Nee, het ging hier dus niet om het uit automatisme geklikt hebben op zo'n 'gevaarlijke' link.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Whahaha je verwijt Vampier dat je last hebt van het dubbelklik/digisukkel virus.
Gebruik je IE.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, het ging hier dus niet om het uit automatisme geklikt hebben op zo'n 'gevaarlijke' link.
Vampier had het plaatje dat veel pc's doet crashen verwerkt in een Fok!topic. Opende je dat normaal ogende Fok!topic crashte je pc.
Het openen van een normaal ogend Fok!topic kun je niet scharen onder het 'dubbelklik/digisukkel' virus lijkt mij.
domme kneus, het was een bekende manier om iemands pc te doen crashen dat willens en wetens gebruikt is door de gebanden.. doe zelf eerst eern reality check of een leesjeininhetonderwerp check.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:45 schreef Stormer het volgende:
wacht even, een reality check, er wordt een plaatje gepost en iemand zijn pc crasht omdat hij te onbenullig is om dat ding dusdanig te configureren dat het goed werkt. En dan wordt de poster van het plaatje gebanned????
*ROFL*, de moderatie op dit forum blijft gewoon humoristisch![]()
![]()
![]()
Nee, het heeft niets te maken met het verkeerd configureren van je browser, maar dit is een bug in IEquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:45 schreef Stormer het volgende:
wacht even, een reality check, er wordt een plaatje gepost en iemand zijn pc crasht omdat hij te onbenullig is om dat ding dusdanig te configureren dat het goed werkt. En dan wordt de poster van het plaatje gebanned????
*ROFL*, de moderatie op dit forum blijft gewoon humoristisch![]()
![]()
![]()
Ik had anders nergens last van.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dom gelul want in FF crasht ie ook.![]()
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |