quote:
quote:De politie van Rotterdam heeft voetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan. Het OM gaf verder geen toelichting.
11:24. Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel zit Robin van Persie al sinds maandagavond in de cel. "Het feit dat Robin al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau geeft aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar Robin is in verzekering gesteld. Dat betekent dat ook een Officier van Justitie naar de zaak heeft gekeken en dat er voldoende bewijsmateriaal is om hem vast te houden."
11:50. De verkrachting zou hebben plaatsgehad in een Rotterdamse nachtclub. Welke?
M'n zoon is toch ook niet moslim gewordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Islamitisch en Marokkaans, dus is hij semi-Marokkaan. Ik heb zelfs gehoord dat hij Moslim is geworden, echt prachtig. Ik hoop dat hij met zijn goede spel en karakter nog wat kan betekenen voor de Islamitische wereld²
Dat van dat ongeluk wist ik niet, dus.quote:Van Persie wederom in opspraak
door onze redactie
AMSTERDAM - Robin van Persie mag in Arsenal als voetballer dan tot rust gekomen zijn, in het dagelijkse leven is de 21-jarige geboren Rotterdammer inmiddels voor de tweede maal in één jaar tijd in opspraak geraakt. Na zijn zware autocrash in oktober van 2004, wordt de international sinds maandag verdacht van verkrachting en zit hij in Rotterdam vast.
Van Persie kwam in oktober 2004 met de schrik vrij toen hij met zijn BMW 645Ci met hoge snelheid over de kop vloog en daarna tegen een vangrail botste. Saillant detail van Van Persie's ongeluk was dat de speler de plaats van het ongeval verliet zonder de Britse politie in te lichten.
Het verlaten van de plaats van een ongeluk waarbij publieke werken zijn beschadigd, is in Engeland echter een misdrijf waarop een celstraf van maximaal een half jaar en een boete van ruim 3000 euro staat. Een woordvoerder van zijn club Arsenal meldde destijds dat Van Persie uit paniek handelde. De zaak liep uiteindelijk goed af voor Van Persie.
Of het huidige onderzoek naar Van Persie wegens verkrachting met een sisser afloopt, is nog maar de vraag. "Het feit dat Robin al een nacht heeft doorgebracht op het politiebureau geeft aan dat het om een serieuze verdenking gaat. Normaal gesproken mag de politie iemand zes uur vasthouden, maar Robin is in verzekering gesteld. Dat betekent dat ook een Officier van Justitie naar de zaak heeft gekeken en dat er voldoende bewijsmateriaal is om hem vast te houden", meldt Telegraaf-misdaadverslaggever John van den Heuvel.
Hij is Indischquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n zoon is toch ook niet moslim geworden.
Maar hij's zelf zeker van Spaanse afkomst ofzo, iig geen autochtone kaaskop.
Lijkt me ook, op dit moment hebben we alleen een nieuwsbericht en omdat ie bekend is zullen er mensen zijn die iets van hem willen hebben, je ziet het ook bij Michael Jackson.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef dVTB het volgende:
Iemand die wordt verdacht van verkrachting is daar nog niet per definitie schuldig aan. Van Persie komt op mij over als een tamelijk naieve, lichtgeraakte persoon, die je al redelijk snel door het lint kunt laten gaan. Het zou maar zo kunnen dat iemand misbruik van die omstandigheden wil maken. We zullen moeten afwachten hoe veel bewijs er daadwerkelijk is, voordat we Van Persie tot een soort tweede Kluivert betitelen.
Schrik me rotquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:50 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Plaats van delict:
www.hyperhyper.nl
Bron: Radio Rijnmond.
De homoverhalen gaan inderdaad de ronde ja...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Schrik me rot
Was het de 2e zondag vd maand?
Dan krijgt het nog een extra wending
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:56 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
[..]
De homoverhalen gaan inderdaad de ronde ja...
Schrok me de kanker man, van die tyfusmuziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:50 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
Plaats van delict:
www.hyperhyper.nl
Bron: Radio Rijnmond.
Indisch en autochtoonquote:
Inderdaad.quote:
nu nog het winnende doelpunt in een CL-finalequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef egilio het volgende:
Die gozer is toch al getrouwd? Maar ja, nog ff iemand doodrijden en hij is op zijn 21ste al de nieuwe Kluivert
Ah, vandaar dat Marokkanen hun vrouwen nooit dumpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp dit bericht niet.Hhoe kan iemand die gehuwd is met een Marokkaanse Moslima überhaupt nog de behoefte hebben om buitenshuis te "eten"? Die vrouwen zijn zo energiek en lustig dat ik toch zeer twijfel aan dit bericht²
Persoon die woonachtig is in Nederland en van wie ten minste één ouder is geboren in het buitenland. Wie zelf in het buitenland is geboren hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren hoort tot de tweede generatiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:56 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Lees eens een geschiedenisboekje (je weet wel over over voormalig Nederlands-Indië), of zoek anders de definitie van het begrip 'allochtoon' op
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp dit bericht niet.Hhoe kan iemand die gehuwd is met een Marokkaanse Moslima überhaupt nog de behoefte hebben om buitenshuis te "eten"? Die vrouwen zijn zo energiek en lustig dat ik toch zeer twijfel aan dit bericht²
We moeten hem eens vragen wie zijn idool isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef kreischer2000 het volgende:
Eerst een auto ongeluk, nu een verkrachting
wannabe Kluivert
Volgens mij blijft je plaat hangen (niet voor het eerst, naar wij dachten).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand verklaren waarom een persoon gehuwd met een sensuele Marokkaanse Moslima het in zijn hoofd zou halen om überhaupt nog lustgevoelens te hebben voor externen? Als het goed is moet die meid hem helemaal hebben uitgeput. It doesn't maken any sense²
Allochtoon:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Persoon die woonachtig is in Nederland en van wie ten minste één ouder is geboren in het buitenland. Wie zelf in het buitenland is geboren hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren hoort tot de tweede generatie
Deze definitie heeft een aantal gevolgen die niet geheel voor de hand liggen. Zo is een groot deel van het Koninklijk Huis allochtoon (alleen de kinderen van Prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven niet). Ook mensen met een ouder die geboren is in Nederlands-Indië of in Vlaanderen zijn volgens de CBS-definitie allochtoon
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand verklaren waarom een persoon gehuwd met een sensuele Marokkaanse Moslima het in zijn hoofd zou halen om überhaupt nog lustgevoelens te hebben voor externen? Als het goed is moet die meid hem helemaal hebben uitgeput. It doesn't maken any sense²
mijn definitie is die van het CBSquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:34 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
Allochtoon:
Mensen die geboren zijn in, of waarvan een van de ouders geboren is in Turkije, Marokko, Suriname, Nederlandse Antillen, Aruba, voormalig Joegoslavië, of in overige landen in Zuid- of Midden-Amerika, Afrika of Azië, met uitzondering van Japan en het voormalig Nederlands-Indië.
quote:Het CBS maakt daarom in statistieken onderscheid tussen twee categorieën allochtonen: westers en niet-westers. Tot de categorie ‘niet-westers’ behoren allochtonen uit Turkije, Afrika, Latijns-Amerika en Azië, met uitzondering van Indonesië en Japan. Op grond van hun sociaal-economische en -culturele positie worden allochtonen uit deze twee landen tot de westerse allochtonen gerekend.
Het gaat vooral om mensen die in voormalig Nederlands Indië zijn geboren en werknemers van Japanse bedrijven met hun gezin.
Ik heb een definitie gebruikt zoals die vermeld is in een wet, door de Nederlandse staatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn definitie is die van het CBS
Indische mensen en Japanners vallen echter onder de WESTERSE allochtonen, en niet zoals je zou denken, de NIET Westerse
Dus het zijn wel allochtonen
[..]
mij best, hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
Ik heb een definitie gebruikt zoals die vermeld is in een wet, door de Nederlandse staat
en als het waar blijkt te zijn, is zijn vrouw dan ineens niet leuk?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef BVO het volgende:
Hij heeft een erg leuke vrouw., dus geloof er niks van.
.
Ze is heel leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
en als het waar blijkt te zijn, is zijn vrouw dan ineens niet leuk?
Hoe heet ze met haar voornaam?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is heel leuk.. En voor zover ik haar ken niet vies van een beetje sex.
.
MOET dus wel een vent zijn geweest zou je denken..
Bouchra.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe heet ze met haar voornaam?
Ik raad Die
brammetje net op tv, mevrouw schijnt wel eerder wat dingetjes verzonnen te hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe heet ze met haar voornaam?
Ik raad Die
Ja duh, Bram is de advocaat, die zal zich niet positief gaan uitlaten over de damequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
brammetje net op tv, mevrouw schijnt wel eerder wat dingetjes verzonnen te hebben
Fatima had anders ook wel goed gekund..quote:
of Leila of Rachida.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fatima had anders ook wel goed gekund..
Ja die!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:20 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
De Bouchra van K-otic toch?
Als hij 100% schuldig isquote:
Haar bouwjaar is 1983.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja die!
Die was 15 of zo, dus dat past wel bij hem
Als het die was, dan was ik ook vreemd gegaan...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja die!
Zou je denken dat hij onderstaand bestand ook heeft gedownload ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het die was, dan was ik ook vreemd gegaan...
johquote:
Ik moet echt keihard om je lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
Ja die!
Ze's ouder dan hem, en bovendien hindoestaans en niet marokkaans volgens mij?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja die!
Z'n vrouw is Marokkaans hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's ouder dan hem, en bovendien hindoestaans en niet marokkaans volgens mij?
Maar dan is Bouchra niet zijn vrouw? Nou ja zal wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Z'n vrouw is Marokkaans hoor..
Het vermende slachtoffer weet ik niet.
Bouchra is Marokkaans én zijn vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dan is Bouchra niet zijn vrouw? Nou ja zal wel.
Volgens Moszcovitch 1 of andere smethoer met verleden die dacht de 'Patrick Kluivert-shuffle' te herhalen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
Het vermende slachtoffer weet ik niet.
Aha oke, bedankt. Wat doet zo'n meid bij zo'n arrogantie lewser? Ow ja: 1 woord: k-otic.quote:
Is dat geen aanranding?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef J_CDA het volgende:
Onder verkrachting wordt overigens ook een gedwongen tongzoen verstaan.
Het is dus niet die van K-otic.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha oke, bedankt. Wat doet zo'n meid bij zo'n arrogantie lewser? Ow ja: 1 woord: k-otic.
Nu ben ik helemaal confused...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is dus niet die van K-otic.. En 't is best een leuk meisje.
.
Hij zelf is ook wel okay geloof ik, kan me dan ook niet veel bij dit verhaal voorstellen.
Neen,quote:
Ook Marokkaans geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal confused....
Maar van wat voor afkomst is Bouchra van K-otic dan?
Het is best simpel, voldoet een vrouw aan onderstaande kenmerken, dan is ze 121% zeker van Marokkaanse afkomst:quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
121% zeker van Marokkaanse afkomst:Sensueel Mooie vormen Lekker koken Zacht/Teder Mooie ogen Eerlijk
Snor vergeten?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is best simpel, voldoet een vrouw aan onderstaande kenmerken, dan is ze 121% zeker van Marokkaanse afkomst:Sensueel Mooie vormen Lekker koken Zacht/Teder Mooie ogen Eerlijk Onvermoeibaar Veel lust
²
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Noca het volgende:
Moskowic meldt net op 538 dat de dame van twijfelachtig allooi is...ik neem aan dat hij bedoelt dat het dus een ongeloofwaardige dame is zoals TLK al aangeeft. Ruud de Wild formuleerde het wat mooier: 'een vieze stinkhoer'
quote:
quote:Robin van Persie opgepakt
Uitgegeven: 14 juni 2005 10:14
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 13:49
ROTTERDAM - De politie van Rotterdam heeft maandag profvoetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan wegens een incident dat zich dit weekeinde in Rotterdam heeft afgespeeld. Het OM gaf verder geen toelichting. Van Persie kan maximaal drie dagen worden vastgehouden zonder formele aanklacht. Arsenal weigerde dinsdag vooralsnog te reageren.
Ook zijn advocaat A. Moszkowicz liet nog weinig los. Hij heeft zijn cliënt in de ochtend bezocht. De raadsman stond enkele jaren geleden Patrick Kluivert bij die eveneens werd beschuldigd van het verkrachten van een vrouw.
De 21-jarige geboren Rotterdammer maakte vorige week nog deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. De aanvaller viel in tegen zowel Roemenië als Finland. Hij verhuisde vorig jaar van Feyenoord naar de Londense club Arsenal.
Van Persie geldt als een groot voetbaltalent. Hij wordt geroemd om zijn fijngevoelige linkervoet en scherp spelinzicht. Alleen zijn branie speelt hem af en toe op. Bij Feyenoord leidde dat nogal eens tot botsingen met de trainer en teamgenoten.
Van Persie is bij het grote Arsenal tot rust gekomen. Hij schikte zich daar in een nederige rol en kwam langzamerhand tot wasdom. Hoewel hij in februari nog van het veld werd gestuurd in de competitiewedstrijd tegen Southampton. "Een absoluut dieptepunt van dit seizoen", zei Van Persie daarover. Later herstelde hij zich met twee goals in de bekerwedstrijd tegen Blackburn Rovers (3-0), waardoor Arsenal de finale bereikte van de FA Cup.
Bondscoach Marco van Basten heeft de jonge vleugelaanvaller nu ook in de armen gesloten en hem al twee invalbeurten in het grote Oranje gegeven. Tegen Finland maakte hij zijn eerste doelpunt als international.
Menselijker
Trainer Foppe de Haan merkte vorig jaar al een verandering bij Jong Oranje. "Hij wordt menselijker. Je kan tegenwoordig ook een grapje tegen hem maken, iets tegen hem zeggen. Toen hij de eerste keer bij ons kwam, was dat heel anders. Toen moest ik op kousenvoeten lopen, omdat ik het gevoel had dat hij anders zou exploderen", sprak de supervisor van de Nederlandse jeugdelftallen.
In oktober 2004 kwam Van Persie in het nieuws toen hij zijn dure BMW aan gort reed in Londen. De voetballer verliet ongedeerd na de zware crash de plaats van het ongeluk en liet zijn totaal verkreukelde wagen onbeheerd achter.
Van Persie is niet de eerste Nederlandse voetbalprof die met een aangifte van verkrachting te maken krijgt. In 1997 werd Kluivert van hetzelfde beschuldigd. De voetballer, destijds in dienst van AC Milan, zou haar met drie vrienden seksueel hebben misbruikt. Het gerechtshof besloot destijds Kluivert niet te vervolgen wegens gebrek aan bewijs.
bron: nu.nl
een tongzoen is seksueel binnen dringen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Neen,
Artikel 242 Wetboek van Strafrecht, Seksueel binnendringen
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Onder andere ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:29 schreef CANARIS het volgende:
[..]
een tongzoen is seksueel binnen dringen?
Man zo gek was niet eens Bil Clinton
Het is die Bouchra ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:38 schreef PPWB84 het volgende:
Grappig, Bouchra zat bij mij in de brugklas. Wist niet dat ze met Robin had.
Das onzin.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef Alcatraz het volgende:
Waar rook is is vuur..
leuke vlotte meiden http://62.250.17.21/bajafoto/home/Default.aspx punt ennelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Das onzin.
Lopen genoeg attentiehoeren in die Baja rond hoor, geloof mij..
zie mijn link, ms zit ze daar tussen.quote:
Allemaal van die Rotterdamse dokwerkersvrouwenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zie mijn link, ms zit ze daar tussen.
teek jor pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |