brammetje net op tv, mevrouw schijnt wel eerder wat dingetjes verzonnen te hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe heet ze met haar voornaam?
Ik raad Die
Ja duh, Bram is de advocaat, die zal zich niet positief gaan uitlaten over de damequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
brammetje net op tv, mevrouw schijnt wel eerder wat dingetjes verzonnen te hebben
Fatima had anders ook wel goed gekund..quote:
of Leila of Rachida.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fatima had anders ook wel goed gekund..
Ja die!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:20 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
De Bouchra van K-otic toch?
Als hij 100% schuldig isquote:
Haar bouwjaar is 1983.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja die!
Die was 15 of zo, dus dat past wel bij hem
Als het die was, dan was ik ook vreemd gegaan...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja die!
Zou je denken dat hij onderstaand bestand ook heeft gedownload ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het die was, dan was ik ook vreemd gegaan...
johquote:
Ik moet echt keihard om je lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
Ja die!
Ze's ouder dan hem, en bovendien hindoestaans en niet marokkaans volgens mij?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja die!
Z'n vrouw is Marokkaans hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's ouder dan hem, en bovendien hindoestaans en niet marokkaans volgens mij?
Maar dan is Bouchra niet zijn vrouw? Nou ja zal wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Z'n vrouw is Marokkaans hoor..
Het vermende slachtoffer weet ik niet.
Bouchra is Marokkaans én zijn vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dan is Bouchra niet zijn vrouw? Nou ja zal wel.
Volgens Moszcovitch 1 of andere smethoer met verleden die dacht de 'Patrick Kluivert-shuffle' te herhalen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
Het vermende slachtoffer weet ik niet.
Aha oke, bedankt. Wat doet zo'n meid bij zo'n arrogantie lewser? Ow ja: 1 woord: k-otic.quote:
Is dat geen aanranding?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:04 schreef J_CDA het volgende:
Onder verkrachting wordt overigens ook een gedwongen tongzoen verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |