5 uur op! Mên, hoe hou je het vol?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Mr-Z had nog een vraag gesteld in het vorige topic.
Ik loop momenteel stage bij een aannemersbedrijf voor mijn HTS bouwkunde studie.
Begin om 7 uur, maar ben er dus meestal wat vroeger. moet 5 uur op omdat ik lange reistijd heb.
dus zit 's ochtends altijd nog even op internet
ahhh oke.. ja ik begin ook om 7 uur, maar zit bijna de hele dag op fokquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
Mr-Z had nog een vraag gesteld in het vorige topic.
Ik loop momenteel stage bij een aannemersbedrijf voor mijn HTS bouwkunde studie.
Begin om 7 uur, maar ben er dus meestal wat vroeger. moet 5 uur op omdat ik lange reistijd heb.
dus zit 's ochtends altijd nog even op internet
vroeg naar bed o.a.quote:
Wat bevalt je niet aan 235?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Megter het volgende:
De Stagiairs #235![]()
Ik lees nog steeds alles
Hier hetzelfde.. maar ik ga er niet eerder voor naar bed.. ik ga er ook pas om 6 uur uit, en dat vind ik net de grens van TE vroeg... veel vroeger moet het dus niet wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vroeg naar bed o.a.
en het went ook wel
moet ook zeggen dat ik het er erg naar mijn zin heb
ik heb weinig tijd voor fokquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ahhh oke.. ja ik begin ook om 7 uur, maar zit bijna de hele dag op fokhoewel ik vanmiddag toch maar ff aan mijn verslagen begonnen ben, hoewel ik die toch niet af krijg...
Maar ik zie je morgen vroeg dus![]()
ik heb lange reistijd, moet echt 6 uur op z'n laatst de deur uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. maar ik ga er niet eerder voor naar bed.. ik ga er ook pas om 6 uur uit, en dat vind ik net de grens van TE vroeg... veel vroeger moet het dus niet worden![]()
klopt, dat vind ik ook erg fijnquote:En het grote voordeel.. vroeg afgewerkt![]()
tsja mij laten ze te vrij en daar kan ik niet mee om gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb weinig tijd voor foken dat is alleen maar goed volgens mij.
Mijn verslagen heb ik net gisteren afgerond dus dat is mooi
En morgen zie je me niet zo vroeg, ik moet morgen naar het hoofdkantoor van het bedrijf. En daar mag ik morgen later aanwezig zijn, en het is ook nog eens dichterbij dan de bouw waar ik stage loop.
Moet niks.. als ik zeg ik begin om 8 of 9 uur dan kom ik zo laat, maar dat betekend dat ik natuurlijk 's middags dan langer door moet gaan en daar houd ik niet van. 7 uur is het kantoor open dus begin ik zo vroeg met alle plezierquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
Wat leuk, de beide heerschappen moeten vroeg op
Ja, dat doet mn begeleider ook. Om vervolgens tot 5 uur te blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Moet niks.. als ik zeg ik begin om 8 of 9 uur dan kom ik zo laat, maar dat betekend dat ik natuurlijk 's middags dan langer door moet gaan en daar houd ik niet van. 7 uur is het kantoor open dus begin ik zo vroeg met alle plezier![]()
Nee ik niet, gelukkig eigenlijk, ik word lekker ingezet voor veel dingen. alleen maar leerzaam en erg leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
tsja mij laten ze te vrij en daar kan ik niet mee om gaanDe hele dag wat internetten enzo
![]()
Maar ja.. mijn leraar zei letterlijk: Doe maar rustig aan met je studie hoor, als je studietijdverlenging krijgt krijg IK een bonus, jij blijft studie financiering houden en als je het voor de kerst afrond kan je zelfs nog het lesgeld terug vragen..
Dus ik maak die verslagen nog wel rustig af, daarna nog een ondernemersplannetje schrijven en verdedigen en mijn opleiding is klaar.. ik heb ook geen les meer ofzo
inderdaad het wend zeker op den duur..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb lange reistijd, moet echt 6 uur op z'n laatst de deur uit.
en ik merk ook wel dat ik niet echt heel vroeg naar bed ga, ik lijk minder slaap nodig te hebben laatste tijd.
[..]
klopt, dat vind ik ook erg fijn
Ja ik zit nu een jaar bij dat bedrijf, het eerste half jaar heb ik op alle onderdelen meegelopen, het tweede half jaar fulltime op kantoor, maar ook af en toe in de proefbakkerij producten maken (en dat is het leukste werk wat er is )quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee ik niet, gelukkig eigenlijk, ik word lekker ingezet voor veel dingen. alleen maar leerzaam en erg leuk.
Mijn verslagen moesten wel nu af, heb na deze week nog maar 2 weken stage. en dan alleen volgend jaar nog modules en afstuderen
sinds wanneer ben jij modje?quote:
sinds vanmiddagquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij modje?
beetje testen in oud topic hè
Ik moet totaal 2 stages lopen die bij elkaar 1 studiejaar volmaken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja ik zit nu een jaar bij dat bedrijf, het eerste half jaar heb ik op alle onderdelen meegelopen, het tweede half jaar fulltime op kantoor, maar ook af en toe in de proefbakkerij producten maken (en dat is het leukste werk wat er is )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |