wat een sukkel zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:32 schreef milagro het volgende:
[..]
doe je dat altijd, zodra je ruzie hebt met je vriendin, een bioscoopje pakken met een ander wijf?
en zit je met al je "platonische" vriendinnen te kroelen op de bank?
je bent gewoon lichamelijk ingesteld natuurlijk
ik had jouw reactie weleens willen zien als ZIJ met een knul zo had gezeten en jij was daar met een vriend
en de reacties hier zouden navenant zijn "hoer, slet dumpen dat wijf"
Neeheeeeequote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:12 schreef Vodka_Lime het volgende:
tja.. wat een ge ouwehoer hier.. heb het topic even doorgelezen, maar ben er nog niet achter wat JIJ nu wilt.
1. wil jij haar wel terug, of wil je lekker los zijn met die andere dame.
2. zij heeft nu al een vriend? althans las ik net ff ergens.
3. kerel je bent 18, ge ouwe hoer kan later ook nog, have fun dude.
het wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeheeeee.
Het meisje waarmee TS naar de bioscoop is gegaan heeft al een vriend.
Dénk jijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:50 schreef Doagere het volgende:
De meid met wie ik naar de bios ging heeft een vriend (nouja, waar ze een beetje mee ouwehoert)
Mijn vriendin heeft alleen mij als vriend.
dit topicquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:52 schreef Copycat het volgende:
Vraag me af wat de meerwaarde van de relatie tussen jou en je vriendin is?
Mee eens. Ik lach me slap, mijn collega's vragen zich af of ik leip ben geworden en ik besef wat voor goeie relatie ikzelf eigenlijk hebquote:
twas niet uit?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef Doagere het volgende:
Nee, maar we hadden wel steeds ruzie enzo..
snap jij jou nog?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Doagere het volgende:
dankje
Net heb ik het 'uit gemaakt' met me vriendin, tis het beste, maar heb het er erg moeilijk mee. daarna pakje peuken gekocht en hem helemaal leeg gerook binnen 2 uur, me vader nog de hele tijd bij me gezetn, moest huilen enzo.. Ben goed getroostme 'ex' en ik zijn nu hele goede vrienden
Mja, live goes on..
jij knuffelde met dat wijf...das nog veel erger dan ouwehoeren!!! dus jij hebt 2 vriendinnenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:50 schreef Doagere het volgende:
De meid met wie ik naar de bios ging heeft een vriend (nouja, waar ze een beetje mee ouwehoert)
Mijn vriendin heeft alleen mij als vriend.
nav van die andere topic die ik geopend heb, eerst had ik het ut gemaakt, daarna kwam ze op het idee om goede vrienden te blijven, daarna wou ze weer met me..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
twas niet uit?
en dit uit een ander topic dan
[..]
snap jij jou nog?
ohja als ik jouw vriendin was zou ik je niet laten zien hoeveel ik van je hield, zou het absoluut niet pikken als mijn vriend 'lief deed' tegen een ander meisje in de bioscoop, of het moet wel een heeel goede vriendin zijn
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
twas niet uit?
en dit uit een ander topic dan
[..]
snap jij jou nog?
ohja als ik jouw vriendin was zou ik je niet laten zien hoeveel ik van je hield, zou het absoluut niet pikken als mijn vriend 'lief deed' tegen een ander meisje in de bioscoop, of het moet wel een heeel goede vriendin zijn
Laat me raden, je bent net over naar de 3e?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:55 schreef Doagere het volgende:
Oke, ik en mijn vriendin hebben de laatste tijd veel ruzie, en ze blockte me op msn enzo, daarna belde ze mij op en ik nam niet op.. Echt ruzie dus.
Lees de topic, ik ga niet net naar de 3é..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent net over naar de 3e?
Je bent dus blijven zitten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef Doagere het volgende:
[..]
Lees de topic, ik ga niet net naar de 3é..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:25 schreef Hik het volgende:
Als ik zulke topics lees moet ik zo hard lachen dat het naar mijn collega's toe helemaal niet meer geloofwaardig is dat ik hard aan het werk ben!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |