Is dat zo?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Ik was vergeten dat je ook wel eens moe werd van zon.
Duf wordt je ervan, jaquote:Op maandag 20 juni 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
Ik was vergeten dat je ook wel eens moe werd van zon.
Helpt wel, alleen is het dure troepquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Helpt dat ook echt? Weet niet eens of we dat in huis hebben, eerlijk gezegd.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 | a l'approche de bij het naderbij komen van a voix basse rouw accoucher bevallen accueillant gastvrij assouvir bevredigen au sein de te midden van bouleverser ingrijpend verstoren confondre verwarren donner lieu a aanleiding geven tot entreposer opslaan in escompter rekenen op, verwachten etre enceinte zwanger etre hostille a zijn tegen etre originaire de komen uit expulser uitzetten faire la peau a van kant maken farouche krachtig il y va de staat op het spel immortel onsterfelijk infranchissable onoverkomelijk intangible onaantastbaar l'abolition afschaffing l'apport inbreng, verrijking l'avortement abortus l'entrerrement begrafenis l'epreuve beproeving l'heritage erfenis l'hommicide moord l'horreur het afschuwelijke l'impuissance onmacht l'oppression onderdrukking la condition (zijn) positie la contraception anticonceptie la fecondite vruchtbaarheid, geboorte la gravite ernst la grossesse zwanger zijn la limitation des naissances geboortebeperking la moindre geringste la natalite geboorte la peine verdriet la souffrance het lijden le cercueil doodkist le cimetiere begraafplaats le conge de maternite zwangerschapsverlof le deces het overlijden le defunt overledene le partisan aanhanger, voorstander le pays d'accueil gastland le preservatif voorbehoedsmiddel le refuge vluchteling le sort lot mettre au courant op de hoogte brengen van perseverer doorgaan persuader overtuigen redouter vrezen rendre l'ame de geest geven s'adapter zich aanpassen salutaire nuttig, heilzaam sans tarder meteen se dechainer woedend worden se familiariser avec wennen aan similaire gelijk soustraire a onttrekken aan, weghalen bij soustrait onttrekken aan, weghalen bij surpeuple overbevolkt virulent venijnig |
Bij welke honden had je dat besteld?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:41 schreef errrrr het volgende:
Over die MP3-speler die ik besteld had, ik had dus een andere (niet USB-stick, met Li-ion batterij ipv AAA) gekregen, omdat het bestelde product uit voorraad was. Opzich aardig, want hij is duurder, maar ze hebben nooit een mailtje gestuurt of het goed was, wat het in dit geval dus niet is. Dat heb ik ze dus gemailed, krijg ik doodleuk een 'uw retouraanvraag wordt verwerkt, stuur het binnen drie dagen op naar ....'. Tsja, dat doe ik dus niet, ik ga niet voor de terugverzendkosten opdraaien als zij mij een product leveren wat ik niet besteld heb!
Weer mailtje terug, hopelijk snappen ze het
En ik heb vannacht amper geslapen omdat het veel te warm was.quote:
Bij www.centralpoint.nl ... volgens de Shop Survey van tweakers.net wel goed... nou, nu nog geen mail terugquote:
Kutsite zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Bij www.centralpoint.nl ... volgens de Shop Survey van tweakers.net wel goed... nou, nu nog geen mail terug
Geen geringe downtime dus.quote:
Idd, maar er staat wel voorraad is 0 hoor... De Sweex Pacific 256 MB heb ik dus besteld, een andere gekregen... Maar vandaag had ik een beetje dat die MP3 speler 'out of life' was, en ze kwamen die andere ophalen / geld terug. Dat is dus mooi geregeld, moest even doorgeven wanneer er iemand thuis was. Dan haal ik wel gewoon een 256 MB ding bij de expert / blokker. Toch goed geregeld, moet je echter wel een 2e mailtje voor sturen...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kutsite zeg.
Maar er staat dat ze er 32 op voorraad hebben.
Dus wel, bel donderdag even |:{quote:En vergeet je niet nog wat aan Hans Frank te vragen nu je toch op school bent?
Tja, het smaakte primaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, na 50 broodjes shoarma met 3,5 kilo vlees, 3 kroppen sla en 1 liter knoflooksaus ben ik trouwens behoorlijk verzadigd. Ter illustratie:
[afbeelding]
Kut, ik keek bij die boxjes, vandaar dat er 32 achter de voorraad stond.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Idd, maar er staat wel voorraad is 0 hoor... De Sweex Pacific 256 MB heb ik dus besteld, een andere gekregen... Maar vandaag had ik een beetje dat die MP3 speler 'out of life' was, en ze kwamen die andere ophalen / geld terug. Dat is dus mooi geregeld, moest even doorgeven wanneer er iemand thuis was. Dan haal ik wel gewoon een 256 MB ding bij de expert / blokker. Toch goed geregeld, moet je echter wel een 2e mailtje voor sturen...
Ik sms dan wel even, en jammer van morgen. Misschien naar de haven of naar het strand? (Nee, achter het bootje van de haven hangen zal mijn baas niet goed vinden.) Moet dus alleen wel werken.quote:[..]
Dus wel, bel donderdag even |:{
Verder, morgen dus geen banaanvaren, Marcel moest het 8e uur surveilleren.
En mijn PC'tje is nu druk bezig die DVD voor Hans aan het maken
Mijn desktop dus nu 21 dagen, 6 uur en 30 min.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef errrrr het volgende:
Mijn router heeft btw een uptime van 12 dagen, maar tsja, m'n vader is er weer
Wat voor feest was er precies gaande @ Jorams?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, na 50 broodjes shoarma met 3,5 kilo vlees, 3 kroppen sla en 1 liter knoflooksaus ben ik trouwens behoorlijk verzadigd. Ter illustratie:
[afbeelding]
We gingen koken bij Joram, Shoarma dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat voor feest was er precies gaande @ Jorams?
Dat had ik door, maar geen speciale reden dus? (Of de eerste dag van de zomer natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
We gingen koken bij Joram, Shoarma dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |