ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiestquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bunny Wailer ?
No idea.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef cafca het volgende:
[..]
ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiest
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
No idea.
Ik ga pitte en morgen tussen 10 en 11 met spanning afwachten of ik ben geslaagd of niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef peaceman het volgende:
wijlen jimmy cliff?
ow dan ben ik de war...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
volgens mij leeft hij nog steeds en treedt hij zelfs op Reggae Sundance.....
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
fastball - you're an ocean
ozark henry - ocean
the pietasters - ocean
rammstein - Seemann
salt tank - sargasso sea
morcheeba - the sea
trijntje oosterhuis - de zee
blof - dansen aan zee
pear jam - oceans
live - where fishes go![]()
je hebt t omgedraaid....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef ranja het volgende:
REM - Monster
Nee, die zijn het zeker niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
als ranja een vraag stelt denk ik altijd als eerste aan Tracy Ullman en Sheena Easton.. maar meestal helpt dat niet..![]()
Ranja hanteert het 'oude' trivia-tempoquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef GLO het volgende:
En ranja heeft zich intussen verstopt?
...is wél goed? Er spookt ook een titel door m'n hoofd, waarvan ik helemaal niet weet of-ie bij haar past, maar ik drop 'm toch: Kite.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:39 schreef ranja het volgende:
Ik zit film te kijken maar nu is er weer reclame
Geen Tracey en Sheena nee. Kirsty daarentegen...
Jammerquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Trouwens die vraag van gisteravond stond eigenlijk ook nog open
Was ik toch closequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
Kite is haar 2e album. Dit het 1e.
Trouwens, iemand suggereerde vanochtend Super Furry Animals als uitvoerenden. Dat leek me wel een kans maken. En ik blijf bij Anatomy als titel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Trouwens die vraag van gisteravond stond eigenlijk ook nog open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |