abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27982034
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 10:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

die laatste zin is juist volledig terecht . Een belangrijke reden waarom PSV altijd als een pauperclub gezien zal worden door veel mensen.
Mensen met zo;n redenatie neem ik al niet serieus, die komen op bepaalde fronten wat tekort...

Maar welke Engelse clubs hebben concrete interesse in Hatem eigenlijk en tegen welke prijs?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:34:38 #102
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27982035
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jaja ajax wordt door de rest van Europa gezien als echte club en PSV inderdaad niet puur omdat jullie een goede jeugdopleiding hebben, je hebt helemaal gelijk
[..]

Bla bla bla
ajax wilde ook van bommel, maar deze koos voor PSV
ajax wilde ook Robben maar deze koos voor PSV
je maakt je af en toe best belachelijk Aldos
Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_27982223
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ben blij dat ze destijds Laudrup ipv Bommel haalde. Ook al was het uiteindelijk maar voor 1 jaar.
Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?
Yeah baby Yeah!
pi_27982404
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik denk dat iedere supporter van iedere club graag de CL wint met 100% eigen spelers die van kleins af aan de jeugdopleidingen hebben doorlopen, ik denk alleen niet dat Nederland daar groot genoeg voor is.
Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27982525
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/714942/2/50#27980066]donderdag 16 juni 2005 12:39

Of vind je dat ik ongelijk heb dan?
[..
Ik had het niet over financiele armoede.....
quote:
Zoals wel vaker maar het is je vergeven Aldos
[..]
quote:
Het is vooral de media die deze geruchten watertandend de wereld in helpt, het blijft pure speculatie.
Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebben
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:52:02 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27982685
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:47 schreef aldostuta het volgende:

Zal best, maar als PSV daarop reageert met "wij hebben al een 10 uit onze jeugdopleiding, dus wij hebben Pienaar niet nodig", dan zou het niet zon eigen leven gaan leiden. Hun reactie geeft dus aan dat ze hem stiekem best wel zouden willen hebben
Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?

Je wordt echt met de post lachwekkender Aldos
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27982747
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:31 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben alleen benieuwd of de komende selectie nog wel van het niveau van het verleden jaar is, Ajax zal redelijk in tact blijven denk ik.
Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ik ik zou Feher/De Jong eens een kans geven
pi_27982776
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar dat betekent nog wel dat je de nadruk op de eigen jeugd zou moeten leggen wmb.
Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af.

Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Het gaat erom dat je een representatief eerste elftal hebt, dáár win je de prijzen mee, als dat opgebouwd is uit eigen jeugd is het alleen mooi meegenomen.

Je beredeneert vanuit je eigen positie dat vind ik behoorlijk subjectief....

Net als Chelsea-supporters zouden vinden dat een een club per se een vermogende voorzitter zou moeten hebben.
Yeah baby Yeah!
pi_27982939
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Zal moeilijk worden het middenveld is toch cruciaal. En spelers als Timmy Simons lijken me nu echt niet zo goed als van Bommel of Cocu! die Vayrinen is een goeie, maar die staat er niet 1.2.3 denk ik ik zou Feher/De Jong eens een kans geven
Het middenveld was de angel en de redder en dat is op Cocu na weggevaagd, je kunt wel dezelfde soort spelers binnenhalen, maar ze elkaar zo aanvoelen/aanvullen als verleden jaar blijft altijd een hoop/gok.

Feher mag m.i. best nog een jaartje van de zijlijn meekijken en zich richten op invalbeurten, maar met Lucius, Vayrinnen (en evt Simons) en Afellay en De Jong kun je een paar kanten op, het wordt wel tijd voor het afscheid van Remco van der S.

Ajax gaat hoogstens Trabelsi en Pienaar missen, maar die zijn dit seizoen al wel eens met succes vervangen. Als de spelers hun potentie omzetten in de praktijk kunnen ze best weleens hoge ogen gaan gooien, helemaal als Rosenberg meteen aanhaakt.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:01:24 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27983034
Bovendien zit er een verschil in het over willen nemen van een speler van de concurrent (wat op zich al not done is) en maandenlang gelinkt worde aan overnames van verschillende bepalende spelers (5 of 6) van de concurrentie. Dat, gepaard met dat non-argument dat je beter bij PSV kan komen voetballen, omdat ze een keertje na twintig jaar een halve finale hebben gehaald, werkt gewoon vrij irriterend, vind ik vrij respectloos en uit de hoogte. Vrijwel exact waar PSV'ers altijd over jammeren als het om Ajax gaat.
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:01:35 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27983040
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.

Ik vind 9 van de 10 posts van jou ietwat dommig trouwens.
Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_27983075
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat vind ik bij een amateurclub zeker het geval, maar het professionele voetbal is een bedrijfstak als ieder ander. De directie van een gemiddeld bedrijf bestaat meestal niet uit mensen van de eigen gelederen die uit andere functies kwamen. Men kijkt welke richting men op wil en welke mensen daar geschikt voor zijn.
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af.

Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Het gaat erom dat je een representatief eerste elftal hebt, dáár win je de prijzen mee, als dat opgebouwd is uit eigen jeugd is het alleen mooi meegenomen.

Je beredeneert vanuit je eigen positie dat vind ik behoorlijk subjectief....

Net als Chelsea-supporters zouden vinden dat een een club per se een vermogende voorzitter zou moeten hebben.
Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.

Bij Oranje U20 maar 1 PSV'er namelijk Afellay. Van Ajax 4 spelers, zegt toch wel wat over de verschillen

PSV krijgt het volgend jaar moelijk, Park naar ManU, van bommel weg, Vogel weg, Farfan (bijna naar Chelsea). Voor Gomes en Alex was veel interesse en Lee deed het ook goed. Ooijer en VOH blijven gelukkig?
pi_27983132
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Simons komt wordt hij de opvolger van Vogel (en hoe kun jij nou de kwaliteiten in schatten van iemand die je nog heb zien spelen?), Cocu voetbalt bij mijn medeweten nog steeds bij PSV volgend seizoen. Vayrinen is inderdaad afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in en dan heb je nog Afellay die aan het einde van afgelopen seizoen heeft laten zien wat hij kan.

Ik vind 9 van de 10 posts van jou ietwat dommig trouwens.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Brugge ik vond bij Oranje U20 "Urby" het beter doen aan de linkerkant (afgezien van balverlies verrichte hij nuttig werk + een goal).

Beetje gefrustreerd ben je he, jij kneus btw ik ben 22
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:04:49 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27983133
Hey, nog een PSV topic.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:05:41 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983159
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef popolon het volgende:
Hey, nog een PSV topic.
Niet helemaal maar het moet niet te lang gaan duren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27983201

Ik kan je niet serieus nemen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27983246
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef popolon het volgende:
Hey, nog een PSV topic.
Eensch
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:09:00 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27983283
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zo doen we dat niet hier in dit forum
pi_27983296
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef twi het volgende:

[..]

Die gast is al de hele tijd bezig dit forum te verzieken, doe je dat wel dan?
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:09:35 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983297
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:

Ik kan je niet serieus nemen
Wen er maar alvast aan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:10:31 #121
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27983331
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik woon in Limburg naast belgie gok eens, het waren wel uitwedstrijden van Brugge ik vond bij Oranje U20 "Urby" het beter doen aan de linkerkant (afgezien van balverlies verrichte hij nuttig werk + een goal).

De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.
Misschien moet je je posts nog een keer nalezen en zul je het dan zelf misschien inzien.

Jouw posts raken kant nog wal en je komt over als iemand met weinig verstand van zaken.

BrEeZaHbOy
pi_27983360
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wen er maar alvast aan
ik probeer, ik probeer...
In Southern Sun
pi_27983363
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

De enige KNEUS hier dat ben jij en niemand anders.
Misschien moet je je posts nog een keer nalezen en zul je het dan zelf misschien inzien.

Jouw posts raken kant nog wal en je komt over als iemand met weinig verstand van zaken.

BrEeZaHbOy
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:09 schreef twi het volgende:

[..]

See my point
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:12:22 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983396
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

ik probeer, ik probeer...
Als het je moeilijk afgaat mag je gerust korellatie bellen hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:15:48 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27983526
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:11 schreef DaYwALKuR het volgende:

See my point
Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.
Ik laat me niet voor kneus uitmaken door een of andere nitwit
pi_27983544
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee want het is een reactie op jou belachelijke post van daarnet.
Ik laat me niet voor kneus uitmaken door een of andere nitwit
Lampje
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:16:45 #127
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27983565
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Kun je me ook uitleggen waarom eigenlijk?
Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitleg Van Bommel was een goede voetballer bij Fortuna, Laudrup een wereldtopper. Vergeet niet dat het de vervanger van Jari moest worden. Daarnaast werd laudrup in eerste instantie voor 2 jaar met een optie voor 3 jaar gehaald. Enige goede aankoop van Blind destijds trouwens
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:17:19 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983584
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Lampje
En nou is het denk ik genoeg geweest? Voor beide.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:19:18 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27983659
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:17 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En nou is het denk ik genoeg geweest? Voor beide.
Nu is het genoeg geweest Pappa
Maar ik dacht dat ik hier toch gewoon een discussie had met de normale ajacieden hier.
pi_27983706
quote:
Donderdag 16 juni - Trabelsi: 'Ik ben heel erg gelukkig bij Ajax'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.57u GMT+01.00, Reuters)
Ajacied Hatem Trabelsi heeft tegenover persbureau Reuters vandaag laten weten dat hij zich heel gelukkig voelt bij Ajax. De speler prijst Ajax voor het feit dat hij 'er groot is geworden' als beroepsvoetballer.

Trabelsi: 'Ik speel voor een geweldige club, een van de grootste van Europa. Het feit dat Ajax zo groot is, heeft mij geholpen de afgelopen jaren te ontwikkelen tot een goede voetballer', aldus de aanvoerder van Tunesie.

Interesse PSV
Trabelsi gaat niet in op de interesse van PSV. Vanmorgen maakte De Telegraaf bekend dat de Eindhovenaren een bod hebben uitgebracht op Trabelsi. De uitspraken van de 28-jarige voetballer tegenover het Britse persbureau vandaag komen als geroepen. Bovendien zal Ajax de voetballer nooit laten gaan naar PSV.
En alweer grijpt PSV ernaast ;D;D:D:D PWNED ;D
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:20:31 #131
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983710
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nu is het genoeg geweest Pappa
quote:
Maar ik dacht dat ik hier toch gewoon een discussie had met de normale ajacieden hier.
idd,op eentje na dan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27983755
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef twi het volgende:
Bovendien zit er een verschil in het over willen nemen van een speler van de concurrent (wat op zich al not done is) en maandenlang gelinkt worde aan overnames van verschillende bepalende spelers (5 of 6) van de concurrentie. Dat, gepaard met dat non-argument dat je beter bij PSV kan komen voetballen, omdat ze een keertje na twintig jaar een halve finale hebben gehaald, werkt gewoon vrij irriterend, vind ik vrij respectloos en uit de hoogte. Vrijwel exact waar PSV'ers altijd over jammeren als het om Ajax gaat.
Waarom is dat not done? Wat is een van de redenen van het Bosman-arrest denk je?
Iemand die van ING naar Van Landschot gaat is ook een overloper?
Yeah baby Yeah!
pi_27983808
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.

Naar het schijnt is het bod gewoon overbodig, that's all..
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:23:13 #134
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27983819
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Gelukkig is het geen type Vanenburg
Porcupine Tee - Normal
pi_27983833
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat daar nu zo hilarisch aan is weet ik niet.

Naar het schijnt is het bod gewoon overbodig, that's all..
de 5e speler, sorry PSV
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:24:06 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27983851
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:23 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

de 5e speler, sorry PSV
En nu kappen!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27983862
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En nu kappen!
ok
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:24:58 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27983880
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:24:59 #139
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27983882
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En nu kappen!
Porcupine Tee - Normal
pi_27983929
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik denk dat heel veel van die "interesse" van psv voor Ajacieden uit het roddelcircuit komen. Opzich is het voor internationals nauwelijks (nee, GEEN flame) een verbetering om naar psv te gaan.
PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddel
pi_27983978
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Psv heeft echter wel een rare constructie aangegaan met Chelsea: Farfan, Alex zouden van Chelsea zijn.

Bij Oranje U20 maar 1 PSV'er namelijk Afellay. Van Ajax 4 spelers, zegt toch wel wat over de verschillen

PSV krijgt het volgend jaar moelijk, Park naar ManU, van bommel weg, Vogel weg, Farfan (bijna naar Chelsea). Voor Gomes en Alex was veel interesse en Lee deed het ook goed. Ooijer en VOH blijven gelukkig?
Wat de precieze inhoud van de contracten van de door jou genoemden is weet ik eigenlijk niet, noch het werkelijke belang van Chelsea hierin.

Het zegt iets over de verschillen inderdaad 4 jongens van Ajax en 1 van PSV, dat is dus 3 ajacieden meer..
Dat Ajax een betere jeugdopleiding heeft staat ook buiten kijf, dus dit was voor mij niet echt een verassing

Ik denk ook dat PSV het komend jaar moeilijk krijgt, maar dat dacht ik ook in Agustus 2004 over het huidige seizoen.
Ooijer en VOH blijven denk ik wel, maar zoals het spel, is ook de transferbal rond en kan het alle kanten op.
Het is leuk om nu te speculeren over de kansen van volgend jar, maar echt reel is het niet, zie bijv de transfer van Zlatan op het laatste moment dat toch grote invloed had (denk ik ) op het seizoen van Ajax.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:27:55 #142
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27983998
Misschien hadden ze em een stereotoren moeten aanbieden
Porcupine Tee - Normal
pi_27984111
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:23 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

de 5e speler, sorry PSV
Nooit geschoten is altijd mis he

Het is een vergankelijk spelletje dat wel, begin vorig jaar werd Hatem uitgekotst omdat hij (via zijn zaakwaarnemer) de boel op scherp zette ivm de (eenzijdige) optie in zijn contract, de benamingen waren niet al te netjes zeg maar en nu is hij ineens de redder in nood?

Mooie voetbaaler die Trabelsi, maar gezien het feit dat hij nu nog een contract heeft voor 1 seizoen leek het me al vrij onwaarschijnlijk dat hij op de aanbiedng van PSV in zou gaan, hij kiest voor de weg die van Bommel heeft ingeslagen: transfervrij vertrekken naar een grote club en dan veel tekengeld incasseren en mooie voorwaarden.

Hoe oud is ie eigenlijk?
Yeah baby Yeah!
pi_27984136
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:27 schreef StarGazer het volgende:
Misschien hadden ze em een stereotoren moeten aanbieden
Ze hebben hem een zonnebank aangeboden, maar op een of ander manier heeft ie die afgewezen
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:32:39 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27984175
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:26 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

PSV heeft een officieel bod gedaan, dus geen roddel
Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....
Get woke, go broke!
pi_27984197
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar dit is dus niet de eerste Ajacied die naar psv zou gaan.....
Goh
pi_27984243
[quote]Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Logisch toch, van Psv Naar Ajax is gewoon geen stap vooruit.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:34:34 #148
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27984247
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.
Ik zie PSV en ajax ook als redelijk gelijkwaardig.
pi_27984306
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat? wrom Ajax Laudrup ipv Van Bommel haalde? Behoeft toch geen verdere uitleg Van Bommel was een goede voetballer bij Fortuna, Laudrup een wereldtopper. Vergeet niet dat het de vervanger van Jari moest worden. Daarnaast werd laudrup in eerste instantie voor 2 jaar met een optie voor 3 jaar gehaald. Enige goede aankoop van Blind destijds trouwens
Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?
Ik bedoel van Bommel heef 6 jaar hier gespeeld, Laudrup 1 jaar.

(Laudrup was toen natuurlijk al wereldtopper af )
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:39:28 #150
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27984414
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Destijds inderdaad een zeer te verantwoorden keuze, maar als je nu terugkijkt nog steeds?
Ik bedoel van Bommel heef 6 jaar hier gespeeld, Laudrup 1 jaar.

(Laudrup was toen natuurlijk al wereldtopper af )
Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.
Porcupine Tee - Normal
pi_27984761
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.
Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.
Jammer dat we hem maar 1 seizoen mochten bewonderen, de tijd dat zulke spelers naar Nederland kwamen is helaas voorbij denk ik of ze moeten héél jong zijn.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:50:32 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27984804
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.
Ik zie PSV en ajax ook als redelijk gelijkwaardig.
Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.

Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:52:03 #153
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_27984867
Heeft iemand dit bericht op VI nog gelezen??

15/6/2005 14 :47

Edgar Davids gaat de komende twee jaar in het shirt van Ajax voetballen.
'Edgar Davids heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten voorlopig voor Ajax
te willen voetballen alvorens hij besluit een punt achter zijn carriëre te
zetten. Op korte termijn zal Davids zich melden in de Amsterdam Arena maar
heeft aangegeven eerst nog van een welverdiende vakantie te willen genieten,
aldus David Endt, persvoorlichter van Ajax.

Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club AZ nog hoop, door
veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die
'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen. Uiteindelijk heeft de
oud-speler van Ajax toch voor een Amsterdams avontuur gekozen waarbij Davids
duidelijk aangeeft dit niet te beschouwen als het afbouwen van zijn
carriëre.

Heeft er maar een paar uur gestaan.... is van gisteren trouwens...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_27984905
Op VI?

Vreemd
In Southern Sun
pi_27984919
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:

carriëre.

als ze het weer weg hebben gehaald dan zal het wel niet waar zijn.
pi_27984932
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:

carriëre.

HOAX geloof er geen flikker van
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:54:05 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_27984942
Dat is wel HEEL raar ja..... als het er echt stond.
Get woke, go broke!
pi_27984991
Maar waar rook is is wel vuur toch
In Southern Sun
pi_27984996
laat het waar zijn
pi_27985039
Bericht heb ik niet zien staan?

Of is het net zoiets als de NOS heeft klaarliggen als iemand is overleden?
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:57:22 #161
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_27985072
Ik zeg ook niet dat het waar is...vodn het alleen vreemd dat het er gisterenavond ( tijdens de wedstrijd van NL-AUS) opeens stond en dat het tegen 23:30 weer vanaf was....
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_27985073
Je ziet zo dat het stuk verzonnen is, wel leuk gedaan.
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:58:51 #163
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27985128
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:

[..]

Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.
Ben ik met je eens.
Ik irriteer me ook mateloos aan die geruchten over al die vermeende interesse in spelers van ajax.
quote:
Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
Ik vrees het ook
pi_27985146
Een welverdiende vakantie? Zoveel heeft ie niet gedaan
  donderdag 16 juni 2005 @ 14:59:59 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27985181
Slecht geschreven bericht.

Dus dat zou best op VI.nl gestaan kunnen hebben
pi_27985187
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:
Alleen in het verkeerde forum
pi_27985214
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan die geruchten over al die vermeende interesse in spelers van ajax.
Trabelsi is geen gerucht hoor
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:03:27 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27985303
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zeg ook niet dat het waar is...vodn het alleen vreemd dat het er gisterenavond ( tijdens de wedstrijd van NL-AUS) opeens stond en dat het tegen 23:30 weer vanaf was....
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:04:26 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27985347
Wat zal DG genieten in dit topic op z'n eerste dag als mod-groentje
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:04:54 #170
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_27985365
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!
Denk niet dat dat het is....het heeft er echt gestaan....ik heb het nog geknipt en geplakt in een mailtje naar iemand toe....waarom zou ik zoiets verzinnen???
|X|
|X|
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:05:34 #171
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27985393
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.
Jammer dat we hem maar 1 seizoen mochten bewonderen, de tijd dat zulke spelers naar Nederland kwamen is helaas voorbij denk ik of ze moeten héél jong zijn.
Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijt
Porcupine Tee - Normal
pi_27985402
Plop je even een nieuwe foto in het onderschriftentopic neer Twi?
That's all folks!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:06:35 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27985434
Het niveau van discussiëren gaat er niet op vooruit hier.
Geloof dat het tijd wordt voor een wat strengere aanpak?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27985554
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef golfer het volgende:
Het niveau van discussiëren gaat er niet op vooruit hier.
Geloof dat het tijd wordt voor een wat strengere aanpak?
What took you so long !
Ik kon er na 2 pagina's lezen al niet meer tegen, ben maar gelijk doorgegaan naar de laatste post !
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:12:40 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27985681
Ik ga gewoon vanaf nu alle persoonlijke gehakketak-zaken op elkaar verwijderen en wie er mee door blijft gaan kan even een weekje wieberen uit VBL.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27985710
Sjeezus zeg, blijven jullie doorgaan. Als je nou eens kon zeggen dat het om een inhoudelijke discussie ging . . . . Zal ik een topic voor jullie openen in GC?

Het grote PyTh en DaYwALKuR's zinloze discussietopic!

Trabelsie gaat sowieso niet naar PSV, dus klaar en over.
Volgende onderwerp!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:14:49 #177
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27985773
Nou begin jij dan maar Robar
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:15:23 #178
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27985792
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef Robar het volgende:
Sjeezus zeg, blijven jullie doorgaan. Als je nou eens kon zeggen dat het om een inhoudelijke discussie ging . . . . Zal ik een topic voor jullie openen in GC?

Het grote PyTh en DaYwALKuR's zinloze discussietopic!

Trabelsie gaat sowieso niet naar PSV, dus klaar en over.
Volgende onderwerp!
Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.
pi_27985800
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:05 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijt
Over wie hebben jullie het nu?
Nog steeds Laudrup ????

Was toch wel een grote fan van hem hoor.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:17:33 #180
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27985871
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Robar het volgende:

[..]

Over wie hebben jullie het nu?
Nog steeds Laudrup ????

Was toch wel een grote fan van hem hoor.
Nee dat was FF tussen neus en schaamlippen door, ik legde Elgigante uit wrom ik destijds blijer was dat Laudrup kwam ipv Bommel in 1999.

Ik zal z'n magistrale goal tegen Willem II nooit vergeten
Porcupine Tee - Normal
pi_27985885
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik heb hier gewoon een hele normale discussie gehad die zeer inhoudelijk was.
Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?

Maarruh, ik kom er een beetje later invallen, is de mogelijke contractverlenging van Emanuelson al besproken?
pi_27985902
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:
Maarruh, ik kom er een beetje later invallen, is de mogelijke contractverlenging van Emanuelson al besproken?
Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.
pi_27985947
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:14 schreef StarGazer het volgende:
Nou begin jij dan maar Robar
Tja, het clubseizoen ligt stil, dus daar is geen ieuws van, alleen van het WK onder 20 en dan blijven de transfergeruchten over.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:21:15 #184
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27985998
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:17 schreef Robar het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat de laatste 10 posts inhoudelijk waren?
Lees ze maar terug zou ik zeggen.

Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
pi_27986018
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Omdat PSV niet reageert op geruchten in de media wil jij zeggen dat ze hem stiekem best wel willen hebben?

Je wordt echt met de post lachwekkender Aldos
Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....
pi_27986039
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb welgeteld 3 reacties op onze grote vriend daglopert gehad die inderdaad niet echt inhoudelijk waren (actie geeft reactie zeggen ze wel eens) en de rest was wel degelijk inhoudelijk.
Goed je kunt ook ergens over door-emmeren verder zag iedereen bij Oranje U20 dat Urby nog niet klaar is voor het eerste van Ajax dus ik denk verhuren aan RKC ofzo?
pi_27986052
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het daar mee staat, wel dat hij mogelijk verhuurd wordt.
wie hebben we dan als linksback?
pi_27986078
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Niemand, nog steeds niet. Ik snap het vehuur ook niet
quote:
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat Urby Emanuelson mogelijk verhuurd wordt. De linksback/middenvelder die zijn contract bij Ajax kan verlengen, zou op niet al teveel speeltijd hoeven te rekenen volgend seizoen. Overwogen zou daarom worden om hem te verhuren, onder andere AZ zou interesse hebben getoond.
pi_27986082
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Niemand
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:24:23 #190
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27986100
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Omdat ze het niet keihard ontkennen. Nuanceverschil.....
Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldos
pi_27986120
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Elgigante het volgende:

{quote]
Een jeugdopleiding is alleen leuk als deze rendabel is, vooralsnog is dat bij PSV niet het geval. Men is twee jaar geleden een andere weg ingeslagen en deit beleid werpt pas over een paar jaar zijn eerste vruchten af. [/quote}

Dus de beleidsmakers hebben het wel door.....

[quote]Maar ik heb nog geen enkel argument gehoord waarom een eerste elftal uit eigen jeugd zou MOETEN bestaan.
Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
pi_27986131
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over al je reacties
Je moet 10 zien als 3 van jou en 7 van hem

Maar VI meldt dat Ajax bezig is om Urby een contractverlenging aan te bieden.
pi_27986149
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over al je reacties
Je moet 10 zien als 3 van jou en 7 van hem

Maar VI meldt dat Ajax bezig is om Urby een contractverlenging aan te bieden.
Hij was ook al bezig met Aldostuta, dus don't blame it all on me
pi_27986156
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als je als club alles officieel keihard moet ontkennen als er geruchten de ronde doen kun je daar speciaal iemand voor aannemen Aldos
Een simpel berichtje is voldoende hoor
pi_27986359
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Vanwege binding met het eigen publiek? Zoalng het goed gaat blijft het gemor meestal wel beperkt, maar de aankopen van buiten vliegen er geheid als eerste weer uit in een dip. Op deze manier loop je grote kans op ad-hoc beleid, en daar is nog nooit een club structureel beter van geworden.
Ik ben het toch niet helemaal mee eens. Het is wel heel makkelijk om te zeggen "het eerste elftal moet uit zo veel mogelijk jeugdspelers bestaan", wanneer je de beste jeugdopleiding in Nederland hebt. Ik ben het met je eens dat het verschrikkelijk belangrijk is, maar een goed scoutingsapparaat is ook even zo belangrijk hoor. En ik hoor niemand in eindhoven morren.
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:32:32 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27986403
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Een simpel berichtje is voldoende hoor
Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doen
Wat mij betreft einde discussie want dit is er waarschijlijk een zonder einde

Verder vond ik de hele discussie met jou redelijk vermakelijk en een op niveau (wat ook wel eens gezegd mag worden)
pi_27986546
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef aldostuta het volgende:

[..]

HEt is maar welke binding je moet hebben, ik heb binding met spelers die het spel spelen zoals k het graag zie en uiteraard is het leuker om een Eindhovenaar daar te zien ipv een Koreaan.
Bovendien maakt mij het niet uit of iemand op 20 jarige leeftijd bij PSV komt spelen of dat ie dat op 16-jarige leeftijd doet.
Veel spelers van Ajax eigen jeugd komen namelijk ook ergens anders vandaan, het zijn geen ras-Amsterdammers.
Maar als het slecht gaat met de club krijgen de buitenlanders vaak wel als eerste de schuld ja, maar dat ligt ook aan de korzichtigheid van de gemiddelde supporter.

Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.
Yeah baby Yeah!
pi_27986631
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zie je ajax inderdaad ook doen als er geruchten de ronde doen
Wat mij betreft einde discussie want dit is er waarschijlijk een zonder einde

Verder vond ik de hele discussie met jou redelijk vermakelijk en een op niveau (wat ook wel eens gezegd mag worden)
Deze boeiende discussie moeten we maar afsluiten ja. Over een maand of wat wakker ik hem wel weer eens aan
pi_27986714
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:36 schreef Elgigante het volgende:

Maar als het slecht gaat met de club krijgen de buitenlanders vaak wel als eerste de schuld ja, maar dat ligt ook aan de korzichtigheid van de gemiddelde supporter.
[/quote]Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.
[/quote]

Ik zeg ook niet dat ze nu ad-hoc beleid voeren. Het ging immers goed
Maar met dit beleid loop je wel het risico erop als het komend seizoen slecht zou gaan. Met eigen kweek krijg je meer kans om te bouwen aan een ploeg en dat ligt natuurlijk aan de gemiddelde supporter.
pi_27986820
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:

[..]
Ik heb toch niet het idee dat PSV een ad hoc beleid voert (op de aankoop van Robert na), maar over het algemeen een speler veel heeft zien spelen voordat ie gehaald wordt en het een bewuste planning is om zo'n jongen te halen.
[/quote]

Ik zeg ook niet dat ze nu ad-hoc beleid voeren. Het ging immers goed
Maar met dit beleid loop je wel het risico erop als het komend seizoen slecht zou gaan. Met eigen kweek krijg je meer kans om te bouwen aan een ploeg en dat ligt natuurlijk aan de gemiddelde supporter.
[/quote]

Met eigen kweek kun je inderdaad (als de speler zich ontwikkelt zoals je het hoopt en er geen topclub zich in de strijd mengt) langer vooruitkijken en daarmee de puzzel compleet maken.

Nu moet PSV binnen no-time 2 waardige ingespeelde vervangers op het middenveld presnteren en implementeren.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')