Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
Maar het verhaal van het meisje lijkt niet geloofwaardig te zijn
televisiequote:
HUMOR!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef LuukBes het volgende:
Misschien heeft ie die hoer wel gepaald, maar ontkent ie het omdat zijn huwelijk op het spel staat. Die hoer heeft die rubber wellicht bewaard en heeft zo wat bewijs-zaad, om uit haar looser-leven te geraken en financieel onafhankelijk te worden met een claim...
Er is trouwens een tweede blunder door de KNVB gemaakt met de shirtjes. Na het fout spellen van Afellay is op het nieuwe shirt van Robin ook een spelfout ontdekt : van Perversie.
Zou ik ook zeggen als advocaat, slimme strategie: meteen de aangever in de verdachte hoek zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.
v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.
Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:50 schreef StrayDog het volgende:
[..]
v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.
Hebben we over 10 jaar misschien een nieuwe topscorer voor het nationale elftalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.
Weet jij het verschil niet tussen moord en poging tot doodslag of spreek je jezelf gewoon graag tegen? Sorry, ik ben in vergelijking met jou vast een leek op het gebied van het strafrecht, maar een moordenaar is Patrick Kluivert zeker nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee hoor, als je bezopen bent of extreem roekeloos/hardt rijdt is je auto een moordwapen aldus het OM. en maak je je schuldig aan poging tot doodslag.
.
Moskowic kent haar natuurlijk goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Noca het volgende:
Moskowic meldt net op 538 dat de dame van twijfelachtig allooi is...ik neem aan dat hij bedoelt dat het dus een ongeloofwaardige dame is zoals TLK al aangeeft. Ruud de Wild formuleerde het wat mooier: 'een vieze stinkhoer'
Ik hou me beetje op de vlakte, wachten tot er een oordeel is, geen Michal Jackson praktijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |