Hoe komt het dat jij dat zo goed weet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:55 schreef Appeltaarten het volgende:
vanaf 16 jr en ouder..
Alhoewel ik zelf nog maagd ben, denk ik dat je dan toch iets mist.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Little_Meanie het volgende:
sex gaat niet om emoties, is gewoon pure lust
met een beetje mzzl kom ik daar nog achter.. hehehehehequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij dat zo goed weet?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 10 juli 2005 01:38 schreef Lotz0r het volgende:
ah, lekker boeiend, wanneer je dr zelf zin in hebt... je moet er wel even voor zorgen dat je eerste keer niet zo'n ramp wordt enzo, niet een one-night-stand enzo...en zorgen dat je in ieder geval op de hoogte bent van de gevolgen die het met zich mee kan brengen..
ben nu 15, en nog maagd, en ik zie vanzelf wel wanneer het komt, maakt verder ook nie tzo uit toch?
Wat dan, en waarom?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef yootje het volgende:
[..]
Alhoewel ik zelf nog maagd ben, denk ik dat je dan toch iets mist.
ik ben toch wel aardig gezond dacht ik, maar als er naast ons eens koeien in de wei lopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef teknomist het volgende:
Inderdaad. Een gezonde man neukt alles wat los en vast zit.
watte?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:20 schreef Rhoona het volgende:
ik was 14... Nooit geen spijt van had. Denk dat ik er wel klaar voor was en ik wist echt wel het een en ander van voorbehoudsmiddelen en zo.
Denk als je zo jong bent het juist meer om gevoel enz draait (ookal is het het gevoel om er bij te horen.. niet bij mij het geval trouwens) dan puur lust, wat weet je nou van lust op je 14e...?
Grapje toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:19 schreef Wunk het volgende:
't gaat niet om oud..., 't gaat om getrouwd !!!!
Geen sex voor je getrouwd bent ja, heb je nooit naar mijnheer pastoor geluisterd ???
Dus als je als 12-jarige uitgehuwelijkd word heb je mazzel, heeft je pa te weinig kamelen en je word pas op je 30e omgeruild zul je dus moeten wachten..
Maar ben je ook in staat om dat zelf te beoordelen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer je er zelf aan toe bent. Geestelijk en lichaamlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |