quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:00 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Wou al zeggen, volgens Derksen is v. Persie moslim geworden, omdat zijn vriendin dat ook is ofzo
Daar staat ook dattie een homo heeft verkracht! Dus niks ranzige snol, maar een donkerbruin hol !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:50 schreef pberends het volgende:
http://mannenplaatjes.web-log.nl/log/900748
LOL, check de comments.
quote:
Hij is toch helemaal geen Marokkaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is echt wel onzin. Ik zie geen enkele bron ! Zomaar mijn favoriete semi Marokkaanse voetballer beschuldigen²
Sterker nog, is dit gerucht niet door van Basten zelf de wereld in geholpen. Zo kan hij makkelijker Quincy selecteren zonder Robin van Persie op voetbalkwaliteiten af te serverenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel fucked up als dit allemaal waar is .. gaat van Basten nu Quincy selecteren?
Zeker een negerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel fucked up als dit allemaal waar is .. gaat van Basten nu Quincy selecteren?
Idemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Mikrosoft het volgende:
Het lijkt wel of alle bekende mensen verkrachters zijn. Dat komt doordat geldwolven en -wolvinnen hun kans ruiken. Ik geloof er niks van dat Robin zou gaan verkrachten en zijn carrière riskeren.
Zijn vrouw is Islamitisch en Marokkaans, dus is hij semi-Marokkaan. Ik heb zelfs gehoord dat hij Moslim is geworden, echt prachtig. Ik hoop dat hij met zijn goede spel en karakter nog wat kan betekenen voor de Islamitische wereldquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is toch helemaal geen Marokkaan.
semi-marokkaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Islamitisch en Marokkaans, dus is hij semi-Marokkaan. Ik heb zelfs gehoord dat hij Moslim is geworden, echt prachtig. Ik hoop dat hij met zijn goede spel en karakter nog wat kan betekenen voor de Islamitische wereld²
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
semi-marokkaanHoe kan zijn spel nou iets betekenen voor de islamitische wereld
Denk ikook niet, maar dat betekent niet dat het niet zou kunnen, puur omdat het zo'n leuke knul is zo op eerste gezicht en hij leuk voetbalt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Mikrosoft het volgende:
Het lijkt wel of alle bekende mensen verkrachters zijn. Dat komt doordat geldwolven en -wolvinnen hun kans ruiken. Ik geloof er niks van dat Robin zou gaan verkrachten en zijn carrière riskeren.
idemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:04 schreef Mikrosoft het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |