Pas maar op, ook FF is gevoelig voor dit soort ongeinquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Aurelium het volgende:
Dus ga ik even klikken.
Dacht ik niet, pc werdt fucking langzaam en gaf een blauw scherm. Het alles geprobeerd maar het lukte niet. Het is gewoon een kutactie om zo'n plaatje te postenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Uhm, sukkel. Alt F4 had genoeg geweest. Of gewoon escape zodat je weer terug ging naar je vorige pagina. Opnieuw opstarten is overbodig!
Klopt ik heb het topic weggegooid, vampier gebanned en FF trok het wel maar bokte iets.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb nu firefox, alle firefox hoeren hebben mij namelijk wijsgemaakt dat firefox immuum is voor dit soort ongein.
Dus ga ik even klikken.
-edit-
Ik heb geen rechten om die pagina te bekijken? Welk forum is dat dan..
Mooi, opgelost dus.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Aurelium het volgende:
-edit-
Ik heb geen rechten om die pagina te bekijken? Welk forum is dat dan..
lul niet, dat ding trekt je hele systeem plat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Zwansen het volgende:
Uhm, sukkel. Alt F4 had genoeg geweest. Of gewoon escape zodat je weer terug ging naar je vorige pagina. Opnieuw opstarten is overbodig!
Ik heb em toch niet klikbaar gemaakt. Nu weet je welk nummer dat topic heeft en kun je em vermijden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:13 schreef Adfundum het volgende:
Firefox gebruiken, nergens last van. En waarom herpost jij die link eigenlijk? Ook niet netjes.
Niks nounou, dit zijn rotstreken, klaar.quote:
Explorer ging meteen plat, kon niets meer doen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt ik heb het topic weggegooid, vampier gebanned en FF trok het wel maar bokte iets.
ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
Is het die bug met te grote plaatjes?
yup..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
ja. Met als verschil dat het nu geen pagina met een groot plaatje achter een link was, maar een groot plaatje middenin een topic.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
Explorerquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Explorer ging meteen plat, kon niets meer doen...
Zwans! IK heb zelfs nog gepost om te testen! Werkte prima, beetje traag mar meer ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
lul niet, dat ding trekt je hele systeem plat.
bans worden strengerquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef alwaysthebest het volgende:
het is wel een
.hit tegenwoordig zeg![]()
Ja sorryquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
en dan gauw een link neerplempen terwijl ik quote
Niet veel inderdaad, maar het in allemaal weer onnodig werk om het weer opnieuw te moeten schrijven. En dat stageverslag ben ik ook kwijt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef Tiemie het volgende:
wat zijn nou 158 regels in een applicatie....
Volgens het banmeldtopic is 'ie tot 2006 niet meer welkom...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef rotskibo het volgende:
Is die kankerslet al geband ?
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet veel inderdaad, maar het in allemaal weer onnodig werk om het weer opnieuw te moeten schrijven. En dat stageverslag ben ik ook kwijt.
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijken
Het stond gewoon in [DIG], ik dacht dat een user problemen door dit geintje had opgelopen en wou alleen maar behulpzaam zijn. Je gaat er niet van uit dat het ook op het forum zelf werkt zonder op een link te klikken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijken
Hier gebeurt er niets bij die link.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.
En twijfelachtige topics dan, die zijn wel vertrouwd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Klopt... Het zal ermee te maken hebben dat 'ie bij die link het hele plaatje in het geheugen probeert te laden, ofzo, wat firefox blijkbaar niet doet als je zo'n idioot groot plaatje midden in een topic zet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.
Wat kan mij je systeem schelen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:25 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Hier gebeurt er niets bij die link.
FireFox 1.0.4
Intel P4 640 3.2 2mb
1024mb ram
gf 6600gt top
Wat kan mij schelen wat jij van mijn systeem vind?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat kan mij je systeem schelen?
Patser![]()
wat ben jij cooly!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Wat kan mij schelen wat jij van mijn systeem vind?
Ik zeg gewoon, dat hij niet op dit systeem crashed, en dat is al heel wat, aangezien mijn maat hetzelfde systeem heeft en die geeft een mooi blauw scherm weer.
BWUAHAHAH!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:25 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Hier gebeurt er niets bij die link.
FireFox 1.0.4
Intel P4 640 3.2 2mb
1024mb ram
gf 6600gt top
heeft niks te maken met de max grootte zover ik heb begrepen:quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe groot mag je plaatje maximaal zijn dan?
Dan is het misschien een geinig idee om even te kijken wat jij anders hebt dan die maat van je...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon, dat hij niet op dit systeem crashed, en dat is al heel wat, aangezien mijn maat hetzelfde systeem heeft en die geeft een mooi blauw scherm weer.
Ja, whatever.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks nounou, dit zijn rotstreken, klaar.
O, en grafkanker bestaat niet.
bovendien lieg je vast.. droom maar van dat systeem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal op een Athlon 64 3800+ met evenveel ramquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik heb er even op geklikt met FF
-PC wordt traag
-PC kast geeft een piep
-Niets reageert meer
-PC reboot
Op een athlon xp 2700+, 1024 mb ram
Je gaat me een patser vinden als ik een screenshot post van het systeem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:29 schreef Laton het volgende:
[..]
bovendien lieg je vast.. droom maar van dat systeem.![]()
Whatevahquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Post em maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:31 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Je gaat me een patser vinden als ik een screenshot post van het systeem.
Maar goed we gaan off-topic, het plaatje laat niet alle XP systemen crashen, dat was mijn intentie om duidelijk te maken.
Dit is de eerste keer dat ik dit soort woorden op Fok! gebruik, ik ben gewoon erg gefrustreerd over het feit dat ik door één of andere bagger user data kwijt raakquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:29 schreef static het volgende:
[..]
Ja, whatever.
Kankerhoer zeker ook niet?
En je bent weg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:31 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Je gaat me een patser vinden als ik een screenshot post van het systeem.
Maar goed we gaan off-topic, het plaatje laat niet alle XP systemen crashen, dat was mijn intentie om duidelijk te maken.
Dan heb je het verkeerd gelezen. Het is een bug van XP (dus niet zozeer van de browsers), maar hij bleek gek genoeg niet te werken in firefox 1.1... De huidige versie is echter versie 1.0.4... Dit is een nieuwere versie dan 1.1quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:31 schreef ChuckyPancamo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal op een Athlon 64 3800+ met evenveel ram
Ik wist niet dat FF hier gevoelig voor was... Laatst las ik een artikel of dit probleem waarin stond dat alleen IE hier vatbaar voor was.
kan het me voorstellen ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dit soort woorden op Fok! gebruik, ik ben gewoon erg gefrustreerd over het feit dat ik door één of andere bagger user data kwijt raak![]()
Dit was niet nodig geweest.
coolboy gaf toch duidelijk aan dat dat de gewraakte link was?quote:
Het is helemaal niet nodig om die shit te plaatsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
coolboy gaf toch duidelijk aan dat dat de gewraakte link was?
Och... ik vond het wel leuk om mijn systeem er even mee te testen..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nodig om die shit te plaatsen![]()
Wat een vertier![]()
Denkbeeldige monitorquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan het me voorstellen ja.
ik had op zn minst de monitor door de kamer gesmeten
zo ongeveer dan he.
Het is een topic over de bug in XP. Coolboy plaatste de dubieuze link en gaf duidelijk aan dat de link je pc doet crashen. Moet 'ie dan ruim een halfjaar wieberen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nodig om die shit te plaatsen![]()
Wat een vertier![]()
Ja, ik was vergeten het op te slaan. Was trouwens in Word, die maakt normaal wel backups van de bestanden waar je mee bezig bent. Helaas kan ik die backup niet meer openenen omdat deze corrupt is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Henno het volgende:
Dus je hebt je stageverslag from scratch zitten typen zonder het ook maar 1 keer op te slaan? Of is je harddisk geëxplodeerd?
Post dan lekker een progje op je pc om het te gaan testen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Och... ik vond het wel leuk om mijn systeem er even mee te testen..
En wat mij betreft staat er duidelijk genoeg bij dat het om die crashende link gaat.
gelukkig zijn nde meeste mensen niet zo oplettend zoals jij bentquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Och... ik vond het wel leuk om mijn systeem er even mee te testen..
En wat mij betreft staat er duidelijk genoeg bij dat het om die crashende link gaat.
Dat moet je niet aan mij vragen, ik ben geen modquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een topic over de bug in XP. Coolboy plaatste de dubieuze link en gaf duidelijk aan dat de link je pc doet crashen. Moet 'ie dan ruim een halfjaar wieberen?
Het is nogal wat anders dan de manier waarop de andere gebanden de links hebben geplaatst. En bij vampier viel het helemaal niet te verwachten.
reden te meer voor sommige users om het te doen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat mij betreft worden dat soort accounts gewoon gewist.
Voor dat corrupte bestand zijn ook wel weer programma's die speciaal gemaakt zijn om corrupte word bestanden te repareren of iig dat eruit te halen wat er nog uit te halen valt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik was vergeten het op te slaan. Was trouwens in Word, die maakt normaal wel backups van de bestanden waar je mee bezig bent. Helaas kan ik die backup niet meer openenen omdat deze corrupt is.
en die users leren dat dus direct afquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig zijn nde meeste mensen niet zo oplettend zoals jij bent
ik weet dat ik opo fok bagger links kan krijgen dus ik let op maar er zijn genoeg mensen die gewoon eff de link aanklikken om te kijken wat het is, en gaan daarna pas lezen...
Dit plaatje stond in een topic, het openen van het topic veroorzaakte de crash...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig zijn nde meeste mensen niet zo oplettend zoals jij bent
ik weet dat ik opo fok bagger links kan krijgen dus ik let op maar er zijn genoeg mensen die gewoon eff de link aanklikken om te kijken wat het is, en gaan daarna pas lezen...
Ik zoek wel ff op Google of ik een programma kan vinden. Ach, en anders maar weer opnieuw beginnen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Voor dat corrupte bestand zijn ook wel weer programma's die speciaal gemaakt zijn om corrupte word bestanden te repareren of iig dat eruit te halen wat er nog uit te halen valt.
Hij staat trouwens nog in de quote van ArmaniManiaquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een topic over de bug in XP. Coolboy plaatste de dubieuze link en gaf duidelijk aan dat de link je pc doet crashen. Moet 'ie dan ruim een halfjaar wieberen?
Het is nogal wat anders dan de manier waarop de andere gebanden de links hebben geplaatst. En bij vampier viel het helemaal niet te verwachten.
quote:
Onzin...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Laton het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij vroeg er ook wel om ja
daar zit ie dan thuis met zijn supersysteem.
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Laton het volgende:
[..]
daar zit ie dan thuis met zijn supersysteem.![]()
Dat maakt iedereen weleens mee kerel. Maak je niet druk. Heb ik ook weleens gehad. Een heel geil essay geschreven. Crashte pc'tje. Ja, beginnen we weer opnieuw toch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zoek wel ff op Google of ik een programma kan vinden. Ach, en anders maar weer opnieuw beginnen...
Waar dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij staat trouwens nog in de quote van ArmaniMania
Post jij die link ook ffquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:51 schreef Youssef het volgende:
Blij dat we voorlopig van die kut Amerikaan Vampier af zijn![]()
Nee, ik had hem al verwijderdquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
[..]
Hej Missy,probeer je soms mijn PC te laten crashen??![]()
Bannnnnn
Ik heb hem nog gezienquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al verwijderd
Mislukt.
onzin... hij postte het en wist dondersgoed dat dat soort rommel niet meer gewenst is..Niet oplettende users hadden er per ongeluk op kunnen klikken of kwaadwillenden hadden die link weer kunnen gebruiken..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Onzin...
Als het linkje wordt geplaatst terwijl de user net doet alsof het heel onschuldig is, ja... dat moet 'ie een ban krijgen, maar coolboy gaf aan dat het om het beruchte linkje ging.
Als er "*voor de mensen die toch nog willen crashen:" staat, sla ik echt wel even m'n werk op voordat ik op het linkje klik.
uiteraard is TS ook niet erg slim geweest nee..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:58 schreef Xebrozius het volgende:
Sommige mensen nemen internet veel te serieus en anderen weten niet wat tussentijds opslaan van werk betekend.
Zelfs niet oplettende users klikken niet zomaar op willekeurige linkjes in een topic wat duidelijk over zo'n bug gaat en het is voor kwaadwillende users echt geen enkel probleem om het linkje te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:57 schreef Laton het volgende:
[..]
onzin... hij postte het en wist dondersgoed dat dat soort rommel niet meer gewenst is..Niet oplettende users hadden er per ongeluk op kunnen klikken of kwaadwillenden hadden die link weer kunnen gebruiken..
De ziekheid van zijn posts merk je meteenquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:02 schreef ChuckyPancamo het volgende:
die Vampier is volgens mij allang een nieuw account aan het reggen, aangezien Fok geen IP-bans uitdeelt voor zover ik weet.
Binnenkort word al die amerikaanse propaganda dus onder een andere naam gespammed.
Nee, dat heb ik nu ook doorquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef Laton het volgende:
[..]
uiteraard is TS ook niet erg slim geweest nee..
Dat doen ze wel als blijkt dat een user nogal veel klonen gebruikt. Heeft alleen niet vreselijk veel zin, want je kan zonder veel problemen een nieuw IP aanvragen. (in het verleden is ooit de hele Hanzehogeschool geblokt geweest, omdat één modje geplaagd werd door z'n kamergenoot die op die school zat)quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:02 schreef ChuckyPancamo het volgende:
die Vampier is volgens mij allang een nieuw account aan het reggen, aangezien Fok geen IP-bans uitdeelt voor zover ik weet.
Kom, het crashding zat verpakt in een topic in DIG met als TT een hulpvraag, en ja dan kijk je even, iedereen slaat altijd en eeuwig eerst zn werk op?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef Laton het volgende:
[..]
uiteraard is TS ook niet erg slim geweest nee..
ooit gehoord van electriciteitsuitval? save toch eens als je gaat werken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nu ook door![]()
Maar je verwacht ook niet dat het plaatsen van zo'n groot plaatje in een topic ook gewoon de pc laat crashen. Ik wist dat kon als je op een link klikte, niet als het in een topic geplaatst was.
En het is ook niet nodig dat iemand dit soort vuile geintjes uithaalt, als dat niet gebeurd was dan had ik me data nog gehad.
Dus een ban is helemaal terecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, het crashding zat verpakt in een topic in DIG met als TT een hulpvraag, en ja dan kijk je even, iedereen slaat altijd en eeuwig eerst zn werk op?
Weet ik, ik lees meequote:Op woensdag 15 juni 2005 01:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus een ban is helemaal terecht.
Maar van coolboy ben ik het (zoals nu wel duidelijk is) echt niet met je eens.
Dat is ook de reden dat ik Word etc. nu frequent reservekopieën laat maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:05 schreef Laton het volgende:
[..]
ooit gehoord van electriciteitsuitval? save toch eens als je gaat werken.![]()
Mwoah, opslaan en actief internetten met explorer zijn mijns inziens dingen die hand in hand gaan..als je serieus bezig bent althans.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, het crashding zat verpakt in een topic in DIG met als TT een hulpvraag, en ja dan kijk je even, iedereen slaat altijd en eeuwig eerst zn werk op?
Willens en wetens iets posten waardoor een ander er mogelijke schade van kan ondervinden is volgens mij wel een ban waard.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus een ban is helemaal terecht.
Maar van coolboy ben ik het (zoals nu wel duidelijk is) echt niet met je eens.
Ooit gehoord van een UPS? Ik heb hier een UPS tussen zowel mijn server als mijn werkstation zitten voor het geval er een electriciteitstoring mocht optredenquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:05 schreef Laton het volgende:
[..]
ooit gehoord van electriciteitsuitval? save toch eens als je gaat werken.![]()
Ooit gehoord van computer crashende plaatjes...quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een UPS? Ik heb hier een UPS tussen zowel mijn server als mijn werkstation zitten voor het geval er een electriciteitstoring mocht optreden![]()
Als 'ie had gewild dat anderen er mogelijk schade van zouden ondervinden, had hij er heus niet bijgezet dat het linkje bedoeld was " voor de mensen die toch nog willen crashen", maar het linkje meer geplaatst zoals dat door de andere gebanden gebeurd is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Willens en wetens iets posten waardoor een ander er mogelijke schade van kan ondervinden is volgens mij wel een ban waard.
Hij gaf geen kick bij mij, ik zag alleen een lang zwart vlak op page width? Opera 8.0 that is. Prima de bimaquote:
Nog erger, het plaatje in een topic zelf zetten waardoor je niet eens op een linkje hoeft te klikken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als 'ie had gewild dat anderen er mogelijk schade van zouden ondervinden, had hij er heus niet bijgezet dat het linkje bedoeld was " voor de mensen die toch nog willen crashen", maar het linkje meer geplaatst zoals dat door de andere gebanden gebeurd is.
Maar dat niet zo subtiele verschil schijnt jou maar niet op te vallen.
Same met FireFox 1.1 (Deer Park)quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:24 schreef Tropos het volgende:
[..]
Hij gaf geen kick bij mij, ik zag alleen een lang zwart vlak op page width? Opera 8.0 that is. Prima de bima![]()
'grafkanker' en 'kutlinkje'quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:35 schreef maartena het volgende:
Hmm ik ben wel eens geintresseerd in dat plaatje om mijn computer te testen...... Kan iemand mij een hint geven waar ik op zou moeten zoeken op Google?
Het bericht zelf:http://tweakers.net/nieuws/37622/quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:39 schreef Tropos het volgende:
@maartena:
Ik ga geen directe link posten, straks ook een ban aan den broek. Maar kijk hier eens:
http://tweakers.net/nieuws/dag/1118268000
Alt+F4 was genoeg hier maar 't blijft een vieze streek om zo'n crashpic direct in een topic te zetten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:48 schreef maartena het volgende:
HmmMijn PC had er moeite mee
2.8 Ghz, 2 Gb geheugen.....
Maar crashen deed ie niet. Hij zette wel MSIE op de volle 100% CPU gebruik en mijn muis bewoog zo'n beetje om de 5 seconden van plaats zodat het me wat tijd kostte om CTRL-ALT-DEL op te krijgen, op "task manager" te klikken en "end task" te doen op IEXPLORE.EXE
Dat is het mooiste draadje op FOK!, hulde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het banmeldtopic kan je trouwens vinden in FOK!mededelingen
Wat boeit dat nou man, zodra die kut Amerikaan weer met zijn VS propaganda begint heeft iedereen hem meteen weer door en is ie zo weer wegquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:02 schreef ChuckyPancamo het volgende:
Binnenkort word al die amerikaanse propaganda dus onder een andere naam gespammed.
Godver, iets geeft me de drang om dat plaatje zelf uit te proberen.... kan me niet beheersen, maar heb ook geen zin in een crashquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het bericht zelf:http://tweakers.net/nieuws/37622/
Een linkje staat in een van de reacties onder het bericht.
Whahaha je verwijt Vampier dat je last hebt van het dubbelklik/digisukkel virus.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:10 schreef The_Terminator het volgende:
Vampier, jij vuile kankerhoer. Doodat jij net dat fucking pc crashende plaatje in een topic poste ben ik net 158 regels aan programmeer code en een stageverslag kwijt geraakt. Je hebt geluk dat je in America woont, anders had ik je even een bezoekje gebracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het crashende plaatje staat in dit topic: 'http://forum.fok.nl/topic/714599' NIET OPENEN!
Nee, het ging hier dus niet om het uit automatisme geklikt hebben op zo'n 'gevaarlijke' link.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Whahaha je verwijt Vampier dat je last hebt van het dubbelklik/digisukkel virus.
Gebruik je IE.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, het ging hier dus niet om het uit automatisme geklikt hebben op zo'n 'gevaarlijke' link.
Vampier had het plaatje dat veel pc's doet crashen verwerkt in een Fok!topic. Opende je dat normaal ogende Fok!topic crashte je pc.
Het openen van een normaal ogend Fok!topic kun je niet scharen onder het 'dubbelklik/digisukkel' virus lijkt mij.
domme kneus, het was een bekende manier om iemands pc te doen crashen dat willens en wetens gebruikt is door de gebanden.. doe zelf eerst eern reality check of een leesjeininhetonderwerp check.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:45 schreef Stormer het volgende:
wacht even, een reality check, er wordt een plaatje gepost en iemand zijn pc crasht omdat hij te onbenullig is om dat ding dusdanig te configureren dat het goed werkt. En dan wordt de poster van het plaatje gebanned????
*ROFL*, de moderatie op dit forum blijft gewoon humoristisch![]()
![]()
![]()
Nee, het heeft niets te maken met het verkeerd configureren van je browser, maar dit is een bug in IEquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:45 schreef Stormer het volgende:
wacht even, een reality check, er wordt een plaatje gepost en iemand zijn pc crasht omdat hij te onbenullig is om dat ding dusdanig te configureren dat het goed werkt. En dan wordt de poster van het plaatje gebanned????
*ROFL*, de moderatie op dit forum blijft gewoon humoristisch![]()
![]()
![]()
Ik had anders nergens last van.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dom gelul want in FF crasht ie ook.![]()
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |