En zodra je die ervaring hebt gehad, leer je dat seks zonder emoties en om de seks ook juist erg lekker isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Als je weet dat het bijt sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Ik ben nu 15quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef Nickie het volgende:
maar als je 14 bent weet je toch helemaal niet wat je met sex moet??? volgens mij krijg je dan een beetje een verkeerd beeld van sex alsof het eigenlijk niks voorstelt en je het maar met iedereen moet doen
JE PIK IS HEILIG NIET IEDEREEN MAG UM LENEN!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En zodra je die ervaring hebt gehad, leer je dat seks zonder emoties en om de seks ook juist erg lekker is.
de gemiddelde leeftijd ligt daar nog steeds (bijna?) een jaar boven...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef KarmaniaK het volgende:
Wanneer je er zelf aan toe bent. Wettelijk gezien 16, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar een jaar onder.
Het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:13 schreef Nickie het volgende:
nouuuwwwww sex zonder emoties is denk ik stukken slechter als sex met emoties.
Sex met iemand die je kent is ook zeker stukken beter dan een one-night-stand
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Weet dat sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Ze lopen in Groningen wel erg achter op de normale beschaafde wereld hè?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef Nickie het volgende:
ik weet niet volgens mij ben over het algemeen rond je 20ste pas echt er aantoe
Neuh, Rotjeknor is een fijne plekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze lopen in Groningen wel erg achter op de normale beschaafde wereld hè?
Ik was twaalf en deed het om het neuken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Als je 13 bent moet je nog niet aan sex doen. Daar moet je mee wachten tot je ouder bent en weet dat sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef Nickie het volgende:
ik weet niet volgens mij ben over het algemeen rond je 20ste pas echt er aantoe
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:25 schreef Nickie het volgende:
hahaha nee ik ben de enige denk ik. Ligt niet aan Groningen ik ben gewoon een aparte op dit gebied
Inderdaad. Een gezonde man neukt alles wat los en vast zit.quote:Geslacht: Man
Leg mij eens uit wat ik nog moet snappen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Nickie het volgende:
Ik heb een bepaald pricipe op dat gebied ik duik niet eerder met iemand in bed als ik er een goed gevoel bij heb en die persoon een beetje ken. En ik vindt dat als je 15 bent eigenlijk nog niet toe bent aan sex daar moet je mee wachten todat je alles een beetje snapt.
Wat is er zo moeilijk aan seks dan dat een 15-jarige dat niet kan snappen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Nickie het volgende:
Ik heb een bepaald pricipe op dat gebied ik duik niet eerder met iemand in bed als ik er een goed gevoel bij heb en die persoon een beetje ken. En ik vindt dat als je 15 bent eigenlijk nog niet toe bent aan sex daar moet je mee wachten todat je alles een beetje snapt.
klopt wel denk ik laag opgeleide jongeren doen het denk ik eerder.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef Spuit het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat de leeftijd waarop we voor het eerst sex hebben sterk samenhangt met het opleidingsniveau dat we genieten (=de groep waar we mee omgaan). Klopt dat?
Als je 15 bent en dan tot deze conclusie kunt komen ben je ook oud genoeg om te gaan neucken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Nickie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Nickie het volgende:
ja dat zou wel eens kunnen maar als je 13 bent denk je daar toch niet over na dan gieren de hormonen alleen maar door je lichaam dan is het enige waar je aan denkt neuken neuken neuken maar eigenlijk moet je je dan inhouden tot je je beseft wat het eigenlijk is
Lekker toch manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Nickie het volgende:
ja dat zou wel eens kunnen maar als je 13 bent denk je daar toch niet over na dan gieren de hormonen alleen maar door je lichaam dan is het enige waar je aan denkt neuken neuken neuken maar eigenlijk moet je je dan inhouden tot je je beseft wat het eigenlijk is
Goeie stelling.... prikkelend.... uitdagend.... uiterst vernieuwend ook.... duidelijk te zien dat je HBO Communicatie doet!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Als je 13 bent moet je nog niet aan sex doen. Daar moet je mee wachten tot je ouder bent en weet dat sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
Ik krijg het gevoel, dat sungaMsunitraMs reply een beetje sarcastisch bedoeld was.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef Nickie het volgende:
hahahaaha ik krijg compimentjes!!! das raar komt niet vaak voor
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Nickie het volgende:
maakt niet uit sarcastisch of niet deze lijst ik in
"Hoe oud moet je zijn voor de eerste keer?"quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:53 schreef Nickie het volgende:
jonge kent skeeln kheb toch een grotere piemel
waarom dat gezeur ik zet gewoon een stelling neer
In dat geval doe ik 'het' al bijna 10 jaar, terwijl ik eigenlijk nog zou moeten wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
16quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef Viperdesign het volgende:
Minstens 18, anders sluiten ze je op.
dit zie ik anders niet als 'laat' hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:47 schreef Misticle_lightning het volgende:
Voor vrouwens is het zowiezo verstandig om wat later aan sex te gaan beginnen. Rond de leeftijd van 16 of 17. Op die leeftijd is je vagina in staat om zonder al te veel problemen om te gaan met penetratie. Er kan minder beschadigd worden en je zal meer vocht kunnen ontwikkelen. Ook de zuurgraag in je vagina is dan wat beter van kwaliteit
Hm, ik was ook 16 toen ik was ontmaagd .. Mijn vriendin was toen 14 ... Het is geen leeftijd vind ik, maar gewoon hoe jij en je partner zich voelen. Als zij voelt dat ze er klaar voor is, dan kan het wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:18 schreef moon1702 het volgende:
Ik was 16, jong genoeg vind ik.
Jonger kan ik me moeilijk voorstellen, op je 14de ben je nog een kind vind ik.
Sex met mij staat garant voor sex met emoties. Het is namelijk om te huilen zo slecht.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sex met mij staat garant voor sex met emoties. Het is namelijk om te huilen zo slecht.
Het is een vraag Meneer, het is geen standje??quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:58 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
C'est une question Monsieur, n'est pas un position![]()
Doet me een beetje denken aan m'n oerconservatieve, streng gelovige ex, die op haar drieëntwintigste nog maagd was (bij mij hield dat natuurlijk maar drie weken stand). Vanwege principes. Ze heeft nu een ongewenst kind van drie maanden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:31 schreef tong_poh het volgende:
Als je zin hebt ben je eigenlijk biologisch gezien oud genoeg. Of het verantwoord is, is een andere vraag. Dat is per persoon verschillend. Ligt er aan of je goed voorgelicht bent en of je ouders toch voor je klaar staan indien er iets misgaat met de anticonceptie.
Ik was de eerste keer 16 en mijn vriendin 14. De moeder van haar vroeg een keer of we al sex hadden. Toen hebben we ja gezegd. Tja geweldig vond ze het niet, maar ze haalde wel condooms voor ons en zorgde er ook voor dat ze aan de pil ging. Ook zei ze dat als ze zou denken dat ze zwanger was, dat ze altijd bij haar terecht kon. Wat willen ouders nou doen? Dat kinderen het stiekem doen. Daar komen juist vaak problemen van.
Waarom dan? ALs een 13jarige alleen maar aan neuken neuken neuken denkt moet hij/zij dat vooral doen. Zolang het maar vrijwillig en veilig gebeurt, vind ik alles best. Een 13 jarig meisje die in bed wordt geluld door haar vriend is afkeurenswaardig, maar als ze zelf op hem springt, zie ik niet in waarom ze nog 5 jaar moet wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Nickie het volgende:
ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom dan? ALs een 13jarige alleen maar aan neuken neuken neuken denkt moet hij/zij dat vooral doen. Zolang het maar vrijwillig en veilig gebeurt, vind ik alles best. Een 13 jarig meisje die in bed wordt geluld door haar vriend is afkeurenswaardig, maar als ze zelf op hem springt, zie ik niet in waarom ze nog 5 jaar moet wachten.
En als jij op je 17e nog steeds geen behoefte hebt aan seks, nou dan blijf je lekker maagd.
Sim-pel.
Nee. Stelling.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:43 schreef snijder het volgende:
[..]
Het is een vraag Meneer, het is geen standje??
wat een gelul, hoe ouder je wordt (16 - 25) hoe meer je erachter komt dat het gewoon lekker is en in een behoefte voorzietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
dat sex niet gaat om het neuken maar om emoties.
mijn punt...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom dan? ALs een 13jarige alleen maar aan neuken neuken neuken denkt moet hij/zij dat vooral doen. Zolang het maar vrijwillig en veilig gebeurt, vind ik alles best. Een 13 jarig meisje die in bed wordt geluld door haar vriend is afkeurenswaardig, maar als ze zelf op hem springt, zie ik niet in waarom ze nog 5 jaar moet wachten.
En als jij op je 17e nog steeds geen behoefte hebt aan seks, nou dan blijf je lekker maagd.
Sim-pel.
Je bedoelt zoiets als ik gedaan heb?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Nickie het volgende:
uhm, dat is toch helemaal niet nodigquote:Op zondag 19 juni 2005 23:58 schreef Erick1985 het volgende:
18 is een redelijk geschikte leeftijd. Op je 12e, 13e of 14e weet je nog niet dat het speciaal hoort te zijn, en dat er liefde bij nodig etc.
Maar seks met is toch zoveel beter imoquote:Op maandag 20 juni 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, dat is toch helemaal niet nodigTis wel fijn als er liefde bij zit, maar sex zonder liefde is ook lekker hoor
Is wel verklaarbaar, trouwens. Het blijkt dat bij toenemende welvaart mensen eerder geslachtsrijp worden en de fase van kindsheid eerder ophoudt. Dat is te merken aan het eerder menstrueren van meisjes, maar ook aan het feit dat we nu al voor ons 20 ophouden met groeien, waar dat "in vroeger eeuwen" pas rond de 25/30 was (zelfde verschil geldt trouwens voor hoge en lage milieu's, mensen uit een laag milieu groeien langer door). En tsja, dan is het natuurlijk begrijpelijk dat ook de mentale ontwikkeling versnelt gaat lopen, zeker in deze tijd waarin informatie over het "volwassen" leven in feite overal om je heen te vinden is. Als je volwassen bent, heb je seks, is de boodschap, en als je hormonen dan ook vertellen dat ze seks willen, dan is het optelsommetje snel gemaakt en hoef je alleen nog een gewillig slachtoffer te vinden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:35 schreef Mukie het volgende:
alhoewel ik steeds meer merk dat kindsheid al bij 9 ophoudt tegenwoordig
Hoe erg ik het ook vind, vroegahquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef innovative het volgende:
[..]
Is wel verklaarbaar, trouwens. Het blijkt dat bij toenemende welvaart mensen eerder geslachtsrijp worden en de fase van kindsheid eerder ophoudt. Dat is te merken aan het eerder menstrueren van meisjes, maar ook aan het feit dat we nu al voor ons 20 ophouden met groeien, waar dat "in vroeger eeuwen" pas rond de 25/30 was (zelfde verschil geldt trouwens voor hoge en lage milieu's, mensen uit een laag milieu groeien langer door). En tsja, dan is het natuurlijk begrijpelijk dat ook de mentale ontwikkeling versnelt gaat lopen, zeker in deze tijd waarin informatie over het "volwassen" leven in feite overal om je heen te vinden is. Als je volwassen bent, heb je seks, is de boodschap, en als je hormonen dan ook vertellen dat ze seks willen, dan is het optelsommetje snel gemaakt en hoef je alleen nog een gewillig slachtoffer te vinden.
Niet dat ik me kan indenken dat het goed voor je is om al heel vroeg met seks bezig te zijn, en zeker niet als het om de verkeerde redenen gaat, maar grof gezegd kan een puber uit de jaren 80 al niet meer vergeleken worden met een puber van nu, simpelweg om het feit dat de welvaart vele malen hoger ligt (hoe hard we ook klagen over recessie en inflatie, de natuur vertelt ons anders. )
Uit onderzoek blijkt inderdaad dat lager opgeleiden inderdaad eerder met sex beginnen dat hoger opgeleiden, en dan bedoel ik de splitsing vmbo, havo, vwo...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef Spuit het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat de leeftijd waarop we voor het eerst sex hebben sterk samenhangt met het opleidingsniveau dat we genieten (=de groep waar we mee omgaan). Klopt dat?
Ben het met je eens hoor, dat je nog gewoon te kort op de wereld loopt om daadwerkelijk zulke keuzes te maken... Met een jaar of 12 bén je gewoon nog niet volwassen, kun je vaak consequenties en gevolgen nog niet overzien, en, net als jij, vind ik dat je eerste keer uit liefde moet zijn. Nu kun je best verliefd zijn op je 12e, maar echt serieus, neuh, dat nog niet (ook al denk je zelf van wel, natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe erg ik het ook vind, vroegah
Ik ben alleen van mening dat je gewoonweg niet volwassen KAN zijn op een zulk jonge leeftijd. Je komt dan net uit het ei sort of speak (enige uitzonderingen daargelaten). Maar goed dat is een andere discussie
lang leve de kracht van het beinvloedenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef innovative het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, dat je nog gewoon te kort op de wereld loopt om daadwerkelijk zulke keuzes te maken... Met een jaar of 12 bén je gewoon nog niet volwassen, kun je vaak consequenties en gevolgen nog niet overzien, en, net als jij, vind ik dat je eerste keer uit liefde moet zijn. Nu kun je best verliefd zijn op je 12e, maar echt serieus, neuh, dat nog niet (ook al denk je zelf van wel, natuurlijk)
't Is alleen wel lastig om geduld op te brengen als zowel je lichaam als de samenleving andere signalen geven... En vooral dat laatste vind ik écht een probleem, te veel kids die iets doen omdat ze het op tv zien, of omdat vriendjes het ook doen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:35 schreef Mukie het volgende:
let's get it over with
Volgens de Durex sexdinges test niet.. 16 jaar;)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:12 schreef diabolotin het volgende:
[..]
de gemiddelde leeftijd ligt daar nog steeds (bijna?) een jaar boven...
En een zoon dan?:P mag die wel zo vroeg beginnen als die wilt:Pquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:39 schreef Serinde het volgende:
Als ik ooit een dochter krijg, hoop ik dat ze er wat langer mee wacht dan ik![]()
en dat ze een leuke(re) kerel uitzoekt![]()
Een zoon? Die gaat z'n gang maarquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:15 schreef Garin84 het volgende:
[..]
En een zoon dan?:P mag die wel zo vroeg beginnen als die wilt:P
Trouwens... hoeft niet eens persé een kerel te zijn toch?:P
eerste keer , en dan mag ie al gangbangenquote:
De eerste keer moet uit liefde zijn... Nu ben ik het met je eens, maar er zijn (helaas?) een heleboel volwassen mensen die nog steeds gewoon neuken alleen omdat seks lekker is, en dat is nou eenmaal zo. En nu kan je dat zien als minderwaardig, het zal ook vast minder fijn zijn... Maar wie ben jij om te zeggen dat die vorm van seks niet goed is?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:56 schreef innovative het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, dat je nog gewoon te kort op de wereld loopt om daadwerkelijk zulke keuzes te maken... Met een jaar of 12 bén je gewoon nog niet volwassen, kun je vaak consequenties en gevolgen nog niet overzien, en, net als jij, vind ik dat je eerste keer uit liefde moet zijn. Nu kun je best verliefd zijn op je 12e, maar echt serieus, neuh, dat nog niet (ook al denk je zelf van wel, natuurlijk)
't Is alleen wel lastig om geduld op te brengen als zowel je lichaam als de samenleving andere signalen geven... En vooral dat laatste vind ik écht een probleem, te veel kids die iets doen omdat ze het op tv zien, of omdat vriendjes het ook doen.
Sure. 't Is toch een gozer of niet danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef coz het volgende:
[..]
eerste keer , en dan mag ie al gangbangen![]()
Krijg je dan zo weinig complimentjes dat je ze inlijst?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Nickie het volgende:
maakt niet uit sarcastisch of niet deze lijst ik in
Brengt een paar problemen met zich mee. Het is waarschijnlijk dat iemand die op haar 12e seks heeft hier later spijt van krijgt als haar houding ten opzichte van seks verandert, eerder dan volwassenen in ieder geval. En het andere probleem dat je krijgt is dat kinderen aan seks gaan beginnen enkel omdat het "cool" is, of omdat "hun vriendjes het doen". En dan krijg je dus in weze meisjes die tegen hun zin aan seks doen, wat natuurlijk niet goed is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat een dom geblaat zeg dat sex "de eerste keer uit liefde moet" alsof het daarna niet meer zo is?
En als iemand van 12 eraan toe is om geneukt te worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen; zoals hierboven gezegd als je 17 bent is dat goed, ben je 30 is dat ook goed. Maar jonger is dan weer niét goed?! Lijkt me zó persoonlijk dat je er zelfs geen oordeel over mag vellen (persoonlijk vind ik 20 héél oud, klinkt meer alsof je eerder niemand kon krijgen maar zoals ik zeg ik vel daar geen oordeel over)
is dat jouw versie van "wachten op de ware"?quote:dan op haar 15e ergens achter een kroeg in een steegje tegen een muur.
Dat niet, maar je eerste verliefdheid zet een stap voor de rest van je "verliefdheden".quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat een dom geblaat zeg dat sex "de eerste keer uit liefde moet" alsof het daarna niet meer zo is?
Ik zeg niet wachten op de ware. Maar wel echt naar jezelf en je lichaam luisteren of je het daadwerkelijk wil en of degene die je voor je hebt ook wel degene is met wie je je eerste keer wilt beleven. Sommige meisjes van 12 doen zich al heel volwassen voor, maar het zijn nog kinderen. Kijk alleen al naar hun lichaam, terwijl een lichaam zich, volgens mij, sneller ontwikkeld dan de geest.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef SadKingBilly het volgende:
En als iemand van 12 eraan toe is om geneukt te worden, wie zijn wij dan om daarover te oordelen; zoals hierboven gezegd als je 17 bent is dat goed, ben je 30 is dat ook goed. Maar jonger is dan weer niét goed?! Lijkt me zó persoonlijk dat je er zelfs geen oordeel over mag vellen (persoonlijk vind ik 20 héél oud, klinkt meer alsof je eerder niemand kon krijgen maar zoals ik zeg ik vel daar geen oordeel over)
Wat een onzin dat "wachten op de ware". Als je lichaam zegt dat het tijd wordt en je hebt zelf de behoefte wat te proberen (en de gelegenheid) waarom zou dat dan niet kunnen. Ik zou persoonlijk liever zien dat mijn dochter van 12 het thuis op haar veilige kamertje deed met iemand van 14 dan op haar 15e ergens achter een kroeg in een steegje tegen een muur.
oke, de zin 'die horen....' is misschien niet zo goed gekozen. En zoals jij het hebt gedaan, hartstikke goed... Waarschijnlijk was jij lichamelijk al iets volwassener dan menig kind. Ik vind alleen dat in deze maatschappij de nadruk te veel ligt op seks, dat seks moet, dat een leven zonder seks saai is. kijk alleen al naar de clips die er te zien zijn. Veel kinderen laten zich hierdoor leiden, omdat zij denken dat het moet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef erodome het volgende:
Wat nou die horen dat en dat te doen, dat beslist iemand nogsteeds lekker zelf.
Ik was 12, supernieuwschierig, niets een over mijn oren verliefd en heb er echt geen spijt van gehad, had ik moeten wachten, welnee, had ik kunnen wachten, absoluut, was ik al volwassen HELL NO!!1, maar heb ik er schade van opgelopen, nope ook niet...
Ik wilde het gewoon perse, het zou en moest gebeuren en toen ik op vakantie was heb ik het dan ook gedaan, niet om stoer te zijn, niet om erbij te horen, gewoon omdat ik dat wilde op dat moment.
Maar dat staat op zich los van de discussie van hoe oud je moet zijn voor de eerste keer... Dat is meer een discussie over dat de nadruk in deze maatschappij teveel ligt op de handeling seks, en niet op de gevoelens. Want dát is hier verkeerd aan, niet de leeftijd (kennelijk, ik zie net als jij niets ergs in erodome's eerste seksuele ervaring).quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oke, de zin 'die horen....' is misschien niet zo goed gekozen. En zoals jij het hebt gedaan, hartstikke goed... Waarschijnlijk was jij lichamelijk al iets volwassener dan menig kind. Ik vind alleen dat in deze maatschappij de nadruk te veel ligt op seks, dat seks moet, dat een leven zonder seks saai is. kijk alleen al naar de clips die er te zien zijn. Veel kinderen laten zich hierdoor leiden, omdat zij denken dat het moet.
Goed zo en ik was nog wel wat ouder..................was er niet eerder aan toe maar dat betekend wel dat ik nu wel 3 dubbel en dwars er van geniet. Heb zelfs het idee dat ik naar meer dan normaal behoeftig ga neigenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:27 schreef ma_jojo het volgende:
Vind het echt grote bullshit wat er vaak wordt gezegd van "Op je 16e moet het er wel 'ns van komen..." etc. Iedereen moet dat lekker voor zichzelf weten. Ben 17 en nog maagd, en dat blijf ik tot ik een echt leuke jongen tegenkom
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
Ik vind 9 toch wel aan de jonge kant. 10 is toch wel de minimumleeftijd.
hehehehehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
Ik vind 9 toch wel aan de jonge kant. 10 is toch wel de minimumleeftijd.
Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:32 schreef sig000 het volgende:
Ik heb mijn eerste na wat jaren samenzijn eruit gezet omdat we toch uit elkaar groeiden helaas..
Maar ik ben wel trouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:33 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Zie je wel zoals ik schreef blijf je vaak toch niet aan je eerst keer persoon hangen![]()
Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel trouw.. Totdat ik er genoeg van heb.
.
Raar ik denk daar nooit al ervoor aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:40 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Ik ben trouw en als ik er genoeg van heb of met het idee speel om ontrouw te zijn dan dump ik VOORDAT ik iets anders uitspook. Toch wel netjes he![]()
![]()
Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begripquote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Raar ik denk daar nooit al ervoor aan?.
Het overkomt me..
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:45 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Komt omdat je een man bent.......................mannen zijn trager van begrip![]()
![]()
Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.Maar mannen reageren wel sneller.
.
er moet toch ergens een verschil zitten om 't aantrekkelijk te maken
Ik ben lui en open haast nooit een topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:57 schreef meissie24 het volgende:
[..]
Hahahaha, oke jij wint!! Maare je bent wel beetje saai vandaag.............ik heb geen leuke topics meer om op te reageren.......![]()
Wahahahahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben lui en open haast nooit een topic..
Die 1e keer blijft toch altijd speciaal..
en als zij het nou eens voorschieten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef BeaverFever het volgende:
Ik ben 16 en ik mag niet eens een vriendin van me ouders
Er is dus wel een grensquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:00 schreef DS4 het volgende:
Ik was er zo vroeg bij dat ik als ik vele reacties hier moet geloven ik nu toch wel emotioneel beschadigd moet zijn, laat staan het meisje waarmee ik voor het eerst sex had.
Toch ben ik prima terecht gekomen en zij ook (spreek haar af en toe nog wel eens).
Er is gewoon geen leeftijdsgrens. Ja, wettelijk. Maar verder zijn kinderen, ook ver beneden hun 12e sexueel. Ondanks het sociale taboe dat erop rust.
Puur formeel:quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
Er zijn inderdaad meerdere grenzen, zie titel XIV Wetboek van Strafrecht. Twee achtjarigen kunnen overigens gerust experimenteren, zij zijn toch niet vervolgbaar (of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn, maar dit is wel bijzonder vergezocht).quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Is dat zo, is er echt een wettelijke grens, of geld die alleen voor leeftijdsverschillen, mogen bv 2 acht-jarige niet gewoon expirimenteren?
Persoonlijk zou ik zeggen dat er wel grenzen zijn, maar die zijn met name gericht op bescherming van de jeugdige; het is niet zo dat je vervolgd zal worden als je je zeg op je 14e seksueel gaat ontplooien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:30 schreef erodome het volgende:
Dus is er eigenlijk geen grens, alleen wat richtlijnen om schade zoveel mogelijk te verkomen.
Wat is de schade?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
of het moet een civiele actie ogv onrechtmatige daad (risicoaansprakelijkheid van art 6:169 BW) zijn
Ik zei toch dat het vergezocht was; schade zou kunnen bestaan uit letselschade (hoge doktersrekening), onrechtmatigheid in schending van de lichamelijke integriteit; maar we zitten dan toch al snel in de richting van hardhandig stokken in bepaalde lichaamsopeningen duwen. Eigen schuld slechts in zoverre dat het kind zich heeft laten meeslepen. Zoals uit het vorenstaande blijkt, zal doktertje spelen hier natuurlijk onvoldoende zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de schade?
Hoezo onrechtmatig?
Eigen schuld?
Ouders werkelijk aansprakelijk?
Odz: niet alleen vergezocht, maar gewoon ook volslagen onhaalbaar. Ik zie de rechter al van zijn stoel vallen van het lachen indien de ouders van 8 jarige 1 de ouders van 8 jarige 2 dagvaarden omdat hun kids "doktertje spelen".
Ik eigenlijk ook, maar mijn verbeelding sloeg even op hol; dat kwam vast door het gebruik van het woord experimenteren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef DS4 het volgende:
Stokken? Ik had het gewoon over sex zonder letsel (dat lukt mij meestal prima).
Experimenteren met stokken is zooo stenen tijdperk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar mijn verbeelding sloeg even op hol; dat kwam vast door het gebruik van het woord experimenteren.
Ligt eraan, met leeftijdsgenootjes vind ik het wat anders, maar een 13 jarigequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Nickie het volgende:
Eigenlijk liever een 16 jarige, die weten weer meer af van voorbehoedsmiddelen enzo... Toch?.. Een dertienjarige zie ik echt geen condoom kopen en om zijn piemeltje wringen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ligt eraan, met leeftijdsgenootjes vind ik het wat anders, maar een 13 jarige
moet niet met iemand van 16 gaan zitten neuken.
Maar als diegene er echt aan toe is, LICHAAMLIJK en GEESTELIJK, vind ik dat het moet kunnen.
De ene is op zijn 13e al een stuk verder in ontwikkeling als de ander.
Dude, sex deden de oermensen ook, daarom ben jou nou hier....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Nickie het volgende:
en jou de kans om een jong meisje te geven.. no way..quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef Gucci het volgende:
[..]
Dude, sex deden de oermensen ook, daarom ben jou nou hier....
Sex is een instinct, de mensen hebben het er alleen moeilijker op gemaakt om er ook een relatie bij te nemen, neuk toch gewoon als je wil neuken, als jij vind dat je daar 18 voor meot zijn kan dat lekker ja..
Tenslotte...
Hoe dichter bij de 0, de strakker om de lul![]()
Hoe komt het dat jij dat zo goed weet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:55 schreef Appeltaarten het volgende:
vanaf 16 jr en ouder..
Alhoewel ik zelf nog maagd ben, denk ik dat je dan toch iets mist.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Little_Meanie het volgende:
sex gaat niet om emoties, is gewoon pure lust
met een beetje mzzl kom ik daar nog achter.. hehehehehequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij dat zo goed weet?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Lotz0r het volgende:
ah, lekker boeiend, wanneer je dr zelf zin in hebt... je moet er wel even voor zorgen dat je eerste keer niet zo'n ramp wordt enzo, niet een one-night-stand enzo...en zorgen dat je in ieder geval op de hoogte bent van de gevolgen die het met zich mee kan brengen..
ben nu 15, en nog maagd, en ik zie vanzelf wel wanneer het komt, maakt verder ook nie tzo uit toch?
Wat dan, en waarom?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef yootje het volgende:
[..]
Alhoewel ik zelf nog maagd ben, denk ik dat je dan toch iets mist.
ik ben toch wel aardig gezond dacht ik, maar als er naast ons eens koeien in de wei lopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad. Een gezonde man neukt alles wat los en vast zit.
watte?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:20 schreef Rhoona het volgende:
ik was 14... Nooit geen spijt van had. Denk dat ik er wel klaar voor was en ik wist echt wel het een en ander van voorbehoudsmiddelen en zo.
Denk als je zo jong bent het juist meer om gevoel enz draait (ookal is het het gevoel om er bij te horen.. niet bij mij het geval trouwens) dan puur lust, wat weet je nou van lust op je 14e...?
Grapje toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:19 schreef Wunk het volgende:
't gaat niet om oud..., 't gaat om getrouwd !!!!
Geen sex voor je getrouwd bent ja, heb je nooit naar mijnheer pastoor geluisterd ???
Dus als je als 12-jarige uitgehuwelijkd word heb je mazzel, heeft je pa te weinig kamelen en je word pas op je 30e omgeruild zul je dus moeten wachten..
Maar ben je ook in staat om dat zelf te beoordelen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer je er zelf aan toe bent. Geestelijk en lichaamlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |