Niks nounou, dit zijn rotstreken, klaar.quote:
Explorer ging meteen plat, kon niets meer doen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt ik heb het topic weggegooid, vampier gebanned en FF trok het wel maar bokte iets.
ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
Is het die bug met te grote plaatjes?
yup..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
ja. Met als verschil dat het nu geen pagina met een groot plaatje achter een link was, maar een groot plaatje middenin een topic.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
Explorerquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Explorer ging meteen plat, kon niets meer doen...
Zwans! IK heb zelfs nog gepost om te testen! Werkte prima, beetje traag mar meer ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
lul niet, dat ding trekt je hele systeem plat.
bans worden strengerquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef alwaysthebest het volgende:
het is wel een
.hit tegenwoordig zeg![]()
Ja sorryquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
en dan gauw een link neerplempen terwijl ik quote
Niet veel inderdaad, maar het in allemaal weer onnodig werk om het weer opnieuw te moeten schrijven. En dat stageverslag ben ik ook kwijt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef Tiemie het volgende:
wat zijn nou 158 regels in een applicatie....
Volgens het banmeldtopic is 'ie tot 2006 niet meer welkom...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef rotskibo het volgende:
Is die kankerslet al geband ?
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet veel inderdaad, maar het in allemaal weer onnodig werk om het weer opnieuw te moeten schrijven. En dat stageverslag ben ik ook kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |