Goed, ik ga 'm van het weekend dan ook maar kijkenquote:
enquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
Geslaagd!
Cijfers:
wi 7.2
bi 7.3
sk 6.6
na 6.2
nl 6.6
en 6.5
Ja bij deze dan ook iedereen van harte gefeliciteerd enzo he.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 en hoger![]()
Verdomme, typ sletquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef errrrr het volgende:
Nou, het was even gezellig in Cel 4 hoor
Maar Ruben, wat is het plan voor morgen nou? (en als er meer willen komen, kan wel hoor, zolang het er maar niet te veel worden...) (en bep. types natuurlijk niet(voor Niels
))
Ik heb sms ding gedaan, maar er is bijna niemand op school...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:15 schreef MrAli het volgende:
Pulp Fiction gezien, idd een paar prachtige dialogen.
Nu slapen, om hopelijk wakker te worden van mijn mobieltje, die geluid maakt omdat iemand mij belt omdat er gevoetbald moet worden.
Danku. Het was van een foto, van Dick Bruna.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:16
Oeh, prima hand Esmé![]()
Van wie wassie eigenlijk en waarom mocht ik geen kopie![]()
Sms ontvangen en sms terug gestuurd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb sms ding gedaan, maar er is bijna niemand op school...
Natuurlijk!quote:Maar we gaan dus wel ff ballen begrepen?!![]()
Ja lul! Opstaan! NU!quote:Hans wakker worden
quote:Oeh, prima hand Esmé![]()
Van wie wassie eigenlijk en waarom mocht ik geen kopie![]()
Ah.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tekening die ik had gemaakt bij vsu extra tekenen.
To do what in Den Helder?quote:
Wel optijd weer terug zijn he!quote:
Nou, das mooi op tijd. Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:46 schreef errrrr het volgende:
De Interrailtickets zijn erZe zien er wat anders uit dan verwacht, maar zal wel goed zijn
(denken julie btw zelf wel aan je reisverzekering?
Doorlopendquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, das mooi op tijd. Ben benieuwd..
Maar je had heel veel kopie dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Danku. Het was van een foto, van Dick Bruna.
Omdat ik die kopie eerst zelf nog wil houden.
Ik vraag me af hoe jullie dat doen hoor, ben je een spyware magneet ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:14 schreef NerdoNielso het volgende:
Nu eerst eens even wat aurora spyware verwijderen van deze brakke pc die hopelijk over een dag of 20 helemaal leeg kan
Ik hoorde iets van mijn pa ja, wat is dat precies?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:15 schreef DearPrudence het volgende:
Zo.. thuis. Den Helder was oke.
Koptelefoons voor mijn papa gekocht, voor vaderdag.
Gaat er iemand nog naar die optreden van de 3e klas op de groeneplaats?
Ehm, een optreden. Op de groeneplaats. Geregisseerd en geacteerd door de 3de klassers. Lijkt me opzich wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van mijn pa ja, wat is dat precies?
Jup, back home...quote:
"Don't worry, I'm a member"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:31 schreef MrAli het volgende:
"The first rule is, you don't talk about it."
"The second rule is, you don't talk about it!"
Vanavond een meeting?quote:
Wat voor feestje is er dan weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, feest gister was leuk, gourmetstel + 6 borden werd wel gewaardeerd.
Vanochtend boot 10 naar Claudia gegaan, moest boot 4 weer terug helaas, maar was gezellig, mooi weer beetje in de tuin gechilled enzo. Nu net gegeten, moet om 6 uur werken tot 23, en dan weer feestje
.
Esmé, waarom mietje?.
Zeker warm, ben 's middags ff naar Jildou geweest, zou d'r nog ff verrassen (is overigens goed gelukt)quote:
Ga je nou ook nog eens wat ondernemen of hoe zit dat? Wordt toch wel eens tijd vind je ook niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Zeker warm, ben 's middags ff naar Jildou geweest, zou d'r nog ff verrassen (is overigens goed gelukt)
Ik heb er hier nog eentje, wordt ook wel weer eens tijd dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:30 schreef il_mostro het volgende:
Ohja Hans, jij had het er een tijdje terug over om eens wat DVD+R te bestellen. Voor wanneer staat dat in de planning eigenlijk ? want ik heb zojuist mijn laatste DVD gebruikt om Cursed op te zetten
Lekker Niels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |