Gezelligquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:39 schreef errrrr het volgende:
ik ben eindelijk weer 'ns dvd vol aan het stampen met films, was wel weer 's nodig(heb nu wel weer dvd's nodig, als Marcus hier ooit nog wat leest, waar wou jij ook alweer bestellen?)
Heb trouwens ondertitels voor Kingdom of Heaven, dat jullie het weten
Muhahaha "stuur maar weer terug"quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:43 schreef errrrr het volgende:
Bij mijn moeders PC btw, onboard audio heeft dat ding, maar zijn 'front' kanaal doet helemaal niks... hoe het komt je ne sais pas, maar vaag... ze gaat mycom maar 's mailen.
ja, maar dit was een quote van Tenpenny!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:13 schreef NerdoNielso het volgende:
/slap
Je wou toch van je "fucking" af?
* NerdoNielso voelt dat die drie uur kickboxen van pas gaat komenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ja, maar dit was een quote van Tenpenny!
/doubleslapREBOUND!.
Kabeltex zuigt.quote:HaQDaQ:
Kabeltex is best goed, nooit problemen mee...
En het ziet er nogal dreigend uit... zo de hond van de buren maar even uitlaten (ze moesten naar condolatie, vandaar...)
FTP is juist voor grote files.quote:HaQDaQ:
Echt irritant als een FTP programma geen grote files ondersteund... Time left: -10 seconden... -20% ... ja gaat lekker dan
Moeilijke vragen zeg.quote:NerdoNielso:
Integratietestshit.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef NerdoNielso het volgende:
Het is een kunst opzich, het toevoegen van het topic op mrali.mine.nu in de topicgeschiedenis en meer.
Had je de ASUS A8N SLI-(Deluxe)?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:43 schreef errrrr het volgende:
Bij mijn moeders PC btw, onboard audio heeft dat ding, maar zijn 'front' kanaal doet helemaal niks... hoe het komt je ne sais pas, maar vaag... ze gaat mycom maar 's mailen.
Kan het straks vast niet laten nog even te spelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:55 schreef -Mzraki- het volgende:
tvp*
Zit nu in 'the middle of fuckin nowhere', in SA..
Je moet nog een hoop leren...quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
* NerdoNielso voelt dat die drie uur kickboxen van pas gaat komen
links, rechts links, side links, side rechts, achterwaardse schop, doordraai linker elleboog, links, rechts, opwaardse stoot, nektrap
zoiets?
Ik heb mijn, korte, reactie geplaatst.quote:-Mzraki-:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=4972
Column 7.
Was hem vergeten online te gooien, was San Andreas aan het spelen.
Nouja, twee (simpele, altijd) FTP progsels van mij flippen bij files van meer dan 2 gigabyte... kopieren doen ze wel, maar de counter werkt zegmaar nietquote:
Good luckquote:Op donderdag 16 juni 2005 03:52 schreef MrAli het volgende:
Krijg dus vandaag, donderdag, de uitslag.
Wish me luck.
Pitten,.
Daarom zou ik mijn pc ook nooit door iemand anders in elkaar laten zetten, iig niet door zo'n bedrijf. Je weet namelijk niet in hoeverre hun er verstand van hebben. Dat ze bij een webshop werken zegt niet veel. Misschien hebben ze ook wel het de geluidskaart liggen klooien, er iets tegenaan gebeukt ofzo, zoiets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nouja, twee (simpele, altijd) FTP progsels van mij flippen bij files van meer dan 2 gigabyte... kopieren doen ze wel, maar de counter werkt zegmaar niet
Ja, de A8N SLI (niet deluxe)... maar vaag dat het niet werkt... (toen we die PC opendeden toen hij net binnen was, kwam ook al ergens een schroefje vandaan vallen... van waar zou ik niet weten, maar dat hoort dus echt niet
Ali, Succes
Even eitjes bakken, drie uurtjes naar school, uurtje naar huis, muziek, tennis, atletiek, eten, GTA
Je mag eerst je moeder wel even omhelsen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:01 schreef MrAli het volgende:
En jullie zijn de eerste die het weten (mits jullie elke seconde refreshen), ik zit toch wel hier namelijk, dan kan ik het gelijk wel even posten.
Mijn moeder is er toch niet als ik gebelt wordt, en anders zit ik boven en is zij beneden, en hoort zij mijn mobiel niet, dus zal ik het eerst hier posten, dan mijn oma en opa, pa en oom bellen en dan eens kijken of ik wellicht ook even mijn ma zou moeten inlichten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Je mag eerst je moeder wel even omhelsen hoor
En je oma bellen kan tijdens het typen wel
Ik wil het morgen wel proberen, maar dat is zeg maar nog het enige wat ook nog een beetje schimmig is voor mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het tekenen van elektronenformules met niet-bindende elektronenparen (octetregel enzo, §1.3) is mij niet geheel duidelijk. Iemand die dat toevallig morgen in een studieuur even uit wil leggen?
Na muziek ben ik bij jou, dan leg ik het wel uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het tekenen van elektronenformules met niet-bindende elektronenparen (octetregel enzo, §1.3) is mij niet geheel duidelijk. Iemand die dat toevallig morgen in een studieuur even uit wil leggen?
Das mooi.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
Na muziek ben ik bij jou, dan leg ik het wel uit
Hopelijk snap ik het na Hans z'n uitleg, dus dan is het niet nodig. Bedankt iig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik wil het morgen wel proberen, maar dat is zeg maar nog het enige wat ook nog een beetje schimmig is voor mij.
Het was beter als niets, je moet niet zeiken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef errrrr het volgende:
Mijn Creative Travelsound 200 speakertjes zijn binnen, vet
Mooi reistasje erbij... klinkt erg goed (stuk beter dan die prutsboxjes van wintersport van Ali)... dus dat is leuk op vakantie
Boe!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:59 schreef DearPrudence het volgende:
Hallo.
In een post van 6 woorden en een smile, 4 keer het woord 'kut'.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:00 schreef DearPrudence het volgende:
Kutregen van gister. kut. kut. kut.
quote:Marcus @ Cel4-site:
.. echt SUPER gezellig ..
en...............quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:40 schreef MrAli het volgende:
Merel is geslaagd, die is dus al gebelt, zal zo wel komen dan.
Nothing...quote:
Het examenfeest.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd... wat voor feest was er in paal 12?
Ben trots op je, Alwinquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
Geslaagd!
Cijfers:
wi 7.2
bi 7.3
sk 6.6
na 6.2
nl 6.6
en 6.5
U ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 e![]()
Gefeli!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 e![]()
ja had er ook net last van... maar is wel leukquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
Dank u, dank u.
Bellen, op fok lezen / posten, en msn'en met 8 man te gelijk is wel lastig.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
Geslaagd!
Cijfers:
wi 7.2
bi 7.3
sk 6.6
na 6.2
nl 6.6
en 6.5
Congrats allebei.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 en hoger![]()
Peter heeft het van mij geleerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef SuUz2ko het volgende:
En niels, ik weet nu van wie je het hebt. Peter is net zo'n charmeur als jij!
Meisjes met blonde haren...
Nice jobquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
Geslaagd!
Cijfers:
wi 7.2
bi 7.3
sk 6.6
na 6.2
nl 6.6
en 6.5
Nice jobquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 en hoger![]()
Marianne, Mark en Peter hebben dus ook geluk gehadquote:Peter Koorn 06
GESLAAGD. de hele familie is geslaagd. Vanavond party in de koog! k had alleen maar een 6 en een 5 (www.hi.nl)
Ja, hij heeft me gebeld, geslaagd, en Rubie vV ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef NerdoNielso het volgende:
Wie weet hoe het met Thomas is afgelopen?
Wel gelukt denk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, ook geslaagd. Met 1 vijfje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef NerdoNielso het volgende:
Wie weet hoe het met Thomas is afgelopen?
Wel gelukt denk?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:29 schreef NerdoNielso het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezakt? Dat klopt niet, Ruben is geslaagd.# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
Ik had deze eerder, dus mag Niels optiefen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
Irritant, Ruben en Niels met usericons met veel wit. Ik kijk namelijk daarnaar om te kijken van wie de post is.
Dat vechten jullie maar uit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had deze eerder, dus mag Niels optiefen..
Volgens mij zijn dat mensen die geslaagd zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gezakt? Dat klopt niet, Ruben is geslaagd.
Raar lijstje dan, want ik ben bijv. ook geslaagd, Niels, Marcus en Boom ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat mensen die geslaagd zijn.
Maar die waren al genoemd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Raar lijstje dan, want ik ben bijv. ook geslaagd, Niels, Marcus en Boom ook.
En waarom een spoiler?
Das waar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar die waren al genoemd.
Waarom een spoiler? Je ne sais pas. Niels works in mysterious ways.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef MrAli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Hoorde ver voor de examenuitslag al dat dat twijfelachtig was, maar wist niet dat het een neef was van Henk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
Nee geslaagdquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gezakt? Dat klopt niet, Ruben is geslaagd.
Eindelijk iemand die niet blond isquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat mensen die geslaagd zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Raar lijstje dan, want ik ben bijv. ook geslaagd, Niels, Marcus en Boom ook.
quote:
quote:En waarom een spoiler?
quote:Waarom een spoiler? Je ne sais pas. Niels works in mysterious ways.
En ik maar denken dat niemand het door zou hebbenquote:
Niet zeurenquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
Irritant, Ruben en Niels met usericons met veel wit. Ik kijk namelijk daarnaar om te kijken van wie de post is.
Of we laten je gewoon kloten met witte iconsquote:
Zie die andere tekstquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had deze eerder, dus mag Niels optiefen..
Aldus Lizquote:Gezakt: Matthijs (N00b), Pauline, Sifra, Martes, Marlies en ehm nog meer?
Sifra sowieso, de rest weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Aldus Liz
Wie van die mensjes komen volgend jaar bij mij (/ons) in de klas?
Nienke heeft een her nodig
Jan Jacob (vmbo) ook
Cora en Regina zijn geslaagd
Maar ik ken Cora niet![]()
Goh geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:16 schreef MrAli het volgende:
Sifra sowieso, de rest weet ik niet.
jupzquote:Nienke Duinker?
rightquote:En ik weet wel wie Cora is, kennen is een te groot woord.
Van Nienke verbaast het me niets.quote:
Nee, idd die zat met een kater haar scheikunde examen te maken.. omdat ze avond er voor feest had tot uur of 3quote:
Haha, en ik maar denken dat ze een modelleerling wasquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:40 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Nee, idd die zat met een kater haar scheikunde examen te maken.. omdat ze avond er voor feest had tot uur of 3![]()
wieso?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Menschen, Menschen, Menschen, wilt u er bij gaande rekening mee houden dat a.s. zaterdag oranjekleding gewenst wordt in den kroegen. Vriendeleike danke Nielschje
En het stoer vinden om na een uurtje al weg te lopen, damn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:40 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Nee, idd die zat met een kater haar scheikunde examen te maken.. omdat ze avond er voor feest had tot uur of 3![]()
Ja sure, de laatste keer (op 30 april na) dat ik een oranje t-shirt aan had mocht ik eigenlijk de toekomst niet in, het was aanstootgevend.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Menschen, Menschen, Menschen, wilt u er bij gaande rekening mee houden dat a.s. zaterdag oranjekleding gewenst wordt in den kroegen. Vriendeleike danke Nielschje
Dan sturen we rick op de uitsmijter afquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja sure, de laatste keer (op 30 april na) dat ik een oranje t-shirt aan had mocht ik eigenlijk de toekomst niet in, het was aanstootgevend.
WK onder 20 maybe, we doen het erg goed.quote:
En dan is Rick even dik als een bovenarm van die uitsmijter.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dan sturen we rick op de uitsmijter af![]()
Nou enquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
En dan is Rick even dik als een bovenarm van die uitsmijter.
quote:Mr. Ali | 0 | 199 | CJ: "I need that shit you drive!" zegt:
I know everything about soccer
[N]iels «Niels works in mysterious ways» zegt:
Wie scoorde in 1987 de winende goal in de EK finale?
Mr. Ali | 0 | 199 | CJ: "I need that shit you drive!" zegt:
in 1987 was er geen EK
Maar die andere vragen wist je niet!quote:
quote:(21:17:03) Alwin: I know everything about soccer
(21:17:21) Ik: Wie scoorde in 1987 de winende goal in de EK finale?
(21:17:31) Alwin: in 1987 was er geen EK
(21:17:33) Ik: of was het toen wk?
(21:17:34) Alwin: hahahahahahahahahahahahaha
(21:18:27) Alwin: in 1988 was er een EK
(21:18:30) Alwin: en dat won NL
(21:18:41) Alwin: door een wonderschoon doelpunt van Marco van Basten
(21:18:45) Alwin: (geen gelul, real shit)
(21:19:41) Ik: Wie scoorde de snelste goal ooit?
(21:20:04) Alwin: dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ie na 8 sec was
(21:20:29) Ik: Ricardo Olivera uit Uruguay na 2,8 seconden op 26 december 1998!
(21:20:32) Ik: 2* fout
(21:20:44) Alwin: uhm, waar haal je dat vandaan?
(21:20:54) Alwin: ow wacht, dan is die 8 sec misschien in de nl comp
(21:21:01) Alwin: achja, ik weet veel, maar niet alles ;--)
(21:21:09) Ik: goedzo, geef het maar toe :
(21:21:10) Ik:
(21:21:13) Alwin: en dat soort feitjes zijn een beetje nutteloos vind je ook niet?
(21:21:17) Alwin: iig meer als jij
(21:21:42) Ik: Wat was de marktwaarde van Manchester United op 8 maart 2000
in miljarden euro's 2 significante cijfers
(21:21:56) Alwin: flikker op
(21:21:58) Alwin: dat is geen voetbal
(21:22:01) Alwin: dat is economie
(21:22:40) Ik: Wei jongleerde gedurende 19 uur 2 minuten en 31 seconden non-stop met zijn voeten, benen en hoofd waarbij de bal geen enkele keer de grond raakte? En wanneer werd dit record geset
(21:23:18) Alwin: ik vraag me af wat je allemaal bij google invoerd
(21:23:33) Ik: voetbal weetje
(21:23:41) Alwin: dude, ik zie je morgen
(21:23:43) Alwin: ben weg
(21:23:44) Alwin: mzzls
Zaterdag heb ik BBQ bij Moerten (van atletiek)... dus ik bel wel als ik daar weg benquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Verbaast me dat ze jou huis niet hebben overgeslagenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef NerdoNielso het volgende:
Klopt aardig idd, mijn huis staat er ook op, alleen zo van boven navigerend is het nog best wel lastig om je huis te herkennen, ik had echt zoiets van; wtf, is dat die van ons, of die ernaast?
Gast, jij gebruikte google, het hele internet dus, en ik alleen mijn eigen hersens / geheugen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Maar die andere vragen wist je niet!
[..]
Goed, ik ga 'm van het weekend dan ook maar kijkenquote:
enquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
Geslaagd!
Cijfers:
wi 7.2
bi 7.3
sk 6.6
na 6.2
nl 6.6
en 6.5
Ja bij deze dan ook iedereen van harte gefeliciteerd enzo he.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
Verdomme, typ sletquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef errrrr het volgende:
Nou, het was even gezellig in Cel 4 hoor
Maar Ruben, wat is het plan voor morgen nou? (en als er meer willen komen, kan wel hoor, zolang het er maar niet te veel worden...) (en bep. types natuurlijk niet(voor Niels
))
Ik heb sms ding gedaan, maar er is bijna niemand op school...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:15 schreef MrAli het volgende:
Pulp Fiction gezien, idd een paar prachtige dialogen.
Nu slapen, om hopelijk wakker te worden van mijn mobieltje, die geluid maakt omdat iemand mij belt omdat er gevoetbald moet worden.
Danku. Het was van een foto, van Dick Bruna.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:16
Oeh, prima hand Esmé![]()
Van wie wassie eigenlijk en waarom mocht ik geen kopie![]()
Sms ontvangen en sms terug gestuurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb sms ding gedaan, maar er is bijna niemand op school...
Natuurlijk!quote:Maar we gaan dus wel ff ballen begrepen?!![]()
Ja lul! Opstaan! NU!quote:Hans wakker worden
quote:Oeh, prima hand Esmé![]()
Van wie wassie eigenlijk en waarom mocht ik geen kopie![]()
Ah.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tekening die ik had gemaakt bij vsu extra tekenen.
To do what in Den Helder?quote:
Wel optijd weer terug zijn he!quote:
Nou, das mooi op tijd. Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:46 schreef errrrr het volgende:
De Interrailtickets zijn erZe zien er wat anders uit dan verwacht, maar zal wel goed zijn
(denken julie btw zelf wel aan je reisverzekering?
Doorlopendquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, das mooi op tijd. Ben benieuwd..
Maar je had heel veel kopie dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Danku. Het was van een foto, van Dick Bruna.
Omdat ik die kopie eerst zelf nog wil houden.
Ik vraag me af hoe jullie dat doen hoor, ben je een spyware magneet ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:14 schreef NerdoNielso het volgende:
Nu eerst eens even wat aurora spyware verwijderen van deze brakke pc die hopelijk over een dag of 20 helemaal leeg kan
Ik hoorde iets van mijn pa ja, wat is dat precies?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:15 schreef DearPrudence het volgende:
Zo.. thuis. Den Helder was oke.
Koptelefoons voor mijn papa gekocht, voor vaderdag.
Gaat er iemand nog naar die optreden van de 3e klas op de groeneplaats?
Ehm, een optreden. Op de groeneplaats. Geregisseerd en geacteerd door de 3de klassers. Lijkt me opzich wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van mijn pa ja, wat is dat precies?
Jup, back home...quote:
"Don't worry, I'm a member"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:31 schreef MrAli het volgende:
"The first rule is, you don't talk about it."
"The second rule is, you don't talk about it!"
Vanavond een meeting?quote:
Wat voor feestje is er dan weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, feest gister was leuk, gourmetstel + 6 borden werd wel gewaardeerd.
Vanochtend boot 10 naar Claudia gegaan, moest boot 4 weer terug helaas, maar was gezellig, mooi weer beetje in de tuin gechilled enzo. Nu net gegeten, moet om 6 uur werken tot 23, en dan weer feestje
.
Esmé, waarom mietje?.
Zeker warm, ben 's middags ff naar Jildou geweest, zou d'r nog ff verrassen (is overigens goed gelukt)quote:
Ga je nou ook nog eens wat ondernemen of hoe zit dat? Wordt toch wel eens tijd vind je ook niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Zeker warm, ben 's middags ff naar Jildou geweest, zou d'r nog ff verrassen (is overigens goed gelukt)
Ik heb er hier nog eentje, wordt ook wel weer eens tijd dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:30 schreef il_mostro het volgende:
Ohja Hans, jij had het er een tijdje terug over om eens wat DVD+R te bestellen. Voor wanneer staat dat in de planning eigenlijk ? want ik heb zojuist mijn laatste DVD gebruikt om Cursed op te zetten
Lekker Niels.quote:
Onder 'groepsdruk'.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, feest gister was leuk, gourmetstel + 6 borden werd wel gewaardeerd.
Esmé, waarom mietje?.
quote:
Het was verder een weloverwogen beslissing, heb het er zeer naar m'n zin gehad hoorquote:
slap als in je hebt al wat met andere mensen afgesproken, komt er een opeens een 'beter' feestje voorbij, dan ga je daarheen.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was verder een weloverwogen beslissing, heb het er zeer naar m'n zin gehad hoor.
Gister was ook weer leuk, terugreis ongelukje gehad maar dat ging weer goed, schaafplekje op m'n hand en heup, komt good.
Grotendeels 1 persoon.quote:
Al heb ik er niet veel van gezien, dat had ik er nog wel van mee gekregen. Vond je het nou ook nog een leuke film of dat niet?quote:[..]
Ik vond het trouwens een hele aparte film.![]()
Owja, dat ook nog.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:30 schreef DearPrudence het volgende:
Happy Fathersday.
Jaquote:Op zondag 19 juni 2005 11:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Al heb ik er niet veel van gezien, dat had ik er nog wel van mee gekregen. Vond je het nou ook nog een leuke film of dat niet?
Koptelefoon, zwembroek en zakdoekjes.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Owja, dat ook nog.![]()
Uhm, nouja, weet nog wel wat denk ik.
Mooizo.quote:
De winkels zijn inmiddels dicht, dus dat zal niet lukken. (En is ook niet echt iets voor mijn pa.)quote:[..]
Koptelefoon, zwembroek en zakdoekjes.
(Koptelefoon was mijn idee, de rest van m'n mama)
Ik?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Nou Ali, je hebt heel mooi aangetoond dat melk over blauwe banken prachtige vlekken achterlaat.
Tijd voor werk, tot vanavond.
Je had ook kunnen voorstellen om de optredens op het strand te houden?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
Ik wil naar het straaaahaaaand..
Ik moet om 13.00 naar de Koninghal, en om 14.00 tot 16.00 optreden. (dansen.) Maar mijn dans is als laatste dusja, verdoe ik mijn tijd echt daar.
Jij snapt het, niet stil liggen, gewoon actief wat doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik hou niet van zonnen. Nooit van gehouden ook. Ben dan veel liever actief in de zon.
Nu word ik dus echt nooit bruin he.. zucht.
Als je flink rood bent, ben je verbrand ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:05 schreef MrAli het volgende:
Ben trouwens ook wel flink rood, maar het doet geen pijn, dus of je het verbrandt moet noemen?
Niels, als je dat allemaal gaat halen help ik je ook wel even mee, dan draag ik zo ook mijn steentje bij.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
Niels!
We doen de taart enzo dus op maandag volgende week? (27 juni)
Hoeveel euro moet ik vragen, als ik ook zeg maar drinken (aldi), plastic bekers, plastic bordjes (of servetjes) en vorkjes wil kopen.
Ik vraag het aan jou, want jij bent een beetje het expert.
Want dan meld ik (of iemand anders voor in jullie klas) hoeveel euro ze moeten 'dokken'.
Antwoord svp!
Nadat ik het vanochtend nog een keer heb schoongemaakt en het de hele ochtend heb laten drogen is het nu vrijwel helemaal foetsie, bank is toch al oud dus maakt niet uitquote:
Ik was eigenlijk van plan dat zelf te gaan halen. maar dat laat niet weg dat je alsnog mag helpen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niels, als je dat allemaal gaat halen help ik je ook wel even mee, dan draag ik zo ook mijn steentje bij.
Verbrand houd twee dingen in:quote:Op zondag 19 juni 2005 19:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Als je flink rood bent, ben je verbrand ja.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niels, als je dat allemaal gaat halen help ik je ook wel even mee, dan draag ik zo ook mijn steentje bij.
Mocht het dan nog niet lukken en er is nog iemand nodig, geef even een belletje.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan dat zelf te gaan halen. maar dat laat niet weg dat je alsnog mag helpen.
Was ie al oud? Niet opgevallen, zag er iig niet zo uit, maar misschien lag dat wel aan mij.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nadat ik het vanochtend nog een keer heb schoongemaakt en het de hele ochtend heb laten drogen is het nu vrijwel helemaal foetsie, bank is toch al oud dus maakt niet uit.
Morgenavond trouwens pas laat eten -> middag naar strand?
Inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Mocht het dan nog niet lukken en er is nog iemand nodig, geef even een belletje.
Het was niet de bedoeling dat jij alles ging doen hequote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan dat zelf te gaan halen. maar dat laat niet weg dat je alsnog mag helpen.
Will do.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Mocht het dan nog niet lukken en er is nog iemand nodig, geef even een belletje.
quote:
True.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat jij alles ging doen he.
1 of 2 euro ofzo, dat lijkt me wel redelijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Will do.
[..]
[..]
True.Dan mogen jullie dat doen.
Hoeveel denken jullie dat ik van ieder persoon moet vragen? (euro)
2 euro ieder dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1 of 2 euro ofzo, dat lijkt me wel redelijk.
Is goed, we zullen wel even een lijstje met namen + cash bij je afleveren, probleem voor morgen is wel dat de enige klassikale les Engels is, dus dat moet even tot dinsdag wachtenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
2 euro ieder dan?
Willen jullie dat even in jullie klas doorgeven? Dan kunnen ze dat wel aan mij geven. En dan schrijf ik hun naam wel op ofzo..
Hoeveel koste die taart? En dan nog een klein beetje erbij voor de bekertjes / drinken, maar dat kost geen drol bij de Aldiquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1 of 2 euro ofzo, dat lijkt me wel redelijk.
gevulde varkenshaas, die hadden ze zeker niet bij de Buren, amateuristische keuken daaroquote:Op zondag 19 juni 2005 21:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoeveel koste die taart? En dan nog een klein beetje erbij voor de bekertjes / drinken, maar dat kost geen drol bij de Aldi
Vrijdagavond was er in de Koog trouwens echt niks aan, nog even bij mij eitjes gebakken
Zaterdag moest ik om 11 uur werken, jammer in dat mooie weer, en was nog een beetje moe, maar wel lekker gewerkt opzich. 's Avonds BBQ bij Moerten (van atletiek), maar tsja, niet echt onze mensen daar. Zat dus een beetje afgezonderd met Jasper en JPOm half elf richting het hok, zitten Thomas en Alwin daar met z'n tweeen
Veel te laat naar de Koog, begint het net gezellig te worden, gaan de lichten aan
Nouja, en vandaag dus lekker naar het strand, van twee tot zes, eerst van paal 17 naar paal 15 gelopen om Henk op te halen, wat geklooit, wat geskimt, wat gelegen
Daarna uit eten bij de Buren, met tante en moeder, omdat daar een plaatsje in de schaduw was. Dus lekker spareribs gegeten ipv gevulde wat was het ookalweer?
En is het de bedoeling dat iedereen komt, of alleen degene die zin hebben?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
2 euro ieder dan?
Willen jullie dat even in jullie klas doorgeven? Dan kunnen ze dat wel aan mij geven. En dan schrijf ik hun naam wel op ofzo..
Kun je mensen dwingen te betalen?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
En is het de bedoeling dat iedereen komt, of alleen degene die zin hebben?
Idd, (te) goed gekruide aangebrande spareribs, en trage bedieningquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
gevulde varkenshaas, die hadden ze zeker niet bij de Buren, amateuristische keuken daaro.
Daarom, maar kunnen wij die 'gewoon' vrij geven? En werd het nu btw het 5e uur op maandag? Denk niet dat Jacques het leuk vind, want hij 'kon geen les meer missen'... we zien welquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, maar kunnen wij die 'gewoon' vrij geven? En werd het nu btw het 5e uur op maandag? Denk niet dat Jacques het leuk vind, want hij 'kon geen les meer missen'... we zien wel
En Ali, even de voordelen van mijn boxjes tegen die van JP:
Kleiner / lichter Niet het belangrijkste.
Kunnen harder Dat betwijfel ik, maar is ook niet zo belangrijk.
Gaan (waarschijnlijk) langer op hun batterijen Waar haal je dat vandaan?
Zijn (nog) niet half-kapot Fabrieksfoutje, hij heeft nog garantie.
En klinken waarschijnlijk beter, maar dan moet je ze naast elkaar zetten... Zou goed kunnen.
Daar heb ik wel 35 euro voor over, ipv 15Het prijsverschil is niet rechtevenredig met het kwaliteitsverschil.
En nu heb je geen argumenten gegeven waarom die van JP beter zou zijn.quote:
Ohja, oke!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is goed, we zullen wel even een lijstje met namen + cash bij je afleveren, probleem voor morgen is wel dat de enige klassikale les Engels is, dus dat moet even tot dinsdag wachten.
Oooh.. jawel.quote:
Nee... 5e uur hebben wij les. Maar gewoon in de pauze, en het 6e uur heeft mijn klas toch engels. Dus dan hoeven we niet per se snel op te ruimen. Ik vraag me alleen af of er wel mensen zijn die zin hebben om in de pauze te komen/blijven. Wat jullie?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, maar kunnen wij die 'gewoon' vrij geven? En werd het nu btw het 5e uur op maandag? Denk niet dat Jacques het leuk vind, want hij 'kon geen les meer missen'... we zien wel
Klopt, want dat is ie ook niet. Dat Hans zegt dat ie bijv. harder kan, tsja, leuk. Maar daarom is die van Hans niet beter. Formaat idem, en dat van die batterijen gokt Hans maar, en dat er iets mis is met dat ding, stomme pech lijkt mij.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En nu heb je geen argumenten gegeven waarom die van JP beter zou zijn.
Als je zorgt dat het gezellig is vast wel. Anders wordt het lastig.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja, oke!Sick.
[..]
Oooh.. jawel.
[..]
Nee... 5e uur hebben wij les. Maar gewoon in de pauze, en het 6e uur heeft mijn klas toch engels. Dus dan hoeven we niet per se snel op te ruimen. Ik vraag me alleen af of er wel mensen zijn die zin hebben om in de pauze te komen/blijven. Wat jullie?
Weet ik niet. Stel eens wat voor.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je zorgt dat het gezellig is vast wel. Anders wordt het lastig.
Heb je iets van muziek ofzo?
Nouja, dat ding van hem begon bij een niet-zo-hard volume op het strand al 'fouten' te maken, dat het niet fijn meer klinkt. Dat ding van mij kan harden dan ik als ik er zegmaar naast zit wil voor een 'normaal' geluidsniveau.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klopt, want dat is ie ook niet. Dat Hans zegt dat ie bijv. harder kan, tsja, leuk. Maar daarom is die van Hans niet beter. Formaat idem, en dat van die batterijen gokt Hans maar, en dat er iets mis is met dat ding, stomme pech lijkt mij.
Maar dat laatste is het belangrijkste. Ik twijfel er niet aan dat die van Hans niet beter is, alleen het prijsverschil is niet rechtevenredig met het kwaliteitsverschil, die van Hans zijn iig niet meer als dubbel zo goed. Hans betaald ook wel voor de letters 'Creative' erop.
We kunnen een leuk Beatle-uur doen, zal Jacques waarderen. Of wat muziek die eigenlijk iedereen 'niet-irritant' vind. Gewoon de radio aan zegmaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Weet ik niet. Stel eens wat voor.
Zijn The Beatles irritant dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
We kunnen een leuk Beatle-uur doen, zal Jacques waarderen. Of wat muziek die eigenlijk iedereen 'niet-irritant' vind. Gewoon de radio aan zegmaar.
Och, de limo, Ford GT en de Cadillac waren wel leuk, aantal leuke uitspraken.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Top Gear was vrij matig, maar voor een keertje mag dat ook wel eens.
Neequote:
Misschien zit er een verschil tussen verbrand en flink aangebakken?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Verbrand houd twee dingen in:
- rood
- veel pijn
Rood is het wel, maar pijn doet het niet. Achja, je kan iig zien dat ik in de zon ben geweest.
Morgen factor 45 er tegenaan.
Voor 2 euro zou het moeten lukken. Kan er zelfs nog wel een mooie witte roos voor Big-J af. En als het niet lukt moeten we gewoon met een paar jongens/meiden een paar euro extra in leggen, is niet zo verschrikkelijk toch?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
Niels!
We doen de taart enzo dus op maandag volgende week? (27 juni)
Hoeveel euro moet ik vragen, als ik ook zeg maar drinken (aldi), plastic bekers, plastic bordjes (of servetjes) en vorkjes wil kopen ??
Ik vraag het aan jou, want jij bent een beetje het expert.
Want dan meld ik (of iemand anders voor in jullie klas) hoeveel euro ze moeten 'dokken'.
Antwoord svp!
Wat E als antwoord gafquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lopen de plannen ooit goed dan?[quote]quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef errrrr het volgende:
Ik heb de race ook gezien... Het is er zeker 1 voor in de boeken, maar waarom laten die team-bazen hun coureurs (zoals Button) die gewoon willen rijden niet gewoon rijdenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef il_mostro het volgende:
Net formule 1 gekeken, reden maar 6 coureurs... omdat alle Michellin teams niet mee deden omdat ze verkeerde banden hadden mee genomen, die het maar 10 rondjes vol hielden
Dus Albers in de punten... was alleen weinig aan
Nee hoorquote:
Hans, wat doe jij verkeerd dan... of hoeveel langer zijn jullie daar geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 00:01 schreef errrrr het volgende:
Ik ben trouwens wel weer verbrandEn ik ben aan het vervellen, vraag me alleen af van wanneer...
Haha, domboquote:Zie net btw dat het niet verstandig was mijn raam wagenwijd open te laten, echt ontelbaar veel insecten in mijn kamer... en ze lijken verdacht veel op muggen
Boven mijn raam:
[afbeelding]
iiiiieeh!quote:Op maandag 20 juni 2005 00:01 schreef errrrr het volgende:
Zie net btw dat het niet verstandig was mijn raam wagenwijd open te laten, echt ontelbaar veel insecten in mijn kamer... en ze lijken verdacht veel op muggen
Boven mijn raam:
[afbeelding]
Iets wat je vader leuk vind lijkt me wel toepasselijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Weet ik niet. Stel eens wat voor.
Sommige cultuurbarbaren, waarvan iedereen zelf de naam wel kan invullen (meestal luisterend naar Sworn Enemy), zullen het niet de beste keus vinden. Maar dat is niet belangrijk.quote:
Daarvoor hebben we het fenomeen 'hor' uitgevonden Hans.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:01 schreef errrrr het volgende:
Ik ben trouwens wel weer verbrandEn ik ben aan het vervellen, vraag me alleen af van wanneer...
Zie net btw dat het niet verstandig was mijn raam wagenwijd open te laten, echt ontelbaar veel insecten in mijn kamer... en ze lijken verdacht veel op muggen
Boven mijn raam:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Iets wat je vader leuk vind lijkt me wel toepasselijk.
Dat weet jij het allerbeste, maar The Beatles valt vast wel goed.
quote:[..]
Sommige cultuurbarbaren, waarvan iedereen zelf de naam wel kan invullen (meestal luisterend naar Sworn Enemy), zullen het niet de beste keus vinden. Maar dat is niet belangrijk.
Vergetenquote:[..]
Daarvoor hebben we het fenomeen 'hor' uitgevonden Hans.
Basterd, een beetje te spijbelenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Strand was okay, prima strandweer ook.
Zal gerust lekker geweest zijn, maar je moet ook is aan je hw hansje, anders komt het niet goed met jequote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef errrrr het volgende:
Vandaag btw van 2 tot half 5 op het strand gelegen, met KeesWas wel even lekker, af en toe even het water in.
Hij had een van z'n betere uitlegdagen, geen lul verhaal aan het begin en we hebben dus gewoon aan het huiswerk gezeten... Was wel een vreselijk warme / vuile lucht in het lokaal... Niet genoeg circulatie van de O2quote:En ik neem aan dat we niks gemist hebben bij Rene?
Ach, ik ben voor onbepaalde tijd ziek gemeld, dus daar was niets mis mee.quote:
Paal 20quote:Op maandag 20 juni 2005 18:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Welk strand zijn jullie dan allemaal geweest?
Wij zouden eerst naar Paal 15, maar JP moest per se naar Paal 17. Dus daar waren. Und jullie?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Welk strand zijn jullie dan allemaal geweest?
Waarom 20?quote:
Je ne sais pas, dat wilden de anderen. Dus ben ik er maar achteraan gehobbeld.quote:
Paal 15 is zo ongeveer het dichtste bij vanuit Den Burg, dus ik ga eigenlijk altijd naar 15.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wij zouden eerst naar Paal 15, maar JP moest per se naar Paal 17. Dus daar waren. Und jullie?
Whaha, Henk om het hoekje: "psst", nouja, ik had Willem al gehoord: "Vandaag kunnen jullie verder werken aan jullie verslag".quote:Op maandag 20 juni 2005 18:28 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, strand was lekker.
Ruben, waarom was jij opeens weg bij geschiedenis? Willem was heel teleurgesteld in je.![]()
En hoe zat het met die Vietnam-boek eigenlijk?
Beetje aftersun erop en klaarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hmz, toch nog verbrand. Had ook niet echt zin om 4x in te smeren.
Ik merk nog niets nieuws... maar het is ook nogsteeds geen spat bruinerquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hmz, toch nog verbrand. Had ook niet echt zin om 4x in te smeren.
Helpt dat ook echt? Weet niet eens of we dat in huis hebben, eerlijk gezegd.quote:
Dat merk je volgens mij ook niet na drie uurtjes hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik merk nog niets nieuws... maar het is ook nogsteeds geen spat bruiner
Oh, Frans ga ik zo ook maar even aan beginnen denk ik.quote:Nouja, even Frans leren en wat bio doen, dat ik nu nogsteeds in de 1e week ben is wel erg extreem... maar allereerst even GTA
tja het verkoeld de boel, zodat dat branderige/verbrande gevoel minder word... (spreek uit ervaringquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Helpt dat ook echt? Weet niet eens of we dat in huis hebben, eerlijk gezegd.
Daar heb ik op zich nog niet eens zo heel veel last van. Het ziet er alleen zo rood uit.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja het verkoeld de boel, zodat dat branderige/verbrande gevoel minder word... (spreek uit ervaringwant ben zelf ook aardig verbrand vandaag
)
Echte kerels wachten tot de vellen er vanzelf afvallenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
pink die ik met rondje auwauw had gedaan, die is gehecht, kon er vandaag eindelijk uit, nu is hij weer coolquote:
eeeeuw.. dat klinkt niet smakelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Echte kerels wachten tot de vellen er vanzelf afvallen.
Ach... soo.. Ik schnapf.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
pink die ik met rondje auwauw had gedaan, die is gehecht, kon er vandaag eindelijk uit, nu is hij weer cool.
Niet echt een gebruikelijk strand om naartoe te gaan, vandaar.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je ne sais pas, dat wilden de anderen. Dus ben ik er maar achteraan gehobbeld.
Het is niet zo dat je verbranding opeens weg is, maar het maakt het wel dragelijker en het is sowieso goed om je daarmee in te smeren nadat je in de zon bent geweest, wel of niet verbrand.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Was wel meer als drie uurtjes hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat merk je volgens mij ook niet na drie uurtjes hoor.
[..]
Oh, Frans ga ik zo ook maar even aan beginnen denk ik.
Goh, we hoeven inmiddels niet meer te raden met wie jij naar het strand bent geweest?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja het verkoeld de boel, zodat dat branderige/verbrande gevoel minder word... (spreek uit ervaringwant ben zelf ook aardig verbrand vandaag
)
Ja sure, maar jou idee van een 'echte kerel' klopt sowieso voor geen ene meter.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Echte kerels wachten tot de vellen er vanzelf afvallen.
Is dat zo?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Ik was vergeten dat je ook wel eens moe werd van zon.
Duf wordt je ervan, jaquote:Op maandag 20 juni 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Ik was vergeten dat je ook wel eens moe werd van zon.
Helpt wel, alleen is het dure troepquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 | a l'approche de bij het naderbij komen van a voix basse rouw accoucher bevallen accueillant gastvrij assouvir bevredigen au sein de te midden van bouleverser ingrijpend verstoren confondre verwarren donner lieu a aanleiding geven tot entreposer opslaan in escompter rekenen op, verwachten etre enceinte zwanger etre hostille a zijn tegen etre originaire de komen uit expulser uitzetten faire la peau a van kant maken farouche krachtig il y va de staat op het spel immortel onsterfelijk infranchissable onoverkomelijk intangible onaantastbaar l'abolition afschaffing l'apport inbreng, verrijking l'avortement abortus l'entrerrement begrafenis l'epreuve beproeving l'heritage erfenis l'hommicide moord l'horreur het afschuwelijke l'impuissance onmacht l'oppression onderdrukking la condition (zijn) positie la contraception anticonceptie la fecondite vruchtbaarheid, geboorte la gravite ernst la grossesse zwanger zijn la limitation des naissances geboortebeperking la moindre geringste la natalite geboorte la peine verdriet la souffrance het lijden le cercueil doodkist le cimetiere begraafplaats le conge de maternite zwangerschapsverlof le deces het overlijden le defunt overledene le partisan aanhanger, voorstander le pays d'accueil gastland le preservatif voorbehoedsmiddel le refuge vluchteling le sort lot mettre au courant op de hoogte brengen van perseverer doorgaan persuader overtuigen redouter vrezen rendre l'ame de geest geven s'adapter zich aanpassen salutaire nuttig, heilzaam sans tarder meteen se dechainer woedend worden se familiariser avec wennen aan similaire gelijk soustraire a onttrekken aan, weghalen bij soustrait onttrekken aan, weghalen bij surpeuple overbevolkt virulent venijnig |
Bij welke honden had je dat besteld?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:41 schreef errrrr het volgende:
Over die MP3-speler die ik besteld had, ik had dus een andere (niet USB-stick, met Li-ion batterij ipv AAA) gekregen, omdat het bestelde product uit voorraad was. Opzich aardig, want hij is duurder, maar ze hebben nooit een mailtje gestuurt of het goed was, wat het in dit geval dus niet is. Dat heb ik ze dus gemailed, krijg ik doodleuk een 'uw retouraanvraag wordt verwerkt, stuur het binnen drie dagen op naar ....'. Tsja, dat doe ik dus niet, ik ga niet voor de terugverzendkosten opdraaien als zij mij een product leveren wat ik niet besteld heb!
Weer mailtje terug, hopelijk snappen ze het
En ik heb vannacht amper geslapen omdat het veel te warm was.quote:
Bij www.centralpoint.nl ... volgens de Shop Survey van tweakers.net wel goed... nou, nu nog geen mail terugquote:
Kutsite zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bij www.centralpoint.nl ... volgens de Shop Survey van tweakers.net wel goed... nou, nu nog geen mail terug
Geen geringe downtime dus.quote:
Idd, maar er staat wel voorraad is 0 hoor... De Sweex Pacific 256 MB heb ik dus besteld, een andere gekregen... Maar vandaag had ik een beetje dat die MP3 speler 'out of life' was, en ze kwamen die andere ophalen / geld terug. Dat is dus mooi geregeld, moest even doorgeven wanneer er iemand thuis was. Dan haal ik wel gewoon een 256 MB ding bij de expert / blokker. Toch goed geregeld, moet je echter wel een 2e mailtje voor sturen...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kutsite zeg.
Maar er staat dat ze er 32 op voorraad hebben.
Dus wel, bel donderdag even |:{quote:En vergeet je niet nog wat aan Hans Frank te vragen nu je toch op school bent?
Tja, het smaakte primaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, na 50 broodjes shoarma met 3,5 kilo vlees, 3 kroppen sla en 1 liter knoflooksaus ben ik trouwens behoorlijk verzadigd. Ter illustratie:
[afbeelding]
Kut, ik keek bij die boxjes, vandaar dat er 32 achter de voorraad stond.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Idd, maar er staat wel voorraad is 0 hoor... De Sweex Pacific 256 MB heb ik dus besteld, een andere gekregen... Maar vandaag had ik een beetje dat die MP3 speler 'out of life' was, en ze kwamen die andere ophalen / geld terug. Dat is dus mooi geregeld, moest even doorgeven wanneer er iemand thuis was. Dan haal ik wel gewoon een 256 MB ding bij de expert / blokker. Toch goed geregeld, moet je echter wel een 2e mailtje voor sturen...
Ik sms dan wel even, en jammer van morgen. Misschien naar de haven of naar het strand? (Nee, achter het bootje van de haven hangen zal mijn baas niet goed vinden.) Moet dus alleen wel werken.quote:[..]
Dus wel, bel donderdag even |:{
Verder, morgen dus geen banaanvaren, Marcel moest het 8e uur surveilleren.
En mijn PC'tje is nu druk bezig die DVD voor Hans aan het maken
Mijn desktop dus nu 21 dagen, 6 uur en 30 min.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef errrrr het volgende:
Mijn router heeft btw een uptime van 12 dagen, maar tsja, m'n vader is er weer
Wat voor feest was er precies gaande @ Jorams?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, na 50 broodjes shoarma met 3,5 kilo vlees, 3 kroppen sla en 1 liter knoflooksaus ben ik trouwens behoorlijk verzadigd. Ter illustratie:
[afbeelding]
We gingen koken bij Joram, Shoarma dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat voor feest was er precies gaande @ Jorams?
Dat had ik door, maar geen speciale reden dus? (Of de eerste dag van de zomer natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We gingen koken bij Joram, Shoarma dus.
Ben zelf ook een beetje out-of-reserve keyboards... en nooit je vader ergens mee laten klooien hequote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn toetsenbord thuis doet het dus totaal niet meer (ik zit nu op school ja). Geen idee wat er gebeurd is. Eerst deden een paar letters het niet meer. Dat werden er steeds meer. Daarna heeft mijn vader het maar uit elkaar gehaald, en nu doet ie het helemaal niet meer.
Iemand toevallig nog een toetsenbord thuis liggen?(zonder zo'n USB aansluiting, want al mijn USB poorten zijn al bezet, en er is dus nog een andere keyboard poort dinges iets vrij..
)
Volgends mij heb ik dat gedaan, maar was die heel slecht, veel te veel tekst... toen is hij wel doorgekomen, maar volgends Joost was dat eenmalig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja.. had een van jullie nou ooit iets (zoals een documap of dergelijke) geschreven over het invoeren van schooluniformen?
Uhm ja natuurlijk heb ik een tobo liggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn toetsenbord thuis doet het dus totaal niet meer (ik zit nu op school ja). Geen idee wat er gebeurd is. Eerst deden een paar letters het niet meer. Dat werden er steeds meer. Daarna heeft mijn vader het maar uit elkaar gehaald, en nu doet ie het helemaal niet meer.
Iemand toevallig nog een toetsenbord thuis liggen?(zonder zo'n USB aansluiting, want al mijn USB poorten zijn al bezet, en er is dus nog een andere keyboard poort dinges iets vrij..
)
Leest dat deel 2 maar even, heb ik net ook gedaan.. Ik heb ook niets te doen verder namelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
Volgends mij heb ik dat gedaan, maar was die heel slecht, veel te veel tekst... toen is hij wel doorgekomen, maar volgends Joost was dat eenmalig.
Nu hebben we informatica... we zouden vorige week onze opdracht bespreken, maar Alfred was er dus niet. Hebben die **** van een Rick en Niels het nu nogsteeds niet af... nog niks te doen dus
Nou, dát is interessant zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Leest dat deel 2 maar even, heb ik net ook gedaan.. Ik heb ook niets te doen verder namelijk![]()
Ik heb hier nog wel een toetsenbord met PS2-aansluiting liggen. Doet het nog prima, gewoon een simpel toetsenbord wat ik ook best lekker vond typen. Ik gebruik hem alleen nu niet meer omdat mijn vorige muis kapot was, en ik toen een heel nieuw setje gekocht heb (toetsenbord & muis). De Logitech Cordless Desktop LX700, maar ik heb dus nog wel een toetsenbord voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef DearPrudence het volgende:
)
Ja is goed, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervoor heb betaald, dat moet ik eerst ff onderzoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:59 schreef MrAli het volgende:
Ow en Niels, kan ik nog wat dvd'tjes van je overkopen?
Uiterlijk vrijdag.(Iets bestellen online is een beetje kortdag.)
Minder is ook goed hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja is goed, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervoor heb betaald, dat moet ik eerst ff onderzoeken![]()
Hmm, ok, laat dan maar, toch maar een andere manier verzinnenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Zeg Hans, net was een reboot noodzakelijk, complete crash na de installatie van Pinnacle Studio 9 Plus.
Die berekening is dus weggegooide tijd geweest, nog net wel een uptime van 22 dagen gehaald...
Misschien eens leren iets efficiënter te programmeren ofzo, of iig op een andere manier, want dit is dus geen doen. (Ookal vroeg ik me al een tijdje af of het niet gewoon een oneindige loop was waar ie in beland was o.i.d., m.a.w. het had me verbaast als ie nog afgekomen was.)
En die 22 dagen valt me trouwens ook nog mee, maarja, toch een crash aan het eind.
quote:Heer Boom,
het blijkt dat er in Belgie 20 stuks zijn uitgeleverd.
quote:Volgens de importeur zullen wij volgende week weten of deze in Nederland
uitgeleverd kan worden. De prijs zal daarna ook eventueel aangepast moeten
worden.
't zal ook eens nietquote:Onze excuses voor de wijziging op de site, maar het blijkt ook in
distributeursland nogal onduidelijk te zijn wanneer deze cpu's gaan komen.
Tja, daarom koos ik hem ook bij sallandquote:Wij zijn namelijk met ons systeem gekoppeld aan verschillende leveranciers
en een van hen had twee weken genoteerd.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kom er net aan het einde van hoofdstuk 8 achter dat er ook gewoon een ln-toets op m'n rekenmachine zit. Stukken handiger dan telkens log(x)/log(e) in te typen..
Waar doe jij het over? Ik schooluniform.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef errrrr het volgende:
Zoals ik al zei, laat dus maar... zeker met dat belachelijke systeem van jou
Heb nu voor 38 euro zo'n blokker mp3-speler van 256 MB... even muziek aan het omzetten naar 128 kbits, past er meer op...
Nu maar documentatiemap voor Nederlands maken, zal toch echt moeten gebeurenHelaas staat mijn beginnetje nog op school...
Gratis Openbaar Vervoer... best moeilijk informatie vinden kom ik achterquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waar doe jij het over? Ik schooluniform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |