plus vraag: Is TSE eigenlijk sinds de berichtgeving over de poema nog gesignaleerd?quote:LAMA
Lama guanicoë f. glama
Familie: Kamelen, Camelidae
Herkomst: Peru, Bolivia, Chili, Argentinië (Andes)
Leefgebied: Hooggelegen gebieden
Voedsel: Gras, kruiden, loof
Grootte: Schouderhoogte tot 130 cm
Gewicht: tot 120 kg
Max. leeftijd: ca. 20 jaar
EEN KNECHT OP VIER POTEN
De lama is een huisdiervorm welke afstamt van de in het wild levende guanacos. Lama’s zijn groter en zwaarder dan de guanacos en spelen voor de bewoners van het onherbergzame land in de hoogvlakten van Peru en Bolivia een belangrijke rol als lastdier. Het eelt onder hun poten met de beweeglijke tenen zorgen ervoor dat ze niet uitglijden op de rotsen. Een hengst kan een last van 60 kg over een afstand van wel 30 km dragen. Door de bewoners wordt de grove wol, de huid en het vlees gebruikt om te overleven. De mest wordt gedroogd en als brandstof gebruikt. Een lama spuugt alleen als hij getergd wordt. De alpaca met zijn hogere kwaliteit wol verdringt geleidelijk de lama.
eens kijkenquote:
Welk?quote:is a monolithic, breathing, dense, incredibly spiritual musical experience that, while rooted in heavy metal and the punk/hardcore aesthetic, relies just as heavily on ambience, atmosphere, and tone as it does complexity, aggressiveness and raw emotion.
Ja, die is het.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:18 schreef bartrid het volgende:
Dan ga ik voor ISIS
Nopequote:
En daar was Grobbel uit het niets!quote:
De kerstvakantie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef thaleia het volgende:
Zeg Grobbel, kan ik jou alvast reserveren als teammaat voor de Gonzo Popquiz in de komende kerstvakantie?
Welke band?quote:is a four-piece band from Louisville, KY, built solidly around the vocal and songwriting talent of group leader
. Their sound is lonesome, haunting, almost classic country at times, and that voice --
's voice shares the same section of that old country highway with the familiar sounds of Neil Young, yet sounds right at home here in the world of independent American pop music.
quote:Perhaps the Grim Reaper is sticking all of his skeletal little fingers on the stereo buttons in the Netherlands, where those poorlovers get no winter sun and drool over Rutger Hauer movies just to keep their endorphin levels in check. The Dutch buy more
CDs than anyone else, and the Dutch television program Lola da Musica recently featured a documentary about the band, most of which had those ol' whiners insisting that they were dyed-in-indigo country rockers and not Slint-era indie poseurs.
This seems to be a popular claim forand their entourage: In a recent issue of Magnet, they complained that they took inevitable comparisons to the bonniest Prince Billy (a.k.a. Will Oldham) as "an insult." When asked by online site Pitchfork Media about the band's indie-rock appeal, a representative from the group's Darla label stated, "There ain't nothin' trendy about them. They're the real deal." So let's get this straight:
uses the distant-vocals aesthetic of Galaxy 500, Palace's equine fascination, and even a bit of Uncle Tupelo's nasal twang, and they're not alt-anything?
Which raises the issue that too many Southern "working-class country bands" talk down the influence of other musical genres lest the group's "legitimacy" be diluted by its middle-class appeal. Depression isn't necessarily any less serious if it afflicts an alcoholic middle-class office drone than if it strikes a minimum-wage worker trading on the sweat of his brow. If we learned nothing else from Pearl Jam and "Jeremy," we gathered that when indie rockers forget to take their Wellbutrin, they can be just as menacingly sad as country-singer wallowers., above all, should know all of this: Before releasing albums with
, he worked not in a black-lung-ridden coal mine, but delivering sandwiches to yuppies in Louisville. And after
reaches the Netherlands, he will probably be walking around in golden clogs commissioned by music mogul Flugen Flogen--though this may not make him any happier.
AMG zal wellicht de boel niet zo heel secuur updaten, maar volgens mij zijn ze wel met z'n vieren begonnen.quote:
Pacing The Cage! kippevel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is de man met de geniale naam: Bruce Cockburn!
1/3de warm.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
betty serveert?
Ach, ik reken 'm goed. Het is Shadowgraphic City.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:17 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben gewoon de naam van de band vergeten.
Shadowgraph City of zoiets?
Welk album van wie?quote:Ifhas accomplished anything with
, it's that he may have become the rare musical artist equally despised by both of modern music criticism's warring camps. Rockists will retch at the blatant AAA radio-whoring of "Raining Again" and "Spiders", while popists will abhor
's indie-esque self-satisfaction (...). But being the man in the middle isn't working for
; overdosing on moderatism, the guy who supposedly gave electronica a face is ironically now a blank manufacturer of rock-by-numbers. Whether seduced by chart flirtations or weary of constant mockery,
has filed away his distinguishing characteristics, and all that's left is an artist too played out to even be one of Eminem's punchlines.
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Prep2Fight het volgende:
offtopic:
Ik ben op zoek naar het nummertje dat je hoort in de reclame van die Pizza's (italiaans)
Iemand enig idee?
Gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141
Ik zou niet weten om wat voor reclame het gaat, maar als je het merk weet kun je de reclamemuziek controleren op ster.nl, geloof ik. En probeer het anders hier: Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Prep2Fight het volgende:
offtopic:
Ik ben op zoek naar het nummertje dat je hoort in de reclame van die Pizza's (italiaans)
Iemand enig idee?
En dit editte ik er nog onder net:quote:
Correct.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moby - Hotel
Maakt niet uit, vond het heel attent van Sack dat ie me hielpquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Grobbel het volgende:
Sorry Prep, ik vroeg ook om de titel van het album.
[..]
Correct.
Sack_Blabbath +1
quote:
Jij niet alleenquote:
Captain_Redbeard +1quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jaga Jazzist
dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jaga Jazzist
Lowlands hé.. ik denk dat ik wel even ga kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Captain_Redbeard +1
Fantastische liveband ook, trouwens.
indeed, dat wil ik wel meemakenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:54 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Lowlands hé.. ik denk dat ik wel even ga kijken
quote:
jups vanochtend gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]mag hoor, ook al zie ik nooit wat wat is op die echo's....
Is dit weer een nieuwe? foto dan, dat het dezelfde baby is spreekt voor zich, lijkt me
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Carel Kraaijenhof ???
Die zocht ik. Klaarblijkelijk kan hij ook uit de voeten met een accordeon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:12 schreef Berkery het volgende:
Bob Fosko/Geert Timmer
Hun laatste 12" dateert al weer van 2002quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:11 schreef Grobbel het volgende:
Erg fijne plaat, inderdaad. Ben benieuwd of er trouwens nog ooit iets nieuws van ze zal uitkomen.
...
Gonzo is toch verkocht en hernoemd, las ik gister in de Gelderlander?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef thaleia het volgende:
Zeg Grobbel, kan ik jou alvast reserveren als teammaat voor de Gonzo Popquiz in de komende kerstvakantie?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Cu!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Grobbel het volgende:
Genoeg gestudeer/trivia voor vandaag, ik ga wat dingen buitenshuis doen. Fijne avond nog.![]()
Fantastisch! Echt mooi dat de zaak bijgewerkt is!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Fantastisch! Echt mooi dat de zaak bijgewerkt is!![]()
Ja, dat vind ik zelf nou ook.. wilde weleens weten hoeveel punten men nou hadquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Fantastisch! Echt mooi dat de zaak bijgewerkt is!![]()
quote:
Van een samenwerking is vreemd genoeg niet echt sprake. Alleen de intro en de outro zijn echt groepswerk; de andere nummers zijn vintage-werkjes van de individuele leden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:20 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken de band eigenlijk alleen bij naam en faam, maar heb er nog nooit een track van gehoord.
Is het ongeveer wat je van een samenwerking van die drie zou verwachten, of valt het mee/tegen, DD?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sidney Youngblood ?
Ach dus niet opgegeten?quote:
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik na de stand kijk, vraag ik mij één ding af:
Heeft GLO geen sociaal leven ofzo?
GLO? En een sociaal leven? Dat gaat niet samenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je enkel breken is erg goed voor je trivia score kan ik je vertellen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?
GLO woont samen met DaisyDukequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
GLO? En een sociaal leven? Dat gaat niet samen![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef cafca het volgende:
Opera...
The Opera House...
Madame Butterfly
Something;s Jumping in My Shirt
Malcolm Mc Laren!
heb je ook tips daarvoor?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:00 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je enkel breken is erg goed voor je trivia score kan ik je vertellen!
Nee, z'n muziekcarriere is een beetje in het slop geraaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lief!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?
Nou ik was wel een beetje bezorgd hoor... al die berichten en je was al ff niet online geweest..![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, z'n muziekcarriere is een beetje in het slop geraakt
Daisy was toch een kamer vol met apen en typmachines? Of was dat iemand anders?quote:
Maar wat was WD nou?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ik had al een tweede hint klaar
[afbeelding]
cafca + 1
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Had Berkery het net niet over '12 verdiepingen'?
Dat was ik ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daisy was toch een kamer vol met apen en typmachines? Of was dat iemand anders?
quote:
ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiestquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bunny Wailer ?
No idea.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef cafca het volgende:
[..]
ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiest
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
No idea.
Ik ga pitte en morgen tussen 10 en 11 met spanning afwachten of ik ben geslaagd of niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef peaceman het volgende:
wijlen jimmy cliff?
ow dan ben ik de war...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
volgens mij leeft hij nog steeds en treedt hij zelfs op Reggae Sundance.....
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
fastball - you're an ocean
ozark henry - ocean
the pietasters - ocean
rammstein - Seemann
salt tank - sargasso sea
morcheeba - the sea
trijntje oosterhuis - de zee
blof - dansen aan zee
pear jam - oceans
live - where fishes go![]()
je hebt t omgedraaid....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef ranja het volgende:
REM - Monster
Nee, die zijn het zeker niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
als ranja een vraag stelt denk ik altijd als eerste aan Tracy Ullman en Sheena Easton.. maar meestal helpt dat niet..![]()
Ranja hanteert het 'oude' trivia-tempoquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef GLO het volgende:
En ranja heeft zich intussen verstopt?
...is wél goed? Er spookt ook een titel door m'n hoofd, waarvan ik helemaal niet weet of-ie bij haar past, maar ik drop 'm toch: Kite.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:39 schreef ranja het volgende:
Ik zit film te kijken maar nu is er weer reclame
Geen Tracey en Sheena nee. Kirsty daarentegen...
Jammerquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Trouwens die vraag van gisteravond stond eigenlijk ook nog open
Was ik toch closequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
Kite is haar 2e album. Dit het 1e.
Trouwens, iemand suggereerde vanochtend Super Furry Animals als uitvoerenden. Dat leek me wel een kans maken. En ik blijf bij Anatomy als titel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Beide niet goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:23 schreef GLO het volgende:
Trouwens, iemand suggereerde vanochtend Super Furry Animals als uitvoerenden. Dat leek me wel een kans maken. En ik blijf bij Anatomy als titel.
Nee. Je mag ook 2 songtitels noemen van het albumquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Was ik toch close
Tja. Titelloos album misschien?
Hoeveel topics geleden is dat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Jij geeft ook snel opquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:33 schreef ranja het volgende:
Hm. Er staan eigenlijk geen 2 bekende nummers op.
Laat maar... Glo +1
titel is Desperate character.
Het zal toch niet waar zijn hèquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:43 schreef Berkery het volgende:
The Animals is natuurlijk weer te simpel
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:43 schreef Berkery het volgende:
The Animals is natuurlijk weer te simpel
Was er al een vraag?quote:
Die wist ik niet. Dan maar even wat etenquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:49 schreef cafca het volgende:
morge
de vraag van ranja staat nog open...
Ik zat nog op jouw rebus te broeden...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:22 schreef ranja het volgende:
Ah, niemand verder gegaan? Eigenlijk was Glo natuurlijk aan de beurt maar goed.
Zal ik het plaatje nog even opdiepen?
Ik wel, dat moet iedereen dan wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef cafca het volgende:
Don't Call Home (als ik een half ontklede dame in mijn kamer heb, ga ik niet naar huis bellen)
pssst...nog maar 7 minuten!quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:52 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik wel, dat moet iedereen dan weten![]()
ja, dan gaat de fles open!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:56 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat zal dan de "Head to Toe" EP zijn?
En een vrij oude foto.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:03 schreef cafca het volgende:
komen me bekend voor....zien er nederlands uit..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:07 schreef Gambolputty het volgende:
Van Dik Hout?
Ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de dijk?
Nee, minder noordelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de kast?
Maar die gast rechtonder is geen frontman.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Gambolputty het volgende:
Mmm. Die gast rechtsonder had wel iets van Martin Buitenhuis met een verkeerd kapsel.
Nee, deze band bestaat nog steeds.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:13 schreef peaceman het volgende:
Prodical Sons? (kan de foto geeneens zien)![]()
Of Def P met Beatbusters...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef peaceman het volgende:
Die ene lijkt Def P wel en dan zou het Osdorp Posse zijn...
Ik bedoelde rechtonder...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef DaisyDuke het volgende:
En dat figuur linksonder is niet de zanger...
Nee, die zijn met 3 man.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Voicst?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:50 schreef Neva het volgende:
prep ik neem aan dat je nog niet gebeld bent en we je dus van harte moge feliciteren?
Verdomd er wordt al aangebeld!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef Prep2Fight het volgende:
Dank jullie wel
* Prep2Fight deelt taart uit aan iedereen op Trivia!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |