abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27976606
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaat

Dat feit is voor velen van jullie klaarblijkelijk moeilijk te verkroppen
Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club. Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27976693
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaat

Dat feit is voor velen van jullie klaarblijkelijk moeilijk te verkroppen
1x succes Europees en meteen wil PSV alle toppers, let maar op naar dit seizoen is die grote mond van jullie wel gesnoerd

aanval: Beasley? - VOH - Farfan?
Middenveld: Cocu - Simons - Vayrinen
Verdediging is dan wel weer goed
pi_27976949
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club. Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.
Ook hier kan ik niet inkomen. Je bent net zo goed een zoals jij dat noemt 'ECHTE' club als je met een goed beleid goede spelers van buitenaf haalt die bij de club passen. Veel spelers hiervan worden echte clubjongens. PSV is ook druk bezig om de jeugdopleiding naar een hoger niveau te tillen, ze zijn wel van mening dat ze het op dat vlak wel hebben laten liggen. Surrogaat topclub vind ik een term die niet bij PSV past.
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:05:21 #54
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27976979
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:54 schreef aldostuta het volgende:
Och nee hoor. Feit blijft dat een club die successen haalt op eigen kracht gezien wordt als ECHTE club.
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk
quote:
Hetzelfde doen door alle jonge talenten te halen die los en vast zitten (dit is zelfs expliciet naar buiten gebracht), maakt je een surrogaat topclub.
Bla bla bla
ajax wilde ook van bommel, maar deze koos voor PSV
ajax wilde ook Robben maar deze koos voor PSV
je maakt je af en toe best belachelijk Aldos
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27977013
Ik weet wel gelijk weer waarom ik zo'n hekel aan PSV heb.
pi_27977034
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet, je hebt helemaal gelijk
[..]

Bla bla bla
PSV wilt: VDV/Pienaar/Trabelsi wie vult mij aan? wie maakt zichzelf belachelijk en Ajax wou Robben al van Groningen hebben destijds onder Beenhakker!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:09:24 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27977105
Krijgen we die discussie over psv nou WEER?

Psv is gewoon een van de 3 topclubs in Nederland, klaar. Ik heb verder gevoelsmatig met psv als tegenstander minder dan met f'noord, maar qua sportiviteit is psv gewoon DE concurrent voor Ajax.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_27977221
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk
[..]
Dus omdat de rest van Europa iets denkt moet ik dat ook maar denken? Ben helaas niet zon kuddedier . Er wordt nu nog over de CL winst van ajax gepraat, mede door het feit dat die grotendeels behaald is met eigen kweek.....
quote:
Bla bla bla

Wat is het nut van deze opmerking? De nadruk ligt op eigen jeugd, ter aanvulling zoek je dan spelers van buiten (en niet andersom om nee ). Dus af en toe een talent halen op een positie die niet vanuit de jeugd kan worden opgevuld is niet zo gek lijkt mij....
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:12:57 #59
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27977228
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:07 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

PSV wilt: VDV/Pienaar/Trabelsi wie vult mij aan? wie maakt zichzelf belachelijk
Flikker nou op met je pienaar jongen, en het ging om jonge talenten en dat zijn pienaar en trabelsi niet dus je praat er weer langs.
quote:
en Ajax wou Robben al van Groningen hebben destijds onder Beenhakker!
Daar heb ik het toch ook over of niet dan wijsneus?
pi_27977270
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Flikker nou op met je pienaar jongen, en het ging om jonge talenten en dat zijn pienaar en trabelsi niet dus je praat er weer langs.
[..]

Daar heb ik het toch ook over of niet dan wijsneus?
Nee maar wel Nigel/VDV en Pienaar uiteraard
pi_27977351
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Psv is gewoon een van de 3 topclubs in Nederland, klaar. Ik heb verder gevoelsmatig met psv als tegenstander minder dan met f'noord, maar qua sportiviteit is psv gewoon DE concurrent voor Ajax.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:20:06 #62
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27977478
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:12 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus omdat de rest van Europa iets denkt moet ik dat ook maar denken? Ben helaas niet zon kuddedier . Er wordt nu nog over de CL winst van ajax gepraat, mede door het feit dat die grotendeels behaald is met eigen kweek.....
Je wordt met de minuut grappiger, het feit dat ik straks al aangeef is dat wij door jullie als pauperclub worden gezien en door verder niemand anders
En het feit dat jullie ons als pauperclub zien heeft dan ook te maken met het feit dat jullie als je de resultaten van de afgelopen jaren langs elkaar legt de mindere zijn
quote:
Wat is het nut van deze opmerking? De nadruk ligt op eigen jeugd, ter aanvulling zoek je dan spelers van buiten (en niet andersom om nee ). Dus af en toe een talent halen op een positie die niet vanuit de jeugd kan worden opgevuld is niet zo gek lijkt mij....
Het nu van deze opmerking is dat jij aangeeft dat PSV al het talent wat los en vast loopt probeert aan te trekken (en daar ook nog in slaagt ) terwijl jullie zelf deze talenten ook willen halen maar ze voor PSV kiezen.

En af en toe een talent halen
Moet ik de (mislukte) aankopen van de afgelopen 5 jaar eens afzetten tegen de aankopen van PSV?
Dan zul je zien dat ajax vrijwel net zoveel spelers heeft aangekocht alleen met een stuk minder rendement aangezien jullie scoutings en aankoopbeleid nogal eens faalt
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:21:47 #63
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27977530
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Nee maar wel Nigel/VDV en Pienaar uiteraard
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:22:08 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27977543
Dat is ook gewoon een feit, Ajax heeft een betere jeugdopleiding, psv heeft een beter scoutingapparaat.

Waarom is het zo moeilijk om mbt voetbal SOMS eens realistisch te zijn? Ik ben er niet BLIJ mee dat Ajax zo beroerd inkoopt, maar het is niet anders. Live with it...
Get woke, go broke!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:24:18 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27977617
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat is ook gewoon een feit, Ajax heeft een betere jeugdopleiding, psv heeft een beter scoutingapparaat.

Waarom is het zo moeilijk om mbt voetbal SOMS eens realistisch te zijn? Ik ben er niet BLIJ mee dat Ajax zo beroerd inkoopt, maar het is niet anders. Live with it...
Amen
Gelukkig zijn er ook nog realistische ajacieden
pi_27977661
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Amen
Gelukkig zijn er ook nog realistische ajacieden
Nu nog wachten op realistische Pisvee'ers
pi_27977769
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je wordt met de minuut grappiger, het feit dat ik straks al aangeef is dat wij door jullie als pauperclub worden gezien en door verder niemand anders
En het feit dat jullie ons als pauperclub zien heeft dan ook te maken met het feit dat jullie als je de resultaten van de afgelopen jaren langs elkaar legt de mindere zijn
[..]
Je moet psycholoog worden, jij kan kennelijk in mijn hoofd kijken?
quote:
Het nu van deze opmerking is dat jij aangeeft dat PSV al het talent wat los en vast loopt probeert aan te trekken (en daar ook nog in slaagt ) terwijl jullie zelf deze talenten ook willen halen maar ze voor PSV kiezen.
Het gaat om de instelling: vul ik de jeugd aan met een aankoop of vang ik mislukte aankopen op met jeugd. De John de Jongs en de Hoogstrates zou je gewoon uit eigen jeugd moeten kunnen halen. Exceptionele talenten kan je eventueel kopen. Dat had je best begrepen .
quote:
En af en toe een talent halen
Moet ik de (mislukte) aankopen van de afgelopen 5 jaar eens afzetten tegen de aankopen van PSV?
Dan zul je zien dat ajax vrijwel net zoveel spelers heeft aangekocht alleen met een stuk minder rendement aangezien jullie scoutings en aankoopbeleid nogal eens faalt
Yep, de mislukte aankopen hangen precies samen met de drama periode. Paniek doet rare dingen met beleidsmakers. En als jij dat tabelletje van de aankopen maakt, zet je er dan ook even een tabelletje met doorgebroken jeugdspelers naast

Ps. speelt Affelay op 10?
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:28:55 #68
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27977779
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:25 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Nu nog wachten op realistische Pisvee'ers
Jou heb ik nog nooit serieus genomen BrEeZaHbOy
pi_27977806
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.
pi_27977831
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik jou ook niet, een PSV'er in een Ajax-topic
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:33:36 #71
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_27977961
Kunnen we hiervoor niet een apart 'Ik vind PSV/Ajax (doorhalen wat niet van toepassing is) beter dan die andere club' topic doen ofzo?
Het lijkt af en toe wel een echoput hier....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_27977966
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En een ploeg met eigen kweek in de gelederen heeft meer uitstraling dan een gekochte ploeg.
vergeet de historie van ajax niet
pi_27977981
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
Kunnen we hiervoor niet een apart 'Ik vind PSV/Ajax (doorhalen wat niet van toepassing is) beter dan die andere club' topic doen ofzo?
Wat wil je met de verkeerde mensen (Pyth) in dit forum
pi_27978004
quote:

[..]

En donder jij aub ff op hier, met die gemaakte k*tclub van je.,

ontopic:
Hatem heeft recentelijk aangegeven niet naar p$v te gaan. Dus p$v loopt weer heerlijk ouderwets te stoken bij de Grote Jongens uit het Westen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_27978053
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Gelukkig verschillen smaken dan ook, ik ben bijv geen PSV-er omdat PSV veel scout en inkoopt, maar om andere redenen.

Spreken in ultieme waarheden als het gaat om waardebepalingen heeft geen zin aldo.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook bij PSV graag een jeugdopleiding zie waar er regelmatige enkele van in het eerste te bewonderen zijn en misschien hoop jij dat Ajax, als ze spelers kopen, wat minder vaak de plank misslaan.
Yeah baby Yeah!
pi_27978055
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

ontopic:
Hatem heeft recentelijk aangegeven niet naar p$v te gaan. Dus p$v loopt weer heerlijk ouderwets te stoken bij de Grote Jongens uit het Westen.
nou gullit nog naar psv en dan degraderen ze rechtstreeks (optimistisch als altijd)
pi_27978106
quote:

[..]

ontopic:
Dat zou kunnen, maar om PSV op een dergelijke wijze te betitelen en te spellen vind ik onnodig, het heeft geen toegevoegde waarde.
En de wooren van spelers neem ik niet voor 100% waarheid aan, zie bijv de kwestie Figo en de tegenstelingen tussen Barca en Madrid zijn iets scherper dan tussen Ajax en PSV.

Ik ga er in elk geval vanuit dat Hatem niet in Eindhoven speelt komend jaar.
Yeah baby Yeah!
pi_27978169
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar om PSV op een dergelijke wijze te betitelen en te spellen vind ik onnodig, het heeft geen toegevoegde waarde.
En de wooren van spelers neem ik niet voor 100% waarheid aan, zie bijv de kwestie Figo en de tegenstelingen tussen Barca en Madrid zijn iets scherper dan tussen Ajax en PSV.

Ik ga er in elk geval vanuit dat Hatem niet in Eindhoven speelt komend jaar.
vd Vaart had ook al gezegd niet naar p$v te gaan omdat hij de supporters van Ajax niet te min wou doen. (ofzoiets)
pi_27978261
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef toma het volgende:

[..]

vd Vaart had ook al gezegd niet naar p$v te gaan omdat hij de supporters van Ajax niet te min wou doen. (ofzoiets)
Maar wat heeft het voor zin om PSV met een dollarteken te schrijven?
Respect voor je tegenstander is nog altijd het credo dacht ik zo.

En van der Vaart heeft zelf inderdaad aangegeven dat hij niet voor PSV koos, omdat hij dat de ajacieden niet aan wilde doen, behoorlijk netjes natuurlijk, maar zoals ik eerder stelde neem ik de woorden van spelers nauwelijks serieus, Van der vaart had namelijk ook andere redenen om voor HSV te kiezen ipv PSV.
Yeah baby Yeah!
pi_27978311
Respect voor psv
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27978344
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Respect voor psv
Vind je dat raar dan?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:46:43 #82
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27978378
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Je moet psycholoog worden, jij kan kennelijk in mijn hoofd kijken?
Je hoeft echt psycholoog te zijn om een post van jou te interpreteren of vind je ons een pauperclub omdat we niet zo'n geweldige jeugdopleiding hebben en dat moeten compenseren door een uitstekend aankoop en scoutingsbeleid?
Dat is namelijk ook een kwaliteit
quote:
Het gaat om de instelling: vul ik de jeugd aan met een aankoop of vang ik mislukte aankopen op met jeugd. De John de Jongs en de Hoogstrates zou je gewoon uit eigen jeugd moeten kunnen halen. Exceptionele talenten kan je eventueel kopen. Dat had je best begrepen .
Elke club doet aankopen die achteraf niet gelukkig uitpakken, dat kun je dus van al die miskopen van ajax ook zeggen
quote:
Yep, de mislukte aankopen hangen precies samen met de drama periode. Paniek doet rare dingen met beleidsmakers. En als jij dat tabelletje van de aankopen maakt, zet je er dan ook even een tabelletje met doorgebroken jeugdspelers naast
Duurt aardig lang dan die dramaperiode
Het ging puur en alleen over de aankopen van ajax en PSV, ik weet ook wel dat er bij jullie meer jeugdspelers zijn doorgebroken dan bij ons.
Maar waar het mij om ging is dat ajax waarschijnlijk net zoveel heeft aangekocht dan PSV alleen had ajax dan ook nog een aantal jeugdspelers die zijn doorgebroken
quote:
Ps. speelt Affelay op 10?
Afellay is een aanvallende middenvelder en zou inderdaad ook op 10 kunnen spelen ja
pi_27978394
Ik vind het allemaal treurig. P$V, Ajaks, Ajakkus, Feyenooit, 020, 010. Of het zelfs te moeilijk vinden een andere club met een hoofdletter te schrijven. Treurig ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:49:28 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27978463
quote:

[..]

Normaal disussieren is voor vele van jullie niet weggelegt dat weet ik
pi_27978519
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het allemaal treurig. P$V, Ajaks, Ajakkus, Feyenooit, 020, 010. Of het zelfs te moeilijk vinden een andere club met een hoofdletter te schrijven. Treurig ...
Juist Zjeroentje, jij begrijpt het.

Ik vind het in beginsel als iets doms hebben, ik ga de Rabobank of de ABN-AMRO toch ook niet verketteren of belachelijk maken omdat ik bij de Postbank zit?

Het zegt in elk geval genoeg.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:51:25 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27978522
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Eens. ok, die hoofdletter vergeet ik ook wel eens, en feijenoord schrijf ik nog wel eens als f'noord, maar das gewoon sneller.

Dat knullig, puberale "name-calling" is behoorlijk triest. Slechts voorbehouden tijdens een woedeaanval tijdens een wedstijd .
Get woke, go broke!
pi_27978991
quote:

[..]

Je bent niet de enige
pi_27979021
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Vind je dat raar dan?
Waarom zou ik er respect voor MOETEN hebben?
Ik moet helemaal niets
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27979504
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

of vind je ons een pauperclub omdat we niet zo'n geweldige jeugdopleiding hebben en dat moeten compenseren door een uitstekend aankoop en scoutingsbeleid?
Dat is namelijk ook een kwaliteit
[..]
Exactemundo. Je mag het een kwaliteit noemen van mij, maar wel een die voortkomt uit armoede...
quote:
Duurt aardig lang dan die dramaperiode
Valt wel mee, vorig jaar nog de dubbel als ik het mij goed herinner
quote:
Het ging puur en alleen over de aankopen van ajax en PSV, ik weet ook wel dat er bij jullie meer jeugdspelers zijn doorgebroken dan bij ons.
Maar waar het mij om ging is dat ajax waarschijnlijk net zoveel heeft aangekocht dan PSV alleen had ajax dan ook nog een aantal jeugdspelers die zijn doorgebroken
[..]
Waar het om gaat is de verhouding jeugdspeler/aankoop. Ik heb meer waardering voor een een club die jeugdspelers voorrang geeft alvorens zich te richten op aankopen. PSV doet het exact omgekeerd heb ik het idee. Vind ik een zwaktebod (maar daar was je denk ik al achter ).
quote:
Afellay is een aanvallende middenvelder en zou inderdaad ook op 10 kunnen spelen ja
Waarom in godsnaam Pienaar dan willen kopen? Dit illustreert perfect wat ik bedoel.
pi_27979539
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef toma het volgende:

[..]

vergeet de historie van ajax niet
De historische waardering hangt ook samen met het feit dat het meestal veel spelers uit de eigen kweek waren die successen haalden.
pi_27979653
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Gelukkig verschillen smaken dan ook, ik ben bijv geen PSV-er omdat PSV veel scout en inkoopt, maar om andere redenen.

Spreken in ultieme waarheden als het gaat om waardebepalingen heeft geen zin aldo.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook bij PSV graag een jeugdopleiding zie waar er regelmatige enkele van in het eerste te bewonderen zijn en misschien hoop jij dat Ajax, als ze spelers kopen, wat minder vaak de plank misslaan.
Ik mag toch hopen dat jullie door hebben dat ik hier mijn eigen mening verkondig?

Ik hoop dat Ajax uit elf jeugdspelers zal bestaan en daarmee de CL wint. Dat zou het ultieme succes zijn
Als ajax de plank minder vaak wil gaan misslaan, zou een waarschijnlijk een systeemverandering vereist zijn; het is nou eenmaal zeer moeilijk in te schatten of een talent in het ajax systeem zal kunnen wennen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:28:29 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27979746
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]
[quote]
Exactemundo. Je mag het een kwaliteit noemen van mij, maar wel een die voortkomt uit armoede...
Een mindere jeugdopleiding is dus in jou opinie armoedig?
Ik denk dat je eerder op armoede afstevent als je zoveel miskopen doet en zelf opgeleide jeugdspelers transfervrij laat vertrekken
quote:
Valt wel mee, vorig jaar nog de dubbel als ik het mij goed herinner
Dat lijkt me heel sterk aangezien het al ruim 3 jaar geleden is dat ajax de Amstelcup in de schoot geworpen kreeg door de grensrechter
quote:
Waar het om gaat is de verhouding jeugdspeler/aankoop. Ik heb meer waardering voor een een club die jeugdspelers voorrang geeft alvorens zich te richten op aankopen. PSV doet het exact omgekeerd heb ik het idee. Vind ik een zwaktebod (maar daar was je denk ik al achter ).
Dat is jou mening
quote:
Waarom in godsnaam Pienaar dan willen kopen? Dit illustreert perfect wat ik bedoel.
Nooit concreet geweest dus waarom haal je dit aan?
pi_27979906
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Een mindere jeugdopleiding is dus in jou opinie armoedig?
Je begint het te begrijpen
quote:
Ik denk dat je eerder op armoede afstevent als je zoveel miskopen doet en zelf opgeleide jeugdspelers transfervrij laat vertrekken
[..]
Haha, laten we er ook nog maar eens verschillende definities van armoede ingooien....
quote:
Dat lijkt me heel sterk aangezien het al ruim 3 jaar geleden is dat ajax de Amstelcup in de schoot geworpen kreeg door de grensrechter
[..]
Daar was ik iets te voortvarend .
quote:
Nooit concreet geweest dus waarom haal je dit aan?
Volgens jullie is niets concreet, maar er blijven constant roddels bovendrijven. En gezien jullie beleid acht ik jullie er heel wel toe in staat om zoiets doms te doen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:39:08 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27980066
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Je begint het te begrijpen
quote:
Haha, laten we er ook nog maar eens verschillende definities van armoede ingooien....
Of vind je dat ik ongelijk heb dan?
quote:
Daar was ik iets te voortvarend .
Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldos
quote:
Volgens jullie is niets concreet, maar er blijven constant roddels bovendrijven. En gezien jullie beleid acht ik jullie er heel wel toe in staat om zoiets doms te doen.
Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
pi_27981012
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

[..]

Of vind je dat ik ongelijk heb dan?
[..]

Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldos
[..]

Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
Niks met de kwaliteiten ofzo maar PSV heeft verder nog de lelijkste selectie
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:21:06 #96
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27981555
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Kun jij niet beter stoppen met posten?
Je maakt jezelf met de post belachelijker
pi_27981597
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kun jij niet beter stoppen met posten?
Je maakt jezelf met de post belachelijker
Je hebt gelijk, echter wou ik het ff kwijt nu weer verder ontopic
pi_27981786
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat jullie door hebben dat ik hier mijn eigen mening verkondig?

Ik hoop dat Ajax uit elf jeugdspelers zal bestaan en daarmee de CL wint. Dat zou het ultieme succes zijn
Als ajax de plank minder vaak wil gaan misslaan, zou een waarschijnlijk een systeemverandering vereist zijn; het is nou eenmaal zeer moeilijk in te schatten of een talent in het ajax systeem zal kunnen wennen.
Ik denk dat iedere supporter van iedere club graag de CL wint met 100% eigen spelers die van kleins af aan de jeugdopleidingen hebben doorlopen, ik denk alleen niet dat Nederland daar groot genoeg voor is.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:29:50 #99
82589 S-Two
barba macacu
pi_27981863
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
*Eens

Wat een achterlijke kut-discussie
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27981902
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Er lopen geen Dani's, Kluiverts, van Persies of Beckhams rond in Eindhoven nee, maar daar kan ik best mee leven, scheelt een hoop sexzaken op de commercieel directeur na uiteraard

Ik ben alleen benieuwd of de komende selectie nog wel van het niveau van het verleden jaar is, Ajax zal redelijk in tact blijven denk ik.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')