Die Lindenbergh kan me gestolen worden, maar een spits hebben we zowiezo hard nodig.. Anders wordt je zowiezo geen kampioen..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:47 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, precies. Alsof we zonder een Lindenbergh en een Rosenberg geen kampioen zouden worden.
Veel spelers kunnen bij Ajax niet doorbreken, omdat er zonodig weer een oberbodige aankoop gedaan moet worden. Als ik nu naar Tiendalli kijk...quote:
Die kans was wellicht een stuk groter geweest iig. Dat korte-termijn-denken is nooit goed..quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:49 schreef gras het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die jongens wel een contractverlenging zouden tekenen als er technisch directeur zou zijn?
Wat is er met Tiendalliquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:51 schreef gras het volgende:
[..]
Veel spelers kunnen bij Ajax niet doorbreken, omdat er zonodig weer een oberbodige aankoop gedaan moet worden. Als ik nu naar Tiendalli kijk...
welke topclubs hebben intressequote:Op donderdag 16 juni 2005 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Koeman wil hem maar wat graag erbij hebben, als Pienaar transfervrij is dan kan Benfica het ook wel vergeten.
Ik zeg ook niet dat hij niet doet koppen, ik zeg liever niet! (heeft die ooit in een interview gezegd). Niks tegen pienaar hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]Jij bent hopeloos.... Nooit Arsenal - Ajax gezien, Milan - Ajax, Ajax - Roma, Ajax - Maccabi en Ajax - Juve zeker?
Of Rosenberg onze verlosser wordt?quote:Vrijdag 17 juni - Rosenberg scoort eindelijk weer voor Malmo FF
(Verslaggever SV, Amsterdam, 13.39u GMT+01.00, Aftonbladet)
De per 1 juli voor Ajax voetballende Markus Rosenberg heeft gisteren eindelijk weer gescoord voor zijn huidige werkgever. Na 36 minuten kopte hij het enige doelpunt binnen voor Malmo FF.
De ploeg van Rosenberg ging echter wel met 1-3 onderuit tegen Djurgarden, maar voor de 22-jarige doelpuntenmaker was het een enorme opluchting. Hij stond welgeteld 756 minuten droog in de Zweedse competitie. Bekijkt het doelpunt hier op Aftonbladet TV.
??? WAAR op VI.nlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:20 schreef devv05 het volgende:
Vreemd dat bericht over Davids op VI, iemand screenshot van?
Volgens Arie wel ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:57 schreef Suijk het volgende:
Onderhandelingen met Pienaar zijn afgebroken?
Derksen heeft altijd een aversi tegen zuidelijke spelersmakelaars, die schijnen nog starder te zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat die gasten allemaal Nederlandse zaakwaarnemers hebben, die lijken veel gehaaider en willen het onderste uit de kan. Ook veel buitenlandse spelers blijven bij Nederlandse zaakwaarnemers...
Dit was het bericht dat ik lasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
De zaakwaarnemer van Pienaar is bij mijn weten geen Nederlander.
Rob Morre, ken hem niet, was er eigenlijk vanuit gegaan dat hij Nederlands was.quote:Ajax heeft de onderhandelingen met Steven Pienaar afgebroken. De lokale Amsterdamse televisiezender AT5 meldt dat volgens algemeen directeur Arie van Eijden de kans op contractverlenging is verkeken. Een voortijdig vertrek is echter ook niet aan de orde want de Zuid-Afrikaan staat nog tot eind volgend seizoen onder contract in Amsterdam.
Een maand geleden verwachtte Pienaar nog bij te zullen tekenen bij Ajax. "De kans is groot dat ik bijteken. Ik ben nog niet klaar bij Ajax", zei de 23-jarige middenvelder toen. Zaakwaarnemer Rob Morre noemt de aanbiedingen van Ajax echter te laag. Van Eijden denkt daar anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |