abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28127291
Ohja.. had een van jullie nou ooit iets (zoals een documap of dergelijke) geschreven over het invoeren van schooluniformen?
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:54:43 #277
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_28128594
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn toetsenbord thuis doet het dus totaal niet meer (ik zit nu op school ja). Geen idee wat er gebeurd is. Eerst deden een paar letters het niet meer. Dat werden er steeds meer. Daarna heeft mijn vader het maar uit elkaar gehaald, en nu doet ie het helemaal niet meer.

Iemand toevallig nog een toetsenbord thuis liggen? (zonder zo'n USB aansluiting, want al mijn USB poorten zijn al bezet, en er is dus nog een andere keyboard poort dinges iets vrij.. )
Ben zelf ook een beetje out-of-reserve keyboards... en nooit je vader ergens mee laten klooien he
Ik zou gewoon even naar de TCA fietsen, en daar een goedkoop, simpel toetsenbord halen. Wel even vragen of je even mag voelen, even kijken of hij lekker typt.
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:56:04 #278
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_28128652
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:09 schreef DearPrudence het volgende:
Ohja.. had een van jullie nou ooit iets (zoals een documap of dergelijke) geschreven over het invoeren van schooluniformen?
Volgends mij heb ik dat gedaan, maar was die heel slecht, veel te veel tekst... toen is hij wel doorgekomen, maar volgends Joost was dat eenmalig.

Nu hebben we informatica... we zouden vorige week onze opdracht bespreken, maar Alfred was er dus niet. Hebben die **** van een Rick en Niels het nu nogsteeds niet af... nog niks te doen dus
pi_28129034
quote:
Mijn toetsenbord thuis doet het dus totaal niet meer (ik zit nu op school ja). Geen idee wat er gebeurd is. Eerst deden een paar letters het niet meer. Dat werden er steeds meer. Daarna heeft mijn vader het maar uit elkaar gehaald, en nu doet ie het helemaal niet meer.

Iemand toevallig nog een toetsenbord thuis liggen? (zonder zo'n USB aansluiting, want al mijn USB poorten zijn al bezet, en er is dus nog een andere keyboard poort dinges iets vrij.. )
Uhm ja natuurlijk heb ik een tobo liggen
Typt alleen niet zo vreselijk lekker, maar goed genoeg voor een beetje msn enzo, zitten trouwens wel fel blauwe led's in enzo
Begin eigenlijk ineens te twijfelen wat er nog van over is.. .ik zal wel even kijken
pi_28129050
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef errrrr het volgende:

[..]

Volgends mij heb ik dat gedaan, maar was die heel slecht, veel te veel tekst... toen is hij wel doorgekomen, maar volgends Joost was dat eenmalig.

Nu hebben we informatica... we zouden vorige week onze opdracht bespreken, maar Alfred was er dus niet. Hebben die **** van een Rick en Niels het nu nogsteeds niet af... nog niks te doen dus
Leest dat deel 2 maar even, heb ik net ook gedaan.. Ik heb ook niets te doen verder namelijk
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:19:30 #281
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_28129342
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:09 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Leest dat deel 2 maar even, heb ik net ook gedaan.. Ik heb ook niets te doen verder namelijk
Nou, dát is interessant zeg
pi_28129528
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:19 schreef errrrr het volgende:

[..]

Nou, dát is interessant zeg
Ach, je bent weer 1 min. van de straat
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:35:34 #283
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_28131489
quote:

Ik heb hier nog wel een toetsenbord met PS2-aansluiting liggen. Doet het nog prima, gewoon een simpel toetsenbord wat ik ook best lekker vond typen. Ik gebruik hem alleen nu niet meer omdat mijn vorige muis kapot was, en ik toen een heel nieuw setje gekocht heb (toetsenbord & muis). De Logitech Cordless Desktop LX700, maar ik heb dus nog wel een toetsenbord voor je.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:38:34 #284
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_28131586
Net een ochtendje op de haven gewerkt, het wordt daar dus wel een zootje als ik er even niet ben.
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:55:29 #285
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_28132134
En gingen we nog naar het strand vanmiddag?
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:59:04 #286
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_28132245
Ow en Niels, kan ik nog wat dvd'tjes van je overkopen?
Uiterlijk vrijdag. (Iets bestellen online is een beetje kortdag.)
pi_28135365
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:59 schreef MrAli het volgende:
Ow en Niels, kan ik nog wat dvd'tjes van je overkopen?
Uiterlijk vrijdag. (Iets bestellen online is een beetje kortdag.)
Ja is goed, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervoor heb betaald, dat moet ik eerst ff onderzoeken
pi_28135371
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:51:01 #289
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_28135638
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:41 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ja is goed, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervoor heb betaald, dat moet ik eerst ff onderzoeken
Minder is ook goed hoor.
pi_28137455
Meer mag ook hoor
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:02:03 #291
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_28137757
Zeg Hans, net was een reboot noodzakelijk, complete crash na de installatie van Pinnacle Studio 9 Plus.

Die berekening is dus weggegooide tijd geweest, nog net wel een uptime van 22 dagen gehaald...
Misschien eens leren iets efficiënter te programmeren ofzo, of iig op een andere manier, want dit is dus geen doen. (Ookal vroeg ik me al een tijdje af of het niet gewoon een oneindige loop was waar ie in beland was o.i.d., m.a.w. het had me verbaast als ie nog afgekomen was.)

En die 22 dagen valt me trouwens ook nog mee, maarja, toch een crash aan het eind.
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:04:34 #292
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_28139434
Lekker hier, mijn chipset-fan staat stil, reboot hielp niets, en toen dacht ik zelf handmatig dat ding een slinger te geven, brand ik bijna mijn vingers zo heet is dat ding.
M'n bak maar eens een tijdje uitzetten, zal vast geen kwaad kunnen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:23:30 #293
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_28139949
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Zeg Hans, net was een reboot noodzakelijk, complete crash na de installatie van Pinnacle Studio 9 Plus.

Die berekening is dus weggegooide tijd geweest, nog net wel een uptime van 22 dagen gehaald...
Misschien eens leren iets efficiënter te programmeren ofzo, of iig op een andere manier, want dit is dus geen doen. (Ookal vroeg ik me al een tijdje af of het niet gewoon een oneindige loop was waar ie in beland was o.i.d., m.a.w. het had me verbaast als ie nog afgekomen was.)

En die 22 dagen valt me trouwens ook nog mee, maarja, toch een crash aan het eind.
Hmm, ok, laat dan maar, toch maar een andere manier verzinnen

En mijn chipset fan staat dus ook altijd stil, niet echt een probleem hier... maar zou ik wel wat aan doen als ik jou was
pi_28140431
Despacebardoethetniet.;(

edit- nu wel!

Hoera!
Alwin! I owe you.
pi_28140838
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:43 schreef DearPrudence het volgende:
Despacebardoethetniet.;(
*knip*
Leer eens typen met witstukjes joh
pi_28140978
Over X2 processors:
quote:
Heer Boom,

het blijkt dat er in Belgie 20 stuks zijn uitgeleverd.
quote:
Volgens de importeur zullen wij volgende week weten of deze in Nederland
uitgeleverd kan worden. De prijs zal daarna ook eventueel aangepast moeten
worden.

Zolang het maar niet veel gaat verschillen
quote:
Onze excuses voor de wijziging op de site, maar het blijkt ook in
distributeursland nogal onduidelijk te zijn wanneer deze cpu's gaan komen.
't zal ook eens niet
quote:
Wij zijn namelijk met ons systeem gekoppeld aan verschillende leveranciers
en een van hen had twee weken genoteerd.
Tja, daarom koos ik hem ook bij salland

Dus als het meezit binnenkort m'n nieuwe systeempje, hans, maak je proggie multi-thread en ik zal Ali inmaken
pi_28142220
Kom er net aan het einde van hoofdstuk 8 achter dat er ook gewoon een ln-toets op m'n rekenmachine zit. Stukken handiger dan telkens log(x)/log(e) in te typen..
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_28142237
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kom er net aan het einde van hoofdstuk 8 achter dat er ook gewoon een ln-toets op m'n rekenmachine zit. Stukken handiger dan telkens log(x)/log(e) in te typen..
!

Wat weet je nog meer niet van je rekenmachine? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:48:35 #299
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_28142269
Zoals ik al zei, laat dus maar... zeker met dat belachelijke systeem van jou

Heb nu voor 38 euro zo'n blokker mp3-speler van 256 MB... even muziek aan het omzetten naar 128 kbits, past er meer op...
Nu maar documentatiemap voor Nederlands maken, zal toch echt moeten gebeuren Helaas staat mijn beginnetje nog op school...
pi_28142736
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef errrrr het volgende:
Zoals ik al zei, laat dus maar... zeker met dat belachelijke systeem van jou

Heb nu voor 38 euro zo'n blokker mp3-speler van 256 MB... even muziek aan het omzetten naar 128 kbits, past er meer op...
Nu maar documentatiemap voor Nederlands maken, zal toch echt moeten gebeuren Helaas staat mijn beginnetje nog op school...
Waar doe jij het over? Ik schooluniform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')