Onder 'groepsdruk'.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, feest gister was leuk, gourmetstel + 6 borden werd wel gewaardeerd.
Esmé, waarom mietje?.
quote:
Het was verder een weloverwogen beslissing, heb het er zeer naar m'n zin gehad hoorquote:
slap als in je hebt al wat met andere mensen afgesproken, komt er een opeens een 'beter' feestje voorbij, dan ga je daarheen.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was verder een weloverwogen beslissing, heb het er zeer naar m'n zin gehad hoor.
Gister was ook weer leuk, terugreis ongelukje gehad maar dat ging weer goed, schaafplekje op m'n hand en heup, komt good.
Grotendeels 1 persoon.quote:
Al heb ik er niet veel van gezien, dat had ik er nog wel van mee gekregen. Vond je het nou ook nog een leuke film of dat niet?quote:[..]
Ik vond het trouwens een hele aparte film.![]()
Owja, dat ook nog.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:30 schreef DearPrudence het volgende:
Happy Fathersday.
Jaquote:Op zondag 19 juni 2005 11:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Al heb ik er niet veel van gezien, dat had ik er nog wel van mee gekregen. Vond je het nou ook nog een leuke film of dat niet?
Koptelefoon, zwembroek en zakdoekjes.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Owja, dat ook nog.![]()
Uhm, nouja, weet nog wel wat denk ik.
Mooizo.quote:
De winkels zijn inmiddels dicht, dus dat zal niet lukken. (En is ook niet echt iets voor mijn pa.)quote:[..]
Koptelefoon, zwembroek en zakdoekjes.
(Koptelefoon was mijn idee, de rest van m'n mama)
Ik?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Nou Ali, je hebt heel mooi aangetoond dat melk over blauwe banken prachtige vlekken achterlaat.
Tijd voor werk, tot vanavond.
Je had ook kunnen voorstellen om de optredens op het strand te houden?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
Ik wil naar het straaaahaaaand..
Ik moet om 13.00 naar de Koninghal, en om 14.00 tot 16.00 optreden. (dansen.) Maar mijn dans is als laatste dusja, verdoe ik mijn tijd echt daar.
Jij snapt het, niet stil liggen, gewoon actief wat doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik hou niet van zonnen. Nooit van gehouden ook. Ben dan veel liever actief in de zon.
Nu word ik dus echt nooit bruin he.. zucht.
Als je flink rood bent, ben je verbrand ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:05 schreef MrAli het volgende:
Ben trouwens ook wel flink rood, maar het doet geen pijn, dus of je het verbrandt moet noemen?
Niels, als je dat allemaal gaat halen help ik je ook wel even mee, dan draag ik zo ook mijn steentje bij.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
Niels!
We doen de taart enzo dus op maandag volgende week? (27 juni)
Hoeveel euro moet ik vragen, als ik ook zeg maar drinken (aldi), plastic bekers, plastic bordjes (of servetjes) en vorkjes wil kopen.
Ik vraag het aan jou, want jij bent een beetje het expert.
Want dan meld ik (of iemand anders voor in jullie klas) hoeveel euro ze moeten 'dokken'.
Antwoord svp!
Nadat ik het vanochtend nog een keer heb schoongemaakt en het de hele ochtend heb laten drogen is het nu vrijwel helemaal foetsie, bank is toch al oud dus maakt niet uitquote:
Ik was eigenlijk van plan dat zelf te gaan halen. maar dat laat niet weg dat je alsnog mag helpen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niels, als je dat allemaal gaat halen help ik je ook wel even mee, dan draag ik zo ook mijn steentje bij.
Verbrand houd twee dingen in:quote:Op zondag 19 juni 2005 19:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Als je flink rood bent, ben je verbrand ja.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niels, als je dat allemaal gaat halen help ik je ook wel even mee, dan draag ik zo ook mijn steentje bij.
Mocht het dan nog niet lukken en er is nog iemand nodig, geef even een belletje.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan dat zelf te gaan halen. maar dat laat niet weg dat je alsnog mag helpen.
Was ie al oud? Niet opgevallen, zag er iig niet zo uit, maar misschien lag dat wel aan mij.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nadat ik het vanochtend nog een keer heb schoongemaakt en het de hele ochtend heb laten drogen is het nu vrijwel helemaal foetsie, bank is toch al oud dus maakt niet uit.
Morgenavond trouwens pas laat eten -> middag naar strand?
Inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Mocht het dan nog niet lukken en er is nog iemand nodig, geef even een belletje.
Het was niet de bedoeling dat jij alles ging doen hequote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan dat zelf te gaan halen. maar dat laat niet weg dat je alsnog mag helpen.
Will do.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
Mocht het dan nog niet lukken en er is nog iemand nodig, geef even een belletje.
quote:
True.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat jij alles ging doen he.
1 of 2 euro ofzo, dat lijkt me wel redelijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Will do.
[..]
[..]
True.Dan mogen jullie dat doen.
Hoeveel denken jullie dat ik van ieder persoon moet vragen? (euro)
2 euro ieder dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1 of 2 euro ofzo, dat lijkt me wel redelijk.
Is goed, we zullen wel even een lijstje met namen + cash bij je afleveren, probleem voor morgen is wel dat de enige klassikale les Engels is, dus dat moet even tot dinsdag wachtenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
2 euro ieder dan?
Willen jullie dat even in jullie klas doorgeven? Dan kunnen ze dat wel aan mij geven. En dan schrijf ik hun naam wel op ofzo..
Hoeveel koste die taart? En dan nog een klein beetje erbij voor de bekertjes / drinken, maar dat kost geen drol bij de Aldiquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1 of 2 euro ofzo, dat lijkt me wel redelijk.
gevulde varkenshaas, die hadden ze zeker niet bij de Buren, amateuristische keuken daaroquote:Op zondag 19 juni 2005 21:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoeveel koste die taart? En dan nog een klein beetje erbij voor de bekertjes / drinken, maar dat kost geen drol bij de Aldi
Vrijdagavond was er in de Koog trouwens echt niks aan, nog even bij mij eitjes gebakken
Zaterdag moest ik om 11 uur werken, jammer in dat mooie weer, en was nog een beetje moe, maar wel lekker gewerkt opzich. 's Avonds BBQ bij Moerten (van atletiek), maar tsja, niet echt onze mensen daar. Zat dus een beetje afgezonderd met Jasper en JPOm half elf richting het hok, zitten Thomas en Alwin daar met z'n tweeen
Veel te laat naar de Koog, begint het net gezellig te worden, gaan de lichten aan
Nouja, en vandaag dus lekker naar het strand, van twee tot zes, eerst van paal 17 naar paal 15 gelopen om Henk op te halen, wat geklooit, wat geskimt, wat gelegen
Daarna uit eten bij de Buren, met tante en moeder, omdat daar een plaatsje in de schaduw was. Dus lekker spareribs gegeten ipv gevulde wat was het ookalweer?
En is het de bedoeling dat iedereen komt, of alleen degene die zin hebben?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
2 euro ieder dan?
Willen jullie dat even in jullie klas doorgeven? Dan kunnen ze dat wel aan mij geven. En dan schrijf ik hun naam wel op ofzo..
Kun je mensen dwingen te betalen?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
En is het de bedoeling dat iedereen komt, of alleen degene die zin hebben?
Idd, (te) goed gekruide aangebrande spareribs, en trage bedieningquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
gevulde varkenshaas, die hadden ze zeker niet bij de Buren, amateuristische keuken daaro.
Daarom, maar kunnen wij die 'gewoon' vrij geven? En werd het nu btw het 5e uur op maandag? Denk niet dat Jacques het leuk vind, want hij 'kon geen les meer missen'... we zien welquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, maar kunnen wij die 'gewoon' vrij geven? En werd het nu btw het 5e uur op maandag? Denk niet dat Jacques het leuk vind, want hij 'kon geen les meer missen'... we zien wel
En Ali, even de voordelen van mijn boxjes tegen die van JP:
Kleiner / lichter Niet het belangrijkste.
Kunnen harder Dat betwijfel ik, maar is ook niet zo belangrijk.
Gaan (waarschijnlijk) langer op hun batterijen Waar haal je dat vandaan?
Zijn (nog) niet half-kapot Fabrieksfoutje, hij heeft nog garantie.
En klinken waarschijnlijk beter, maar dan moet je ze naast elkaar zetten... Zou goed kunnen.
Daar heb ik wel 35 euro voor over, ipv 15Het prijsverschil is niet rechtevenredig met het kwaliteitsverschil.
En nu heb je geen argumenten gegeven waarom die van JP beter zou zijn.quote:
Ohja, oke!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is goed, we zullen wel even een lijstje met namen + cash bij je afleveren, probleem voor morgen is wel dat de enige klassikale les Engels is, dus dat moet even tot dinsdag wachten.
Oooh.. jawel.quote:
Nee... 5e uur hebben wij les. Maar gewoon in de pauze, en het 6e uur heeft mijn klas toch engels. Dus dan hoeven we niet per se snel op te ruimen. Ik vraag me alleen af of er wel mensen zijn die zin hebben om in de pauze te komen/blijven. Wat jullie?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, maar kunnen wij die 'gewoon' vrij geven? En werd het nu btw het 5e uur op maandag? Denk niet dat Jacques het leuk vind, want hij 'kon geen les meer missen'... we zien wel
Klopt, want dat is ie ook niet. Dat Hans zegt dat ie bijv. harder kan, tsja, leuk. Maar daarom is die van Hans niet beter. Formaat idem, en dat van die batterijen gokt Hans maar, en dat er iets mis is met dat ding, stomme pech lijkt mij.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En nu heb je geen argumenten gegeven waarom die van JP beter zou zijn.
Als je zorgt dat het gezellig is vast wel. Anders wordt het lastig.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja, oke!Sick.
[..]
Oooh.. jawel.
[..]
Nee... 5e uur hebben wij les. Maar gewoon in de pauze, en het 6e uur heeft mijn klas toch engels. Dus dan hoeven we niet per se snel op te ruimen. Ik vraag me alleen af of er wel mensen zijn die zin hebben om in de pauze te komen/blijven. Wat jullie?
Weet ik niet. Stel eens wat voor.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je zorgt dat het gezellig is vast wel. Anders wordt het lastig.
Heb je iets van muziek ofzo?
Nouja, dat ding van hem begon bij een niet-zo-hard volume op het strand al 'fouten' te maken, dat het niet fijn meer klinkt. Dat ding van mij kan harden dan ik als ik er zegmaar naast zit wil voor een 'normaal' geluidsniveau.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klopt, want dat is ie ook niet. Dat Hans zegt dat ie bijv. harder kan, tsja, leuk. Maar daarom is die van Hans niet beter. Formaat idem, en dat van die batterijen gokt Hans maar, en dat er iets mis is met dat ding, stomme pech lijkt mij.
Maar dat laatste is het belangrijkste. Ik twijfel er niet aan dat die van Hans niet beter is, alleen het prijsverschil is niet rechtevenredig met het kwaliteitsverschil, die van Hans zijn iig niet meer als dubbel zo goed. Hans betaald ook wel voor de letters 'Creative' erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |