ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
Is het die bug met te grote plaatjes?
yup..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
ja. Met als verschil dat het nu geen pagina met een groot plaatje achter een link was, maar een groot plaatje middenin een topic.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
Explorerquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Explorer ging meteen plat, kon niets meer doen...
Zwans! IK heb zelfs nog gepost om te testen! Werkte prima, beetje traag mar meer ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
lul niet, dat ding trekt je hele systeem plat.
bans worden strengerquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef alwaysthebest het volgende:
het is wel een
.hit tegenwoordig zeg![]()
Ja sorryquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
en dan gauw een link neerplempen terwijl ik quote
Niet veel inderdaad, maar het in allemaal weer onnodig werk om het weer opnieuw te moeten schrijven. En dat stageverslag ben ik ook kwijt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef Tiemie het volgende:
wat zijn nou 158 regels in een applicatie....
Volgens het banmeldtopic is 'ie tot 2006 niet meer welkom...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef rotskibo het volgende:
Is die kankerslet al geband ?
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet veel inderdaad, maar het in allemaal weer onnodig werk om het weer opnieuw te moeten schrijven. En dat stageverslag ben ik ook kwijt.
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijken
Het stond gewoon in [DIG], ik dacht dat een user problemen door dit geintje had opgelopen en wou alleen maar behulpzaam zijn. Je gaat er niet van uit dat het ook op het forum zelf werkt zonder op een link te klikken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Dus voortaan eerst je werk afmaken en dan twijvelachtige topics op fok gaan bekijken
Hier gebeurt er niets bij die link.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.
En twijfelachtige topics dan, die zijn wel vertrouwd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Klopt... Het zal ermee te maken hebben dat 'ie bij die link het hele plaatje in het geheugen probeert te laden, ofzo, wat firefox blijkbaar niet doet als je zo'n idioot groot plaatje midden in een topic zet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door die link va jou crasht ie wel... Niks geen Alt F4 ofzo dat helpt.
Wat kan mij je systeem schelen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:25 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Hier gebeurt er niets bij die link.
FireFox 1.0.4
Intel P4 640 3.2 2mb
1024mb ram
gf 6600gt top
Wat kan mij schelen wat jij van mijn systeem vind?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat kan mij je systeem schelen?
Patser![]()
wat ben jij cooly!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:27 schreef CoolyBoy het volgende:
[..]
Wat kan mij schelen wat jij van mijn systeem vind?
Ik zeg gewoon, dat hij niet op dit systeem crashed, en dat is al heel wat, aangezien mijn maat hetzelfde systeem heeft en die geeft een mooi blauw scherm weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |