abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27915314
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Pardon!?
Voor dit soort zaken bedoel ik, rondom voetbalwedstrijden is het anders.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27915331
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..

Tjsa, dan heb je ook ineens iemand verkracht...
Vrouwen .........
pi_27915408
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Nou waarom denk je??
Omdat het gepeupel dan gaat roepen:"Ja zie je wel, je moet bekend zijn, dan word de aanklacht niet serieus genomen. Hij heeft iemand verkracht en nu zit hij alweer thuis".
Dat zou voor iedereen moeten gelden, ook onbekende mensen. Ze hebben al jaren die armbandjes met zenders, die gebruikt worden bij verlof. Geef iedereen dan zo'n bandje die verdacht is, nodig ze uit op het bureau als je iets wil weten, maar ga niet zo iemand beschadigen door hem in zo'n stinkhol te zetten, en daarmee ook nog de publiciteit zoeken. Daarvoor gaat het veel te vaak mis met die verdenkingen die meer fout dan goed zijn.

BajaBeachclub, dat is een snollentent. Is gewoon zo'n drugsslet geweest die hem wou versieren, een blauwtje opgelopen, thuis is ze inelkaar gebeukt door haar dealer, en nu gaat ze nadat ze die MJ-case heeft gezien ook maar eens proberen uit haar looserleven te komen door geld te claimen. In dit land wordt valse aangifte namelijk met een mini-boete afgedaan...
pi_27915497
Ik begrijp hem ook niet. Waarom ga je in hemels naam uit in de Baja Beach Club

Dan kan je zelfs beter naar de Hollywood gaan.
pi_27915731
Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?

Hij heeft in ieder geval Abraham Moskowicz tot zijn beschikking.
pi_27915758
Snollywood, nog zo iets. Naja, vrijdag was ie in de Baja, als het toen gebeurt moet zijn dan heeft ie het wel sneaky gedaan want hij zat de hele tijd maar wat chill met een paar maten rond te kijken.
quote:
Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?
Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.
pi_27915847
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27915933
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.
pi_27915964
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.
Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.
pi_27916032
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begrijp hem ook niet. Waarom ga je in hemels naam uit in de Baja Beach Club
Gaan wel meer voetballers heen he
Als ie het gedaan heeft mogen ze zn schwanz dr af hakken, maar het lijkt mij een erg sterk verhaal.
pi_27916093
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:

Ik hoop toch echt dat het niet waar is, maar je wordt niet zomaar gearresteerd natuurlijk
Tjah, als je je niet kan identificeren op straat word je al meegenomen...
pi_27916095
Mmm zal wel heel raar als van Persie zo zijn carierre verpest. Zou jammer zijn voor het voetbal maar als het echt zo is hoop ik wel dat ie een zware straf krijgt.
pi_27916113
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.
Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:11:33 #64
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27916119
quote:

[..]

Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..

Daar snijd je wel ff een punt aan wat niet veel mensen weten. Verkrachting staat gelijk aan het ongeoorloofd penetreren van iemand anders lichaam. Het maakt in dat geval niet uit of het met een lul, vinger of voor mij part wortel gebeurd.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_27916168
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm zal wel heel raar als van Persie zo zijn carierre verpest. Zou jammer zijn voor het voetbal maar als het echt zo is hoop ik wel dat ie een zware straf krijgt.
En dat net nadat hij hefet gezegd dat hij zijn carriere bij Arsenal graag wil verlengen door zijn 4-jarige !!! contract open te breken.
En hij weet dat hij eruit zal wordne gestuurd bij slecht gedrag...

Jammer dat dit op zijn naam blijft staan...

Er zijn nog altijd genoeg mensen die Kluivert verwijzen naar zijn zogenaamde verkrachting
pi_27916267
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.
Ja, maar aan de andere kant is het ook niet voor het eerst dat een bekend persoon wordt aangeklaagd voor verkrachting/aanranding door iemand die vooral op aandacht/geld uit is.

In alle redelijkheid kan je er helemaal niks zinnigs over zeggen. Het feit dat hij langer in bewaring is gezet, geeft echter wel aan dat er bij de politie meer bewijs is dan alleen een aangifte an sich (dat hoop ik tenminste).
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_27916436
quote:

Tja, een jongen bij mij op de middelbare school scheen ook door een meisje te zijn aangegeven voor verkrachting, nadat hij het uitgemaakt had de dag nadat hij dr ontmaagd had .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:27:28 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27916699
Robin van Persie de crimineel
pi_27916904
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:11 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.
pi_27917053
Waarom is ie sjaak gewoon niet gelijk op vakantie gegaan naar de Bahama's nadat ie klaar was met het NL elftal
pi_27918031
Ik zie in Robin van Persie niet echt een verkrachter maar op vandaag weet je het maar nooit.
Maar ik denk toch dat hij niks heeft gedaan.
pi_27918054
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:27 schreef twi het volgende:
Robin van Persie de crimineel
Kjk uit hij is Moslim dan doe je dat soort dingen niet
pi_27918127
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:15 schreef keeper het volgende:

In alle redelijkheid kan je er helemaal niks zinnigs over zeggen.

Zo is het maar net.
pi_27918302
Heel klote voor hem als t een nepverhaal is. Blijf je de rest van je carriere horen. Je weet niet of er iets is gebeurd, ik denk van niet (in A'dam zie je ook genoeg sletjes rond die voetballers hangen). Tot het tegendeel is bewezen...
pi_27919063
Woehoe! Sensatie!

Benieuwd hoe het afloopt, verkrachting is sowieso erg moeilijk te bewijzen, dus waarschijnlijk zal het verder niet zo'n grote gevolgen hebben voor Robin van P.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:57:28 #76
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27919607
pi_27919660
!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27920563
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:57 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
pi_27920731
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:57 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]

Maar het verhaal van het meisje lijkt niet geloofwaardig te zijn
pi_27920773
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar het verhaal van het meisje lijkt niet geloofwaardig te zijn
Hoe weet je dat?
pi_27920822
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 15:32 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
televisie
Maar zelf denk ik ook dat van Persie onschuldig is dus dan geloof je zoiets wel eerder.
pi_27921427
Begon die net aardig te voetballen, gaat die dit soort dingen doen
pi_27921563
Nog niet te snel conclusie's trekken
pi_27922033
Die breezahhoer die hiermee denkt grappig te zijn moeten ze ophangen. Waarom zou Van Persie dit doen? Hij heeft een geweldige tijd bij Arsenal en Oranje. Ik denk niet dat je dat in één wind wil verneuken.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:22:48 #85
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_27922458
Moskowic meldt net op 538 dat de dame van twijfelachtig allooi is...ik neem aan dat hij bedoelt dat het dus een ongeloofwaardige dame is zoals TLK al aangeeft. Ruud de Wild formuleerde het wat mooier: 'een vieze stinkhoer'
pi_27922813
Misschien heeft ie die hoer wel gepaald, maar ontkent ie het omdat zijn huwelijk op het spel staat. Die hoer heeft die rubber wellicht bewaard en heeft zo wat bewijs-zaad, om uit haar looser-leven te geraken en financieel onafhankelijk te worden met een claim...

Er is trouwens een tweede blunder door de KNVB gemaakt met de shirtjes. Na het fout spellen van Afellay is op het nieuwe shirt van Robin ook een spelfout ontdekt : van Perversie.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:35:57 #87
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27922889
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef LuukBes het volgende:
Misschien heeft ie die hoer wel gepaald, maar ontkent ie het omdat zijn huwelijk op het spel staat. Die hoer heeft die rubber wellicht bewaard en heeft zo wat bewijs-zaad, om uit haar looser-leven te geraken en financieel onafhankelijk te worden met een claim...

Er is trouwens een tweede blunder door de KNVB gemaakt met de shirtjes. Na het fout spellen van Afellay is op het nieuwe shirt van Robin ook een spelfout ontdekt : van Perversie.
HUMOR!!!!!!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:00:16 #88
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_27923626
Mwah, Perversie is wel aardig .
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 juni 2005 @ 17:27:48 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_27924333
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27924660
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.

Zou ik ook zeggen als advocaat, slimme strategie: meteen de aangever in de verdachte hoek zetten.

Moskowicz is nou niet bepaald een objectieve partij in dezen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 juni 2005 @ 17:46:35 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_27924824
Tuurlijk die weet hier wel raad mee.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27924857
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:46 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk die weet hier wel raad mee.

Hij heeft ook Kluivert gedaan.
pi_27924914
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:

v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.
pi_27924995
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:50 schreef StrayDog het volgende:

[..]

v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.
Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:57:50 #95
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_27925101
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.
Hebben we over 10 jaar misschien een nieuwe topscorer voor het nationale elftal
pi_27925423
de frustraties van toen hij bij feyenoord zat?
pi_27925544
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:

[..]

nee hoor, als je bezopen bent of extreem roekeloos/hardt rijdt is je auto een moordwapen aldus het OM. en maak je je schuldig aan poging tot doodslag.

.
Weet jij het verschil niet tussen moord en poging tot doodslag of spreek je jezelf gewoon graag tegen? Sorry, ik ben in vergelijking met jou vast een leek op het gebied van het strafrecht, maar een moordenaar is Patrick Kluivert zeker niet
pi_27925561
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Noca het volgende:
Moskowic meldt net op 538 dat de dame van twijfelachtig allooi is...ik neem aan dat hij bedoelt dat het dus een ongeloofwaardige dame is zoals TLK al aangeeft. Ruud de Wild formuleerde het wat mooier: 'een vieze stinkhoer'
Moskowic kent haar natuurlijk goed
pi_27927583
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Moskowic kent haar natuurlijk goed
Waarschijnlijk is hij vaste klant bij haar
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:46:23 #100
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27927996
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik hou me beetje op de vlakte, wachten tot er een oordeel is, geen Michal Jackson praktijken.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')