met bloed getekendquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb je dat in drievoud zwart op wit staan?
die is ook wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
http://www.radio538.nl/538/lifestyle/nozzman/index.jsp?id=359502
echt humor!
hangt er vanaf hoe laat die lunch is afgelopen en ze denken klaar te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat ga je ook echt doen ? als er toch niemand is kan jij toch net zo goed naar huis toe
Naja, dat bewees ze gister evenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb je dat in drievoud zwart op wit staan?
Ik heb hier ooit een hele dag vrij genomen voor een opendag waar ik misschien 15 minuten ben geweestquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zit hier vandaag de hele dag met z'n 8ten hier
maar morgenmiddag lekker naar hbo dus 's middags vrij terwijl ik er mss 30min ben
lekker likkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ze had een lolly en gaf 'm aan hem
mja, ik neem volgende week vrijdag vrij terwijl ik 30min op school moet zijn om rotzooi in te leverenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit een hele dag vrij genomen voor een opendag waar ik misschien 15 minuten ben geweest
Vraag dat maar aan diegene van wie je hier een feauteau moet laten zienquote:
ik neem vrij terwijl ik niet eens naar school gaquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik neem volgende week vrijdag vrij terwijl ik 30min op school moet zijn om rotzooi in te leveren
das dezelfdequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hahahahahaha
http://www.radio538.nl/538/lifestyle/nozzman/index.jsp?id=359502
Dat zou ook kunnen, ben een beetje aan het zoeken naar mogelijkheden. Een goeie vriend van me wil me koppelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, ze had een lolly en gaf 'm aan hem
Vrijdag vrijnemen is altijd lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik neem volgende week vrijdag vrij terwijl ik 30min op school moet zijn om rotzooi in te leveren
ach als ze leuk is geen probleem toch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ben een beetje aan het zoeken naar mogelijkheden. Een goeie vriend van me wil me koppelen.![]()
Hoe hij erbij komt weet ik ook niet
Ik zei al tegen m; eerst begravenis, dan stage afronden en dan zien we wel verder
Ja oke, maar om nou te zeggen dat ie het goeie moment uitkiestquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach als ze leuk is geen probleem toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |