Hup, naar Portoquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:32 schreef golfer het volgende:
Zal Pienaar blijven of gaat ie naar Benfica?
Goed idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
golfer, vervang verder? eens in kampioen...
Nee, en De Ridder is wel een rechtsbuiten....quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Pienaar is zowiezo geen rechtsbuiten, dus dat maakt dan weer de weg verder vrij voor De Ridder. Blijft wel jammer als pienaar weg zou gaan..
Maar De Ridder zou wel net als Pienaar de laatste wedstrijden deed, kunnen fungeren als een valse rechtsbuiten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, en De Ridder is wel een rechtsbuiten....
Is echter kwalitatief veel minder.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar De Ridder zou wel net als Pienaar de laatste wedstrijden deed, kunnen fungeren als een valse rechtsbuiten.
Kan ik niet echt beoordelen op die positie omdat De Ridder niet vaak de kans krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is echter kwalitatief veel minder.
Hallo?? Hij heeft 31 keer meegedaan!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:01 schreef johannes1986 het volgende:
Niet veel denk ik, want hij was vooral geblesseerd dit seizoen
Ik had het dus fout, geluk was t maar een gedachtequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hallo?? Hij heeft 31 keer meegedaan!
Je hebt de assists op Huntelaar bij Jong Oranje niet gezien? Waren nette ballen hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik heb De Ridder zelden een goede voorzet zien geven, omdat hij dan meestal de bal weer kwijt is door nog eens te willen dribbelen.
Ik wil hier geen Ajax-PSV van maken, maar als je simpel al die keren het balverlies van Emanuelson bij elkaar optelt kan je niet anders concluderen dat hij simpeler moet spelen en aanvallende acties moet overlaten aan mensen die dat echt kunnen. Niet dan Quincy bijvoorbeeld altijd zo effectief is, maar die gaat tenminste 50% in alle gevallen voorbij z'n directe tegenstander. Verdedigend stond hij wel z'n mannetje, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:45 schreef twi het volgende:
Dan heb jij naar een verkeerde wedstrijd zitten kijken. Okee, hij speelde geen fantastische wedstrijd en maakte wat foutjes. Foutjes die hij zelf vrijwel direct weer goed maakte. Bovendien is 'ie in z'n taak geslaagd: de pass van die Australier eruithalen. Zeker in de 2e helft was 'ie redelijk op dreef. Hij speelde in elk geval beter dan degene die 'ie verving in de eerste wedstrijd.
Kan ik wel mee inkomen. Ben je het dan ook met me eens dat zoon Kruys een puike partij speelde?quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:58 schreef twi het volgende:
Quincy vond ik vandaag juist vrij erg tegenvallen. En zoals ik zeg, de keren dat ik hem balverlies zag lijden, ging 'ie erachteraan en forceerde de bal terug. Nee, hij heeft niet geweldig gespeeld, maar ondanks dat deed hij het voor het team een stuk beter dan Afellay, die ik zelf maar wat egocentrisch vond voetballen.
We kunnen die spelers nu wel weer krampachtig in else discussie Ajax/PSV/Feyenoord hokjes gaan plaatsen, maar puur gekeken op wat ze beiden hebben gebracht, is Emanuelson functioneler voor het team en was 'ie lang niet zo onzichtbaar.
Emanuelson was niet goed, maar ook zeker niet slecht. Spelers die ik wel slecht vond: Owusu, Babel, John en met kop en schouders stak van der Struijk er onderuit vanavond.
Ik vond Babel de eerste helft niet zo slecht. Mooi schot op het doel en hij zette John schitterend vrij voor het doel. Ik denk dat het voor Babel ook niet mee valt om met Owusu te spelen. Die gozer is zo verlieft op de bal dat het speeltempo veel te laag ligt voorin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:58 schreef twi het volgende:
Quincy vond ik vandaag juist vrij erg tegenvallen. En zoals ik zeg, de keren dat ik hem balverlies zag lijden, ging 'ie erachteraan en forceerde de bal terug. Nee, hij heeft niet geweldig gespeeld, maar ondanks dat deed hij het voor het team een stuk beter dan Afellay, die ik zelf maar wat egocentrisch vond voetballen.
We kunnen die spelers nu wel weer krampachtig in else discussie Ajax/PSV/Feyenoord hokjes gaan plaatsen, maar puur gekeken op wat ze beiden hebben gebracht, is Emanuelson functioneler voor het team en was 'ie lang niet zo onzichtbaar.
Emanuelson was niet goed, maar ook zeker niet slecht. Spelers die ik wel slecht vond: Owusu, Babel, John en met kop en schouders stak van der Struijk er onderuit vanavond.
quote:PSV WACHT OP AJAX
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, donderdag
PSV heeft officieel een bod neergelegd bij Ajax om Hatem Trabelsi over te nemen. De aanvoerder van Tunesië moet de zwak bezette rechtsachterpositie in Eindhoven gaan innemen. Bij PSV wachten ze inmiddels al een tijdje op het antwoord van Ajax, wat maar op zich laat wachten. In het contract van Trabelsi staat een gelimiteerde transfersom van 6 miljoen euro. Dat bedrag heeft PSV overigens niet geboden. Intussen heeft FC Porto van Co Adriaanse laten weten in Trabelsi het ideale alternatief te zien als de transfer van Jan Kromkamp naar Portugal afketst.
Dan kunnen die lampen lang wachten denk ik.quote:PSV WACHT OP AJAX
In het contract van Trabelsi staat een gelimiteerde transfersom van 6 miljoen euro. Dat bedrag heeft PSV overigens niet geboden.
Verder ben ik zelf ook absoluut niet blij met al die zogenaamde interesse in ajacieden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laatste 2 zinnen slaan nergens op.
Nou in de HCE houdt hij zich wel staande, Europees heeft hij nog niks laten zienquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:35 schreef twi het volgende:
Even tegen die DaYwALKuR, als er eentje is die juist veel onderlinge duels wint en ballen verovert, dan is 't Pienaar wel. Hij is fysiek niet snel maar dat compenseert 'ie door handig en wendbaar te zijn. Hij heeft echter een beroerd schot en is natuurlijk niet kopsterk. Verder is 'ie niet heel vaak in goede vorm. Ik denk echter wel dat 'ie belangrijk kan worden voor dit team. Bovendien hangen Nigel en Steven geloof ik nogal aan elkaar, zowel op 't veld als erbuiten. Dus als de een bijtekent, doet de ander dat waarschijnlijk ook.
Droom jij maar lekker verder van onze Ajax spelers aan te trekkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:11 schreef johannes1986 het volgende:
Het is ook lastig assists geven als je geen spits hebt die ze erin schiet...
die panna tegen AS Roma vergeten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nou in de HCE houdt hij zich wel staande, Europees heeft hij nog niks laten zien
Op basis van 1 wedstrijd?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die panna tegen AS Roma vergeten?
![]()
of die goal tegen Milan?
ik vond hem, in het jaar dat ajax de kwartfinale haalde, meestal een van de besten.
die laatste zin is juist volledig terechtquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laatste zin slaat nergens op.
PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaatquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
die laatste zin is juist volledig terecht. Een belangrijke reden waarom PSV altijd als een pauperclub gezien zal worden door veel mensen.
Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club. Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaat
Dat feit is voor velen van jullie klaarblijkelijk moeilijk te verkroppen
1x succes Europees en meteen wil PSV alle toppers, let maar op naar dit seizoen is die grote mond van jullie wel gesnoerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaat
Dat feit is voor velen van jullie klaarblijkelijk moeilijk te verkroppen
Ook hier kan ik niet inkomen. Je bent net zo goed een zoals jij dat noemt 'ECHTE' club als je met een goed beleid goede spelers van buitenaf haalt die bij de club passen. Veel spelers hiervan worden echte clubjongens. PSV is ook druk bezig om de jeugdopleiding naar een hoger niveau te tillen, ze zijn wel van mening dat ze het op dat vlak wel hebben laten liggen. Surrogaat topclub vind ik een term die niet bij PSV past.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club. Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:
Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club.
Bla bla blaquote:Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.
PSV wilt: VDV/Pienaar/Trabelsi wie vult mij aan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
[..]
Bla bla bla
ajax wilde ook van bommel, maar deze koos voor PSV
ajax wilde ook Robben maar deze koos voor PSV
je maakt je af en toe best belachelijk Aldos
Dus omdat de rest van Europa iets denkt moet ik dat ook maar denken? Ben helaas niet zon kuddedierquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
[..]
quote:Bla bla bla
Flikker nou op met je pienaar jongen, en het ging om jonge talenten en dat zijn pienaar en trabelsi niet dus je praat er weer langs.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
PSV wilt: VDV/Pienaar/Trabelsi wie vult mij aan?wie maakt zichzelf belachelijk
Daar heb ik het toch ook over of niet dan wijsneus?quote:en Ajax wou Robben al van Groningen hebben destijds onder Beenhakker!
Nee maar wel Nigel/VDV en Pienaar uiteraardquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Flikker nou op met je pienaar jongen, en het ging om jonge talenten en dat zijn pienaar en trabelsi niet dus je praat er weer langs.
[..]
Daar heb ik het toch ook over of niet dan wijsneus?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Psv is gewoon een van de 3 topclubs in Nederland, klaar. Ik heb verder gevoelsmatig met psv als tegenstander minder dan met f'noord, maar qua sportiviteit is psv gewoon DE concurrent voor Ajax.
Je wordt met de minuut grappiger, het feit dat ik straks al aangeef is dat wij door jullie als pauperclub worden gezien en door verder niemand andersquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus omdat de rest van Europa iets denkt moet ik dat ook maar denken? Ben helaas niet zon kuddedier. Er wordt nu nog over de CL winst van ajax gepraat, mede door het feit dat die grotendeels behaald is met eigen kweek.....
Het nu van deze opmerking is dat jij aangeeft dat PSV al het talent wat los en vast loopt probeert aan te trekken (en daar ook nog in slaagtquote:Wat is het nut van deze opmerking? De nadruk ligt op eigen jeugd, ter aanvulling zoek je dan spelers van buiten (en niet andersom om nee). Dus af en toe een talent halen op een positie die niet vanuit de jeugd kan worden opgevuld is niet zo gek lijkt mij....
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee maar wel Nigel/VDV en Pienaar uiteraard![]()
Amenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook gewoon een feit, Ajax heeft een betere jeugdopleiding, psv heeft een beter scoutingapparaat.
Waarom is het zo moeilijk om mbt voetbal SOMS eens realistisch te zijn? Ik ben er niet BLIJ mee dat Ajax zo beroerd inkoopt, maar het is niet anders. Live with it...
Nu nog wachten op realistische Pisvee'ersquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Amen![]()
Gelukkig zijn er ook nog realistische ajacieden
Je moet psycholoog worden, jij kan kennelijk in mijn hoofd kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je wordt met de minuut grappiger, het feit dat ik straks al aangeef is dat wij door jullie als pauperclub worden gezien en door verder niemand anders
En het feit dat jullie ons als pauperclub zien heeft dan ook te maken met het feit dat jullie als je de resultaten van de afgelopen jaren langs elkaar legt de mindere zijn
[..]
Het gaat om de instelling: vul ik de jeugd aan met een aankoop of vang ik mislukte aankopen op met jeugd. De John de Jongs en de Hoogstrates zou je gewoon uit eigen jeugd moeten kunnen halen. Exceptionele talenten kan je eventueel kopen. Dat had je best begrepenquote:Het nu van deze opmerking is dat jij aangeeft dat PSV al het talent wat los en vast loopt probeert aan te trekken (en daar ook nog in slaagt) terwijl jullie zelf deze talenten ook willen halen maar ze voor PSV kiezen.
Yep, de mislukte aankopen hangen precies samen met de drama periode. Paniek doet rare dingen met beleidsmakers. En als jij dat tabelletje van de aankopen maakt, zet je er dan ook even een tabelletje met doorgebroken jeugdspelers naastquote:En af en toe een talent halen
Moet ik de (mislukte) aankopen van de afgelopen 5 jaar eens afzetten tegen de aankopen van PSV?
Dan zul je zien dat ajax vrijwel net zoveel spelers heeft aangekocht alleen met een stuk minder rendement aangezien jullie scoutings en aankoopbeleid nogal eens faalt
Jou heb ik nog nooit serieus genomen BrEeZaHbOyquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nu nog wachten op realistische Pisvee'ers
En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook gewoon een feit, Ajax heeft een betere jeugdopleiding, psv heeft een beter scoutingapparaat.
Ik jou ook niet, een PSV'er in een Ajax-topicquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit serieus genomen BrEeZaHbOy
vergeet de historie van ajax nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.
Wat wil je met de verkeerde mensen (Pyth) in dit forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
Kunnen we hiervoor niet een apart 'Ik vind PSV/Ajax (doorhalen wat niet van toepassing is) beter dan die andere club' topic doen ofzo?
Het lijkt af en toe wel een echoput hier....
En donder jij aub ff op hier, met die gemaakte k*tclub van je.,quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken dan ook, ik ben bijv geen PSV-er omdat PSV veel scout en inkoopt, maar om andere redenen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.
nou gullit nog naar psv en dan degraderen ze rechtstreeksquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En donder jij aub ff op hier, met die gemaakte k*tclub van je.,
ontopic:
Hatem heeft recentelijk aangegeven niet naar p$v te gaan. Dus p$v loopt weer heerlijk ouderwets te stoken bij de Grote Jongens uit het Westen.
Dat zou kunnen, maar om PSV op een dergelijke wijze te betitelen en te spellen vind ik onnodig, het heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ontopic:
Hatem heeft recentelijk aangegeven niet naar p$v te gaan. Dus p$v loopt weer heerlijk ouderwets te stoken bij de Grote Jongens uit het Westen.
vd Vaart had ook al gezegd niet naar p$v te gaan omdat hij de supporters van Ajax niet te min wou doen. (ofzoiets)quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar om PSV op een dergelijke wijze te betitelen en te spellen vind ik onnodig, het heeft geen toegevoegde waarde.
En de wooren van spelers neem ik niet voor 100% waarheid aan, zie bijv de kwestie Figo en de tegenstelingen tussen Barca en Madrid zijn iets scherper dan tussen Ajax en PSV.
Ik ga er in elk geval vanuit dat Hatem niet in Eindhoven speelt komend jaar.
Maar wat heeft het voor zin om PSV met een dollarteken te schrijven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef toma het volgende:
[..]
vd Vaart had ook al gezegd niet naar p$v te gaan omdat hij de supporters van Ajax niet te min wou doen. (ofzoiets)
Je hoeft echt psycholoog te zijn om een post van jou te interpreteren of vind je ons een pauperclub omdat we niet zo'n geweldige jeugdopleiding hebben en dat moeten compenseren door een uitstekend aankoop en scoutingsbeleid?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je moet psycholoog worden, jij kan kennelijk in mijn hoofd kijken?
Elke club doet aankopen die achteraf niet gelukkig uitpakken, dat kun je dus van al die miskopen van ajax ook zeggenquote:Het gaat om de instelling: vul ik de jeugd aan met een aankoop of vang ik mislukte aankopen op met jeugd. De John de Jongs en de Hoogstrates zou je gewoon uit eigen jeugd moeten kunnen halen. Exceptionele talenten kan je eventueel kopen. Dat had je best begrepen.
Duurt aardig lang dan die dramaperiodequote:Yep, de mislukte aankopen hangen precies samen met de drama periode. Paniek doet rare dingen met beleidsmakers. En als jij dat tabelletje van de aankopen maakt, zet je er dan ook even een tabelletje met doorgebroken jeugdspelers naast
Afellay is een aanvallende middenvelder en zou inderdaad ook op 10 kunnen spelen jaquote:Ps. speelt Affelay op 10?
Normaal disussieren is voor vele van jullie niet weggelegt dat weet ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Juist Zjeroentje, jij begrijpt het.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het allemaal treurig. P$V, Ajaks, Ajakkus, Feyenooit, 020, 010. Of het zelfs te moeilijk vinden een andere club met een hoofdletter te schrijven. Treurig ...
Eens. ok, die hoofdletter vergeet ik ook wel eens, en feijenoord schrijf ik nog wel eens als f'noord, maar das gewoon sneller.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het allemaal treurig. P$V, Ajaks, Ajakkus, Feyenooit, 020, 010. Of het zelfs te moeilijk vinden een andere club met een hoofdletter te schrijven. Treurig ...
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom zou ik er respect voor MOETEN hebben?quote:
Exactemundo. Je mag het een kwaliteit noemen van mij, maar wel een die voortkomt uit armoede...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
of vind je ons een pauperclub omdat we niet zo'n geweldige jeugdopleiding hebben en dat moeten compenseren door een uitstekend aankoop en scoutingsbeleid?
Dat is namelijk ook een kwaliteit
[..]
Valt wel mee, vorig jaar nog de dubbel als ik het mij goed herinnerquote:Duurt aardig lang dan die dramaperiode
Waar het om gaat is de verhouding jeugdspeler/aankoop. Ik heb meer waardering voor een een club die jeugdspelers voorrang geeft alvorens zich te richten op aankopen. PSV doet het exact omgekeerd heb ik het idee. Vind ik een zwaktebod (maar daar was je denk ik al achterquote:Het ging puur en alleen over de aankopen van ajax en PSV, ik weet ook wel dat er bij jullie meer jeugdspelers zijn doorgebroken dan bij ons.
Maar waar het mij om ging is dat ajax waarschijnlijk net zoveel heeft aangekocht dan PSV alleen had ajax dan ook nog een aantal jeugdspelers die zijn doorgebroken
[..]
Waarom in godsnaam Pienaar dan willen kopen? Dit illustreert perfect wat ik bedoel.quote:Afellay is een aanvallende middenvelder en zou inderdaad ook op 10 kunnen spelen ja
De historische waardering hangt ook samen met het feit dat het meestal veel spelers uit de eigen kweek waren die successen haalden.quote:
Ik mag toch hopen dat jullie door hebben dat ik hier mijn eigen mening verkondig?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken dan ook, ik ben bijv geen PSV-er omdat PSV veel scout en inkoopt, maar om andere redenen.
Spreken in ultieme waarheden als het gaat om waardebepalingen heeft geen zin aldo.
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook bij PSV graag een jeugdopleiding zie waar er regelmatige enkele van in het eerste te bewonderen zijn en misschien hoop jij dat Ajax, als ze spelers kopen, wat minder vaak de plank misslaan.
Een mindere jeugdopleiding is dus in jou opinie armoedig?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
[quote]
Exactemundo. Je mag het een kwaliteit noemen van mij, maar wel een die voortkomt uit armoede...
Dat lijkt me heel sterk aangezien het al ruim 3 jaar geleden is dat ajax de Amstelcup in de schoot geworpen kreeg door de grensrechterquote:Valt wel mee, vorig jaar nog de dubbel als ik het mij goed herinner
Dat is jou meningquote:Waar het om gaat is de verhouding jeugdspeler/aankoop. Ik heb meer waardering voor een een club die jeugdspelers voorrang geeft alvorens zich te richten op aankopen. PSV doet het exact omgekeerd heb ik het idee. Vind ik een zwaktebod (maar daar was je denk ik al achter).
Nooit concreet geweest dus waarom haal je dit aan?quote:Waarom in godsnaam Pienaar dan willen kopen? Dit illustreert perfect wat ik bedoel.
Je begint het te begrijpenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een mindere jeugdopleiding is dus in jou opinie armoedig?![]()
Haha, laten we er ook nog maar eens verschillende definities van armoede ingooien....quote:Ik denk dat je eerder op armoede afstevent als je zoveel miskopen doet en zelf opgeleide jeugdspelers transfervrij laat vertrekken
[..]
Daar was ik iets te voortvarendquote:Dat lijkt me heel sterk aangezien het al ruim 3 jaar geleden is dat ajax de Amstelcup in de schoot geworpen kreeg door de grensrechter
[..]
Volgens jullie is niets concreet, maar er blijven constant roddels bovendrijven. En gezien jullie beleid acht ik jullie er heel wel toe in staat om zoiets doms te doen.quote:Nooit concreet geweest dus waarom haal je dit aan?![]()
quote:
Of vind je dat ik ongelijk heb dan?quote:Haha, laten we er ook nog maar eens verschillende definities van armoede ingooien....
Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldosquote:Daar was ik iets te voortvarend.
Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.quote:Volgens jullie is niets concreet, maar er blijven constant roddels bovendrijven. En gezien jullie beleid acht ik jullie er heel wel toe in staat om zoiets doms te doen.
Niks met de kwaliteiten ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
[..]
Of vind je dat ik ongelijk heb dan?
[..]
Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldos
[..]
Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
Kun jij niet beter stoppen met posten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Niks met de kwaliteiten ofzomaar PSV heeft verder nog de lelijkste selectie
![]()
Je hebt gelijk, echter wou ik het ff kwijtquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kun jij niet beter stoppen met posten?
Je maakt jezelf met de post belachelijker![]()
Ik denk dat iedere supporter van iedere club graag de CL wint met 100% eigen spelers die van kleins af aan de jeugdopleidingen hebben doorlopen, ik denk alleen niet dat Nederland daar groot genoeg voor is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jullie door hebben dat ik hier mijn eigen mening verkondig?
Ik hoop dat Ajax uit elf jeugdspelers zal bestaan en daarmee de CL wint. Dat zou het ultieme succes zijn
Als ajax de plank minder vaak wil gaan misslaan, zou een waarschijnlijk een systeemverandering vereist zijn; het is nou eenmaal zeer moeilijk in te schatten of een talent in het ajax systeem zal kunnen wennen.
*Eensquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
Kunnen we hiervoor niet een apart 'Ik vind PSV/Ajax (doorhalen wat niet van toepassing is) beter dan die andere club' topic doen ofzo?
Het lijkt af en toe wel een echoput hier....
Er lopen geen Dani's, Kluiverts, van Persies of Beckhams rond in Eindhoven nee, maar daar kan ik best mee leven, scheelt een hoop sexzaken op de commercieel directeur na uiteraardquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Niks met de kwaliteiten ofzomaar PSV heeft verder nog de lelijkste selectie
![]()
Mensen met zo;n redenatie neem ik al niet serieus, die komen op bepaalde fronten wat tekort...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
die laatste zin is juist volledig terecht. Een belangrijke reden waarom PSV altijd als een pauperclub gezien zal worden door veel mensen.
Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
[..]
Bla bla bla
Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.
Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere supporter van iedere club graag de CL wint met 100% eigen spelers die van kleins af aan de jeugdopleidingen hebben doorlopen, ik denk alleen niet dat Nederland daar groot genoeg voor is.
Ik had het niet over financiele armoede.....quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/714942/2/50#27980066]donderdag 16 juni 2005 12:39
Of vind je dat ik ongelijk heb dan?
[..
quote:Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldos
[..]
Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebbenquote:Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:47 schreef aldostuta het volgende:
Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebben
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:31 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben alleen benieuwd of de komende selectie nog wel van het niveau van het verleden jaar is, Ajax zal redelijk in tact blijven denk ik.
Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.
Het middenveld was de angel en de redder en dat is op Cocu na weggevaagd, je kunt wel dezelfde soort spelers binnenhalen, maar ze elkaar zo aanvoelen/aanvullen als verleden jaar blijft altijd een hoop/gok.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ikik zou Feher/De Jong eens een kans geven
Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ikik zou Feher/De Jong eens een kans geven
Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af.
Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Het gaat erom dat je een representatief eerste elftal hebt, dáár win je de prijzen mee, als dat opgebouwd is uit eigen jeugd is het alleen mooi meegenomen.
Je beredeneert vanuit je eigen positie dat vind ik behoorlijk subjectief....
Net als Chelsea-supporters zouden vinden dat een een club per se een vermogende voorzitter zou moeten hebben.
Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Bruggequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.
Ik vind 9 van de 10 posts van jou ietwat dommig trouwens.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Niet helemaal maar het moet niet te lang gaan durenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef popolon het volgende:
Hey, nog een PSV topic.
Zo doen we dat niet hier in dit forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneusbtw ik ben 22
De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Bruggeik vond bij Oranje U20 "Urby" het beter doen aan de linkerkant (afgezien van balverlies verrichte hij nuttig werk + een goal).
Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneusbtw ik ben 22
ik probeer, ik probeer...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.
Misschien moet je je posts nog een keer nalezen en zul je het dan zelf misschien inzien.
Jouw posts raken kant nog wal en je komt over als iemand met weinig verstand van zaken.BrEeZaHbOy
![]()
See my pointquote:
Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.quote:
Lampjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.
Ik laat me niet voor kneus uitmaken door een of andere nitwit
Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitlegquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?
Nu is het genoeg geweest Pappaquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En nou is het denk ik genoeg geweest? Voor beide.
En alweer grijpt PSV ernaastquote:Donderdag 16 juni - Trabelsi: 'Ik ben heel erg gelukkig bij Ajax'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.57u GMT+01.00, Reuters)
Ajacied Hatem Trabelsi heeft tegenover persbureau Reuters vandaag laten weten dat hij zich heel gelukkig voelt bij Ajax. De speler prijst Ajax voor het feit dat hij 'er groot is geworden' als beroepsvoetballer.
Trabelsi: 'Ik speel voor een geweldige club, een van de grootste van Europa. Het feit dat Ajax zo groot is, heeft mij geholpen de afgelopen jaren te ontwikkelen tot een goede voetballer', aldus de aanvoerder van Tunesie.
Interesse PSV
Trabelsi gaat niet in op de interesse van PSV. Vanmorgen maakte De Telegraaf bekend dat de Eindhovenaren een bod hebben uitgebracht op Trabelsi. De uitspraken van de 28-jarige voetballer tegenover het Britse persbureau vandaag komen als geroepen. Bovendien zal Ajax de voetballer nooit laten gaan naar PSV.
quote:
idd,op eentje na dan.quote:Maar ik dacht dat ik hier toch gewoon een discussie had met de normale ajacieden hier.
Waarom is dat not done? Wat is een van de redenen van het Bosman-arrest denk je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef twi het volgende:
Bovendien zit er een verschil in het over willen nemen van een speler van de concurrent (wat op zich al not done is) en maandenlang gelinkt worde aan overnames van verschillende bepalende spelers (5 of 6) van de concurrentie. Dat, gepaard met dat non-argument dat je beter bij PSV kan komen voetballen, omdat ze een keertje na twintig jaar een halve finale hebben gehaald, werkt gewoon vrij irriterend, vind ik vrij respectloos en uit de hoogte. Vrijwel exact waar PSV'ers altijd over jammeren als het om Ajax gaat.
Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En alweer grijpt PSV ernaast![]()
;D;D:D:D PWNED
![]()
;D
Gelukkig is het geen type Vanenburgquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En alweer grijpt PSV ernaast![]()
;D;D:D:D PWNED
![]()
;D
de 5e speler, sorry PSVquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.
Naar het schijnt is het bod gewoon overbodig, that's all..
PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddelquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
Wat de precieze inhoud van de contracten van de door jou genoemden is weet ik eigenlijk niet, noch het werkelijke belang van Chelsea hierin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.
Bij Oranje U20 maar 1 PSV'er namelijk Afellay. Van Ajax 4 spelers, zegt toch wel wat over de verschillen
PSV krijgt het volgend jaar moelijk, Park naar ManU, van bommel weg, Vogel weg, Farfan (bijna naar Chelsea). Voor Gomes en Alex was veel interesse en Lee deed het ook goed. Ooijer en VOH blijven gelukkig?
Nooit geschoten is altijd mis hequote:
Ze hebben hem een zonnebank aangeboden, maar op een of ander manier heeft ie die afgewezenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Misschien hadden ze em een stereotoren moeten aanbieden
Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddel
Gohquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....
Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitlegVan Bommel was een goede voetballer bij Fortuna, Laudrup een wereldtopper. Vergeet niet dat het de vervanger van Jari moest worden. Daarnaast werd laudrup in eerste instantie voor 2 jaar met een optie voor 3 jaar gehaald. Enige goede aankoop van Blind destijds trouwens
Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?
Ik bedoel van Bommel heef 6 jaar hier gespeeld, Laudrup 1 jaar.
(Laudrup was toen natuurlijk al wereldtopper af )
Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.
Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.
Ik zie PSV en ajax ook als redelijk gelijkwaardig.
als ze het weer weg hebben gehaald dan zal het wel niet waar zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heeft iemand dit bericht op VI nog gelezen??
15/6/2005 14 :47
Edgar Davids gaat de komende twee jaar in het shirt van Ajax voetballen.
'Edgar Davids heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten voorlopig voor Ajax
te willen voetballen alvorens hij besluit een punt achter zijn carriëre te
zetten. Op korte termijn zal Davids zich melden in de Amsterdam Arena maar
heeft aangegeven eerst nog van een welverdiende vakantie te willen genieten,
aldus David Endt, persvoorlichter van Ajax.
Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club AZ nog hoop, door
veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die
'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen. Uiteindelijk heeft de
oud-speler van Ajax toch voor een Amsterdams avontuur gekozen waarbij Davids
duidelijk aangeeft dit niet te beschouwen als het afbouwen van zijn
carriëre.
Heeft er maar een paar uur gestaan.... is van gisteren trouwens...
HOAX geloof er geen flikker vanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heeft iemand dit bericht op VI nog gelezen??
15/6/2005 14 :47
Edgar Davids gaat de komende twee jaar in het shirt van Ajax voetballen.
'Edgar Davids heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten voorlopig voor Ajax
te willen voetballen alvorens hij besluit een punt achter zijn carriëre te
zetten. Op korte termijn zal Davids zich melden in de Amsterdam Arena maar
heeft aangegeven eerst nog van een welverdiende vakantie te willen genieten,
aldus David Endt, persvoorlichter van Ajax.
Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club AZ nog hoop, door
veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die
'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen. Uiteindelijk heeft de
oud-speler van Ajax toch voor een Amsterdams avontuur gekozen waarbij Davids
duidelijk aangeeft dit niet te beschouwen als het afbouwen van zijn
carriëre.
Heeft er maar een paar uur gestaan.... is van gisteren trouwens...
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.
Ik vrees het ookquote:Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
Alleen in het verkeerde forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:
Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
Trabelsi is geen gerucht hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan die geruchten over al die vermeende interesse in spelers van ajax.
Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zeg ook niet dat het waar is...vodn het alleen vreemd dat het er gisterenavond ( tijdens de wedstrijd van NL-AUS) opeens stond en dat het tegen 23:30 weer vanaf was....
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Denk niet dat dat het is....het heeft er echt gestaan....ik heb het nog geknipt en geplakt in een mailtje naar iemand toe....waarom zou ik zoiets verzinnen???quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!
Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.
Jammer dat we hem maar 1 seizoen mochten bewonderen, de tijd dat zulke spelers naar Nederland kwamen is helaas voorbij denk ik of ze moeten héél jong zijn.
What took you so longquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef golfer het volgende:
Het niveau van discussiëren gaat er niet op vooruit hier.
Geloof dat het tijd wordt voor een wat strengere aanpak?
Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef Robar het volgende:
Sjeezus zeg, blijven jullie doorgaan. Als je nou eens kon zeggen dat het om een inhoudelijke discussie ging . . . . Zal ik een topic voor jullie openen in GC?
Het grote PyTh en DaYwALKuR's zinloze discussietopic!
Trabelsie gaat sowieso niet naar PSV, dus klaar en over.
Volgende onderwerp!
Over wie hebben jullie het nu?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijt
Nee dat was FF tussen neus en schaamlippen door, ik legde Elgigante uit wrom ik destijds blijer was dat Laudrup kwam ipv Bommel in 1999.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het nu?
Nog steeds Laudrup????
Was toch wel een grote fan van hem hoor.
Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.
Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
Maarruh, ik kom er een beetje later invallen, is de mogelijke contractverlenging van Emanuelson al besproken?
Tja, het clubseizoen ligt stil, dus daar is geen ieuws van, alleen van het WK onder 20 en dan blijven de transfergeruchten over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:14 schreef StarGazer het volgende:
Nou begin jij dan maar Robar
Lees ze maar terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?
Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?
Je wordt echt met de post lachwekkender Aldos![]()
Goed je kunt ook ergens over door-emmerenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lees ze maar terug zou ik zeggen.
Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
wie hebben we dan als linksback?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.
Niemand, nog steeds niet. Ik snap het vehuur ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wie hebben we dan als linksback?![]()
quote:De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Urby Emanuelson mogelijk verhuurd wordt. De linksback/middenvelder die zijn contract bij Ajax kan verlengen, zou op niet al teveel speeltijd hoeven te rekenen volgend seizoen. Overwogen zou daarom worden om hem te verhuren, onder andere AZ zou interesse hebben getoond.
Niemandquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wie hebben we dan als linksback?![]()
Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldosquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:
{quote]
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af. [/quote}
Dus de beleidsmakers hebben het wel door.....
[quote]Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Ik heb het ook niet over al je reactiesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lees ze maar terug zou ik zeggen.
Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
Hij was ook al bezig met Aldostuta, dus don't blame it all on mequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over al je reacties
Je moet 10 zien als 3 van jou en 7 van hem
Maar VI meldt dat Ajax bezig is om Urby een contractverlenging aan te bieden.
Een simpel berichtje is voldoende hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldos
Ik ben het toch niet helemaal mee eens. Het is wel heel makkelijk om te zeggen "het eerste elftal moet uit zo veel mogelijk jeugdspelers bestaan", wanneer je de beste jeugdopleiding in Nederland hebt. Ik ben het met je eens dat het verschrikkelijk belangrijk is, maar een goed scoutingsapparaat is ook even zo belangrijk hoor. En ik hoor niemand in eindhoven morren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een simpel berichtje is voldoende hoor
HEt is maar welke binding je moet hebben, ik heb binding met spelers die het spel spelen zoals k het graag zie en uiteraard is het leuker om een Eindhovenaar daar te zien ipv een Koreaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
Deze boeiende discussie moeten we maar afsluiten ja. Over een maand of wat wakker ik hem wel weer eens aanquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doen![]()
Wat mij betreft einde discussie want dit is er waarschijlijk een zonder einde
Verder vond ik de hele discussie met jou redelijk vermakelijk en een op niveau (wat ook wel eens gezegd mag worden)
[/quote]Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Elgigante het volgende:
Maar als het slecht gaat met de club krijgen de buitenlanders vaak wel als eerste de schuld ja, maar dat ligt ook aan de korzichtigheid van de gemiddelde supporter.
Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.quote:
eindelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:45 schreef golfer het volgende:
Over PSV kan je verder discussiëren in het PSV-topic.
En waar over de verhouding tussen PSV en Ajax?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:45 schreef golfer het volgende:
Over PSV kan je verder discussiëren in het PSV-topic.
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Nashje het volgende:
Ik heb een hoop gemist zie ik. En dat als je een avondje weg bent om Oranje onder 20 aan het werk te zien.
Dus toch Davids? 't zou mooi zijn.
hierquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:59 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En waar over de verhouding tussen PSV en Ajax?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:30 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
hier
De verhouding tussen Ajax & PSV
Op het (vermeende nep)bericht over Davids na is er toch ook weinig te bespreken, het is komkommertijd nu....quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat wordt een stormlooptopic ben ik bang.
en dan blijft het hier leeg
nee we hebben nog een linksback nodig want Maxwell is het eerste half jaar uitgeschakeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Op het (vermeende nep)bericht over Davids na is er toch ook weinig te bespreken, het is komkommertijd nu....
Is de selectie van Ajax nu compleet? (Als Hatem, Steven en Maxwell blijven)
als ze emanuelson gaan verhuren dan wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:41 schreef Radegast het volgende:
Extra linksback is niet nodig.
Volgens Blind wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:41 schreef Radegast het volgende:
Wie heb jij voor ogen als de linksback binnen Ajax?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:41 schreef Radegast het volgende:
Escudé. Of Emanuelson. Of Vermaelen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wie heb jij voor ogen als de linksback binnen Ajax?
De vraag is alleen of Nederlandse clubs spelers kunnen aantrekken die schitteren op dit WK, ik vrees van niet als het contact nu pas gelegd wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wie heb jij voor ogen als de linksback binnen Ajax?
ff wat anders, iemand gister die Gladstone gezien van Brazilie -20? Type Alex, kan achterin wel redelijk van pas komen , dacht ik zo.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nou in de HCE houdt hij zich wel staande, Europees heeft hij nog niks laten zienKoppen deed hij zowiezo niet graag (vanwege zijn dreads
).
Lindenbergh kan ook als linksback.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Escudé. Of Emanuelson. Of Vermaelen.
En over een paar maandjes is Max er weer...
Wrom ga je er op in? Een beetje ajacied weet heus wel dat Pienaar in het seizoen 2002-2003 één van de opvallendste ajacieden was.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]Jij bent hopeloos.... Nooit Arsenal - Ajax gezien, Milan - Ajax, Ajax - Roma, Ajax - Maccabi en Ajax - Juve zeker?
quote:Trabelsi blijft voor Ajax uitkomen
Ajax en Hatem Trabelsi zijn het erover eens dat de Tunesiër volgend voetbalseizoen weer voor Ajax uitkomt.
De Telegraaf meldde donderdag nog dat Trabelsi voor een laag bedrag naar PSV zou gaan. Dat gaat nu definitief niet door.
Trabelsi speelde tot nu toe 115 officiële wedstrijden voor Ajax en scoorde twee keer.
quote:Onderhandelingen met Pienaar vast
De onderhandelingen van Ajax met Steven Pienaar over een contractverlenging zijn afgebroken. Dat heeft algemeen directeur Arie van Eijden vandaag laten weten.
De zaakwaarnemer van Pienaar gaf onlangs aan dat de aanbiedingen van Ajax te laag te waren. Volgens Van Eijden is het uitzicht op een contractverlenging verkeken.
Een voortijdig vertrek is nog niet aan de orde. De Zuid-Afrikaan zal zijn contract, dat over een jaar afloopt, uitdienen. Tot nu toe heeft geen enkele club zich voor Pienaar gemeld.
Dat mag ik dan wel hopen..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Benfica koopt hem vast wel voor een paar miljoen weg.
¤¤¤¤¤¤¤''squote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef StarGazer het volgende:
Wrom gaan al mijn favoriete spelers altijd op zo'n kutmanier weg
Ook ja. En ook door foute trainers en fout bestuur.quote:
Koeman wil hem maar wat graag erbij hebben, als Pienaar transfervrij is dan kan Benfica het ook wel vergeten.quote:
Kutmanier? Ze dienen gewoon netjes hun contract uit in. Zoals het hoort. Niets dan lof.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef StarGazer het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Als supporter zie ik Trabelsi liever een jaar blijven en daarna gratis weg ipv nu al weg en er een paar miljoen voor te krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:19 schreef gras het volgende:
[..]
Kutmanier? Ze dienen gewoon netjes hun contract uit in. Zoals het hoort. Niets dan lof.
Wanbeleid. Was er een technisch directeur geweest, dan was zijn contract allang al verlengd. De langetermijn bewaking is er niet, en dat bij een miljoenenbedrijf als Ajax. Onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb het ook meer over het bestuur en trainers e.d . Nee en daar valt Blind niet onder.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:19 schreef gras het volgende:
[..]
Kutmanier? Ze dienen gewoon netjes hun contract uit in. Zoals het hoort. Niets dan lof.
Topbeleid. Ajax is in staat om deze twee jongens jarenlang bij de club te houden ondanks de interesse van vele grote clubs. Ik ben erg blij dat deze twee volgend jaar weer in Amsterdam zijn te bewonderen. Dat ze voor noppes de deur uitlopen zal me echt een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wanbeleid. Was er een technisch directeur geweest, dan was zijn contract allang al verlengd. De langetermijn bewaking is er niet, en dat bij een miljoenenbedrijf als Ajax. Onvoorstelbaar.
Dit kan je toch niet serieus menen of wel?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef gras het volgende:
[..]
Topbeleid. Ajax is in staat om deze twee jongens jarenlang bij de club te houden ondanks de interesse van vele grote clubs. Ik ben erg blij dat deze twee volgend jaar weer in Amsterdam zijn te bewonderen. Dat ze voor noppes de deur uitlopen zal me echt een rotzorg zijn.
En hoe ga je de opvolgers betalen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef gras het volgende:
[..]
Topbeleid. Ajax is in staat om deze twee jongens jarenlang bij de club te houden ondanks de interesse van vele grote clubs. Ik ben erg blij dat deze twee volgend jaar weer in Amsterdam zijn te bewonderen. Dat ze voor noppes de deur uitlopen zal me echt een rotzorg zijn.
En langetermijn beleid is wanbeleid. Straks heb je weer 60 matige spelers met langdurige contracten!
Ajax is afhankelijk van transferinkomsten. Hadden ze een technisch directeur hadden ze en een langjarig contract en je had ze minimaal volgend jaar zien spelen. Als ze worden verkocht kunnen ze een kwalitatieve vervanger kopen/opleiden. Wanbeleid dus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:41 schreef gras het volgende:
[..]
En langetermijn beleid is wanbeleid. Straks heb je weer 60 matige spelers met langdurige contracten!
Nee. Maar soms is het echt zeiken om het zeiken. Wees gewoon blij dat die jongen nog een jaar voor Ajax wil voetballen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus menen of wel?
Die heeft Ajax al in huis hé!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En hoe ga je de opvolgers betalen?
Hoe kom je erbij dat die jongens wel een contractverlenging zouden tekenen als er technisch directeur zou zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:45 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajax is afhankelijk van transferinkomsten. Hadden ze een technisch directeur hadden ze en een langjarig contract en je had ze minimaal volgend jaar zien spelen. Als ze worden verkocht kunnen ze een kwalitatieve vervanger kopen/opleiden. Wanbeleid dus.
Die Lindenbergh kan me gestolen worden, maar een spits hebben we zowiezo hard nodig.. Anders wordt je zowiezo geen kampioen..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, precies. Alsof we zonder een Lindenbergh en een Rosenberg geen kampioen zouden worden.
Veel spelers kunnen bij Ajax niet doorbreken, omdat er zonodig weer een oberbodige aankoop gedaan moet worden. Als ik nu naar Tiendalli kijk...quote:
Die kans was wellicht een stuk groter geweest iig. Dat korte-termijn-denken is nooit goed..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:49 schreef gras het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die jongens wel een contractverlenging zouden tekenen als er technisch directeur zou zijn?
Wat is er met Tiendalliquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:51 schreef gras het volgende:
[..]
Veel spelers kunnen bij Ajax niet doorbreken, omdat er zonodig weer een oberbodige aankoop gedaan moet worden. Als ik nu naar Tiendalli kijk...
welke topclubs hebben intressequote:Op donderdag 16 juni 2005 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Koeman wil hem maar wat graag erbij hebben, als Pienaar transfervrij is dan kan Benfica het ook wel vergeten.
Ik zeg ook niet dat hij niet doet koppen, ik zeg liever niet! (heeft die ooit in een interview gezegd). Niks tegen pienaar hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]Jij bent hopeloos.... Nooit Arsenal - Ajax gezien, Milan - Ajax, Ajax - Roma, Ajax - Maccabi en Ajax - Juve zeker?
Of Rosenberg onze verlosser wordt?quote:Vrijdag 17 juni - Rosenberg scoort eindelijk weer voor Malmo FF
(Verslaggever SV, Amsterdam, 13.39u GMT+01.00, Aftonbladet)
De per 1 juli voor Ajax voetballende Markus Rosenberg heeft gisteren eindelijk weer gescoord voor zijn huidige werkgever. Na 36 minuten kopte hij het enige doelpunt binnen voor Malmo FF.
De ploeg van Rosenberg ging echter wel met 1-3 onderuit tegen Djurgarden, maar voor de 22-jarige doelpuntenmaker was het een enorme opluchting. Hij stond welgeteld 756 minuten droog in de Zweedse competitie. Bekijkt het doelpunt hier op Aftonbladet TV.
??? WAAR op VI.nlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:20 schreef devv05 het volgende:
Vreemd dat bericht over Davids op VI, iemand screenshot van?
Volgens Arie wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:57 schreef Suijk het volgende:
Onderhandelingen met Pienaar zijn afgebroken?
Derksen heeft altijd een aversi tegen zuidelijke spelersmakelaars, die schijnen nog starder te zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat die gasten allemaal Nederlandse zaakwaarnemers hebben, die lijken veel gehaaider en willen het onderste uit de kan. Ook veel buitenlandse spelers blijven bij Nederlandse zaakwaarnemers...
Dit was het bericht dat ik lasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
De zaakwaarnemer van Pienaar is bij mijn weten geen Nederlander.
Rob Morre, ken hem niet, was er eigenlijk vanuit gegaan dat hij Nederlands was.quote:Ajax heeft de onderhandelingen met Steven Pienaar afgebroken. De lokale Amsterdamse televisiezender AT5 meldt dat volgens algemeen directeur Arie van Eijden de kans op contractverlenging is verkeken. Een voortijdig vertrek is echter ook niet aan de orde want de Zuid-Afrikaan staat nog tot eind volgend seizoen onder contract in Amsterdam.
Een maand geleden verwachtte Pienaar nog bij te zullen tekenen bij Ajax. "De kans is groot dat ik bijteken. Ik ben nog niet klaar bij Ajax", zei de 23-jarige middenvelder toen. Zaakwaarnemer Rob Morre noemt de aanbiedingen van Ajax echter te laag. Van Eijden denkt daar anders over.
Tja, maar op een gegeven moment moeten ze ook wel met een bepaald salaris genoegen nemen. Het kan niet eindeloos doorgaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat die gasten allemaal Nederlandse zaakwaarnemers hebben, die lijken veel gehaaider en willen het onderste uit de kan. Ook veel buitenlandse spelers blijven bij Nederlandse zaakwaarnemers...
quote:AJAX-marsch: de hardcore versie
Klik hier om de hardcore versie van de AJAX-marsch te downloaden.
Dit nummer is al sinds vorig jaar te beluisteren als intro van de site AFCA.nl. Het nummer, geïntroduceerd op de eerste Mokum Madness editie in het Home, is gemaakt door de AFCA DJ's en vele fans zijn al tijden op zoek naar het nummer. Het nummer zou in eerste instantie op cd uitgebracht worden samen met enkele andere AFCA gerelateerde nummers. Onlangs is besloten om, wegens omstandigheden, het nummer als download beschikbaar te gaan stellen zodat iedere AFCA-fan het nummer deze zomer uit zijn speakers kan laten schallen.
Nee, we hebben daar Rosales, Pienaar, deRidder en eventueel Manchurian al voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:39 schreef keijz het volgende:
zal Mandy komen?
Ik zie Pienaar(s) niet blijven en het valt niet mee om spelers van je eigen team goed te spellen of wel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, we hebben daar Rosales, Pienaar, deRidder en eventueel Manchurian al voor.
Van der Meyde is veel beter dan Rosales, Pienaar is een middenvelder, De Ridder is eigenlijk helemaal geen rechtsbuiten en Manucharian gaat volgens mij voor Jong Ajax uitkomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, we hebben daar Rosales, Pienaar, deRidder en eventueel Manchurian al voor.
Pienaar blijft gewoon nog een jaar zijn contract uitdienen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:43 schreef PyTh het volgende:
Ik zie Pienaar(s) niet blijven en het valt niet mee om spelers van je eigen team goed te spellen of wel?
Ik denk dat Ajax aanstuurt op een vertrek deze zomer om zo nog wat poen te pakken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Pienaar blijft gewoon nog een jaar zijn contract uitdienen.
Denk dat ajax hem liever voor een paar miljoen verkoopt dan dat hij nog een jaar lang afwisselt speelt of op de bank zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Pienaar blijft gewoon nog een jaar zijn contract uitdienen.
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie Pienaar(s) niet blijven en het valt niet mee om spelers van je eigen team goed te spellen of wel?
Ajax opletten!quote:Van der Meyde mag weg bij Internazionale
17/6/2005 21:54
Internazionale is bereid Andy van der Meyde te laten gaan. Maar aanvaller, die sinds het EK niet meer voor Oranje uitkwam, moet wel wat opleveren.
Van der Meyde kwam in 2003 naar Internazionale, dat ter compensatie ettelijke miljoenen betaalde aan Ajax. Tot een doorbraak kwam het niet voor de rechtsbuiten, die daarom verschillende keren aangaf te willen vertrekken uit Milaan. Maar steeds wenste Inter niet mee te werken aan een (tijdelijke) overgang.
Internazionale is nu op andere gedachten gebracht. Hoewel een geïnteresseerde club nog wel met een afkoopsom over de brug moet komen, de Italiaanse club heeft toegezegd mee te werken aan een transfer.
'Ondanks dat ik mijn vertrek bij Inter betreur, want het is een fantastische club, realiseer ik me dat ik op mijn leeftijd moet spelen en het liefst in een competitie waar mijn kwaliteiten het best tot zijn recht komen', aldus Van der Meyde tegen het ANP.
'We gaan ons nu rustig oriënteren en praten me de clubs die eerder interesse in Andy hebben getoond', aldus zaakwaarnemer Chiel Dekker.
VI.nl
Het zal eens nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ajax opletten!
Hiddink heeft Van der Meyde op het oog, voor het geval Park naar Manchester vertrekt.
Ze mogen Van Persie nu wel hebben hoor bij psv.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:36 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet dat PSV zich niet enorm schaamt, het is toch ongelofelijk dat ze zo achter spelers van hun naaste concurrenten aanzitten, eerst van Persie van Feyenoord, dan Van der Vaart en Trabelsi van Ajax, ongelofelijk triest eigenlijk.
Waarom? Als PSV er beter van wordt...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:36 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet dat PSV zich niet enorm schaamt, het is toch ongelofelijk dat ze zo achter spelers van hun naaste concurrenten aanzitten, eerst van Persie van Feyenoord, dan Van der Vaart en Trabelsi van Ajax, ongelofelijk triest eigenlijk.
Tja, hun enige echte succes hebben ze ooit behaald met spelers van Ajax. Zo zie je toch altijd dat een trainer terugvalt op hoe hij vroeger succes haalde. Helaas voor Guus zijn er geen spelers die naar Eindhoven komen en dus voorlopig ook weinig succesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:36 schreef Shreyas het volgende:
Precies. Ik denk dat PSV dan ook degradeert met die overschatte Hiddink en dat Ajax alles wint met 10-0!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:42 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Tja, hun enige echte succes hebben ze ooit behaald met spelers van Ajax. Zo zie je toch altijd dat een trainer terugvalt op hoe hij vroeger succes haalde. Helaas voor Guus zijn er geen spelers die naar Eindhoven komen en dus voorlopig ook weinig succes![]()
Uhu, Fons Spooren, van Persie...allemaal een pot nat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze mogen Van Persie nu wel hebben hoor bij psv.
quote:CLUBS IN RIJ VOOR URBY EMANUELSON
Van onze speciale verslaggever
OISTERWIJK, zaterdag
Urby Emanuelson (19) staat in de belangstelling van diverse clubs uit de Holland Casino Erdivisie. Ajax brak het tot 2006 lopende contract van de speler van Oranje onder 20 open en verlengde het tot 2008. Onder meer AZ, Willem II en RKC willen hem komend seizoen huren.
Emanuelson zegt pas na het WK een beslissing te nemen over zijn toekomst. ,,Ik heb de intentie uitgesproken bij Ajax te blijven, maar begin volgende maand heb ik daar een gesprek over met de trainer (Danny Blind, red.). Van Ajax weet ik dat in totaal vijf clubs zich voor me hebben gemeld, waaronder AZ.”
Beginnen we nu weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:36 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |