Ben zelf ook een beetje out-of-reserve keyboards... en nooit je vader ergens mee laten klooien hequote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn toetsenbord thuis doet het dus totaal niet meer (ik zit nu op school ja). Geen idee wat er gebeurd is. Eerst deden een paar letters het niet meer. Dat werden er steeds meer. Daarna heeft mijn vader het maar uit elkaar gehaald, en nu doet ie het helemaal niet meer.
Iemand toevallig nog een toetsenbord thuis liggen?(zonder zo'n USB aansluiting, want al mijn USB poorten zijn al bezet, en er is dus nog een andere keyboard poort dinges iets vrij..
)
Volgends mij heb ik dat gedaan, maar was die heel slecht, veel te veel tekst... toen is hij wel doorgekomen, maar volgends Joost was dat eenmalig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja.. had een van jullie nou ooit iets (zoals een documap of dergelijke) geschreven over het invoeren van schooluniformen?
Uhm ja natuurlijk heb ik een tobo liggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn toetsenbord thuis doet het dus totaal niet meer (ik zit nu op school ja). Geen idee wat er gebeurd is. Eerst deden een paar letters het niet meer. Dat werden er steeds meer. Daarna heeft mijn vader het maar uit elkaar gehaald, en nu doet ie het helemaal niet meer.
Iemand toevallig nog een toetsenbord thuis liggen?(zonder zo'n USB aansluiting, want al mijn USB poorten zijn al bezet, en er is dus nog een andere keyboard poort dinges iets vrij..
)
Leest dat deel 2 maar even, heb ik net ook gedaan.. Ik heb ook niets te doen verder namelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
Volgends mij heb ik dat gedaan, maar was die heel slecht, veel te veel tekst... toen is hij wel doorgekomen, maar volgends Joost was dat eenmalig.
Nu hebben we informatica... we zouden vorige week onze opdracht bespreken, maar Alfred was er dus niet. Hebben die **** van een Rick en Niels het nu nogsteeds niet af... nog niks te doen dus
Nou, dát is interessant zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Leest dat deel 2 maar even, heb ik net ook gedaan.. Ik heb ook niets te doen verder namelijk![]()
Ik heb hier nog wel een toetsenbord met PS2-aansluiting liggen. Doet het nog prima, gewoon een simpel toetsenbord wat ik ook best lekker vond typen. Ik gebruik hem alleen nu niet meer omdat mijn vorige muis kapot was, en ik toen een heel nieuw setje gekocht heb (toetsenbord & muis). De Logitech Cordless Desktop LX700, maar ik heb dus nog wel een toetsenbord voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef DearPrudence het volgende:
)
Ja is goed, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervoor heb betaald, dat moet ik eerst ff onderzoekenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:59 schreef MrAli het volgende:
Ow en Niels, kan ik nog wat dvd'tjes van je overkopen?
Uiterlijk vrijdag.(Iets bestellen online is een beetje kortdag.)
Minder is ook goed hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja is goed, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervoor heb betaald, dat moet ik eerst ff onderzoeken![]()
Hmm, ok, laat dan maar, toch maar een andere manier verzinnenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Zeg Hans, net was een reboot noodzakelijk, complete crash na de installatie van Pinnacle Studio 9 Plus.
Die berekening is dus weggegooide tijd geweest, nog net wel een uptime van 22 dagen gehaald...
Misschien eens leren iets efficiënter te programmeren ofzo, of iig op een andere manier, want dit is dus geen doen. (Ookal vroeg ik me al een tijdje af of het niet gewoon een oneindige loop was waar ie in beland was o.i.d., m.a.w. het had me verbaast als ie nog afgekomen was.)
En die 22 dagen valt me trouwens ook nog mee, maarja, toch een crash aan het eind.
quote:Heer Boom,
het blijkt dat er in Belgie 20 stuks zijn uitgeleverd.
quote:Volgens de importeur zullen wij volgende week weten of deze in Nederland
uitgeleverd kan worden. De prijs zal daarna ook eventueel aangepast moeten
worden.
't zal ook eens nietquote:Onze excuses voor de wijziging op de site, maar het blijkt ook in
distributeursland nogal onduidelijk te zijn wanneer deze cpu's gaan komen.
Tja, daarom koos ik hem ook bij sallandquote:Wij zijn namelijk met ons systeem gekoppeld aan verschillende leveranciers
en een van hen had twee weken genoteerd.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kom er net aan het einde van hoofdstuk 8 achter dat er ook gewoon een ln-toets op m'n rekenmachine zit. Stukken handiger dan telkens log(x)/log(e) in te typen..
Waar doe jij het over? Ik schooluniform.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef errrrr het volgende:
Zoals ik al zei, laat dus maar... zeker met dat belachelijke systeem van jou
Heb nu voor 38 euro zo'n blokker mp3-speler van 256 MB... even muziek aan het omzetten naar 128 kbits, past er meer op...
Nu maar documentatiemap voor Nederlands maken, zal toch echt moeten gebeurenHelaas staat mijn beginnetje nog op school...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |