hahaha, oke je hebt gelijk...quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat het nog vroeg is
Yes, eindelijk heb ik een keer gelijkquote:
na, 237topics.. ja ik snap waarom je er zo blij mee bentquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Yes, eindelijk heb ik een keer gelijk
Mijn vreugde wordt mede mogelijk gemaakt door fisherquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
na, 237topics.. ja ik snap waarom je er zo blij mee bent
Morguh jitzquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen
morge, wie gehst?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen
nieuwe sig van tearquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn vreugde wordt mede mogelijk gemaakt door fisher
Zit je vandaag nog thuis of ben je weer naar stage gegaan ?quote:
Ben nu op mn stage, ga straks de afronding besprekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit je vandaag nog thuis of ben je weer naar stage gegaan ?
Even een voldoende krijgenquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben nu op mn stage, ga straks de afronding bespreken
die van mij zegt op 't moment gelukkig niets, zit al dagen een belachelijke toets te leren over windows 2000quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Tweaker is ook weer gearriveerd
Eerst wat ie zegt is koffie !!!
Gaat ie helemaal uitleggen waarom hij koffie nodig heeft, smorgens is ie goed op gang maar dan moet ie 1.5 uur in de trein zitten en valt ie bijna in slaap
Misschien moet hij maar een boek over linux meenemen dan kan ie dat lezen
ik krijg m'n voldoende volgende week dinsdagquote:
Hij is nu aan het uitleggen hoe hij zijn wachtwoord heeft opgebouwd bij een vorige werkgever..... het was zoiets alsquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
die van mij zegt op 't moment gelukkig niets, zit al dagen een belachelijke toets te leren over windows 2000
Ik vrijdag, zoals het ernaar uitzietquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik krijg m'n voldoende volgende week dinsdag
ach, gewoon reageren met ja dus? wat kan ik daarmee?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij is nu aan het uitleggen hoe hij zijn wachtwoord heeft opgebouwd bij een vorige werkgever..... het was zoiets als
@@rdAppe1
Ik ging er maar niet op in wat hij allemaal zei, zat alleen maar een beetje te knikken en ondertussen gewoon te tikken op fokquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach, gewoon reageren met ja dus? wat kan ik daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |