Gefeli!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 e![]()
ja had er ook net last van... maar is wel leukquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
Dank u, dank u.
Bellen, op fok lezen / posten, en msn'en met 8 man te gelijk is wel lastig.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
Geslaagd!
Cijfers:
wi 7.2
bi 7.3
sk 6.6
na 6.2
nl 6.6
en 6.5
Congrats allebei.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 en hoger![]()
Peter heeft het van mij geleerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef SuUz2ko het volgende:
En niels, ik weet nu van wie je het hebt. Peter is net zo'n charmeur als jij!
Meisjes met blonde haren...
Nice jobquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef MrAli het volgende:
Geslaagd!
Cijfers:
wi 7.2
bi 7.3
sk 6.6
na 6.2
nl 6.6
en 6.5
Nice jobquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:10 schreef il_mostro het volgende:
yeah gefeliciteerd
ik ben ook geslaagd![]()
![]()
![]()
alles voldoende.. ben alweer vergeten wat de preciese cijfers waren maar alles 6 en hoger![]()
Marianne, Mark en Peter hebben dus ook geluk gehadquote:Peter Koorn 06
GESLAAGD. de hele familie is geslaagd. Vanavond party in de koog! k had alleen maar een 6 en een 5 (www.hi.nl)
Ja, hij heeft me gebeld, geslaagd, en Rubie vV ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef NerdoNielso het volgende:
Wie weet hoe het met Thomas is afgelopen?
Wel gelukt denk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, ook geslaagd. Met 1 vijfje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:24 schreef NerdoNielso het volgende:
Wie weet hoe het met Thomas is afgelopen?
Wel gelukt denk?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:29 schreef NerdoNielso het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezakt? Dat klopt niet, Ruben is geslaagd.# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
Ik had deze eerder, dus mag Niels optiefen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
Irritant, Ruben en Niels met usericons met veel wit. Ik kijk namelijk daarnaar om te kijken van wie de post is.
Dat vechten jullie maar uit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had deze eerder, dus mag Niels optiefen..
Volgens mij zijn dat mensen die geslaagd zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gezakt? Dat klopt niet, Ruben is geslaagd.
Raar lijstje dan, want ik ben bijv. ook geslaagd, Niels, Marcus en Boom ook.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat mensen die geslaagd zijn.
Maar die waren al genoemd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Raar lijstje dan, want ik ben bijv. ook geslaagd, Niels, Marcus en Boom ook.
En waarom een spoiler?
Das waar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar die waren al genoemd.
Waarom een spoiler? Je ne sais pas. Niels works in mysterious ways.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef MrAli het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Hoorde ver voor de examenuitslag al dat dat twijfelachtig was, maar wist niet dat het een neef was van Henk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
Nee geslaagdquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gezakt? Dat klopt niet, Ruben is geslaagd.
Eindelijk iemand die niet blond isquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat mensen die geslaagd zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Raar lijstje dan, want ik ben bijv. ook geslaagd, Niels, Marcus en Boom ook.
quote:
quote:En waarom een spoiler?
quote:Waarom een spoiler? Je ne sais pas. Niels works in mysterious ways.
En ik maar denken dat niemand het door zou hebbenquote:
Niet zeurenquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef MrAli het volgende:
Irritant, Ruben en Niels met usericons met veel wit. Ik kijk namelijk daarnaar om te kijken van wie de post is.
Of we laten je gewoon kloten met witte iconsquote:
Zie die andere tekstquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had deze eerder, dus mag Niels optiefen..
Aldus Lizquote:Gezakt: Matthijs (N00b), Pauline, Sifra, Martes, Marlies en ehm nog meer?
Sifra sowieso, de rest weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Aldus Liz
Wie van die mensjes komen volgend jaar bij mij (/ons) in de klas?
Nienke heeft een her nodig
Jan Jacob (vmbo) ook
Cora en Regina zijn geslaagd
Maar ik ken Cora niet![]()
Goh geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:16 schreef MrAli het volgende:
Sifra sowieso, de rest weet ik niet.
jupzquote:Nienke Duinker?
rightquote:En ik weet wel wie Cora is, kennen is een te groot woord.
Van Nienke verbaast het me niets.quote:
Nee, idd die zat met een kater haar scheikunde examen te maken.. omdat ze avond er voor feest had tot uur of 3quote:
Haha, en ik maar denken dat ze een modelleerling wasquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:40 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Nee, idd die zat met een kater haar scheikunde examen te maken.. omdat ze avond er voor feest had tot uur of 3![]()
wieso?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Menschen, Menschen, Menschen, wilt u er bij gaande rekening mee houden dat a.s. zaterdag oranjekleding gewenst wordt in den kroegen. Vriendeleike danke Nielschje
En het stoer vinden om na een uurtje al weg te lopen, damn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:40 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Nee, idd die zat met een kater haar scheikunde examen te maken.. omdat ze avond er voor feest had tot uur of 3![]()
Ja sure, de laatste keer (op 30 april na) dat ik een oranje t-shirt aan had mocht ik eigenlijk de toekomst niet in, het was aanstootgevend.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Menschen, Menschen, Menschen, wilt u er bij gaande rekening mee houden dat a.s. zaterdag oranjekleding gewenst wordt in den kroegen. Vriendeleike danke Nielschje
Dan sturen we rick op de uitsmijter afquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja sure, de laatste keer (op 30 april na) dat ik een oranje t-shirt aan had mocht ik eigenlijk de toekomst niet in, het was aanstootgevend.
WK onder 20 maybe, we doen het erg goed.quote:
En dan is Rick even dik als een bovenarm van die uitsmijter.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dan sturen we rick op de uitsmijter af![]()
Nou enquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
En dan is Rick even dik als een bovenarm van die uitsmijter.
quote:Mr. Ali | 0 | 199 | CJ: "I need that shit you drive!" zegt:
I know everything about soccer
[N]iels «Niels works in mysterious ways» zegt:
Wie scoorde in 1987 de winende goal in de EK finale?
Mr. Ali | 0 | 199 | CJ: "I need that shit you drive!" zegt:
in 1987 was er geen EK
Maar die andere vragen wist je niet!quote:
quote:(21:17:03) Alwin: I know everything about soccer
(21:17:21) Ik: Wie scoorde in 1987 de winende goal in de EK finale?
(21:17:31) Alwin: in 1987 was er geen EK
(21:17:33) Ik: of was het toen wk?
(21:17:34) Alwin: hahahahahahahahahahahahaha
(21:18:27) Alwin: in 1988 was er een EK
(21:18:30) Alwin: en dat won NL
(21:18:41) Alwin: door een wonderschoon doelpunt van Marco van Basten
(21:18:45) Alwin: (geen gelul, real shit)
(21:19:41) Ik: Wie scoorde de snelste goal ooit?
(21:20:04) Alwin: dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ie na 8 sec was
(21:20:29) Ik: Ricardo Olivera uit Uruguay na 2,8 seconden op 26 december 1998!
(21:20:32) Ik: 2* fout
(21:20:44) Alwin: uhm, waar haal je dat vandaan?
(21:20:54) Alwin: ow wacht, dan is die 8 sec misschien in de nl comp
(21:21:01) Alwin: achja, ik weet veel, maar niet alles ;--)
(21:21:09) Ik: goedzo, geef het maar toe :
(21:21:10) Ik:
(21:21:13) Alwin: en dat soort feitjes zijn een beetje nutteloos vind je ook niet?
(21:21:17) Alwin: iig meer als jij
(21:21:42) Ik: Wat was de marktwaarde van Manchester United op 8 maart 2000
in miljarden euro's 2 significante cijfers
(21:21:56) Alwin: flikker op
(21:21:58) Alwin: dat is geen voetbal
(21:22:01) Alwin: dat is economie
(21:22:40) Ik: Wei jongleerde gedurende 19 uur 2 minuten en 31 seconden non-stop met zijn voeten, benen en hoofd waarbij de bal geen enkele keer de grond raakte? En wanneer werd dit record geset
(21:23:18) Alwin: ik vraag me af wat je allemaal bij google invoerd
(21:23:33) Ik: voetbal weetje
(21:23:41) Alwin: dude, ik zie je morgen
(21:23:43) Alwin: ben weg
(21:23:44) Alwin: mzzls
Zaterdag heb ik BBQ bij Moerten (van atletiek)... dus ik bel wel als ik daar weg benquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Verbaast me dat ze jou huis niet hebben overgeslagenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef NerdoNielso het volgende:
Klopt aardig idd, mijn huis staat er ook op, alleen zo van boven navigerend is het nog best wel lastig om je huis te herkennen, ik had echt zoiets van; wtf, is dat die van ons, of die ernaast?
Gast, jij gebruikte google, het hele internet dus, en ik alleen mijn eigen hersens / geheugen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Maar die andere vragen wist je niet!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |