja' en 'slotje' komt ie namelijk niet.
Yups.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[centraal] Diego Armando Maradona
Kan dit niet gewoon het centrale Diego Armando Maradona topic worden?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef appelsientje het volgende:
Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
mag er komen ipv van komt ?
Dat zeg ik... Dan kun je ze beter weghalen, dan ziet het er beter uit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Codes werken niet in topictitels, dus valt er niets aan te fixen.
Maar dat is juist de grap maar dat snap jij wsl nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Dan kun je ze beter weghalen, dan ziet het er beter uit.
Man,die is allang dichtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:37 schreef Eilanden het volgende:
DG ... werk voor je:
Voetbal International censureert: geen woord over V Persie!!
Kan ook in het centrale Van Persie topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |