Ach, ik reken 'm goed. Het is Shadowgraphic City.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:17 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben gewoon de naam van de band vergeten.
Shadowgraph City of zoiets?
Welk album van wie?quote:Ifhas accomplished anything with
, it's that he may have become the rare musical artist equally despised by both of modern music criticism's warring camps. Rockists will retch at the blatant AAA radio-whoring of "Raining Again" and "Spiders", while popists will abhor
's indie-esque self-satisfaction (...). But being the man in the middle isn't working for
; overdosing on moderatism, the guy who supposedly gave electronica a face is ironically now a blank manufacturer of rock-by-numbers. Whether seduced by chart flirtations or weary of constant mockery,
has filed away his distinguishing characteristics, and all that's left is an artist too played out to even be one of Eminem's punchlines.
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Prep2Fight het volgende:
offtopic:
Ik ben op zoek naar het nummertje dat je hoort in de reclame van die Pizza's (italiaans)
Iemand enig idee?
Gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141
Ik zou niet weten om wat voor reclame het gaat, maar als je het merk weet kun je de reclamemuziek controleren op ster.nl, geloof ik. En probeer het anders hier: Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:22 schreef Prep2Fight het volgende:
offtopic:
Ik ben op zoek naar het nummertje dat je hoort in de reclame van die Pizza's (italiaans)
Iemand enig idee?
En dit editte ik er nog onder net:quote:
Correct.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moby - Hotel
Maakt niet uit, vond het heel attent van Sack dat ie me hielpquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Grobbel het volgende:
Sorry Prep, ik vroeg ook om de titel van het album.
[..]
Correct.
Sack_Blabbath +1
quote:
Jij niet alleenquote:
Captain_Redbeard +1quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jaga Jazzist
dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jaga Jazzist
Lowlands hé.. ik denk dat ik wel even ga kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Captain_Redbeard +1
Fantastische liveband ook, trouwens.
indeed, dat wil ik wel meemakenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:54 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Lowlands hé.. ik denk dat ik wel even ga kijken
quote:
jups vanochtend gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]mag hoor, ook al zie ik nooit wat wat is op die echo's....
Is dit weer een nieuwe? foto dan, dat het dezelfde baby is spreekt voor zich, lijkt me
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Carel Kraaijenhof ???
Die zocht ik. Klaarblijkelijk kan hij ook uit de voeten met een accordeon.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:12 schreef Berkery het volgende:
Bob Fosko/Geert Timmer
Hun laatste 12" dateert al weer van 2002quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:11 schreef Grobbel het volgende:
Erg fijne plaat, inderdaad. Ben benieuwd of er trouwens nog ooit iets nieuws van ze zal uitkomen.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |