quote:Het moment dat je in jezelf gaat snijden?
Lijkt me ook wel een stukje linker dan karten. Niemand serieus onderuit gegaan?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
pocketbiken is erg leuk!!!veel leuker dan karten eigenlijk! en het gaat giga hard ook !
Spasiba...quote:
* DutchTrain is terugquote:Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel
26/06 17:35 KF 0835 Helsinki Arrived 17:24
Kom maar op met de verhalenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain is terug
* vindt het veel te warm hier![]()
* vindt dat een goede reden om terug te gaan![]()
* is morgen helaas weer onmisbaar op werk![]()
* gaat jullie de komende dagen vermaken met wat reisverhalen![]()
* gaat nu eerst slapen![]()
Valt best mee hoor. Het cyrillisch schrift schrikt veel mensen af, maar dat is binnen een half uurtje te leren. En daarna begrijp je al zowat een kwart van de woorden die er staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Naja, misschien een beetje... het is voor Nederlanders geen makkelijke taal om te leren
Whatever, blij dat je weer hier bent in ieder gevalquote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit overigens niet in BsAs ik doe maar alsof want ik vind het cool te patsen. Wel jammer dat K_man daar achter kwam
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
(..)
En daarna begrijp je al zowat een kwart van de woorden die er staan.
Nou, dat valt echt mee hoor!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
![]()
is dat niet een klein beetje overdreven
inderdaad, maar zoveel zijn er nou toch ook weer nietquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Russisch heeft heel vele internationale woorden. En juist vaak die woorden die je in texten veel tegenkomt. Hoef je dus niet te leren
Even een paar voorbeelden (in Latijns schrift)
Retaurant: Restoran
Boete: Straf
Treincoupé: Kupe
Bus: Avtobus
WC: Tualet
Russisch en Nederlands stammen beiden af van het Indo-Europees. Russisch hoort echter tot de slavische talen, Nederlands tot de Germaanse talen. Beiden talen hebben dezelfde verre voorouder, maar het is onzin dat Nederlands van Russisch afgeleid zou zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederlands is afgeleid van Russisch
Vertel me eerst maar eens hoe je appartement geregeld hebt in BsAs want daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 27 juni 2005 11:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Whatever, blij dat je weer hier bent in ieder geval![]()
Fins en Ests al eens geprobeerd? Of Pools?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:55 schreef Vogue het volgende:
Waar stammen Baskisch en Albanees eigenlijk van af? Want beide talen klinken mij zo vreemd in mijn oren... Kan werkelijk geen enkel woord verstaan.
Fins schijnt verwant te zijn met Hongaars. Fins is wel een raar taaltje, heeft net als wij veel klinkers naast elkaar staan. Begrijp ik idd ook niets vanquote:Op maandag 27 juni 2005 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Fins en Ests al eens geprobeerd? Of Pools?
Nou ja, eigenlijk zijn er nog zo veel talen waarvan ik geen woord versta.
Joh, ik zat daar eigenlijk helemaal niet, ik deed alsof om hier te knunen patsenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vertel me eerst maar eens hoe je appartement geregeld hebt in BsAs want daar ben ik wel benieuwd naar
Om de nationale economie een impuls te geven ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:01 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, goed nieuws voor de mensen die momenteel geen geld hebben om weer te vertrekken, maar nog wel wat op een spaarloonregeling hebben. De VVD heeft voorgesteld om je spaargeld op te kunnen nemen om de eceonomie weer en impuls te geven. Nice, kan ik waarschijnlijk nog eerder dan gedacht back to Argentina!![]()
Je kunt het natuurlijk ook gewoon in de VS/Cuba/Spanje/vulietswillekeurigsin besteden...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Om de nationale economie een impuls te geven ja!
quote:
quote:
Ik zie dat jij ook hard aan het werk bent met dit warme weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:25 schreef Hik het volgende:
Als ik zulke topics lees moet ik zo hard lachen dat het naar mijn collega's toe helemaal niet meer geloofwaardig is dat ik hard aan het werk ben!![]()
wie zei dat ik bier ging halen? komt voor zover ik weet nog niet uit de koffie-automaat hier...quote:
Gefeliciteerd joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef bluesparkle het volgende:
Verder gaat alles goed, Noy is klaar met de officiele inburgering (certificaat is binnen).
Half juli wordt ons huis opgeleverd en hebben we eindelijk een eigen plek
Gefeliciteerd met je importbruidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef bluesparkle het volgende:
To give you some answers to old questions
BHFH Ik heb idd destijds ook soortgelijke (dengue) klachten gehad, was niets te vinden door de doktoren ook niet in mijn bloed. Het is vanzelf over gegaan.
Verder gaat alles goed, Noy is klaar met de officiele inburgering (certificaat is binnen).
Half juli wordt ons huis opgeleverd en hebben we eindelijk een eigen plek
Ken er nog één.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:10 schreef Hik het volgende:
Ik heb me verslapen vanmorgen en nu zit ik nog steeds thuis...![]()
Tssss. Je gaat naar werk om te werken. Maar laat ik eerst eens gaan douchen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:14 schreef Hik het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gewoon naar het werk gaan en daar verder FOKken...![]()
Ja geboren en getogen hequote:
Maak het ons makkelijk en plaats de link? Wij zijn namelijk liever lui dan moequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjemig ik heb me net toch een Jip en Janneke antwoord gegeven in WGR
Zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tjemig ik heb me net toch een Jip en Janneke antwoord gegeven in WGR
Ik kon vanochtend niet eens douchen. Water in de hele straat afgesloten vanwege lekkage aldus de geluidswagen die in de straat stond. En door de staking van het waterbedrijf en de brandweer kan dat dus nog wel even duren.quote:
Het is niet denigrerend bedoeld hoor ! Ik doe het graag, bovendien zijn Jip en Janneke mijn jeugdheldenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Hik het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Anyway: kom net van de telefoon met een vriendin. Die heeft gewoon vóór het einde van haar scriptie al een (droom)baan geregeld... Kutwijf!
Nee hoor... ik ben blij voor d'r!![]()
Ik krijg alleen een hele berg rare tekentjes...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:43 schreef bluesparkle het volgende:
Iemand dit al gezien?:
http://earth.google.com
Heel cool kun je de hele wereld op je pc's bekijken
Vanochtend ook op de fiets zonder jas van huis gegaan. Alleen gisteren kwam ik toevallig m'n Niagara Falls wegwerp-poncho tegen die ik in m'n tas gestopt heb. De vraag is nu alleen of ik dat ding ook echt ga gebruiken om naar huis te komenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:10 schreef Hik het volgende:
Wie heeft er aan de weer-knop zitten sleutelen?![]()
Ik heb een rokje en slippetjes aan ja?!![]()
Krijg je daar dan een gratis paraplu of poncho bij?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Misschien moet ik nog even snel 12 blikje bier kopen...![]()
tja het is wel de Costa del Sol, dus het is of tieners of altijd overwinterende ouderen daar... volgens mij is het bekend om de grote hoeveelheid golfbanen en wordt het daarom nog wel eens genoemd bij Bussiness Class op zondagochtend, omdat het dan interessant zou zijn om daar een huisje te kopen.quote:Fuengirola Tourist / Tourism
Fuengirola has been popular since the 60's; it was caught up in the tourist rush, quickly changing from a sleepy fishing village into a bustling cosmopolitan community. Though places such as Torremolinos or Marbella may be more familiar to many people, Fuengirola is actually the more popular destination. Today the municipality of Fuengirola is the most densely populated in Malaga province.
Like its coastal neighbour Benalmadena; Fuengirola's early popularity came as a result of Torremolinos (the pioneer of the tourist trade in Spain) becoming less fashionable. Fuengirola did well out of this as the downturn in Torremolinos led to a surge in popularity for itself & Benalmadena.
In more recent times it is residential tourism that has attracted the most interest. Many of those looking to purchase their dream home in the sun found Fuengirola to be the best option. There are several reasons for this; its closeness to Malaga Airport, relative cheapness in comparison with other resorts such as Marbella/Puerto Banus, & the sheer quantity of things to see & do in its immediate vicinity.
Fuengirola is home to a Zoo (found west of the town), a bullring, & the Costa del Sol's only Hippodrome (classical horse racing track). There are also a host of water parks & themed parks within short driving distance of the town.
Also worth a look are the (quieter) Los Boliches & Torreblanca districts. They can be reached via the attractive Paseo Maritimo seafront promenade. Los Boliches is a charming place, with narrow winding streets & a feeling of antiquity. It used to be a separate town & therefore has its own community of shops, beaches & much more. More importantly it is home to the remains of a Roman villa which is open to the public.
Shopping is great here; with an excellent selection of supermarkets & competitively priced shops on offer. In addition Tuesdays host one of the Costa's largest street markets at the Recinto Ferial (public fairground) area. You can even take a horse & carriage ride at the entrance.
Fuengirola is also well known for its five miles of sandy beaches, easy access to perhaps the highest concentration of high quality golf courses in Europe, & the continents mildest climate. All this making Fuengirola an excellent place to stay, whether to relax, or to use as a base from which to explore.
Fuengirola Tourist Office
Tel +34 952 467457
Goed plan. Ik heb het niet in huis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Misschien moet ik nog even snel 12 blikje bier kopen...![]()
En wat er met die twaalf blikken bier gaat gebeuren zal voor een ieder verder een raadsel blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed plan. Ik heb het niet in huis.
Ik stuur het jou kant op, het wordt steeds lichter hier, ik blijf hopen op een droge overtocht.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Hier begint het harder en harder te regelen.
Volgens de radarbeelden moet het zo weer droog worden hier.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:07 schreef DutchTrain het volgende:
Ik stuur het jou kant op, het wordt steeds lichter hier, ik blijf hopen op een droge overtocht.
Beetje te lang gewerkt vandaag om een juist geformuleerde taalgrap te maken, waardoor ik de opmerking maar weggehaald heb.quote:
Twas aan de Costa del Sol, tingelingeling...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef DutchTrain het volgende:
tja het is wel de Costa del Sol,
Verregende meisjes zijn wel aandoenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef DutchTrain het volgende:
zojuist het bewijs gezien dat zomerjurkjes, regen en een fiets niet goed samengaan
Komt misschien omdat je daar dit soort associaties bij maaktquote:
Dat zijn altijd de momenten om rustig toe te gaan staan kijken, een broodje te halen en af te wachtenquote:Anyway: het was weer helemaal mis met de treinen. Trein nummer één reed helemaal niet. Trein nummer twee werd zo massaal bestormd dat ik er niet meer bij paste en trein nummer drie kwam met een kwartier vertraging en was zó vol dat de metro in Tokyo een oase van sereniteit leek.
quote:'t Was aan de Costa del Sol
Zangeres zonder naam
Intro:
't Was aan de Costa del Sol (tingelingeling)
Daar sloeg mijn hartje op hol (tingelingeling)
Hij sprak mij van amore
Ik was totaal verloren
Hij speelde op z'n gitaar (tingelingeling)
En streelde zacht door m'n haar (tingelingeling)
Nooit zal ik hem vergeten
Hem en de Costa del Sol
Refrein:
Het was zo fijn, bij maneschijn
En Spaanse wijn, om samen te zijn
Ben in m'n landje terug (tingelingeling)
Regen en donkere lucht (tingelingeling)
Toch blijf ik heerlijk dromen
Wat mij is overkomen
Ik hoor nog steeds zijn gitaar
En voel zijn hand door m'n haar
Nooit zal ik hem vergeten
Hem en de Costa del Sol
Refrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |