Gonzo is toch verkocht en hernoemd, las ik gister in de Gelderlander?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:40 schreef thaleia het volgende:
Zeg Grobbel, kan ik jou alvast reserveren als teammaat voor de Gonzo Popquiz in de komende kerstvakantie?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Cu!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Grobbel het volgende:
Genoeg gestudeer/trivia voor vandaag, ik ga wat dingen buitenshuis doen. Fijne avond nog.![]()
Fantastisch! Echt mooi dat de zaak bijgewerkt is!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Fantastisch! Echt mooi dat de zaak bijgewerkt is!![]()
Ja, dat vind ik zelf nou ook.. wilde weleens weten hoeveel punten men nou hadquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Fantastisch! Echt mooi dat de zaak bijgewerkt is!![]()
quote:
Van een samenwerking is vreemd genoeg niet echt sprake. Alleen de intro en de outro zijn echt groepswerk; de andere nummers zijn vintage-werkjes van de individuele leden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:20 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken de band eigenlijk alleen bij naam en faam, maar heb er nog nooit een track van gehoord.
Is het ongeveer wat je van een samenwerking van die drie zou verwachten, of valt het mee/tegen, DD?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sidney Youngblood ?
Ach dus niet opgegeten?quote:
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik na de stand kijk, vraag ik mij één ding af:
Heeft GLO geen sociaal leven ofzo?
GLO? En een sociaal leven? Dat gaat niet samenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je enkel breken is erg goed voor je trivia score kan ik je vertellen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?
GLO woont samen met DaisyDukequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
GLO? En een sociaal leven? Dat gaat niet samen![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef cafca het volgende:
Opera...
The Opera House...
Madame Butterfly
Something;s Jumping in My Shirt
Malcolm Mc Laren!
heb je ook tips daarvoor?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:00 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je enkel breken is erg goed voor je trivia score kan ik je vertellen!
Nee, z'n muziekcarriere is een beetje in het slop geraaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lief!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?
Nou ik was wel een beetje bezorgd hoor... al die berichten en je was al ff niet online geweest..![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, z'n muziekcarriere is een beetje in het slop geraakt
Daisy was toch een kamer vol met apen en typmachines? Of was dat iemand anders?quote:
Maar wat was WD nou?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ik had al een tweede hint klaar
[afbeelding]
cafca + 1
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Had Berkery het net niet over '12 verdiepingen'?
Dat was ik ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daisy was toch een kamer vol met apen en typmachines? Of was dat iemand anders?
quote:
ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiestquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bunny Wailer ?
No idea.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef cafca het volgende:
[..]
ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiest
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
No idea.
Ik ga pitte en morgen tussen 10 en 11 met spanning afwachten of ik ben geslaagd of niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef peaceman het volgende:
wijlen jimmy cliff?
ow dan ben ik de war...quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
volgens mij leeft hij nog steeds en treedt hij zelfs op Reggae Sundance.....
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
fastball - you're an ocean
ozark henry - ocean
the pietasters - ocean
rammstein - Seemann
salt tank - sargasso sea
morcheeba - the sea
trijntje oosterhuis - de zee
blof - dansen aan zee
pear jam - oceans
live - where fishes go![]()
je hebt t omgedraaid....quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:53 schreef ranja het volgende:
REM - Monster
Nee, die zijn het zeker niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
als ranja een vraag stelt denk ik altijd als eerste aan Tracy Ullman en Sheena Easton.. maar meestal helpt dat niet..![]()
Ranja hanteert het 'oude' trivia-tempoquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:23 schreef GLO het volgende:
En ranja heeft zich intussen verstopt?
...is wél goed? Er spookt ook een titel door m'n hoofd, waarvan ik helemaal niet weet of-ie bij haar past, maar ik drop 'm toch: Kite.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:39 schreef ranja het volgende:
Ik zit film te kijken maar nu is er weer reclame
Geen Tracey en Sheena nee. Kirsty daarentegen...
Jammerquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Trouwens die vraag van gisteravond stond eigenlijk ook nog open
Was ik toch closequote:Op donderdag 16 juni 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
Kite is haar 2e album. Dit het 1e.
Trouwens, iemand suggereerde vanochtend Super Furry Animals als uitvoerenden. Dat leek me wel een kans maken. En ik blijf bij Anatomy als titel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Trouwens die vraag van gisteravond stond eigenlijk ook nog open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |