Oe, geef een man macht en misbruik is niet ver weg meerquote:
Ja, ik moet stoppen met roken.quote:
Geeft niet hoor, dat hoor ik vaker. Of... bedoelde je de PI?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:39 schreef Douwe het volgende:
Dat post-icon van k_man lukt me dan alleen weer niet. k Vind hem ook maar een beetje irritant eigenlijk
Nu al?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef Vogue het volgende:
Bleeeh. Ik heb het gehad op mijn werk. Ik ga dit weekend Monsterboard en Intermediair doorspitten
als in je contract staat 100% mogen ze dat niet wijzigen , het is toch geen secondaire arbeidsvoorwaarde of wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wij krijgen waarschijnlijk binnenkort nog maar 70% uitbetaald bij ziekte, dus een dagje uitzieken kun je dan beter op het werk doen.
Beetje ziekjes? Bleeh, sterkte! Ik hoop dat je je het weekend beter voeltquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:50 schreef Hik het volgende:
[..]
Nu al?
Nou doe ik net als al die mensen bij mij...
Ik zit een dagje thuis. Stond op vanmorgen en ben gelijk maar weer gaan liggen. Hoofdpijn, misselijk... blech..![]()
Gelukkig gaat het nu weer wat beter. En ben dus ook maar een brief aan het schrijven...![]()
Het heeft voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde. Vroeger dronk ik wel, maar ik werd er niet vrolijker van. Eerder het tegenovergestelde. Mensen die mij in actie hebben gezien in het uitgaansleven weten ook dat ik het niet echt nodig heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:41 schreef Vogue het volgende:
UIO wat ik me afvraag, waarom drink jij geen alcohol? Vind je t gewoon niet lekker of doe je dat uit principe?
Heeft roken wel een toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het heeft voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde. Vroeger dronk ik wel, maar ik werd er niet vrolijker van. Eerder het tegenovergestelde. Mensen die mij in actie hebben gezien in het uitgaansleven weten ook dat ik het niet echt nodig heb.
Ik wil echt niet wéten wat er gebeurt als er ook nog alcohol inzit!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Mensen die mij in actie hebben gezien in het uitgaansleven weten ook dat ik het niet echt nodig heb.
Ik snap wel wat je bedoelt. Net zoiets als zin hebben een ontzettende berg friet en spare-ribs te gaan eten met een lijnende vegetariër...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:16 schreef Douwe het volgende:
Ik vind niet-drinkers, hoe los ze ook gaan, toch altijd een beetje remmend werken als je zelf wel drinkt, klinkt misschien vreemd maar ik drink er zelf ook veel rustiger door, misschien alleen al omdat ik niet vreemd wil overkomen bij de betreffende persoon. Als je het zo bekijkt is drinken alleen wel heel erg kansloos, eigenlijk![]()
Ik geloof niet dat jij enige rem voelde gezien de hoeveelheid desperados die je wist weg te werken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:30 schreef Hik het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt. Net zoiets als zin hebben een ontzettende berg friet en spare-ribs te gaan eten met een lijnende vegetariër...![]()
Nee, maar dat is een verslaving.quote:
Daar hebben mensen in mijn omgeving nog nooit last van gehad. En in sommige gevallen was dat wel jammer.quote:Ik vind niet-drinkers, hoe los ze ook gaan, toch altijd een beetje remmend werken als je zelf wel drinkt, klinkt misschien vreemd maar ik drink er zelf ook veel rustiger door, misschien alleen al omdat ik niet vreemd wil overkomen bij de betreffende persoon.
Als je alleen thuis zit en het op een zuipen zet misschien.quote:Als je het zo bekijkt is drinken alleen wel heel erg kansloos, eigenlijk![]()
Kun je nagaan!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij enige rem voelde gezien de hoeveelheid desperados die je wist weg te werken.
Ik wil jouw brakke hoofd wel zien hoor!quote:Op zondag 19 juni 2005 05:00 schreef Vogue het volgende:
Hik ben jij nog op een bepaald tijdstip bij een bepaalde band morgen? Dan kunnen we misschien even gaan minimeeten.
Jet kan goed zijn dat ze al iemand in gedachten hadden en dat je gesprek een gesprek voor de vorm was. Verder was het een gesprek voor een commissie? Vaak speelt een ieder daar een eigen rol in/ één test je technisch know how, de ander kijkt of je in het team past en nog een ander kijkt naar andere kwaliteiten en/of gebreken. Als ze al iemand op het oog hadden hebben ze wellicht een (flauw) spelletje met je gespeeld??quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef k_man het volgende:
Rare iedeeën hebben sommigen toch bij een sollicitatiegesprek. Volgens mij is dat bedoeld om elkaar beter te leren kennen. Had vrijdag echter een gesprek waarbij ik eerst vijf kwartier volledig ben doogezaagd en toen te horen kreeg 'Had jij nog vragen aan ons? Want we willen wel met vijf minuutjes afronden.' En mij dan vervolgens bellen om me af te wijzen met de reden dat ze geen echte indruk van mij hebben gekregen. Uh-huh. Dus ja, vrijdag was inderdaad bleh-dag.
I do, hij gaf fok wel kleur toch?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef Hik het volgende:![]()
Gróte opwinding op de werkvloer: stroom viel uit (ongeveer 1 seconde) en het alarm ging aan. Zeven verdiepingen naar beneden gelopen, waarna iedereen maar een sigaretje ging roken.
Poeh poeh, dat was voor de meeste mensen hier wel weer even genoeg spanning!![]()
Wat een enerverend bedrijf toch...![]()
ik ga morgen leren metselen en volgende week gaan wij 2 en een halve dag in d bossen kaartlezen, hindernisbaan nemen, schieten, klimmen, abseilen, kanoën vlotten bouwen en nog meer leuks!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef Hik het volgende:![]()
Gróte opwinding op de werkvloer: stroom viel uit (ongeveer 1 seconde) en het alarm ging aan. Zeven verdiepingen naar beneden gelopen, waarna iedereen maar een sigaretje ging roken.
Poeh poeh, dat was voor de meeste mensen hier wel weer even genoeg spanning!![]()
Wat een enerverend bedrijf toch...![]()
oude snoeperd!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:26 schreef Vogue het volgende:
Ik heb 2 sollicitatiebrieven weggedaan. 1 voor manager reisbureau en 1 voor intercedent. Ik heb besloten dat ik toch maar weer de sociale richting op wil. Sinds ik de beslissing heb gemaakt een andere baan te zoeken voel ik me een stuk beter![]()
Ik kreeg trouwens een brief van 10 kantjes thuis inclusief foto van een 84-jarig mannetje uit Australie dat vorig jaar in één van mijn groepen zat. Vol met gedichtjes en verhalen over zijn oorlogsverleden in Europa, en ik moest maar snel naar Australie komen, hij heeft daar een jacht en dan zouden we een cruise kunnen maken bij Indonesie![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef flipsen het volgende:
Ik heb hem trouwens niet meer ontmoet in BsAs en zijn telefoonnummer werd niet herkend. Weird.
Wat schattig!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:26 schreef Vogue het volgende:
Ik heb 2 sollicitatiebrieven weggedaan. 1 voor manager reisbureau en 1 voor intercedent. Ik heb besloten dat ik toch maar weer de sociale richting op wil. Sinds ik de beslissing heb gemaakt een andere baan te zoeken voel ik me een stuk beter![]()
Ik kreeg trouwens een brief van 10 kantjes thuis inclusief foto van een 84-jarig mannetje uit Australie dat vorig jaar in één van mijn groepen zat. Vol met gedichtjes en verhalen over zijn oorlogsverleden in Europa, en ik moest maar snel naar Australie komen, hij heeft daar een jacht en dan zouden we een cruise kunnen maken bij Indonesie![]()
Hik, wat is er toch met je aan de hand dat je nu opeens regelmatig midden in de nacht aan het posten bent?quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:11 schreef Hik iets.
Ik had een bbq met vrienden...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hik, wat is er toch met je aan de hand dat je nu opeens regelmatig midden in de nacht aan het posten bent?
Voor een fles wijn doe je ook alles hè?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Ik had een bbq met vrienden...
beetje laat, beetje veel drank
En vanmorgen om 9:00 uur weer een groep Tsjechen van alles uitgelegd over ons geweldige rijexamen![]()
(Ik kreeg er wel een fles wijn voor)
...en kaas!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor een fles wijn doe je ook alles hè?
sms
Zo, jij hebt het lekker voor elkaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgen ff voor een weekendje naar Noorwegen. Trondheim-Oslo rijden, en dan weer terug. Alles op uitnodiging omdat 'men' het nodig vindt dat er een artikel over deze rit in een blad komt waar ik vaker voor schrijf. Vanaf Schiphol wordt dus alles voor me betaald
Volgens mij is het zo dat er een wettelijke opzegtermijn is. En die is 1 maand. Wederzijds volgens mij: http://www.personeelszake(...)3-3-Opzegtermijn.htmquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Vogue het volgende:
In mijn contract staat helemaal geen opzegtermijn. Houdt dat in dat ik ieder moment op kan stappen?
Ik ben benaderd voor een gave vacature in Eindhoven, dinsdag heb ik daar een kennismakingsgesprek. Ik heb maar gezegd dat ik 1 maand opzegtermijn heb, maarweet helemaal niet wat ik aan moet houden.
ik weet het, dit is meer voor WGR, maar misschien dat iemand hier het ook weet voor ik een nieuw topic open
Nog 4 weken en dan ga ik op vakantie!!! Joehoe!!!
wat ik me nou afvraag: is die foto van het pocketbiken of de familiebijeenkomst?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga pocketbiken zaterdag en zondag naar een familiebijeenkomst.
[afbeelding]
Wat niet? Het moment dat je in jezelf gaat snijden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:07 schreef k_man het volgende:
Ach, als dat zo is kan het nooit lang duren.
Jij kunt niet zo goed lezen hè?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat niet? Het moment dat je in jezelf gaat snijden?
Wanneer ga je weer op vakantie?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zijn vast wel andere dingen die jullie kunnen bespreken in een SC-topic over travel.
quote:Het moment dat je in jezelf gaat snijden?
Lijkt me ook wel een stukje linker dan karten. Niemand serieus onderuit gegaan?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pocketbiken is erg leuk!!!veel leuker dan karten eigenlijk! en het gaat giga hard ook !
Spasiba...quote:
* DutchTrain is terugquote:Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel
26/06 17:35 KF 0835 Helsinki Arrived 17:24
Kom maar op met de verhalenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain is terug
* vindt het veel te warm hier![]()
* vindt dat een goede reden om terug te gaan![]()
* is morgen helaas weer onmisbaar op werk![]()
* gaat jullie de komende dagen vermaken met wat reisverhalen![]()
* gaat nu eerst slapen![]()
Valt best mee hoor. Het cyrillisch schrift schrikt veel mensen af, maar dat is binnen een half uurtje te leren. En daarna begrijp je al zowat een kwart van de woorden die er staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Naja, misschien een beetje... het is voor Nederlanders geen makkelijke taal om te leren
Whatever, blij dat je weer hier bent in ieder gevalquote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit overigens niet in BsAs ik doe maar alsof want ik vind het cool te patsen. Wel jammer dat K_man daar achter kwam
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
(..)
En daarna begrijp je al zowat een kwart van de woorden die er staan.
Nou, dat valt echt mee hoor!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
![]()
is dat niet een klein beetje overdreven
inderdaad, maar zoveel zijn er nou toch ook weer nietquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Russisch heeft heel vele internationale woorden. En juist vaak die woorden die je in texten veel tegenkomt. Hoef je dus niet te leren
Even een paar voorbeelden (in Latijns schrift)
Retaurant: Restoran
Boete: Straf
Treincoupé: Kupe
Bus: Avtobus
WC: Tualet
Russisch en Nederlands stammen beiden af van het Indo-Europees. Russisch hoort echter tot de slavische talen, Nederlands tot de Germaanse talen. Beiden talen hebben dezelfde verre voorouder, maar het is onzin dat Nederlands van Russisch afgeleid zou zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederlands is afgeleid van Russisch
Vertel me eerst maar eens hoe je appartement geregeld hebt in BsAs want daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Whatever, blij dat je weer hier bent in ieder geval![]()
Fins en Ests al eens geprobeerd? Of Pools?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:55 schreef Vogue het volgende:
Waar stammen Baskisch en Albanees eigenlijk van af? Want beide talen klinken mij zo vreemd in mijn oren... Kan werkelijk geen enkel woord verstaan.
Fins schijnt verwant te zijn met Hongaars. Fins is wel een raar taaltje, heeft net als wij veel klinkers naast elkaar staan. Begrijp ik idd ook niets vanquote:Op maandag 27 juni 2005 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Fins en Ests al eens geprobeerd? Of Pools?
Nou ja, eigenlijk zijn er nog zo veel talen waarvan ik geen woord versta.
Joh, ik zat daar eigenlijk helemaal niet, ik deed alsof om hier te knunen patsenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertel me eerst maar eens hoe je appartement geregeld hebt in BsAs want daar ben ik wel benieuwd naar
Om de nationale economie een impuls te geven ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:01 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, goed nieuws voor de mensen die momenteel geen geld hebben om weer te vertrekken, maar nog wel wat op een spaarloonregeling hebben. De VVD heeft voorgesteld om je spaargeld op te kunnen nemen om de eceonomie weer en impuls te geven. Nice, kan ik waarschijnlijk nog eerder dan gedacht back to Argentina!![]()
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in de VS/Cuba/Spanje/vulietswillekeurigsin besteden...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Om de nationale economie een impuls te geven ja!
quote:
quote:
Ik zie dat jij ook hard aan het werk bent met dit warme weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:25 schreef Hik het volgende:
Als ik zulke topics lees moet ik zo hard lachen dat het naar mijn collega's toe helemaal niet meer geloofwaardig is dat ik hard aan het werk ben!![]()
wie zei dat ik bier ging halen? komt voor zover ik weet nog niet uit de koffie-automaat hier...quote:
Gefeliciteerd joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef bluesparkle het volgende:
Verder gaat alles goed, Noy is klaar met de officiele inburgering (certificaat is binnen).
Half juli wordt ons huis opgeleverd en hebben we eindelijk een eigen plek
Gefeliciteerd met je importbruidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef bluesparkle het volgende:
To give you some answers to old questions
BHFH Ik heb idd destijds ook soortgelijke (dengue) klachten gehad, was niets te vinden door de doktoren ook niet in mijn bloed. Het is vanzelf over gegaan.
Verder gaat alles goed, Noy is klaar met de officiele inburgering (certificaat is binnen).
Half juli wordt ons huis opgeleverd en hebben we eindelijk een eigen plek
Ken er nog één.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:10 schreef Hik het volgende:
Ik heb me verslapen vanmorgen en nu zit ik nog steeds thuis...![]()
Tssss. Je gaat naar werk om te werken. Maar laat ik eerst eens gaan douchen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:14 schreef Hik het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gewoon naar het werk gaan en daar verder FOKken...![]()
Ja geboren en getogen hequote:
Maak het ons makkelijk en plaats de link? Wij zijn namelijk liever lui dan moequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjemig ik heb me net toch een Jip en Janneke antwoord gegeven in WGR
Zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjemig ik heb me net toch een Jip en Janneke antwoord gegeven in WGR
Ik kon vanochtend niet eens douchen. Water in de hele straat afgesloten vanwege lekkage aldus de geluidswagen die in de straat stond. En door de staking van het waterbedrijf en de brandweer kan dat dus nog wel even duren.quote:
Het is niet denigrerend bedoeld hoor ! Ik doe het graag, bovendien zijn Jip en Janneke mijn jeugdheldenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Hik het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Anyway: kom net van de telefoon met een vriendin. Die heeft gewoon vóór het einde van haar scriptie al een (droom)baan geregeld... Kutwijf!
Nee hoor... ik ben blij voor d'r!![]()
Ik krijg alleen een hele berg rare tekentjes...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:43 schreef bluesparkle het volgende:
Iemand dit al gezien?:
http://earth.google.com
Heel cool kun je de hele wereld op je pc's bekijken
Vanochtend ook op de fiets zonder jas van huis gegaan. Alleen gisteren kwam ik toevallig m'n Niagara Falls wegwerp-poncho tegen die ik in m'n tas gestopt heb. De vraag is nu alleen of ik dat ding ook echt ga gebruiken om naar huis te komenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:10 schreef Hik het volgende:
Wie heeft er aan de weer-knop zitten sleutelen?![]()
Ik heb een rokje en slippetjes aan ja?!![]()
Krijg je daar dan een gratis paraplu of poncho bij?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Misschien moet ik nog even snel 12 blikje bier kopen...![]()
tja het is wel de Costa del Sol, dus het is of tieners of altijd overwinterende ouderen daar... volgens mij is het bekend om de grote hoeveelheid golfbanen en wordt het daarom nog wel eens genoemd bij Bussiness Class op zondagochtend, omdat het dan interessant zou zijn om daar een huisje te kopen.quote:Fuengirola Tourist / Tourism
Fuengirola has been popular since the 60's; it was caught up in the tourist rush, quickly changing from a sleepy fishing village into a bustling cosmopolitan community. Though places such as Torremolinos or Marbella may be more familiar to many people, Fuengirola is actually the more popular destination. Today the municipality of Fuengirola is the most densely populated in Malaga province.
Like its coastal neighbour Benalmadena; Fuengirola's early popularity came as a result of Torremolinos (the pioneer of the tourist trade in Spain) becoming less fashionable. Fuengirola did well out of this as the downturn in Torremolinos led to a surge in popularity for itself & Benalmadena.
In more recent times it is residential tourism that has attracted the most interest. Many of those looking to purchase their dream home in the sun found Fuengirola to be the best option. There are several reasons for this; its closeness to Malaga Airport, relative cheapness in comparison with other resorts such as Marbella/Puerto Banus, & the sheer quantity of things to see & do in its immediate vicinity.
Fuengirola is home to a Zoo (found west of the town), a bullring, & the Costa del Sol's only Hippodrome (classical horse racing track). There are also a host of water parks & themed parks within short driving distance of the town.
Also worth a look are the (quieter) Los Boliches & Torreblanca districts. They can be reached via the attractive Paseo Maritimo seafront promenade. Los Boliches is a charming place, with narrow winding streets & a feeling of antiquity. It used to be a separate town & therefore has its own community of shops, beaches & much more. More importantly it is home to the remains of a Roman villa which is open to the public.
Shopping is great here; with an excellent selection of supermarkets & competitively priced shops on offer. In addition Tuesdays host one of the Costa's largest street markets at the Recinto Ferial (public fairground) area. You can even take a horse & carriage ride at the entrance.
Fuengirola is also well known for its five miles of sandy beaches, easy access to perhaps the highest concentration of high quality golf courses in Europe, & the continents mildest climate. All this making Fuengirola an excellent place to stay, whether to relax, or to use as a base from which to explore.
Fuengirola Tourist Office
Tel +34 952 467457
Goed plan. Ik heb het niet in huis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Misschien moet ik nog even snel 12 blikje bier kopen...![]()
En wat er met die twaalf blikken bier gaat gebeuren zal voor een ieder verder een raadsel blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed plan. Ik heb het niet in huis.
Ik stuur het jou kant op, het wordt steeds lichter hier, ik blijf hopen op een droge overtocht.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Hier begint het harder en harder te regelen.
Volgens de radarbeelden moet het zo weer droog worden hier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:07 schreef DutchTrain het volgende:
Ik stuur het jou kant op, het wordt steeds lichter hier, ik blijf hopen op een droge overtocht.
Beetje te lang gewerkt vandaag om een juist geformuleerde taalgrap te maken, waardoor ik de opmerking maar weggehaald heb.quote:
Twas aan de Costa del Sol, tingelingeling...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef DutchTrain het volgende:
tja het is wel de Costa del Sol,
Verregende meisjes zijn wel aandoenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef DutchTrain het volgende:
zojuist het bewijs gezien dat zomerjurkjes, regen en een fiets niet goed samengaan
Komt misschien omdat je daar dit soort associaties bij maaktquote:
Dat zijn altijd de momenten om rustig toe te gaan staan kijken, een broodje te halen en af te wachtenquote:Anyway: het was weer helemaal mis met de treinen. Trein nummer één reed helemaal niet. Trein nummer twee werd zo massaal bestormd dat ik er niet meer bij paste en trein nummer drie kwam met een kwartier vertraging en was zó vol dat de metro in Tokyo een oase van sereniteit leek.
quote:'t Was aan de Costa del Sol
Zangeres zonder naam
Intro:
't Was aan de Costa del Sol (tingelingeling)
Daar sloeg mijn hartje op hol (tingelingeling)
Hij sprak mij van amore
Ik was totaal verloren
Hij speelde op z'n gitaar (tingelingeling)
En streelde zacht door m'n haar (tingelingeling)
Nooit zal ik hem vergeten
Hem en de Costa del Sol
Refrein:
Het was zo fijn, bij maneschijn
En Spaanse wijn, om samen te zijn
Ben in m'n landje terug (tingelingeling)
Regen en donkere lucht (tingelingeling)
Toch blijf ik heerlijk dromen
Wat mij is overkomen
Ik hoor nog steeds zijn gitaar
En voel zijn hand door m'n haar
Nooit zal ik hem vergeten
Hem en de Costa del Sol
Refrein
Op Utrecht CS?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Of een goed moment om de plaatselijke tapasbar te bezoeken.
Nou, dat valt niet helemaal meer onder 'aandoenlijk'.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:09 schreef DutchTrain het volgende:
Komt misschien omdat je daar dit soort associaties bij maakt
Er is niks in de buurt van CS te vinden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Op Utrecht CS?![]()
En afwachten gaat ook stierlijk vervelen.
Utrecht CS en omgeving is nét iets minder sfeervol dan het Maupoleum was...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er is niks in de buurt van CS te vinden?![]()
Ik vind het altijd wel grappig hoe mensen hysterisch naar een trein kunnen toerennen, terwijl de vertrektijd pas een minuut of vijf later is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
En afwachten gaat ook stierlijk vervelen.
nieuwe reisregels gaan per oktober in. dan betaal je dus direct een boete en moet je die later maar eens terug zien te krijgen. Maar de consumentenorganisaties zijn tegen deze regel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag je nu nog een kaartje kopen bij de conducteur of krijg e dan een verbaal?
Vandaag dus ook. Alles is vol, maar dan dus ook echt álles. En dan toch nog een miep die voor de deuren gaat staat jengelen: "Kunnen jullie een beetje opschuiven, anders kan ik niet mee." Ja mevrouw, kijk eens om u heen. Zo staan er nog 'enkele' mensen te wachten. Maar als u nou aangeeft waarheen we nog kunnen opschuiven mag u met alle plezier mee...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:35 schreef DutchTrain het volgende:
Of van die mensen die zich toch nog even bij het gezelschap op het overvolle balkon proberen te wurmen
Ja, dat was z'n vraag toch ook? De hoogte van de boete. Die komt inderdaad bovenop de prijs van het kaartje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
nee, die 35 euro komt bovenop het kaartje dat je dan er nog bij moet kopen, als ik het goed begrijp.
altijd leuk, ja:quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef k_man het volgende:
Brazil's Modern Architecture
Uit "Hoe hoog is die boete en mag je dan wel verder reizen?" maakte ik op, dat hij bedoelde dat je verder mag reizen als je de boete betaald hebt. Dat is dus niet zo, je moet dan ook nog een treinkaartje kopen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:57 schreef k_man het volgende:
Ja, dat was z'n vraag toch ook? De hoogte van de boete. Die komt inderdaad bovenop de prijs van het kaartje.
Foto's ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
er is weinig te zien in Brasilia, al zit er wel een leuke Argentijnse dame
*bek valt open*quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
er is weinig te zien in Brasilia, al zit er wel een leuke Argentijnse dame
Waaronder Noord Korea (één ster) en Jemen (drie sterren).quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:56 schreef k_man het volgende:
Vandaag een pakje van Amazon met onder meer:
- The World's Most Dangerous Places
En Curitiba natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef k_man het volgende:
Als er één stad in Brazilië is die ik gezien wil hebben, is het wel Brasilia.
beide zijn welkomquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DT, van de dame of van de gebouwen?
Niteroi!quote:
Hoe ging het eigenlijk bij de Styrkeprøven (ik las ergens in dit topic dat je er aan mee deed)?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Afgelopen vrijdag was het ook leuk in de trein. Moest plotseling overstappen in Utrecht CS (trein werd omgeleid) Dus tegen de stroom n worstelen naar de fietscoupé, fietsdoos grijpen en me met doos door het balkon worstelen. Op het perron wilden steeds mensen de doos omver lopen. Leek wel alsof iedereen rechtop aan het slapen was.
Hoeveel sterren heeft Pakistan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Waaronder Noord Korea (één ster) en Jemen (drie sterren).
Vervelend Dino! Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Krijg ik net te horen dat ik met spoed maandag naar New York moet voor m´n werk.
Business class vliegen (ik krijg een rood hoofd als ik de prijs hoor, ik dacht meteen dat die ook wel omgezet kunnen worden in vier budget economies), een leuk hotel.
En ik word er nog voor betaald ook
Wordt wel hard werken, maar ik heb er de zaterdag bijgetrokken om wat rond te kijken (baaslief: wil je geen dingen bekijken dan? Ik zou de late vlucht zaterdag terug nemen)
Ik ben zo flexibel![]()
Aan het gezelschap kan het zeker niet gelegen hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:20 schreef Hik het volgende:
Heb me gisteren toch een suffe film gezien... Ik moet halverwege in slaap gevallen zijn, want ik kan me er echt helemaal niets van herinneren!![]()
Ik ben nog op zoek naar de LP van Amsterdam. Dat mag best een oude versie zijn. Zo dus maar weer even de deur uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:40 schreef DutchTrain het volgende:
Tja, das best wel een nadeel van werken, al die reisjes die je maar moet maken
Overige mededeling:
Het is weer opruiming bij Donner en VenD. Niet al te veel reisboeken, maar wel weer een aantal die ik niet kon laten liggen.
Voor de liefhebber zijn er nog de Lonely Planet van Venezuela, Zuidwest-Frankrijk, Tonga, NY&Pennsylvania (allemaal rond de 6 euro), the Rough Guide to Europe (2004, EUR6,50), The Rough Guide to Tokyo (4 euro).
Einde mededeling.
Ging prima. Binnen de tijd uitgereden, veel foto's gemaakt, goede indrukken gekregen. Helemaal aan de opdracht voldaan dus. Landschap was zeker in het eerste derde van de tocht fenomenaal. Enige minpunt was de verzorging, als vegetariër was er bijna niks te vinden op de verzorgingsposten. Maar goed, supermarkten en tankstations waren er ook langs de route, heb daar maar wat te eten en drinken gehaald.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe ging het eigenlijk bij de Styrkeprøven (ik las ergens in dit topic dat je er aan mee deed)?
Was de rit net zo erg als de treinrit?
De vader van mijn petekind heeft de route Lillehammer-Oslo gedaan, 180km in 5u11m
Businessclass stoelen zijn best relaxt, al heb je bij de nooduitgang in de economy class niet eens (veel) minder beenruimte. Al is de stoel van BC natuurlijk relaxter en kan je hem op meer manieren afstellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:47 schreef Hik het volgende:
Weet je, die businessclass stoelen zijn hartstikke ruim... daar pas ik best bij!![]()
Jij rekent dus op de verkeerde manier. Ik zie dat de real ruim 30% duurder is geworden de afgelopen maanden, dus is de inflatie voor Brazilie hier 30%+die lokale 3%= 33% inflatie. Verder is tov de dollar de euro zeker niet overgewaardeerd, aangezien de Amerikanen een gigantisch tekort op de handelsbalans hebben en dit compenseren door bij te drukken. De dollar is kunstmatig hoog doordat het nog als een soort reservegeld functie heeft in veel landen en omdat zaken als olie in dollars worden afgerekend. Die dollar zakt op termijn zeker wel weer in. Verder moet de rente verhoogd worden om de gigantische inflatie in toom te krijgen. Het liefst meteen 5% erbij, zodat sparen loont en lenen (wat toch al verderfelijk is) flink duurder wordt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:51 schreef DutchTrain het volgende:
De inflatie op dit moment is overigens zo'n 1,3% en de spaarrente zo'n 3%, daar is wel tegen op te sparen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling; juist nu moeten mensen investeren en geld uitgeven om de economie een impuls te geven; laat de spaarrente dus nog maar dalen of de inflatie oplopen.
Als je de maandelijkse inflaties van 2002 bij elkaar optelt, dan komt je idd aan de 40%quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De inflatie is momenteel zon 30-40% per jaar hier in Nederland (liejannuh zal dat kunnen beamen) !!!
Hier heeft de Erasmus universiteit recent onderzoek naar gedaan. Het kwam er op neer dat de euro wordt uitgegeven alsof het een gulden is en dat daardoor jawel daar is ie weer!!! de gevoelsinflatie een stuk hoger is dan deze werkelijk is.quote:We hebben in Nederland nog nooit zon hoge inflatie gehad, de geldontwaarding is gigantisch! Daar valt bijna niet tegeaan te sparen!
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:12 schreef k_man het volgende:
Als Diego nu inderdaad unbanned is, kan het nooit lang duren voor hij weer opnieuw gebanned is.
Zelf zou ik het er ook niet voor neertellen. Volgende keer moet baaslief het maar ruim van te voren melden, en het ticket omzetten in twee economiesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Hebben ze bij de KLM nou eindelijk al echte bedden voor BC of moet je daarvoor nog altijd elders naar zoeken?
Zelf kan/wil ik het niet betalen hoor, maar toch...
Goed gedaan! Ik zie het mezelf niet doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ging prima. Binnen de tijd uitgereden, veel foto's gemaakt, goede indrukken gekregen. Helemaal aan de opdracht voldaan dus. Landschap was zeker in het eerste derde van de tocht fenomenaal. Enige minpunt was de verzorging, als vegetariër was er bijna niks te vinden op de verzorgingsposten. Maar goed, supermarkten en tankstations waren er ook langs de route, heb daar maar wat te eten en drinken gehaald.
De sfeer was wel anders dan de ritten in Frankrijk die ik gewend ben, er wordt veel individualistischer gereden in Noorwegen.
Het was een heel verschil met wat ik gewend ben. Vooral omdat ik een product ben van de Henegouwse school.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed gedaan! Ik zie het mezelf niet doen.
Noren zijn in het algemeen vrij individualistisch, zal het karakter van de rit ook wel beinvloeden lijkt me.
Het is vanaf 1899 zie ik nu, en de aanbieding vind je via via www.klm.nl en dan op business class summer sale klikken. (de directe link verklooide de layout, dus die heb ik weggehaald)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
¤ 1.800,00 is nog steeds best veel, aangezien een ticket naar de USA echt niet duur is. Waar staat dat over die aanbieding? Kan er niets over vinden namelijk.
Ik zie het nu ook inderdaad. Vanaf ¤ 1799,00 (Delhi) en voor de rest veel bestemmingen in de VS. Economyclass naar Miami is zo'n 800 euro, Business Class in de aanbieding is dus al 1000 euro duurder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is vanaf 1899 zie ik nu, en de aanbieding vind je via via www.klm.nl en dan op business class summer sale klikken. (de directe link verklooide de layout, dus die heb ik weggehaald)
Ik heb overigens geen idee wat een normaal ticket tegenwoordig kost naar de VS, ben er sinds 1999 niet meer geweest en heb de prijzen ook niet gevolgd. Destijd betaalde ik tussen de 800-1200 gulden voor een retourtje AMS-SEA (voor die prijs vloog ik economy class uiteraard), maar ik was toen dan ook zeer flexibel qua vertrek en aankomstdag.
Toen had ik tijd en weinig geld, nu heb ik geld maar weinig tijd...
Misschien in september nog eens een keer een weekje bij oude vrienden op bezoek daar (met de economy class - eventueel met upgrade van mijn bonuspunten).
100% maricon lijkt me een betere omschrijvingquote:Tja een relatie is niet altijd makkelijk te vinden als je echt iemand wil vinden in een land waar de cultuur zo verschilt van de onze....en het hebben van een witte huid helpt niks in Argentinnie want dat hebben de lokale gasten ook en die kunnen nog vaak enorm goed dansen en zijn veel meer macho dan Nederlandse eitjes
Ik ken BsAs niet, maar ik heb in Lima Callao, Rimac en La Victoria ook overleefd. In La Victoria zelfs nog een partijtje gevoetbald.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Avanleda, Boca, Once en zo. En dan wil je dat ik daar levend vandaan kom?
Sorry, zal het volgende keer hier meldenquote:Op maandag 4 juli 2005 09:51 schreef Vogue het volgende:
Hey DT wat gaaf, wist niet dat je naar Live Aid zou gaan
Positive thinking inderdaad... nog 5 dagen en het is weekend..quote:Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Ik heb me weer op en top vermaakt! Nog maar 5 dagen werken en dan is het weer weekend (positive thinking;))
ondertitels:quote:<<Kvarfoje cxiujare mi trapasis la regionon DZHUBGA-TUAPSE (60 km). Jen la rezulto - apenaux mi sxatas denove iri al marbordo. Aliujn partojn de la
vojo mi preferas vidi tra fenestro de elektra trajno... Montpasejo SHAUMJAN - 7 km de polvo kaj sxtonoj. Aliuokaze mi taksus la itineron
TUAPSE - HADIZHENSK kiel la plej pitoreska asfalta vojo.
... La itinero estas farebla dum duono de oktobro sen DOMBAJ, cxar por atingi gxin endas fari hokon de 70 km.
... Inter PJATIGORSK kaj DOMBAJ neniu montpasejo ekzistas, estas la vojo KARACHAEVSK - KISLOVODSK - pitoreska kaj nefacila, tamen malgraux cxio asfalta...
quote:Op maandag 4 juli 2005 06:58 schreef k_man het volgende:
HTL #42 - Van deze rotzooi maak ik geen foto
HTL # 42 - Tientallen procenten inflatiequote:Op maandag 4 juli 2005 06:58 schreef k_man het volgende:
HTL #42 - Van deze rotzooi maak ik geen foto
HTL #42 - Over Costa's en Communisten
HTL #42 - Vakantie, hoera! Khad liever cholera!
Nieuwe HTL titel?quote:
220 inclusief was het toch? Vind ik nog wel een redelijk normale prijs voor Malaga.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Hik het volgende:
Ik wil zó wég als ik hier uit het raam kijk!![]()
Ben gisteren wel uitgenodigd nog een weekendje naar Malaga te komen in Augustus, maar kan (natuurlijk in die maand) geen ticket vinden voor een beetje normale prijs...![]()
Je wordt uitgenodigd, dus je hoeft geen hotel te betalen. Of zie ik dat verkeerd? Koopje dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Hik het volgende:
Eerder vloog ik meestal voor 180 maximaal. Lijkt een klein verschil, maar het is maar 2-3 dagen natuurlijk, dus dan vind ik het toch een hoop geld. Ga nog even nadenken...
Zeker met dit weer klinkt dat als "meteen doen".quote:Op maandag 4 juli 2005 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je wordt uitgenodigd, dus je hoeft geen hotel te betalen. Of zie ik dat verkeerd? Koopje dus.
Ik weet niet wara jij uitgaat, maarreh...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een weekendje stappen in Nederland kost ook wel 200 euro. Dat ben je zo kwijt dezer dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |