mja, dan denkt hij dat je luisterd en geintereseert bent.. straks kom je niet meer van 'm af, gaat hij je mail adres vragen enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ging er maar niet op in wat hij allemaal zei, zat alleen maar een beetje te knikken en ondertussen gewoon te tikken op fok
Dan geef ik gewoon een oud mail adres opquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dan denkt hij dat je luisterd en geintereseert bent.. straks kom je niet meer van 'm af, gaat hij je mail adres vragen enzo
mja, ik heb de mijne m'n gmail gegeven waar ik geen fuck mee doequote:Op woensdag 15 juni 2005 08:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan geef ik gewoon een oud mail adres op
komt me bekent voorquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hij praat ook in zichzelf bij alles wat hij doet...
Of misschien doet ie dat wel expres dat ik dingen aan hem ga vragen
De grapjas
tja..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hoppa daar komt weer een configuratie :
Hij vind de pc's hier niet snel, omdat het celeronetjes zijn..... thuis heeft hij een AMD![]()
![]()
morge knoxiequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef knox_ het volgende:
goedemorgen vrienden![]()
![]()
:D
:
D: D: D
D
D: D
![]()
!!11
Dat heb ik gister ook gedaan, ziet er nu weer niet uitquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
pff, leuk zeg, je bureau opruimen
't houd je bezig hèquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
pff, leuk zeg, je bureau opruimen
Heb ik nog een vriendquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:03 schreef knox_ het volgende:
goedemorgen vrienden![]()
![]()
:D
:
D: D: D
D
D: D
![]()
!!11
kansloze pauper danquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb ik nog een vriend
Sjees vrienden komen ineens overal vandaan
Das inderdaad hetzelfde als opruimen, je hebt het namelijk toch niet meer nodig en je stage vast ook nietquote:
preciesquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Das inderdaad hetzelfde als opruimen, je hebt het namelijk toch niet meer nodig en je stage vast ook niet
Goedemorgen nummer 1 poster terwijl je geen stagiair meer bentquote:
Hij heeft gister ook het meest gepost op het forum, wat denk je zelf ?quote:
sorryquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goedemorgen nummer 1 poster terwijl je geen stagiair meer bent
en zoveel was het helemaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft gister ook het meest gepost op het forum, wat denk je zelf ?
Is je rechterhand zo lief voor je geweest gisteravond ?quote:
aha en ze was/is leuk dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef knox_ het volgende:
[..]
hoeniet?
Nee ik had gister toch een date
mja, hoeniet vind ik leuker van hounietquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:09 schreef knox_ het volgende:
[..]
hoeniet?
Nee ik had gister toch een date
Naja ik ken haar al een paar maandenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, hoeniet vind ik leuker van houniet
owjah, das waar ook.. doe je vlot dan, meteen verliefd
Dan hebben ze wat afleidingquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
k moet gewoon mee met systeembeheer, wtf slaat dat nou weer op![]()
mja, 't is waarschijnlijk gewoon een geile beerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
die is overquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jtiz hoe staat het trouwens met je hoofdpijn ?
Ik heb er nog steeds last van
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, 't is waarschijnlijk gewoon een geile beer
tja, 't is straks natuurlijk wel lullig als je tot de conclusie komt dat ze jou niet leuk vind maar ach...quote:
Wij weten hoe die mannelijke systeembeheerders denkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitleg![]()
gezellig, k hoop dattie er leuk uitziet voor jequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:10 schreef Geitje82 het volgende:
Dat is bijzaakquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, 't is straks natuurlijk wel lullig als je tot de conclusie komt dat ze jou niet leuk vind maar ach...
graag gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ow ja dat zal het zijn, bedankt voor de uitleg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |