en zoveel was het helemaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft gister ook het meest gepost op het forum, wat denk je zelf ?
Is je rechterhand zo lief voor je geweest gisteravond ?quote:
aha en ze was/is leuk dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef knox_ het volgende:
[..]
hoeniet?
Nee ik had gister toch een date
mja, hoeniet vind ik leuker van hounietquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef knox_ het volgende:
[..]
hoeniet?
Nee ik had gister toch een date
Naja ik ken haar al een paar maandenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, hoeniet vind ik leuker van houniet
owjah, das waar ook.. doe je vlot dan, meteen verliefd
Dan hebben ze wat afleidingquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
k moet gewoon mee met systeembeheer, wtf slaat dat nou weer op![]()
mja, 't is waarschijnlijk gewoon een geile beerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
die is overquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jtiz hoe staat het trouwens met je hoofdpijn ?
Ik heb er nog steeds last van
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, 't is waarschijnlijk gewoon een geile beer
tja, 't is straks natuurlijk wel lullig als je tot de conclusie komt dat ze jou niet leuk vind maar ach...quote:
Wij weten hoe die mannelijke systeembeheerders denkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitleg![]()
gezellig, k hoop dattie er leuk uitziet voor jequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
Dat is bijzaakquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, 't is straks natuurlijk wel lullig als je tot de conclusie komt dat ze jou niet leuk vind maar ach...
graag gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitleg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |