Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijken
Het stond gewoon in [DIG], ik dacht dat een user problemen door dit geintje had opgelopen en wou alleen maar behulpzaam zijn. Je gaat er niet van uit dat het ook op het forum zelf werkt zonder op een link te klikken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijken
Hier gebeurt er niets bij die link.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.
En twijfelachtige topics dan, die zijn wel vertrouwd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Klopt... Het zal ermee te maken hebben dat 'ie bij die link het hele plaatje in het geheugen probeert te laden, ofzo, wat firefox blijkbaar niet doet als je zo'n idioot groot plaatje midden in een topic zet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.
Wat kan mij je systeem schelen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:25 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Hier gebeurt er niets bij die link.
FireFox 1.0.4
Intel P4 640 3.2 2mb
1024mb ram
gf 6600gt top
Wat kan mij schelen wat jij van mijn systeem vind?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat kan mij je systeem schelen?
Patser![]()
wat ben jij cooly!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Wat kan mij schelen wat jij van mijn systeem vind?
Ik zeg gewoon, dat hij niet op dit systeem crashed, en dat is al heel wat, aangezien mijn maat hetzelfde systeem heeft en die geeft een mooi blauw scherm weer.
BWUAHAHAH!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:25 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Hier gebeurt er niets bij die link.
FireFox 1.0.4
Intel P4 640 3.2 2mb
1024mb ram
gf 6600gt top
heeft niks te maken met de max grootte zover ik heb begrepen:quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe groot mag je plaatje maximaal zijn dan?
Dan is het misschien een geinig idee om even te kijken wat jij anders hebt dan die maat van je...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon, dat hij niet op dit systeem crashed, en dat is al heel wat, aangezien mijn maat hetzelfde systeem heeft en die geeft een mooi blauw scherm weer.
Ja, whatever.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks nounou, dit zijn rotstreken, klaar.
O, en grafkanker bestaat niet.
bovendien lieg je vast.. droom maar van dat systeem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal op een Athlon 64 3800+ met evenveel ramquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik heb er even op geklikt met FF
-PC wordt traag
-PC kast geeft een piep
-Niets reageert meer
-PC reboot
Op een athlon xp 2700+, 1024 mb ram
Je gaat me een patser vinden als ik een screenshot post van het systeem.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:29 schreef Laton het volgende:
[..]
bovendien lieg je vast.. droom maar van dat systeem.![]()
Whatevahquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Post em maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:31 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Je gaat me een patser vinden als ik een screenshot post van het systeem.
Maar goed we gaan off-topic, het plaatje laat niet alle XP systemen crashen, dat was mijn intentie om duidelijk te maken.
Dit is de eerste keer dat ik dit soort woorden op Fok! gebruik, ik ben gewoon erg gefrustreerd over het feit dat ik door één of andere bagger user data kwijt raakquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:29 schreef static het volgende:
[..]
Ja, whatever.
Kankerhoer zeker ook niet?
En je bent weg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:31 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Je gaat me een patser vinden als ik een screenshot post van het systeem.
Maar goed we gaan off-topic, het plaatje laat niet alle XP systemen crashen, dat was mijn intentie om duidelijk te maken.
Dan heb je het verkeerd gelezen. Het is een bug van XP (dus niet zozeer van de browsers), maar hij bleek gek genoeg niet te werken in firefox 1.1... De huidige versie is echter versie 1.0.4... Dit is een nieuwere versie dan 1.1quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:31 schreef ChuckyPancamo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal op een Athlon 64 3800+ met evenveel ram
Ik wist niet dat FF hier gevoelig voor was... Laatst las ik een artikel of dit probleem waarin stond dat alleen IE hier vatbaar voor was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |