kan het me voorstellen ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dit soort woorden op Fok! gebruik, ik ben gewoon erg gefrustreerd over het feit dat ik door één of andere bagger user data kwijt raak![]()
Dit was niet nodig geweest.
coolboy gaf toch duidelijk aan dat dat de gewraakte link was?quote:
Het is helemaal niet nodig om die shit te plaatsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
coolboy gaf toch duidelijk aan dat dat de gewraakte link was?
Och... ik vond het wel leuk om mijn systeem er even mee te testen..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nodig om die shit te plaatsen![]()
Wat een vertier![]()
Denkbeeldige monitorquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan het me voorstellen ja.
ik had op zn minst de monitor door de kamer gesmeten
zo ongeveer dan he.
Het is een topic over de bug in XP. Coolboy plaatste de dubieuze link en gaf duidelijk aan dat de link je pc doet crashen. Moet 'ie dan ruim een halfjaar wieberen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het is helemaal niet nodig om die shit te plaatsen![]()
Wat een vertier![]()
Ja, ik was vergeten het op te slaan. Was trouwens in Word, die maakt normaal wel backups van de bestanden waar je mee bezig bent. Helaas kan ik die backup niet meer openenen omdat deze corrupt is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Henno het volgende:
Dus je hebt je stageverslag from scratch zitten typen zonder het ook maar 1 keer op te slaan? Of is je harddisk geëxplodeerd?
Post dan lekker een progje op je pc om het te gaan testen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Och... ik vond het wel leuk om mijn systeem er even mee te testen..
En wat mij betreft staat er duidelijk genoeg bij dat het om die crashende link gaat.
gelukkig zijn nde meeste mensen niet zo oplettend zoals jij bentquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Och... ik vond het wel leuk om mijn systeem er even mee te testen..
En wat mij betreft staat er duidelijk genoeg bij dat het om die crashende link gaat.
Dat moet je niet aan mij vragen, ik ben geen modquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een topic over de bug in XP. Coolboy plaatste de dubieuze link en gaf duidelijk aan dat de link je pc doet crashen. Moet 'ie dan ruim een halfjaar wieberen?
Het is nogal wat anders dan de manier waarop de andere gebanden de links hebben geplaatst. En bij vampier viel het helemaal niet te verwachten.
reden te meer voor sommige users om het te doen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat mij betreft worden dat soort accounts gewoon gewist.
Voor dat corrupte bestand zijn ook wel weer programma's die speciaal gemaakt zijn om corrupte word bestanden te repareren of iig dat eruit te halen wat er nog uit te halen valt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik was vergeten het op te slaan. Was trouwens in Word, die maakt normaal wel backups van de bestanden waar je mee bezig bent. Helaas kan ik die backup niet meer openenen omdat deze corrupt is.
en die users leren dat dus direct afquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig zijn nde meeste mensen niet zo oplettend zoals jij bent
ik weet dat ik opo fok bagger links kan krijgen dus ik let op maar er zijn genoeg mensen die gewoon eff de link aanklikken om te kijken wat het is, en gaan daarna pas lezen...
Dit plaatje stond in een topic, het openen van het topic veroorzaakte de crash...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig zijn nde meeste mensen niet zo oplettend zoals jij bent
ik weet dat ik opo fok bagger links kan krijgen dus ik let op maar er zijn genoeg mensen die gewoon eff de link aanklikken om te kijken wat het is, en gaan daarna pas lezen...
Ik zoek wel ff op Google of ik een programma kan vinden. Ach, en anders maar weer opnieuw beginnen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Voor dat corrupte bestand zijn ook wel weer programma's die speciaal gemaakt zijn om corrupte word bestanden te repareren of iig dat eruit te halen wat er nog uit te halen valt.
Hij staat trouwens nog in de quote van ArmaniManiaquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is een topic over de bug in XP. Coolboy plaatste de dubieuze link en gaf duidelijk aan dat de link je pc doet crashen. Moet 'ie dan ruim een halfjaar wieberen?
Het is nogal wat anders dan de manier waarop de andere gebanden de links hebben geplaatst. En bij vampier viel het helemaal niet te verwachten.
quote:
Onzin...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Laton het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij vroeg er ook wel om ja
daar zit ie dan thuis met zijn supersysteem.
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Laton het volgende:
[..]
daar zit ie dan thuis met zijn supersysteem.![]()
Dat maakt iedereen weleens mee kerel. Maak je niet druk. Heb ik ook weleens gehad. Een heel geil essay geschreven. Crashte pc'tje. Ja, beginnen we weer opnieuw toch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zoek wel ff op Google of ik een programma kan vinden. Ach, en anders maar weer opnieuw beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |