quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:16 schreef snellejelle het volgende:
vanavond parteee
stereo aansluiten bij mijn zus
t was vast ijsmeis, die heeft toch geen tieten?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:18 schreef Houniet het volgende:
_O- Laat ik een dame voor bij de supermarkt
ijsmeis en n.p.
klopt.. geenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t was vast ijsmeis, die heeft toch geen tieten?
jij wel hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
t was vast ijsmeis, die heeft toch geen tieten?
quote:
heb je hem weerquote:
tis de italiaanse frans bauerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:37 schreef Houniet het volgende:
wie is die kerel, zorro senior?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:39 schreef Fisher het volgende:
tering snelle, doe dat plaatje eens weghalen
hij is weg hoor, sorryquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:38 schreef Geitje82 het volgende:
Deze afbeelding is 2008 * 3040 pixels en 1976KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:47 schreef JDude het volgende:
Ik ben vandaag eerder naar huis gesneakt
En... Fok! is geblokkeerd op m'n stage
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben ik weer
ik moest sollicitanten bellen om ze uit te nodigen voor een gesprek
pasta met een tonijnsteak?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
heb je nog ideeen wat ik vanaaf kan koken?
mag je ook de gesprekken houden?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ben ik weer
ik moest sollicitanten bellen om ze uit te nodigen voor een gesprek
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:53 schreef c0mpleX het volgende:
zorgen jullie wel voor voldoende rust-momenten? ik heb nml t idee dat jullie veels te hard werken
ja ik werk ook veels te hardquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:53 schreef c0mpleX het volgende:
zorgen jullie wel voor voldoende rust-momenten? ik heb nml t idee dat jullie veels te hard werken
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Alle sites waar ik mijn tijd verdeed zijn geblockt sinds gisteren.
Maar fok niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Alle sites waar ik mijn tijd verdeed zijn geblockt sinds gisteren.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ geitje, je hebt vast wel aardappelen, paprika, ui en knoflook. snij alles in blokjes (knoflook in plakjes) mik dat in de oven voor ruim een uur met olijfolie. Na een uur feta eroverheen brokkelen. heeeeerlijk
dat is echt heerlijk. je kan ook nog spekjes eroverheen doen ipv feta. en als je van pittig houdt een hele peper eroverheen.quote:
klinkt lekkahquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@ geitje, je hebt vast wel aardappelen, paprika, ui en knoflook. snij alles in blokjes (knoflook in plakjes) mik dat in de oven voor ruim een uur met olijfolie. Na een uur feta eroverheen brokkelen. heeeeerlijk
nog een lekkere:quote:
Neh, ik houd niet van rijstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog een lekkere:
zalm in ovenschool, water eroverheen gieten tot hij onderstaat. dat afgedekt in de oven, totdat de zalm gaar is. Het water waar je de zalm in gegaard hebt doe je in een pan, daar doe je rijst bij en dan kook je de rijst in het kookvocht. Tegelijkertijd kook je eieren. Als de rijst klaar doe je er oosterse kruiden over. Vissaus erbij. en dan alles in de ovenschaal bij elkaar. lekker door elkaar mixen... hmmmmmmmm
rielekstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef Houniet het volgende:
dan kan ik een bus eerder nemen die een andere route rijdkortom, een uur eerder thuis de hele week
Hoor jij iemand zeurenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Een aantal van jullie krijgen dan tenminste nog een hongerloontje....
Ik heb stage gelopen in het onderwijs. Van die pipo's heb ik meegemaakt. Zit je fecking uitgebreid uit te leggen dat je de opleiding SPW 3 doet, niet de Pabo..... en dat je taken in de klas dingen zijn als:
* individuele begeleiding voor kinderen met een leerachterstand of taalachterstand ofzo.
* groepjes begeleiden met lezen.
* knutselen klaarzetten, begeleiden, opruimen.
* gym begeleiden...
...enzovoorts.
'Wil je een taallesje geven?' 'Ik vind dat je te weinig voor de klas staat.'
Ik : 'Ik wil graag een vaste taak in de klas.'
Zij: 'Je doet te weinig'
Frustrerend! Ik heb in een klas stage gelopen, die liep zo goed dat ik er echt niet nodig was.
En dan aan de telefoon van tevoren zeggen: 'Ik kan wel wat hulp gebruiken.'
Maar wel al mijn taken aan de hulpmoeders geven en mij erop aankijken dat ik niks zit te doen, behalve propjes opruimen en lief kijken naar de kinderen.
Wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
dan wel hoor. vriend lustte ook geen rijst, totdat ie dat at.quote:
Wat is dan het verschil tussen SPW3 en gewoon de Pabo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Een aantal van jullie krijgen dan tenminste nog een hongerloontje....
Ik heb stage gelopen in het onderwijs. Van die pipo's heb ik meegemaakt. Zit je fecking uitgebreid uit te leggen dat je de opleiding SPW 3 doet, niet de Pabo..... en dat je taken in de klas dingen zijn als:
* individuele begeleiding voor kinderen met een leerachterstand of taalachterstand ofzo.
* groepjes begeleiden met lezen.
* knutselen klaarzetten, begeleiden, opruimen.
* gym begeleiden...
...enzovoorts.
'Wil je een taallesje geven?' 'Ik vind dat je te weinig voor de klas staat.'
Ik : 'Ik wil graag een vaste taak in de klas.'
Zij: 'Je doet te weinig'
Frustrerend! Ik heb in een klas stage gelopen, die liep zo goed dat ik er echt niet nodig was.
En dan aan de telefoon van tevoren zeggen: 'Ik kan wel wat hulp gebruiken.'
Maar wel al mijn taken aan de hulpmoeders geven en mij erop aankijken dat ik niks zit te doen, behalve propjes opruimen en lief kijken naar de kinderen.
Wraaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
ik vind rijst gewoon viesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan wel hoor. vriend lustte ook geen rijst, totdat ie dat at.
curry is ook lekker:
knoflook, ui, vlees en kerrie aanbakken in de pan totdat alles beetje bruin is. Tomaten uit pak erbij (en de saus) twee lepels pindakaas erbij. Dat allemaal afgedekt in de oven, onegeveer 45 minuten. rijst of iets anders klaar maken. En dan lekker curry eten
Ik doelde op het zinnetje in dat gedicht: voor een hongerloontjequote:
aha owkee, nou tis best hard werkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik doelde op het zinnetje in dat gedicht: voor een hongerloontje
Ik bedoel dus het gedicht in de welkomsttekst.
ik moet tot half 6quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:14 schreef leolinedance het volgende:
He jongens hoe lang moeten jullie nog? Ik ga nu bier drinken op het terras en daarna eten met mijn collega's![]()
Morgen na de middag zaalvoetballen![]()
Donderdag werken (verslag afmaken)
Vrijdag TAARTvakantie!!
![]()
laten we het hopenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ja, pff.....gelukkig hoef ik volgend schooljaar pas weer verder. En gelukkig heb ik een nieuwe leuke stageschool. Ben er langsgeweest en het sprak me aan. Dus misschien zie je me noooooit meer klagen
Bedankt voor de welkomstgroet Houniet
y.w.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ja, pff.....gelukkig hoef ik volgend schooljaar pas weer verder. En gelukkig heb ik een nieuwe leuke stageschool. Ben er langsgeweest en het sprak me aan. Dus misschien zie je me noooooit meer klagen
Bedankt voor de welkomstgroet Houniet
[pffff mode]quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet tot half 6
veel plezier
tot ziens
rustig aan
einde bericht
dat kanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind rijst gewoon vies
curry lijkt me wel wat maar dan met pasta
ach, 't is nog op de dag zelf... moet kunnenquote:
biertje?quote:
nee dat nietquote:
dag geitje, tot morgenquote:
een sexdatequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:47 schreef Houniet het volgende:
wat vind een meisje van 18 nou leuk om te krijgen
Een dikke harde paal die haar mondje volblaftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:47 schreef Houniet het volgende:
wat vind een meisje van 18 nou leuk om te krijgen
dunno, blijkbaar wilt hij geen pics plaatsenquote:
Zal het wel niet veel zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
dunno, blijkbaar wilt hij geen pics plaatsen
neuh, waarschijnlijk niet... hoenietie kennendequote:
Like it's my ownquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:56 schreef Fisher het volgende:
maar hee ik ga zachtjes afsluiten... bewaak jij 't fort?
hojje
5 uur op! Mên, hoe hou je het vol?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Mr-Z had nog een vraag gesteld in het vorige topic.
Ik loop momenteel stage bij een aannemersbedrijf voor mijn HTS bouwkunde studie.
Begin om 7 uur, maar ben er dus meestal wat vroeger. moet 5 uur op omdat ik lange reistijd heb.
dus zit 's ochtends altijd nog even op internet
ahhh oke.. ja ik begin ook om 7 uur, maar zit bijna de hele dag op fokquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Mr-Z had nog een vraag gesteld in het vorige topic.
Ik loop momenteel stage bij een aannemersbedrijf voor mijn HTS bouwkunde studie.
Begin om 7 uur, maar ben er dus meestal wat vroeger. moet 5 uur op omdat ik lange reistijd heb.
dus zit 's ochtends altijd nog even op internet
vroeg naar bed o.a.quote:
Wat bevalt je niet aan 235?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Megter het volgende:
De Stagiairs #235![]()
Ik lees nog steeds alles
Hier hetzelfde.. maar ik ga er niet eerder voor naar bed.. ik ga er ook pas om 6 uur uit, en dat vind ik net de grens van TE vroeg... veel vroeger moet het dus niet wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vroeg naar bed o.a.
en het went ook wel
moet ook zeggen dat ik het er erg naar mijn zin heb
ik heb weinig tijd voor fokquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ahhh oke.. ja ik begin ook om 7 uur, maar zit bijna de hele dag op fokhoewel ik vanmiddag toch maar ff aan mijn verslagen begonnen ben, hoewel ik die toch niet af krijg...
Maar ik zie je morgen vroeg dus![]()
ik heb lange reistijd, moet echt 6 uur op z'n laatst de deur uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. maar ik ga er niet eerder voor naar bed.. ik ga er ook pas om 6 uur uit, en dat vind ik net de grens van TE vroeg... veel vroeger moet het dus niet worden![]()
klopt, dat vind ik ook erg fijnquote:En het grote voordeel.. vroeg afgewerkt![]()
tsja mij laten ze te vrij en daar kan ik niet mee om gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb weinig tijd voor foken dat is alleen maar goed volgens mij.
Mijn verslagen heb ik net gisteren afgerond dus dat is mooi
En morgen zie je me niet zo vroeg, ik moet morgen naar het hoofdkantoor van het bedrijf. En daar mag ik morgen later aanwezig zijn, en het is ook nog eens dichterbij dan de bouw waar ik stage loop.
Moet niks.. als ik zeg ik begin om 8 of 9 uur dan kom ik zo laat, maar dat betekend dat ik natuurlijk 's middags dan langer door moet gaan en daar houd ik niet van. 7 uur is het kantoor open dus begin ik zo vroeg met alle plezierquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
Wat leuk, de beide heerschappen moeten vroeg op
Ja, dat doet mn begeleider ook. Om vervolgens tot 5 uur te blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Moet niks.. als ik zeg ik begin om 8 of 9 uur dan kom ik zo laat, maar dat betekend dat ik natuurlijk 's middags dan langer door moet gaan en daar houd ik niet van. 7 uur is het kantoor open dus begin ik zo vroeg met alle plezier![]()
Nee ik niet, gelukkig eigenlijk, ik word lekker ingezet voor veel dingen. alleen maar leerzaam en erg leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja mij laten ze te vrij en daar kan ik niet mee om gaanDe hele dag wat internetten enzo
![]()
Maar ja.. mijn leraar zei letterlijk: Doe maar rustig aan met je studie hoor, als je studietijdverlenging krijgt krijg IK een bonus, jij blijft studie financiering houden en als je het voor de kerst afrond kan je zelfs nog het lesgeld terug vragen..
Dus ik maak die verslagen nog wel rustig af, daarna nog een ondernemersplannetje schrijven en verdedigen en mijn opleiding is klaar.. ik heb ook geen les meer ofzo
inderdaad het wend zeker op den duur..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb lange reistijd, moet echt 6 uur op z'n laatst de deur uit.
en ik merk ook wel dat ik niet echt heel vroeg naar bed ga, ik lijk minder slaap nodig te hebben laatste tijd.
[..]
klopt, dat vind ik ook erg fijn
Ja ik zit nu een jaar bij dat bedrijf, het eerste half jaar heb ik op alle onderdelen meegelopen, het tweede half jaar fulltime op kantoor, maar ook af en toe in de proefbakkerij producten maken (en dat is het leukste werk wat er is )quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee ik niet, gelukkig eigenlijk, ik word lekker ingezet voor veel dingen. alleen maar leerzaam en erg leuk.
Mijn verslagen moesten wel nu af, heb na deze week nog maar 2 weken stage. en dan alleen volgend jaar nog modules en afstuderen
sinds wanneer ben jij modje?quote:
sinds vanmiddagquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij modje?
beetje testen in oud topic hè
Ik moet totaal 2 stages lopen die bij elkaar 1 studiejaar volmaken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja ik zit nu een jaar bij dat bedrijf, het eerste half jaar heb ik op alle onderdelen meegelopen, het tweede half jaar fulltime op kantoor, maar ook af en toe in de proefbakkerij producten maken (en dat is het leukste werk wat er is )
Da's mooi.. zolang we allemaal maar tevreden zijn met ons eigen dingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik moet totaal 2 stages lopen die bij elkaar 1 studiejaar volmaken.
Op deze stage zat ik eerst bij de uitvoering, en nu bij de werkvoorbereiding, beide is erg leuk moet ik zeggen
pcies!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da's mooi.. zolang we allemaal maar tevreden zijn met ons eigen ding![]()
Bijna weekend dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:11 schreef Xilantof het volgende:
Ik hoefde vandaag niet vroeg op, ik maar naar het hoofdkantoor van het bedrijf.
moet dus over 20 min weg.
Morgen weer makkelijk dagje, feestje van het hoogste punt
Vrijdag moet ik ook een dag naar school
Zo ziet elke dag bij mij eruitquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:35 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k heb gewoon nix te doen vandaag behalve fok!-en![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Dinsdag 14 Juni 2005 (00:00 - 23:59)
1. snellejelle 241
2. Twisted_fok 215
3. buzzer 205
3. Houniet 205
5. Fisher 203
6. Godlike02 197
7. Stuart 191
8. tong80 188
9. Lupa_Solitaria 182
10. Tranceptor 173
11. Alicey 171
12. hermandeperman 168
13. Sjoe538 164
14. QyRoZ 163
15. PrintScreen 160
16. Svensational 152
17. D.Rose 151
18. milagro 146
19. Dr_Flash 136
20. pos 133
21. pyl 120
22. pberends 119
23. Ynske 114
24. mother-mother 112
25. PieterCK 108
26. qu63 105
27. dolle_hond 104
27. Alexxxxx 104
29. Conflict 101
29. goddess-in-heaven 101
31. MUUS 98
32. yvonne 97
33. Dead-Doll 96
34. AMD64 95
34. tonks 95
34. jitzzzze 95
34. ijsmeis 95
34. Shreever 95
39. Duderinnetje 94
39. cafca 94
41. Teardrop-nl 93
42. es70 92
42. MouseOver 92
44. JaWi 91
45. the_legend_killer 90
45. BadKeukenTegel 90
47. Litso 89
48. Pheno 84
49. user-x 83
49. Mr-Z 83
51. Youssef 82
52. Tha_T 81
53. Xebrozius 80
53. timbob 80
55. BoJo 79
55. Aaahikwordgek 79
57. teknomist 77
57. du_ke 77
59. Tokay 73
59. Johan_de_With 73
59. DennisMoore 73
62. Dizer 71
63. Havoc 69
64. Calella 67
65. MissyMirjaM 66
65. surferr 66
65. Kleffe_Dop 66
68. Berkery 65
68. Prep2Fight 65
70. Snakey 64
70. VoreG 64
70. Martijn_77 64
73. BVO 63
73. GLO 63
75. Bluezz 62
75. TerroRobbie 62
75. Zwansen 62
75. Nolius 62
79. Yorrit 61
80. melismay 58
80. Sjoewe 58
80. Drugshond 58
80. DeTolk 58
84. Klasse 57
85. Suijk 56
85. gr8w8 56
85. Sjowhan 56
85. Skv 56
85. kastanova 56
90. Dromenvanger 55
90. Bengeltje 55
90. zoalshetis 55
90. Natalie 55
90. iamredleader 55
95. Brighteyes 54
95. cerror 54
95. BazzoS 54
95. Geitje82 54
95. TheSilentEnigma 54
95. Ruis 54
Morguh fisherquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:37 schreef Fisher het volgende:
morge...
Tis saai he zonder mij en jitzquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:40 schreef Fisher het volgende:
5de plek en ik heb 's middags nauwelijks gepost
Maar dat komt omdat het nog vroeg isquote:
hahaha, oke je hebt gelijk...quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat het nog vroeg is
Yes, eindelijk heb ik een keer gelijkquote:
na, 237topics.. ja ik snap waarom je er zo blij mee bentquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Yes, eindelijk heb ik een keer gelijk
Mijn vreugde wordt mede mogelijk gemaakt door fisherquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
na, 237topics.. ja ik snap waarom je er zo blij mee bent
Morguh jitzquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen
morge, wie gehst?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen
nieuwe sig van tearquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn vreugde wordt mede mogelijk gemaakt door fisher
Zit je vandaag nog thuis of ben je weer naar stage gegaan ?quote:
Ben nu op mn stage, ga straks de afronding besprekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit je vandaag nog thuis of ben je weer naar stage gegaan ?
Even een voldoende krijgenquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben nu op mn stage, ga straks de afronding bespreken
die van mij zegt op 't moment gelukkig niets, zit al dagen een belachelijke toets te leren over windows 2000quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Tweaker is ook weer gearriveerd
Eerst wat ie zegt is koffie !!!
Gaat ie helemaal uitleggen waarom hij koffie nodig heeft, smorgens is ie goed op gang maar dan moet ie 1.5 uur in de trein zitten en valt ie bijna in slaap
Misschien moet hij maar een boek over linux meenemen dan kan ie dat lezen
ik krijg m'n voldoende volgende week dinsdagquote:
Hij is nu aan het uitleggen hoe hij zijn wachtwoord heeft opgebouwd bij een vorige werkgever..... het was zoiets alsquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
die van mij zegt op 't moment gelukkig niets, zit al dagen een belachelijke toets te leren over windows 2000
Ik vrijdag, zoals het ernaar uitzietquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik krijg m'n voldoende volgende week dinsdag
ach, gewoon reageren met ja dus? wat kan ik daarmee?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is nu aan het uitleggen hoe hij zijn wachtwoord heeft opgebouwd bij een vorige werkgever..... het was zoiets als
@@rdAppe1
Ik ging er maar niet op in wat hij allemaal zei, zat alleen maar een beetje te knikken en ondertussen gewoon te tikken op fokquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach, gewoon reageren met ja dus? wat kan ik daarmee?
mja, dan denkt hij dat je luisterd en geintereseert bent.. straks kom je niet meer van 'm af, gaat hij je mail adres vragen enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ging er maar niet op in wat hij allemaal zei, zat alleen maar een beetje te knikken en ondertussen gewoon te tikken op fok
Dan geef ik gewoon een oud mail adres opquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dan denkt hij dat je luisterd en geintereseert bent.. straks kom je niet meer van 'm af, gaat hij je mail adres vragen enzo
mja, ik heb de mijne m'n gmail gegeven waar ik geen fuck mee doequote:Op woensdag 15 juni 2005 08:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan geef ik gewoon een oud mail adres op
komt me bekent voorquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hij praat ook in zichzelf bij alles wat hij doet...
Of misschien doet ie dat wel expres dat ik dingen aan hem ga vragen
De grapjas
tja..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hoppa daar komt weer een configuratie :
Hij vind de pc's hier niet snel, omdat het celeronetjes zijn..... thuis heeft hij een AMD![]()
![]()
morge knoxiequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef knox_ het volgende:
goedemorgen vrienden![]()
![]()
:D
:
D: D: D
D
D: D
![]()
!!11
Dat heb ik gister ook gedaan, ziet er nu weer niet uitquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
pff, leuk zeg, je bureau opruimen
't houd je bezig hèquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
pff, leuk zeg, je bureau opruimen
Heb ik nog een vriendquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef knox_ het volgende:
goedemorgen vrienden![]()
![]()
:D
:
D: D: D
D
D: D
![]()
!!11
kansloze pauper danquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ik nog een vriend
Sjees vrienden komen ineens overal vandaan
Das inderdaad hetzelfde als opruimen, je hebt het namelijk toch niet meer nodig en je stage vast ook nietquote:
preciesquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das inderdaad hetzelfde als opruimen, je hebt het namelijk toch niet meer nodig en je stage vast ook niet
Goedemorgen nummer 1 poster terwijl je geen stagiair meer bentquote:
Hij heeft gister ook het meest gepost op het forum, wat denk je zelf ?quote:
sorryquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goedemorgen nummer 1 poster terwijl je geen stagiair meer bent
en zoveel was het helemaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft gister ook het meest gepost op het forum, wat denk je zelf ?
Is je rechterhand zo lief voor je geweest gisteravond ?quote:
aha en ze was/is leuk dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef knox_ het volgende:
[..]
hoeniet?
Nee ik had gister toch een date
mja, hoeniet vind ik leuker van hounietquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef knox_ het volgende:
[..]
hoeniet?
Nee ik had gister toch een date
Naja ik ken haar al een paar maandenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, hoeniet vind ik leuker van houniet
owjah, das waar ook.. doe je vlot dan, meteen verliefd
Dan hebben ze wat afleidingquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
k moet gewoon mee met systeembeheer, wtf slaat dat nou weer op![]()
mja, 't is waarschijnlijk gewoon een geile beerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
die is overquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jtiz hoe staat het trouwens met je hoofdpijn ?
Ik heb er nog steeds last van
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, 't is waarschijnlijk gewoon een geile beer
tja, 't is straks natuurlijk wel lullig als je tot de conclusie komt dat ze jou niet leuk vind maar ach...quote:
Wij weten hoe die mannelijke systeembeheerders denkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitleg![]()
gezellig, k hoop dattie er leuk uitziet voor jequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
Dat is bijzaakquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, 't is straks natuurlijk wel lullig als je tot de conclusie komt dat ze jou niet leuk vind maar ach...
graag gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitleg![]()
ja nou moet je niet zeuren hè, je bent van je hoofdpijn afquote:
maak je geen zorgen, die komt wel weer terugquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja nou moet je niet zeuren hè, je bent van je hoofdpijn af
Die is wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
http://www.radio538.nl/538/lifestyle/nozzman/index.jsp?id=385469
halloquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
natuurlijk daar ga ik vanuitquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, die komt wel weer terug
Dat vind ze dus welquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, 't is straks natuurlijk wel lullig als je tot de conclusie komt dat ze jou niet leuk vind maar ach...
ik ben vrijdag alleen maar ik vind dat nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga vanmiddag lekker lunchen in amsterdam met het hele bedrijf en dan mag ik in mn eentje terug rijdenwant zij hebben nog een afspraak
lekker alleen op kantoor de halve dag
En dat ga je ook echt doen ? als er toch niemand is kan jij toch net zo goed naar huis toequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga vanmiddag lekker lunchen in amsterdam met het hele bedrijf en dan mag ik in mn eentje terug rijdenwant zij hebben nog een afspraak
ik zit hier vandaag de hele dag met z'n 8ten hierquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Voor de 2e keer....quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb je dat in drievoud zwart op wit staan?
met bloed getekendquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die is ook wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
http://www.radio538.nl/538/lifestyle/nozzman/index.jsp?id=359502
echt humor!
hangt er vanaf hoe laat die lunch is afgelopen en ze denken klaar te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat ga je ook echt doen ? als er toch niemand is kan jij toch net zo goed naar huis toe
Naja, dat bewees ze gister evenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit een hele dag vrij genomen voor een opendag waar ik misschien 15 minuten ben geweestquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zit hier vandaag de hele dag met z'n 8ten hier
maar morgenmiddag lekker naar hbo dus 's middags vrij terwijl ik er mss 30min ben
lekker likkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ze had een lolly en gaf 'm aan hem
mja, ik neem volgende week vrijdag vrij terwijl ik 30min op school moet zijn om rotzooi in te leverenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit een hele dag vrij genomen voor een opendag waar ik misschien 15 minuten ben geweest
Vraag dat maar aan diegene van wie je hier een feauteau moet laten zienquote:
ik neem vrij terwijl ik niet eens naar school gaquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik neem volgende week vrijdag vrij terwijl ik 30min op school moet zijn om rotzooi in te leveren
das dezelfdequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hahahahahaha
http://www.radio538.nl/538/lifestyle/nozzman/index.jsp?id=359502
Dat zou ook kunnen, ben een beetje aan het zoeken naar mogelijkheden. Een goeie vriend van me wil me koppelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ze had een lolly en gaf 'm aan hem
Vrijdag vrijnemen is altijd lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik neem volgende week vrijdag vrij terwijl ik 30min op school moet zijn om rotzooi in te leveren
ach als ze leuk is geen probleem toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ben een beetje aan het zoeken naar mogelijkheden. Een goeie vriend van me wil me koppelen.![]()
Hoe hij erbij komt weet ik ook niet
Ik zei al tegen m; eerst begravenis, dan stage afronden en dan zien we wel verder
Ja oke, maar om nou te zeggen dat ie het goeie moment uitkiestquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach als ze leuk is geen probleem toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |