Paal 20quote:Op maandag 20 juni 2005 18:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Welk strand zijn jullie dan allemaal geweest?
Wij zouden eerst naar Paal 15, maar JP moest per se naar Paal 17. Dus daar waren. Und jullie?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Welk strand zijn jullie dan allemaal geweest?
Waarom 20?quote:
Je ne sais pas, dat wilden de anderen. Dus ben ik er maar achteraan gehobbeld.quote:
Paal 15 is zo ongeveer het dichtste bij vanuit Den Burg, dus ik ga eigenlijk altijd naar 15.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wij zouden eerst naar Paal 15, maar JP moest per se naar Paal 17. Dus daar waren. Und jullie?
Whaha, Henk om het hoekje: "psst", nouja, ik had Willem al gehoord: "Vandaag kunnen jullie verder werken aan jullie verslag".quote:Op maandag 20 juni 2005 18:28 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, strand was lekker.
Ruben, waarom was jij opeens weg bij geschiedenis? Willem was heel teleurgesteld in je.![]()
En hoe zat het met die Vietnam-boek eigenlijk?
Beetje aftersun erop en klaarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hmz, toch nog verbrand. Had ook niet echt zin om 4x in te smeren.
Ik merk nog niets nieuws... maar het is ook nogsteeds geen spat bruinerquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hmz, toch nog verbrand. Had ook niet echt zin om 4x in te smeren.
Helpt dat ook echt? Weet niet eens of we dat in huis hebben, eerlijk gezegd.quote:
Dat merk je volgens mij ook niet na drie uurtjes hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik merk nog niets nieuws... maar het is ook nogsteeds geen spat bruiner
Oh, Frans ga ik zo ook maar even aan beginnen denk ik.quote:Nouja, even Frans leren en wat bio doen, dat ik nu nogsteeds in de 1e week ben is wel erg extreem... maar allereerst even GTA
tja het verkoeld de boel, zodat dat branderige/verbrande gevoel minder word... (spreek uit ervaringquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Helpt dat ook echt? Weet niet eens of we dat in huis hebben, eerlijk gezegd.
Daar heb ik op zich nog niet eens zo heel veel last van. Het ziet er alleen zo rood uit.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja het verkoeld de boel, zodat dat branderige/verbrande gevoel minder word... (spreek uit ervaringwant ben zelf ook aardig verbrand vandaag
)
Echte kerels wachten tot de vellen er vanzelf afvallenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
pink die ik met rondje auwauw had gedaan, die is gehecht, kon er vandaag eindelijk uit, nu is hij weer coolquote:
eeeeuw.. dat klinkt niet smakelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Echte kerels wachten tot de vellen er vanzelf afvallen.
Ach... soo.. Ik schnapf.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
pink die ik met rondje auwauw had gedaan, die is gehecht, kon er vandaag eindelijk uit, nu is hij weer cool.
Niet echt een gebruikelijk strand om naartoe te gaan, vandaar.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je ne sais pas, dat wilden de anderen. Dus ben ik er maar achteraan gehobbeld.
Het is niet zo dat je verbranding opeens weg is, maar het maakt het wel dragelijker en het is sowieso goed om je daarmee in te smeren nadat je in de zon bent geweest, wel of niet verbrand.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Was wel meer als drie uurtjes hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat merk je volgens mij ook niet na drie uurtjes hoor.
[..]
Oh, Frans ga ik zo ook maar even aan beginnen denk ik.
Goh, we hoeven inmiddels niet meer te raden met wie jij naar het strand bent geweest?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef il_mostro het volgende:
[..]
tja het verkoeld de boel, zodat dat branderige/verbrande gevoel minder word... (spreek uit ervaringwant ben zelf ook aardig verbrand vandaag
)
Ja sure, maar jou idee van een 'echte kerel' klopt sowieso voor geen ene meter.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Echte kerels wachten tot de vellen er vanzelf afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |