abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27978344
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Respect voor psv
Vind je dat raar dan?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:46:43 #82
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27978378
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Je moet psycholoog worden, jij kan kennelijk in mijn hoofd kijken?
Je hoeft echt psycholoog te zijn om een post van jou te interpreteren of vind je ons een pauperclub omdat we niet zo'n geweldige jeugdopleiding hebben en dat moeten compenseren door een uitstekend aankoop en scoutingsbeleid?
Dat is namelijk ook een kwaliteit
quote:
Het gaat om de instelling: vul ik de jeugd aan met een aankoop of vang ik mislukte aankopen op met jeugd. De John de Jongs en de Hoogstrates zou je gewoon uit eigen jeugd moeten kunnen halen. Exceptionele talenten kan je eventueel kopen. Dat had je best begrepen .
Elke club doet aankopen die achteraf niet gelukkig uitpakken, dat kun je dus van al die miskopen van ajax ook zeggen
quote:
Yep, de mislukte aankopen hangen precies samen met de drama periode. Paniek doet rare dingen met beleidsmakers. En als jij dat tabelletje van de aankopen maakt, zet je er dan ook even een tabelletje met doorgebroken jeugdspelers naast
Duurt aardig lang dan die dramaperiode
Het ging puur en alleen over de aankopen van ajax en PSV, ik weet ook wel dat er bij jullie meer jeugdspelers zijn doorgebroken dan bij ons.
Maar waar het mij om ging is dat ajax waarschijnlijk net zoveel heeft aangekocht dan PSV alleen had ajax dan ook nog een aantal jeugdspelers die zijn doorgebroken
quote:
Ps. speelt Affelay op 10?
Afellay is een aanvallende middenvelder en zou inderdaad ook op 10 kunnen spelen ja
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27978394
Ik vind het allemaal treurig. P$V, Ajaks, Ajakkus, Feyenooit, 020, 010. Of het zelfs te moeilijk vinden een andere club met een hoofdletter te schrijven. Treurig ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:49:28 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27978463
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

En donder jij aub ff op hier, met die gemaakte k*tclub van je.,
Normaal disussieren is voor vele van jullie niet weggelegt dat weet ik
pi_27978519
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het allemaal treurig. P$V, Ajaks, Ajakkus, Feyenooit, 020, 010. Of het zelfs te moeilijk vinden een andere club met een hoofdletter te schrijven. Treurig ...
Juist Zjeroentje, jij begrijpt het.

Ik vind het in beginsel als iets doms hebben, ik ga de Rabobank of de ABN-AMRO toch ook niet verketteren of belachelijk maken omdat ik bij de Postbank zit?

Het zegt in elk geval genoeg.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:51:25 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27978522
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Eens. ok, die hoofdletter vergeet ik ook wel eens, en feijenoord schrijf ik nog wel eens als f'noord, maar das gewoon sneller.

Dat knullig, puberale "name-calling" is behoorlijk triest. Slechts voorbehouden tijdens een woedeaanval tijdens een wedstijd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_27978991
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jou heb ik nog nooit serieus genomen BrEeZaHbOy
Je bent niet de enige
pi_27979021
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Vind je dat raar dan?
Waarom zou ik er respect voor MOETEN hebben?
Ik moet helemaal niets
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27979504
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:46 schreef PyTh het volgende:

[..]

of vind je ons een pauperclub omdat we niet zo'n geweldige jeugdopleiding hebben en dat moeten compenseren door een uitstekend aankoop en scoutingsbeleid?
Dat is namelijk ook een kwaliteit
[..]
Exactemundo. Je mag het een kwaliteit noemen van mij, maar wel een die voortkomt uit armoede...
quote:
Duurt aardig lang dan die dramaperiode
Valt wel mee, vorig jaar nog de dubbel als ik het mij goed herinner
quote:
Het ging puur en alleen over de aankopen van ajax en PSV, ik weet ook wel dat er bij jullie meer jeugdspelers zijn doorgebroken dan bij ons.
Maar waar het mij om ging is dat ajax waarschijnlijk net zoveel heeft aangekocht dan PSV alleen had ajax dan ook nog een aantal jeugdspelers die zijn doorgebroken
[..]
Waar het om gaat is de verhouding jeugdspeler/aankoop. Ik heb meer waardering voor een een club die jeugdspelers voorrang geeft alvorens zich te richten op aankopen. PSV doet het exact omgekeerd heb ik het idee. Vind ik een zwaktebod (maar daar was je denk ik al achter ).
quote:
Afellay is een aanvallende middenvelder en zou inderdaad ook op 10 kunnen spelen ja
Waarom in godsnaam Pienaar dan willen kopen? Dit illustreert perfect wat ik bedoel.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27979539
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef toma het volgende:

[..]

vergeet de historie van ajax niet
De historische waardering hangt ook samen met het feit dat het meestal veel spelers uit de eigen kweek waren die successen haalden.
pi_27979653
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Gelukkig verschillen smaken dan ook, ik ben bijv geen PSV-er omdat PSV veel scout en inkoopt, maar om andere redenen.

Spreken in ultieme waarheden als het gaat om waardebepalingen heeft geen zin aldo.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook bij PSV graag een jeugdopleiding zie waar er regelmatige enkele van in het eerste te bewonderen zijn en misschien hoop jij dat Ajax, als ze spelers kopen, wat minder vaak de plank misslaan.
Ik mag toch hopen dat jullie door hebben dat ik hier mijn eigen mening verkondig?

Ik hoop dat Ajax uit elf jeugdspelers zal bestaan en daarmee de CL wint. Dat zou het ultieme succes zijn
Als ajax de plank minder vaak wil gaan misslaan, zou een waarschijnlijk een systeemverandering vereist zijn; het is nou eenmaal zeer moeilijk in te schatten of een talent in het ajax systeem zal kunnen wennen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:28:29 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27979746
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]
[quote]
Exactemundo. Je mag het een kwaliteit noemen van mij, maar wel een die voortkomt uit armoede...
Een mindere jeugdopleiding is dus in jou opinie armoedig?
Ik denk dat je eerder op armoede afstevent als je zoveel miskopen doet en zelf opgeleide jeugdspelers transfervrij laat vertrekken
quote:
Valt wel mee, vorig jaar nog de dubbel als ik het mij goed herinner
Dat lijkt me heel sterk aangezien het al ruim 3 jaar geleden is dat ajax de Amstelcup in de schoot geworpen kreeg door de grensrechter
quote:
Waar het om gaat is de verhouding jeugdspeler/aankoop. Ik heb meer waardering voor een een club die jeugdspelers voorrang geeft alvorens zich te richten op aankopen. PSV doet het exact omgekeerd heb ik het idee. Vind ik een zwaktebod (maar daar was je denk ik al achter ).
Dat is jou mening
quote:
Waarom in godsnaam Pienaar dan willen kopen? Dit illustreert perfect wat ik bedoel.
Nooit concreet geweest dus waarom haal je dit aan?
pi_27979906
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Een mindere jeugdopleiding is dus in jou opinie armoedig?
Je begint het te begrijpen
quote:
Ik denk dat je eerder op armoede afstevent als je zoveel miskopen doet en zelf opgeleide jeugdspelers transfervrij laat vertrekken
[..]
Haha, laten we er ook nog maar eens verschillende definities van armoede ingooien....
quote:
Dat lijkt me heel sterk aangezien het al ruim 3 jaar geleden is dat ajax de Amstelcup in de schoot geworpen kreeg door de grensrechter
[..]
Daar was ik iets te voortvarend .
quote:
Nooit concreet geweest dus waarom haal je dit aan?
Volgens jullie is niets concreet, maar er blijven constant roddels bovendrijven. En gezien jullie beleid acht ik jullie er heel wel toe in staat om zoiets doms te doen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:39:08 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27980066
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Je begint het te begrijpen
quote:
Haha, laten we er ook nog maar eens verschillende definities van armoede ingooien....
Of vind je dat ik ongelijk heb dan?
quote:
Daar was ik iets te voortvarend .
Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldos
quote:
Volgens jullie is niets concreet, maar er blijven constant roddels bovendrijven. En gezien jullie beleid acht ik jullie er heel wel toe in staat om zoiets doms te doen.
Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
pi_27981012
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
Niks met de kwaliteiten ofzo maar PSV heeft verder nog de lelijkste selectie
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:21:06 #96
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27981555
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Kun jij niet beter stoppen met posten?
Je maakt jezelf met de post belachelijker
pi_27981597
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kun jij niet beter stoppen met posten?
Je maakt jezelf met de post belachelijker
Je hebt gelijk, echter wou ik het ff kwijt nu weer verder ontopic
pi_27981786
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat jullie door hebben dat ik hier mijn eigen mening verkondig?

Ik hoop dat Ajax uit elf jeugdspelers zal bestaan en daarmee de CL wint. Dat zou het ultieme succes zijn
Als ajax de plank minder vaak wil gaan misslaan, zou een waarschijnlijk een systeemverandering vereist zijn; het is nou eenmaal zeer moeilijk in te schatten of een talent in het ajax systeem zal kunnen wennen.
Ik denk dat iedere supporter van iedere club graag de CL wint met 100% eigen spelers die van kleins af aan de jeugdopleidingen hebben doorlopen, ik denk alleen niet dat Nederland daar groot genoeg voor is.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:29:50 #99
82589 S-Two
barba macacu
pi_27981863
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
Kunnen we hiervoor niet een apart 'Ik vind PSV/Ajax (doorhalen wat niet van toepassing is) beter dan die andere club' topic doen ofzo?
Het lijkt af en toe wel een echoput hier....
*Eens

Wat een achterlijke kut-discussie
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27981902
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Er lopen geen Dani's, Kluiverts, van Persies of Beckhams rond in Eindhoven nee, maar daar kan ik best mee leven, scheelt een hoop sexzaken op de commercieel directeur na uiteraard

Ik ben alleen benieuwd of de komende selectie nog wel van het niveau van het verleden jaar is, Ajax zal redelijk in tact blijven denk ik.
Yeah baby Yeah!
pi_27982034
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

die laatste zin is juist volledig terecht . Een belangrijke reden waarom PSV altijd als een pauperclub gezien zal worden door veel mensen.
Mensen met zo;n redenatie neem ik al niet serieus, die komen op bepaalde fronten wat tekort...

Maar welke Engelse clubs hebben concrete interesse in Hatem eigenlijk en tegen welke prijs?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:34:38 #102
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27982035
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk
[..]

Bla bla bla
ajax wilde ook van bommel, maar deze koos voor PSV
ajax wilde ook Robben maar deze koos voor PSV
je maakt je af en toe best belachelijk Aldos
Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_27982223
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.
Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?
Yeah baby Yeah!
pi_27982404
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik denk dat iedere supporter van iedere club graag de CL wint met 100% eigen spelers die van kleins af aan de jeugdopleidingen hebben doorlopen, ik denk alleen niet dat Nederland daar groot genoeg voor is.
Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.
pi_27982525
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/714942/2/50#27980066]donderdag 16 juni 2005 12:39

[..
Ik had het niet over financiele armoede.....
quote:
[..]
quote:
Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebben
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:52:02 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27982685
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:47 schreef aldostuta het volgende:

Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebben
Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?

Je wordt echt met de post lachwekkender Aldos
pi_27982747
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:31 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben alleen benieuwd of de komende selectie nog wel van het niveau van het verleden jaar is, Ajax zal redelijk in tact blijven denk ik.
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ik ik zou Feher/De Jong eens een kans geven
pi_27982776
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.
Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af.

Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Het gaat erom dat je een representatief eerste elftal hebt, dáár win je de prijzen mee, als dat opgebouwd is uit eigen jeugd is het alleen mooi meegenomen.

Je beredeneert vanuit je eigen positie dat vind ik behoorlijk subjectief....

Net als Chelsea-supporters zouden vinden dat een een club per se een vermogende voorzitter zou moeten hebben.
Yeah baby Yeah!
pi_27982939
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ik ik zou Feher/De Jong eens een kans geven
Het middenveld was de angel en de redder en dat is op Cocu na weggevaagd, je kunt wel dezelfde soort spelers binnenhalen, maar ze elkaar zo aanvoelen/aanvullen als verleden jaar blijft altijd een hoop/gok.

Feher mag m.i. best nog een jaartje van de zijlijn meekijken en zich richten op invalbeurten, maar met Lucius, Vayrinnen (en evt Simons) en Afellay en De Jong kun je een paar kanten op, het wordt wel tijd voor het afscheid van Remco van der S.

Ajax gaat hoogstens Trabelsi en Pienaar missen, maar die zijn dit seizoen al wel eens met succes vervangen. Als de spelers hun potentie omzetten in de praktijk kunnen ze best weleens hoge ogen gaan gooien, helemaal als Rosenberg meteen aanhaakt.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:01:24 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27983034
Bovendien zit er een verschil in het over willen nemen van een speler van de concurrent (wat op zich al not done is) en maandenlang gelinkt worde aan overnames van verschillende bepalende spelers (5 of 6) van de concurrentie. Dat, gepaard met dat non-argument dat je beter bij PSV kan komen voetballen, omdat ze een keertje na twintig jaar een halve finale hebben gehaald, werkt gewoon vrij irriterend, vind ik vrij respectloos en uit de hoogte. Vrijwel exact waar PSV'ers altijd over jammeren als het om Ajax gaat.
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:01:35 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27983040
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.

Ik vind 9 van de 10 posts van jou ietwat dommig trouwens.
Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_27983075
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af.

Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Het gaat erom dat je een representatief eerste elftal hebt, dáár win je de prijzen mee, als dat opgebouwd is uit eigen jeugd is het alleen mooi meegenomen.

Je beredeneert vanuit je eigen positie dat vind ik behoorlijk subjectief....

Net als Chelsea-supporters zouden vinden dat een een club per se een vermogende voorzitter zou moeten hebben.
Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.

Bij Oranje U20 maar 1 PSV'er namelijk Afellay. Van Ajax 4 spelers, zegt toch wel wat over de verschillen

PSV krijgt het volgend jaar moelijk, Park naar ManU, van bommel weg, Vogel weg, Farfan (bijna naar Chelsea). Voor Gomes en Alex was veel interesse en Lee deed het ook goed. Ooijer en VOH blijven gelukkig?
pi_27983132
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.

Ik vind 9 van de 10 posts van jou ietwat dommig trouwens.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Brugge ik vond bij Oranje U20 "Urby" het beter doen aan de linkerkant (afgezien van balverlies verrichte hij nuttig werk + een goal).

Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneus btw ik ben 22
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:04:49 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27983133
Hey, nog een PSV topic.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:05:41 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983159
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef popolon het volgende:
Hey, nog een PSV topic.
Niet helemaal maar het moet niet te lang gaan duren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27983201

Ik kan je niet serieus nemen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27983246
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef popolon het volgende:
Hey, nog een PSV topic.
Eensch
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:09:00 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27983283
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneus btw ik ben 22
Zo doen we dat niet hier in dit forum
pi_27983296
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef twi het volgende:

[..]

Zo doen we dat niet hier in dit forum
Die gast is al de hele tijd bezig dit forum te verzieken, doe je dat wel dan?
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:09:35 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983297
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:

Ik kan je niet serieus nemen
Wen er maar alvast aan
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: