Hup, naar Portoquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:32 schreef golfer het volgende:
Zal Pienaar blijven of gaat ie naar Benfica?
Goed idee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
golfer, vervang verder? eens in kampioen...
Nee, en De Ridder is wel een rechtsbuiten....quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Pienaar is zowiezo geen rechtsbuiten, dus dat maakt dan weer de weg verder vrij voor De Ridder. Blijft wel jammer als pienaar weg zou gaan..
Maar De Ridder zou wel net als Pienaar de laatste wedstrijden deed, kunnen fungeren als een valse rechtsbuiten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, en De Ridder is wel een rechtsbuiten....
Is echter kwalitatief veel minder.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar De Ridder zou wel net als Pienaar de laatste wedstrijden deed, kunnen fungeren als een valse rechtsbuiten.
Kan ik niet echt beoordelen op die positie omdat De Ridder niet vaak de kans krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is echter kwalitatief veel minder.
Hallo?? Hij heeft 31 keer meegedaan!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:01 schreef johannes1986 het volgende:
Niet veel denk ik, want hij was vooral geblesseerd dit seizoen
Ik had het dus fout, geluk was t maar een gedachtequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hallo?? Hij heeft 31 keer meegedaan!
Je hebt de assists op Huntelaar bij Jong Oranje niet gezien? Waren nette ballen hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik heb De Ridder zelden een goede voorzet zien geven, omdat hij dan meestal de bal weer kwijt is door nog eens te willen dribbelen.
Ik wil hier geen Ajax-PSV van maken, maar als je simpel al die keren het balverlies van Emanuelson bij elkaar optelt kan je niet anders concluderen dat hij simpeler moet spelen en aanvallende acties moet overlaten aan mensen die dat echt kunnen. Niet dan Quincy bijvoorbeeld altijd zo effectief is, maar die gaat tenminste 50% in alle gevallen voorbij z'n directe tegenstander. Verdedigend stond hij wel z'n mannetje, dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:45 schreef twi het volgende:
Dan heb jij naar een verkeerde wedstrijd zitten kijken. Okee, hij speelde geen fantastische wedstrijd en maakte wat foutjes. Foutjes die hij zelf vrijwel direct weer goed maakte. Bovendien is 'ie in z'n taak geslaagd: de pass van die Australier eruithalen. Zeker in de 2e helft was 'ie redelijk op dreef. Hij speelde in elk geval beter dan degene die 'ie verving in de eerste wedstrijd.
Kan ik wel mee inkomen. Ben je het dan ook met me eens dat zoon Kruys een puike partij speelde?quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:58 schreef twi het volgende:
Quincy vond ik vandaag juist vrij erg tegenvallen. En zoals ik zeg, de keren dat ik hem balverlies zag lijden, ging 'ie erachteraan en forceerde de bal terug. Nee, hij heeft niet geweldig gespeeld, maar ondanks dat deed hij het voor het team een stuk beter dan Afellay, die ik zelf maar wat egocentrisch vond voetballen.
We kunnen die spelers nu wel weer krampachtig in else discussie Ajax/PSV/Feyenoord hokjes gaan plaatsen, maar puur gekeken op wat ze beiden hebben gebracht, is Emanuelson functioneler voor het team en was 'ie lang niet zo onzichtbaar.
Emanuelson was niet goed, maar ook zeker niet slecht. Spelers die ik wel slecht vond: Owusu, Babel, John en met kop en schouders stak van der Struijk er onderuit vanavond.
Ik vond Babel de eerste helft niet zo slecht. Mooi schot op het doel en hij zette John schitterend vrij voor het doel. Ik denk dat het voor Babel ook niet mee valt om met Owusu te spelen. Die gozer is zo verlieft op de bal dat het speeltempo veel te laag ligt voorin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:58 schreef twi het volgende:
Quincy vond ik vandaag juist vrij erg tegenvallen. En zoals ik zeg, de keren dat ik hem balverlies zag lijden, ging 'ie erachteraan en forceerde de bal terug. Nee, hij heeft niet geweldig gespeeld, maar ondanks dat deed hij het voor het team een stuk beter dan Afellay, die ik zelf maar wat egocentrisch vond voetballen.
We kunnen die spelers nu wel weer krampachtig in else discussie Ajax/PSV/Feyenoord hokjes gaan plaatsen, maar puur gekeken op wat ze beiden hebben gebracht, is Emanuelson functioneler voor het team en was 'ie lang niet zo onzichtbaar.
Emanuelson was niet goed, maar ook zeker niet slecht. Spelers die ik wel slecht vond: Owusu, Babel, John en met kop en schouders stak van der Struijk er onderuit vanavond.
quote:PSV WACHT OP AJAX
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, donderdag
PSV heeft officieel een bod neergelegd bij Ajax om Hatem Trabelsi over te nemen. De aanvoerder van Tunesië moet de zwak bezette rechtsachterpositie in Eindhoven gaan innemen. Bij PSV wachten ze inmiddels al een tijdje op het antwoord van Ajax, wat maar op zich laat wachten. In het contract van Trabelsi staat een gelimiteerde transfersom van 6 miljoen euro. Dat bedrag heeft PSV overigens niet geboden. Intussen heeft FC Porto van Co Adriaanse laten weten in Trabelsi het ideale alternatief te zien als de transfer van Jan Kromkamp naar Portugal afketst.
Dan kunnen die lampen lang wachten denk ik.quote:PSV WACHT OP AJAX
In het contract van Trabelsi staat een gelimiteerde transfersom van 6 miljoen euro. Dat bedrag heeft PSV overigens niet geboden.
Verder ben ik zelf ook absoluut niet blij met al die zogenaamde interesse in ajacieden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laatste 2 zinnen slaan nergens op.
Nou in de HCE houdt hij zich wel staande, Europees heeft hij nog niks laten zienquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:35 schreef twi het volgende:
Even tegen die DaYwALKuR, als er eentje is die juist veel onderlinge duels wint en ballen verovert, dan is 't Pienaar wel. Hij is fysiek niet snel maar dat compenseert 'ie door handig en wendbaar te zijn. Hij heeft echter een beroerd schot en is natuurlijk niet kopsterk. Verder is 'ie niet heel vaak in goede vorm. Ik denk echter wel dat 'ie belangrijk kan worden voor dit team. Bovendien hangen Nigel en Steven geloof ik nogal aan elkaar, zowel op 't veld als erbuiten. Dus als de een bijtekent, doet de ander dat waarschijnlijk ook.
Droom jij maar lekker verder van onze Ajax spelers aan te trekkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:11 schreef johannes1986 het volgende:
Het is ook lastig assists geven als je geen spits hebt die ze erin schiet...
die panna tegen AS Roma vergeten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nou in de HCE houdt hij zich wel staande, Europees heeft hij nog niks laten zien
Op basis van 1 wedstrijd?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die panna tegen AS Roma vergeten?
![]()
of die goal tegen Milan?
ik vond hem, in het jaar dat ajax de kwartfinale haalde, meestal een van de besten.
die laatste zin is juist volledig terechtquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laatste zin slaat nergens op.
PSV wordt alleen door jullie (en feyenoord) als "pauperclub" gezien aangezien PSV jullie zogenaamde onaantastbare positie bedreigd en zelfs meer dan gelijkwaardig is als je de afgelopen 20 jaar er op naslaatquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
die laatste zin is juist volledig terecht. Een belangrijke reden waarom PSV altijd als een pauperclub gezien zal worden door veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |