Mensen met zo;n redenatie neem ik al niet serieus, die komen op bepaalde fronten wat tekort...quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
die laatste zin is juist volledig terecht. Een belangrijke reden waarom PSV altijd als een pauperclub gezien zal worden door veel mensen.
Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk![]()
![]()
[..]
Bla bla bla
ajax wilde ook van bommel, maar deze koos voor PSV
ajax wilde ook Robben maar deze koos voor PSV
je maakt je af en toe best belachelijk Aldos
Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.
Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere supporter van iedere club graag de CL wint met 100% eigen spelers die van kleins af aan de jeugdopleidingen hebben doorlopen, ik denk alleen niet dat Nederland daar groot genoeg voor is.
Ik had het niet over financiele armoede.....quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/714942/2/50#27980066]donderdag 16 juni 2005 12:39
Of vind je dat ik ongelijk heb dan?
[..
quote:Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldos
[..]
Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebbenquote:Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:47 schreef aldostuta het volgende:
Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebben
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:31 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben alleen benieuwd of de komende selectie nog wel van het niveau van het verleden jaar is, Ajax zal redelijk in tact blijven denk ik.
Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.
Het middenveld was de angel en de redder en dat is op Cocu na weggevaagd, je kunt wel dezelfde soort spelers binnenhalen, maar ze elkaar zo aanvoelen/aanvullen als verleden jaar blijft altijd een hoop/gok.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ikik zou Feher/De Jong eens een kans geven
Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ikik zou Feher/De Jong eens een kans geven
Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af.
Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Het gaat erom dat je een representatief eerste elftal hebt, dáár win je de prijzen mee, als dat opgebouwd is uit eigen jeugd is het alleen mooi meegenomen.
Je beredeneert vanuit je eigen positie dat vind ik behoorlijk subjectief....
Net als Chelsea-supporters zouden vinden dat een een club per se een vermogende voorzitter zou moeten hebben.
Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Bruggequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.
Ik vind 9 van de 10 posts van jou ietwat dommig trouwens.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Niet helemaal maar het moet niet te lang gaan durenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef popolon het volgende:
Hey, nog een PSV topic.
Zo doen we dat niet hier in dit forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneusbtw ik ben 22
De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Bruggeik vond bij Oranje U20 "Urby" het beter doen aan de linkerkant (afgezien van balverlies verrichte hij nuttig werk + een goal).
Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneusbtw ik ben 22
ik probeer, ik probeer...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.
Misschien moet je je posts nog een keer nalezen en zul je het dan zelf misschien inzien.
Jouw posts raken kant nog wal en je komt over als iemand met weinig verstand van zaken.BrEeZaHbOy
![]()
See my pointquote:
Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.quote:
Lampjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.
Ik laat me niet voor kneus uitmaken door een of andere nitwit
Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitlegquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?
Nu is het genoeg geweest Pappaquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En nou is het denk ik genoeg geweest? Voor beide.
En alweer grijpt PSV ernaastquote:Donderdag 16 juni - Trabelsi: 'Ik ben heel erg gelukkig bij Ajax'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.57u GMT+01.00, Reuters)
Ajacied Hatem Trabelsi heeft tegenover persbureau Reuters vandaag laten weten dat hij zich heel gelukkig voelt bij Ajax. De speler prijst Ajax voor het feit dat hij 'er groot is geworden' als beroepsvoetballer.
Trabelsi: 'Ik speel voor een geweldige club, een van de grootste van Europa. Het feit dat Ajax zo groot is, heeft mij geholpen de afgelopen jaren te ontwikkelen tot een goede voetballer', aldus de aanvoerder van Tunesie.
Interesse PSV
Trabelsi gaat niet in op de interesse van PSV. Vanmorgen maakte De Telegraaf bekend dat de Eindhovenaren een bod hebben uitgebracht op Trabelsi. De uitspraken van de 28-jarige voetballer tegenover het Britse persbureau vandaag komen als geroepen. Bovendien zal Ajax de voetballer nooit laten gaan naar PSV.
quote:
idd,op eentje na dan.quote:Maar ik dacht dat ik hier toch gewoon een discussie had met de normale ajacieden hier.
Waarom is dat not done? Wat is een van de redenen van het Bosman-arrest denk je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef twi het volgende:
Bovendien zit er een verschil in het over willen nemen van een speler van de concurrent (wat op zich al not done is) en maandenlang gelinkt worde aan overnames van verschillende bepalende spelers (5 of 6) van de concurrentie. Dat, gepaard met dat non-argument dat je beter bij PSV kan komen voetballen, omdat ze een keertje na twintig jaar een halve finale hebben gehaald, werkt gewoon vrij irriterend, vind ik vrij respectloos en uit de hoogte. Vrijwel exact waar PSV'ers altijd over jammeren als het om Ajax gaat.
Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En alweer grijpt PSV ernaast![]()
;D;D:D:D PWNED
![]()
;D
Gelukkig is het geen type Vanenburgquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En alweer grijpt PSV ernaast![]()
;D;D:D:D PWNED
![]()
;D
de 5e speler, sorry PSVquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.
Naar het schijnt is het bod gewoon overbodig, that's all..
PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddelquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
Wat de precieze inhoud van de contracten van de door jou genoemden is weet ik eigenlijk niet, noch het werkelijke belang van Chelsea hierin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.
Bij Oranje U20 maar 1 PSV'er namelijk Afellay. Van Ajax 4 spelers, zegt toch wel wat over de verschillen
PSV krijgt het volgend jaar moelijk, Park naar ManU, van bommel weg, Vogel weg, Farfan (bijna naar Chelsea). Voor Gomes en Alex was veel interesse en Lee deed het ook goed. Ooijer en VOH blijven gelukkig?
Nooit geschoten is altijd mis hequote:
Ze hebben hem een zonnebank aangeboden, maar op een of ander manier heeft ie die afgewezenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Misschien hadden ze em een stereotoren moeten aanbieden
Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddel
Gohquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....
Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitlegVan Bommel was een goede voetballer bij Fortuna, Laudrup een wereldtopper. Vergeet niet dat het de vervanger van Jari moest worden. Daarnaast werd laudrup in eerste instantie voor 2 jaar met een optie voor 3 jaar gehaald. Enige goede aankoop van Blind destijds trouwens
Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?
Ik bedoel van Bommel heef 6 jaar hier gespeeld, Laudrup 1 jaar.
(Laudrup was toen natuurlijk al wereldtopper af )
Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.
Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.
Ik zie PSV en ajax ook als redelijk gelijkwaardig.
als ze het weer weg hebben gehaald dan zal het wel niet waar zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heeft iemand dit bericht op VI nog gelezen??
15/6/2005 14 :47
Edgar Davids gaat de komende twee jaar in het shirt van Ajax voetballen.
'Edgar Davids heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten voorlopig voor Ajax
te willen voetballen alvorens hij besluit een punt achter zijn carriëre te
zetten. Op korte termijn zal Davids zich melden in de Amsterdam Arena maar
heeft aangegeven eerst nog van een welverdiende vakantie te willen genieten,
aldus David Endt, persvoorlichter van Ajax.
Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club AZ nog hoop, door
veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die
'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen. Uiteindelijk heeft de
oud-speler van Ajax toch voor een Amsterdams avontuur gekozen waarbij Davids
duidelijk aangeeft dit niet te beschouwen als het afbouwen van zijn
carriëre.
Heeft er maar een paar uur gestaan.... is van gisteren trouwens...
HOAX geloof er geen flikker vanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heeft iemand dit bericht op VI nog gelezen??
15/6/2005 14 :47
Edgar Davids gaat de komende twee jaar in het shirt van Ajax voetballen.
'Edgar Davids heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten voorlopig voor Ajax
te willen voetballen alvorens hij besluit een punt achter zijn carriëre te
zetten. Op korte termijn zal Davids zich melden in de Amsterdam Arena maar
heeft aangegeven eerst nog van een welverdiende vakantie te willen genieten,
aldus David Endt, persvoorlichter van Ajax.
Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club AZ nog hoop, door
veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die
'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen. Uiteindelijk heeft de
oud-speler van Ajax toch voor een Amsterdams avontuur gekozen waarbij Davids
duidelijk aangeeft dit niet te beschouwen als het afbouwen van zijn
carriëre.
Heeft er maar een paar uur gestaan.... is van gisteren trouwens...
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.
Ik vrees het ookquote:Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
Alleen in het verkeerde forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:
Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
Trabelsi is geen gerucht hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan die geruchten over al die vermeende interesse in spelers van ajax.
Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zeg ook niet dat het waar is...vodn het alleen vreemd dat het er gisterenavond ( tijdens de wedstrijd van NL-AUS) opeens stond en dat het tegen 23:30 weer vanaf was....
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Denk niet dat dat het is....het heeft er echt gestaan....ik heb het nog geknipt en geplakt in een mailtje naar iemand toe....waarom zou ik zoiets verzinnen???quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!
Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.
Jammer dat we hem maar 1 seizoen mochten bewonderen, de tijd dat zulke spelers naar Nederland kwamen is helaas voorbij denk ik of ze moeten héél jong zijn.
What took you so longquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef golfer het volgende:
Het niveau van discussiëren gaat er niet op vooruit hier.
Geloof dat het tijd wordt voor een wat strengere aanpak?
Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef Robar het volgende:
Sjeezus zeg, blijven jullie doorgaan. Als je nou eens kon zeggen dat het om een inhoudelijke discussie ging . . . . Zal ik een topic voor jullie openen in GC?
Het grote PyTh en DaYwALKuR's zinloze discussietopic!
Trabelsie gaat sowieso niet naar PSV, dus klaar en over.
Volgende onderwerp!
Over wie hebben jullie het nu?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijt
Nee dat was FF tussen neus en schaamlippen door, ik legde Elgigante uit wrom ik destijds blijer was dat Laudrup kwam ipv Bommel in 1999.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het nu?
Nog steeds Laudrup????
Was toch wel een grote fan van hem hoor.
Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.
Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
Maarruh, ik kom er een beetje later invallen, is de mogelijke contractverlenging van Emanuelson al besproken?
Tja, het clubseizoen ligt stil, dus daar is geen ieuws van, alleen van het WK onder 20 en dan blijven de transfergeruchten over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:14 schreef StarGazer het volgende:
Nou begin jij dan maar Robar
Lees ze maar terug zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?
Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?
Je wordt echt met de post lachwekkender Aldos![]()
Goed je kunt ook ergens over door-emmerenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lees ze maar terug zou ik zeggen.
Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
wie hebben we dan als linksback?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.
Niemand, nog steeds niet. Ik snap het vehuur ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wie hebben we dan als linksback?![]()
quote:De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Urby Emanuelson mogelijk verhuurd wordt. De linksback/middenvelder die zijn contract bij Ajax kan verlengen, zou op niet al teveel speeltijd hoeven te rekenen volgend seizoen. Overwogen zou daarom worden om hem te verhuren, onder andere AZ zou interesse hebben getoond.
Niemandquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wie hebben we dan als linksback?![]()
Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldosquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:
{quote]
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af. [/quote}
Dus de beleidsmakers hebben het wel door.....
[quote]Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Ik heb het ook niet over al je reactiesquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lees ze maar terug zou ik zeggen.
Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
Hij was ook al bezig met Aldostuta, dus don't blame it all on mequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over al je reacties
Je moet 10 zien als 3 van jou en 7 van hem
Maar VI meldt dat Ajax bezig is om Urby een contractverlenging aan te bieden.
Een simpel berichtje is voldoende hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldos
Ik ben het toch niet helemaal mee eens. Het is wel heel makkelijk om te zeggen "het eerste elftal moet uit zo veel mogelijk jeugdspelers bestaan", wanneer je de beste jeugdopleiding in Nederland hebt. Ik ben het met je eens dat het verschrikkelijk belangrijk is, maar een goed scoutingsapparaat is ook even zo belangrijk hoor. En ik hoor niemand in eindhoven morren.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een simpel berichtje is voldoende hoor
HEt is maar welke binding je moet hebben, ik heb binding met spelers die het spel spelen zoals k het graag zie en uiteraard is het leuker om een Eindhovenaar daar te zien ipv een Koreaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
Deze boeiende discussie moeten we maar afsluiten ja. Over een maand of wat wakker ik hem wel weer eens aanquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doen![]()
Wat mij betreft einde discussie want dit is er waarschijlijk een zonder einde
Verder vond ik de hele discussie met jou redelijk vermakelijk en een op niveau (wat ook wel eens gezegd mag worden)
[/quote]Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Elgigante het volgende:
Maar als het slecht gaat met de club krijgen de buitenlanders vaak wel als eerste de schuld ja, maar dat ligt ook aan de korzichtigheid van de gemiddelde supporter.
Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |