Voor dit soort zaken bedoel ik, rondom voetbalwedstrijden is het anders.quote:

Vrouwen .........quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..
Tjsa, dan heb je ook ineens iemand verkracht...

Dat zou voor iedereen moeten gelden, ook onbekende mensen. Ze hebben al jaren die armbandjes met zenders, die gebruikt worden bij verlof. Geef iedereen dan zo'n bandje die verdacht is, nodig ze uit op het bureau als je iets wil weten, maar ga niet zo iemand beschadigen door hem in zo'n stinkhol te zetten, en daarmee ook nog de publiciteit zoeken. Daarvoor gaat het veel te vaak mis met die verdenkingen die meer fout dan goed zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nou waarom denk je??
Omdat het gepeupel dan gaat roepen:"Ja zie je wel, je moet bekend zijn, dan word de aanklacht niet serieus genomen. Hij heeft iemand verkracht en nu zit hij alweer thuis".![]()

Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.quote:Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?

Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Wat een rare reacties hier, waarom zou Van Persie niet gewoon iets heel erg doms hebben gedaan?

Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ga uit van het goede van de mens en zou het niet gewoon vinden als hij dit heeft gedaan.

Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Omdat het een heel schuchtere jongen is die in het openbaar nooit uit zijn dak gaat, en erg gelukkig getrouwd schijnt te zijn met zijn vrij lekkere kip.

Gaan wel meer voetballers heen hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:54 schreef Ludacriss het volgende:
Ik begrijp hem ook niet. Waarom ga je in hemels naam uit in de Baja Beach Club![]()

Tjah, als je je niet kan identificeren op straat word je al meegenomen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop toch echt dat het niet waar is, maar je wordt niet zomaar gearresteerd natuurlijk

Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat geloof ik graag. Maar veel daders zijn schuchter en getrouwd.

Daar snijd je wel ff een punt aan wat niet veel mensen weten. Verkrachting staat gelijk aan het ongeoorloofd penetreren van iemand anders lichaam. Het maakt in dat geval niet uit of het met een lul, vinger of voor mij part wortel gebeurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een maatje van me heeft een hele lange nasleep gehad van iets waarvan hij dacht dat het gewoon een beetje aanrommelen was... Totdat zij ineens zei dat ze helemaal niet wilde dat ie zijn vinger in dr muts stak, terwijl ze op het moment dat niet had gezegd..

En dat net nadat hij hefet gezegd dat hij zijn carriere bij Arsenal graag wil verlengen door zijn 4-jarige !!! contract open te breken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:10 schreef Ludacriss het volgende:
Mmm zal wel heel raar als van Persie zo zijn carierre verpest. Zou jammer zijn voor het voetbal maar als het echt zo is hoop ik wel dat ie een zware straf krijgt.

Ja, maar aan de andere kant is het ook niet voor het eerst dat een bekend persoon wordt aangeklaagd voor verkrachting/aanranding door iemand die vooral op aandacht/geld uit is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.

Tja, een jongen bij mij op de middelbare school scheen ook door een meisje te zijn aangegeven voor verkrachting, nadat hij het uitgemaakt had de dag nadat hij dr ontmaagd hadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik draai het gewoon om. Dat 'slachtoffer' is een geldwolverige hoer totdat het tegendeel is bewezen. Tot die tijd is vPersie het slachtoffer die publiekelijk geschandpaald wordt voor wat waarschijnljik een slap duwtje is om haar handtastelijkheden van zich af te houden, omdat ie niet geinteresseerd was in haar stinkende hol. Leer me die zatte drugs-hoeren kennen.![]()

quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:15 schreef keeper het volgende:
In alle redelijkheid kan je er helemaal niks zinnigs over zeggen.

Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]![]()
Maar het verhaal van het meisje lijkt niet geloofwaardig te zijn

televisiequote:

HUMOR!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:33 schreef LuukBes het volgende:
Misschien heeft ie die hoer wel gepaald, maar ontkent ie het omdat zijn huwelijk op het spel staat. Die hoer heeft die rubber wellicht bewaard en heeft zo wat bewijs-zaad, om uit haar looser-leven te geraken en financieel onafhankelijk te worden met een claim...
Er is trouwens een tweede blunder door de KNVB gemaakt met de shirtjes. Na het fout spellen van Afellay is op het nieuwe shirt van Robin ook een spelfout ontdekt : van Perversie.

Zou ik ook zeggen als advocaat, slimme strategie: meteen de aangever in de verdachte hoek zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.

v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:27 schreef tong80 het volgende:
In het NOS-Journaal meldde Moskovitz ook dat het een dame is met een discutabele reputatie.

Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:50 schreef StrayDog het volgende:
[..]
v. Persie is ook een voetballer met discutabele reputatie.

Hebben we over 10 jaar misschien een nieuwe topscorer voor het nationale elftalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef SCH het volgende:
Hij volgt bijna exact de lijn Kluivert.

Weet jij het verschil niet tussen moord en poging tot doodslag of spreek je jezelf gewoon graag tegen? Sorry, ik ben in vergelijking met jou vast een leek op het gebied van het strafrecht, maar een moordenaar is Patrick Kluivert zeker nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee hoor, als je bezopen bent of extreem roekeloos/hardt rijdt is je auto een moordwapen aldus het OM. en maak je je schuldig aan poging tot doodslag.
.

Moskowic kent haar natuurlijk goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:22 schreef Noca het volgende:
Moskowic meldt net op 538 dat de dame van twijfelachtig allooi is...ik neem aan dat hij bedoelt dat het dus een ongeloofwaardige dame is zoals TLK al aangeeft. Ruud de Wild formuleerde het wat mooier: 'een vieze stinkhoer'

Ik hou me beetje op de vlakte, wachten tot er een oordeel is, geen Michal Jackson praktijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat verkrachtingen en aanrandingen regelmatig gebeuren. Ik zou het ook niet gewoon vinden maar in dit topic lees ik veel reacties die het mogelijke slachtoffer al meteen veroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |