En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik na de stand kijk, vraag ik mij één ding af:
Heeft GLO geen sociaal leven ofzo?
GLO? En een sociaal leven? Dat gaat niet samenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je enkel breken is erg goed voor je trivia score kan ik je vertellen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?
GLO woont samen met DaisyDukequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
GLO? En een sociaal leven? Dat gaat niet samen![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:59 schreef cafca het volgende:
Opera...
The Opera House...
Madame Butterfly
Something;s Jumping in My Shirt
Malcolm Mc Laren!
heb je ook tips daarvoor?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:00 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je enkel breken is erg goed voor je trivia score kan ik je vertellen!
Nee, z'n muziekcarriere is een beetje in het slop geraaktquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lief!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vraag je je niet af bij DD, die sinds de vorige stand meer dan 170 punten gescoord heeft ofzo?
Nou ik was wel een beetje bezorgd hoor... al die berichten en je was al ff niet online geweest..![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, z'n muziekcarriere is een beetje in het slop geraakt
Daisy was toch een kamer vol met apen en typmachines? Of was dat iemand anders?quote:
Maar wat was WD nou?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ik had al een tweede hint klaar
[afbeelding]
cafca + 1
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Had Berkery het net niet over '12 verdiepingen'?
Dat was ik ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daisy was toch een kamer vol met apen en typmachines? Of was dat iemand anders?
quote:
ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiestquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bunny Wailer ?
No idea.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef cafca het volgende:
[..]
ook niet. Hintje: we kennen hem niet als reggae artiest
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
No idea.
Ik ga pitte en morgen tussen 10 en 11 met spanning afwachten of ik ben geslaagd of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |