ik heb vannacht gedroomd dat ik door een spin werd gebeten herinner ik mij nu ineens weer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:17 schreef Taproot het volgende:
-*-
heet jij toevallig peter parkerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:20 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
ik heb vannacht gedroomd dat ik door een spin werd gebeten herinner ik mij nu ineens weer.
jij snapt hem nietquote:
tsjah slim is andersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef buzzer het volgende:
een spin hoor je niet dood te makenen als je al iets dood slaat met een rekenmachine, maak hem dan tenminste goed schoon voor je hem in je bakkes steekt
je krijgt er schijt van als je ze eetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:38 schreef DuranK het volgende:
Wij hebben thuis altijd van die grote zwarte harige spinnenEn schijt dat ik er van heb
![]()
dus hij verdient het om ze daarna op te etenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef dolle_hond het volgende:
je bent een lomperd als je spinnen dood mept
Vrouwtje tot (zonder poten) 16 mm, mannetje tot 0,8 mmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:20 schreef Houniet het volgende:
http://www.beesies.nl/kruisspin.htm
kijk hier eens, dan leer je gelijk heel veel
Je bent besmettelijk nuquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:17 schreef Taproot het volgende:
bwaark k ben mn mond al verscheidene keren gaan spoelen k vind t zulke vieze kutbeesten![]()
Weet iemand of kruisspinnen schadelijk zijn voor de gezondheid btw?
Grootste onzin die er bestaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef Xebrozius het volgende:
Het schijnt dat je in een heel leven ongeveer 16 spinnen opvreet in je slaap.
Succes met je toets.
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:24 schreef classpc het volgende:
Wat moet jij in godsnaam met een rekenmachine als jij je duits maakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |