Oe, geef een man macht en misbruik is niet ver weg meerquote:
Ja, ik moet stoppen met roken.quote:
Geeft niet hoor, dat hoor ik vaker. Of... bedoelde je de PI?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:39 schreef Douwe het volgende:
Dat post-icon van k_man lukt me dan alleen weer niet. k Vind hem ook maar een beetje irritant eigenlijk
Nu al?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef Vogue het volgende:
Bleeeh. Ik heb het gehad op mijn werk. Ik ga dit weekend Monsterboard en Intermediair doorspitten
als in je contract staat 100% mogen ze dat niet wijzigen , het is toch geen secondaire arbeidsvoorwaarde of wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wij krijgen waarschijnlijk binnenkort nog maar 70% uitbetaald bij ziekte, dus een dagje uitzieken kun je dan beter op het werk doen.
Beetje ziekjes? Bleeh, sterkte! Ik hoop dat je je het weekend beter voeltquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:50 schreef Hik het volgende:
[..]
Nu al?
Nou doe ik net als al die mensen bij mij...
Ik zit een dagje thuis. Stond op vanmorgen en ben gelijk maar weer gaan liggen. Hoofdpijn, misselijk... blech..![]()
Gelukkig gaat het nu weer wat beter. En ben dus ook maar een brief aan het schrijven...![]()
Het heeft voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde. Vroeger dronk ik wel, maar ik werd er niet vrolijker van. Eerder het tegenovergestelde. Mensen die mij in actie hebben gezien in het uitgaansleven weten ook dat ik het niet echt nodig heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:41 schreef Vogue het volgende:
UIO wat ik me afvraag, waarom drink jij geen alcohol? Vind je t gewoon niet lekker of doe je dat uit principe?
Heeft roken wel een toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het heeft voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde. Vroeger dronk ik wel, maar ik werd er niet vrolijker van. Eerder het tegenovergestelde. Mensen die mij in actie hebben gezien in het uitgaansleven weten ook dat ik het niet echt nodig heb.
Ik wil echt niet wéten wat er gebeurt als er ook nog alcohol inzit!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Mensen die mij in actie hebben gezien in het uitgaansleven weten ook dat ik het niet echt nodig heb.
Ik snap wel wat je bedoelt. Net zoiets als zin hebben een ontzettende berg friet en spare-ribs te gaan eten met een lijnende vegetariër...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:16 schreef Douwe het volgende:
Ik vind niet-drinkers, hoe los ze ook gaan, toch altijd een beetje remmend werken als je zelf wel drinkt, klinkt misschien vreemd maar ik drink er zelf ook veel rustiger door, misschien alleen al omdat ik niet vreemd wil overkomen bij de betreffende persoon. Als je het zo bekijkt is drinken alleen wel heel erg kansloos, eigenlijk![]()
Ik geloof niet dat jij enige rem voelde gezien de hoeveelheid desperados die je wist weg te werken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:30 schreef Hik het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt. Net zoiets als zin hebben een ontzettende berg friet en spare-ribs te gaan eten met een lijnende vegetariër...![]()
Nee, maar dat is een verslaving.quote:
Daar hebben mensen in mijn omgeving nog nooit last van gehad. En in sommige gevallen was dat wel jammer.quote:Ik vind niet-drinkers, hoe los ze ook gaan, toch altijd een beetje remmend werken als je zelf wel drinkt, klinkt misschien vreemd maar ik drink er zelf ook veel rustiger door, misschien alleen al omdat ik niet vreemd wil overkomen bij de betreffende persoon.
Als je alleen thuis zit en het op een zuipen zet misschien.quote:Als je het zo bekijkt is drinken alleen wel heel erg kansloos, eigenlijk![]()
Kun je nagaan!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij enige rem voelde gezien de hoeveelheid desperados die je wist weg te werken.
Ik wil jouw brakke hoofd wel zien hoor!quote:Op zondag 19 juni 2005 05:00 schreef Vogue het volgende:
Hik ben jij nog op een bepaald tijdstip bij een bepaalde band morgen? Dan kunnen we misschien even gaan minimeeten.
Jet kan goed zijn dat ze al iemand in gedachten hadden en dat je gesprek een gesprek voor de vorm was. Verder was het een gesprek voor een commissie? Vaak speelt een ieder daar een eigen rol in/ één test je technisch know how, de ander kijkt of je in het team past en nog een ander kijkt naar andere kwaliteiten en/of gebreken. Als ze al iemand op het oog hadden hebben ze wellicht een (flauw) spelletje met je gespeeld??quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:29 schreef k_man het volgende:
Rare iedeeën hebben sommigen toch bij een sollicitatiegesprek. Volgens mij is dat bedoeld om elkaar beter te leren kennen. Had vrijdag echter een gesprek waarbij ik eerst vijf kwartier volledig ben doogezaagd en toen te horen kreeg 'Had jij nog vragen aan ons? Want we willen wel met vijf minuutjes afronden.' En mij dan vervolgens bellen om me af te wijzen met de reden dat ze geen echte indruk van mij hebben gekregen. Uh-huh. Dus ja, vrijdag was inderdaad bleh-dag.
I do, hij gaf fok wel kleur toch?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef Hik het volgende:![]()
Gróte opwinding op de werkvloer: stroom viel uit (ongeveer 1 seconde) en het alarm ging aan. Zeven verdiepingen naar beneden gelopen, waarna iedereen maar een sigaretje ging roken.
Poeh poeh, dat was voor de meeste mensen hier wel weer even genoeg spanning!![]()
Wat een enerverend bedrijf toch...![]()
ik ga morgen leren metselen en volgende week gaan wij 2 en een halve dag in d bossen kaartlezen, hindernisbaan nemen, schieten, klimmen, abseilen, kanoën vlotten bouwen en nog meer leuks!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef Hik het volgende:![]()
Gróte opwinding op de werkvloer: stroom viel uit (ongeveer 1 seconde) en het alarm ging aan. Zeven verdiepingen naar beneden gelopen, waarna iedereen maar een sigaretje ging roken.
Poeh poeh, dat was voor de meeste mensen hier wel weer even genoeg spanning!![]()
Wat een enerverend bedrijf toch...![]()
oude snoeperd!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:26 schreef Vogue het volgende:
Ik heb 2 sollicitatiebrieven weggedaan. 1 voor manager reisbureau en 1 voor intercedent. Ik heb besloten dat ik toch maar weer de sociale richting op wil. Sinds ik de beslissing heb gemaakt een andere baan te zoeken voel ik me een stuk beter![]()
Ik kreeg trouwens een brief van 10 kantjes thuis inclusief foto van een 84-jarig mannetje uit Australie dat vorig jaar in één van mijn groepen zat. Vol met gedichtjes en verhalen over zijn oorlogsverleden in Europa, en ik moest maar snel naar Australie komen, hij heeft daar een jacht en dan zouden we een cruise kunnen maken bij Indonesie![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef flipsen het volgende:
Ik heb hem trouwens niet meer ontmoet in BsAs en zijn telefoonnummer werd niet herkend. Weird.
Wat schattig!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:26 schreef Vogue het volgende:
Ik heb 2 sollicitatiebrieven weggedaan. 1 voor manager reisbureau en 1 voor intercedent. Ik heb besloten dat ik toch maar weer de sociale richting op wil. Sinds ik de beslissing heb gemaakt een andere baan te zoeken voel ik me een stuk beter![]()
Ik kreeg trouwens een brief van 10 kantjes thuis inclusief foto van een 84-jarig mannetje uit Australie dat vorig jaar in één van mijn groepen zat. Vol met gedichtjes en verhalen over zijn oorlogsverleden in Europa, en ik moest maar snel naar Australie komen, hij heeft daar een jacht en dan zouden we een cruise kunnen maken bij Indonesie![]()
Hik, wat is er toch met je aan de hand dat je nu opeens regelmatig midden in de nacht aan het posten bent?quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:11 schreef Hik iets.
Ik had een bbq met vrienden...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hik, wat is er toch met je aan de hand dat je nu opeens regelmatig midden in de nacht aan het posten bent?
Voor een fles wijn doe je ook alles hè?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Ik had een bbq met vrienden...
beetje laat, beetje veel drank
En vanmorgen om 9:00 uur weer een groep Tsjechen van alles uitgelegd over ons geweldige rijexamen![]()
(Ik kreeg er wel een fles wijn voor)
...en kaas!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor een fles wijn doe je ook alles hè?
sms
Zo, jij hebt het lekker voor elkaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgen ff voor een weekendje naar Noorwegen. Trondheim-Oslo rijden, en dan weer terug. Alles op uitnodiging omdat 'men' het nodig vindt dat er een artikel over deze rit in een blad komt waar ik vaker voor schrijf. Vanaf Schiphol wordt dus alles voor me betaald
Volgens mij is het zo dat er een wettelijke opzegtermijn is. En die is 1 maand. Wederzijds volgens mij: http://www.personeelszake(...)3-3-Opzegtermijn.htmquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Vogue het volgende:
In mijn contract staat helemaal geen opzegtermijn. Houdt dat in dat ik ieder moment op kan stappen?
Ik ben benaderd voor een gave vacature in Eindhoven, dinsdag heb ik daar een kennismakingsgesprek. Ik heb maar gezegd dat ik 1 maand opzegtermijn heb, maarweet helemaal niet wat ik aan moet houden.
ik weet het, dit is meer voor WGR, maar misschien dat iemand hier het ook weet voor ik een nieuw topic open
Nog 4 weken en dan ga ik op vakantie!!! Joehoe!!!
wat ik me nou afvraag: is die foto van het pocketbiken of de familiebijeenkomst?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga pocketbiken zaterdag en zondag naar een familiebijeenkomst.
[afbeelding]
Wat niet? Het moment dat je in jezelf gaat snijden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:07 schreef k_man het volgende:
Ach, als dat zo is kan het nooit lang duren.
Jij kunt niet zo goed lezen hè?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat niet? Het moment dat je in jezelf gaat snijden?
Wanneer ga je weer op vakantie?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zijn vast wel andere dingen die jullie kunnen bespreken in een SC-topic over travel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |